Taas tuli vastaan..

OnnellisetPäivät

Ja taas tuli vastaan yksi. En tiedä minkälaiset 1/4-kupin vai 1/2-kupin rintaliivit on alla mutta kun vastaantulevan naisen rinnat kävellessä tärähtelevät/heilahtelevat rytmikkäästi niin joka kerta meinaa polvet pettää alta. Se on erilainen liike kuin ilman liivejä kulkevien terhakkarintaisten naisten rintojen liike. Ja ehkä siksi se niin kiinnittää huomiota. Mutta se on söpön näköistä, todella söpön näköistä. Ja minun onneni on tänä kesänä ollut se että ko. muoti on kasvattanut suosiotaan enenevässä määrin.

Tosin, tämä on vain ensivaikutelma vastaantulevasta henkilöstä, mutta rintojen tärähtely, se tyrmää joka kerta. Ja kun katsoo henkilöä silmiin ja hymyilee, niin usein saa hymyn takaisin. Siis jos puhelin ei vie kaikkea huomiota.

Samaan kastiin kuuluu vartalonmyötäinen tuubimekko josta rinnat melkein pupahtaa ulos. Mutta kuin ihmeen kaupalla pysyvät reunan alapuolella ja liikkuvat omaan tahtiin. Vau, ja taas on päivä hymyillyt meikäläiselle.

2

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      On suoranainen ilo lukea tällaisia rehellisiä ja positiivisella tavalla naiiveja kirjoituksia katuhavainnoista elämän ohikiitävässä vilinässä.

      Minusta tämä ylistyslaulu on kuukausiin parhainta, mitä serverin kantikset ovat saaneet tuotettua. Tämä siksi, että olen itse varsin visuaalinen ihminen, eivätkä hymyjen sisällöt niin kiinnosta.

      Naisten on hyvä tietää se että he todella ovat - muutenkin kuin henkilökohtaisessa sepitteellisyydesään.

      (Hirn)

      👍😁

    • OnnellisetPäivät

      Hyvä jos kelpas.

      Sanotaan että kauneus on katsojan silmässä. Ehkä se sitä on. Mutta itsevarma, kevyellä meikillä tai kokonaan meikitön nainen, joka hymyilee ja kulkee selkä suorassa, saa aina minut hyvälle tuulelle. Plussaa on jos vähän sieltä tai täältä tärähtelee.

      On myös ilo katsella liikkuvia naisia ja naisia jotka viihtyvät luonnossa. Kaupunkien seurapiirielämä ei ole sitä mistä minä löydän silmänruokaa tai juttuseuraa. Mutta oikeastaan kaikkialta muualta.

      Niin että, pitäkää silmät auki ja hymyilkää kun siltä tuntuu. Nuorempana keräilin hymyjä ja niitä tuli monta jokaisena päivänä. Väittivät komeaksikin. Enkä oikein edes osannut pahastua kun kerran tyttöystäväni kanssa olimme hänen tuttunsa vauvamymälän avajaisissa jossa avajaispuheessaan omistajatar sanoi:"...ja ne ketkä eivät vielä ole raskaana niin xxx auttaa halukkaita". Ja välittömästi naisten päät kääntyivät minuun. Mitä siinä muuta kuin hymyili.... Ja tyttöystävä tiukensi otetta käsivarresta.

      Mutta, hymyillään kun tavataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe