Laura on ollut kovin otsikoissa tänään. Mutta muistaako joku paremmin kuin minä nyt ja tässä, eikö suomen urheiluelämässä, ehkä erityisesti urheilujohdon johtopaikoillakin, vaikuttanut pitkään Arffman- niminen mieshenkilö? Oliko Lauran sukua tms? Muistan osaltani vieläkin sen eräänlaisen pahoinvoinnin tunteen, joka nousi pintaan kun ensimmäisen kerran katsoin TV:stä jotain Lauran urheiluselostusta. Tunne oli ja tuli siitä, että ei kai taas ole valittu joku johonkin, koska isä /äiti/sukulaiset tms. olivat valintapaikoilla? Ehkä olin ihan väärässä?
Laura Arffman
Ampumahiihtoko
1
477
Vastaukset
- tarkoititkohäntä
Muistelet ehkä Veikko Arffmania, vai oliko Artman ,en ole varma . Vaikutti juoksujen lähettäjänä urheilukentillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904