Onko kokemuksia Virolaisista naisista, ketkä pyörii suomi24-ssa?
voiko heihin luottaa?
Virolaisia liikella
8
2168
Vastaukset
- "Waltter"
Hei,
kannataa olla varovainen,voivat olla miesten
kanssa kimpassa,putsaa sinut perin pohjin.
Minä en ainakaan sinuna sekaantuis.- eestiläinen ja ylpeä tästä!
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
- algne autor
eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
asjalik tekst sul muide! Kui aus olla, siis ise olen justnimelt Eestlane (teemaalgataja) ja mind huvitaski enamalt see, millise vastukaja see teemaalgatus saab!
PS! Ise eriti önnelikult tutvunud suomi24/treffide kaudu eriti toreda inimesega!!!! - eestin tyttö
eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
tahtoisin sinuun tutustua.
pidä huolta itsestäsi ja anna tutustumiselle aikaa. - Eihän kukaan ihminen kulje leima otsassa, jossa kerrottaisiin, onko hän luotettava vai ei.
Mistäpäin maailmaa itse olet?- Bööböö
kysyisin minäkin, ja onko myös venäläisistä naisista kokemuksia, ja muista ulkomaalaisista..? Suomalaisista on ja ei vois enempää enää kiinnostaa!
- :-))))))))
HAH HAH HAH HAH... joku pähkinäaivo kysyy voiko -naisiin- luottaa? No, ei tietenkään, ääliö!
- Hamakunda
Suomalaisiin naisiin ja niiden "haavaisiin" pettyneenä huomasin että ulkomailta naisia löytää paljon paremmin. Niillä haveet on todellakin paljon realistisempiä mutta luotettavuudesta en osaa sanoa.
Eikai naiset yleensäkkä ole sen luotettavampia missään kuin miehetkään? Siinä ne uskovaiset pettää kuin baarikärpäsetkin? Ihmisiähän me ollaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560