Virolaisia liikella

Nimetön

Onko kokemuksia Virolaisista naisista, ketkä pyörii suomi24-ssa?
voiko heihin luottaa?

8

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Waltter"

      Hei,
      kannataa olla varovainen,voivat olla miesten
      kanssa kimpassa,putsaa sinut perin pohjin.
      Minä en ainakaan sinuna sekaantuis.

      • eestiläinen ja ylpeä tästä!

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!


      • algne autor
        eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!

        asjalik tekst sul muide! Kui aus olla, siis ise olen justnimelt Eestlane (teemaalgataja) ja mind huvitaski enamalt see, millise vastukaja see teemaalgatus saab!
        PS! Ise eriti önnelikult tutvunud suomi24/treffide kaudu eriti toreda inimesega!!!!


      • eestin tyttö
        eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!

        tahtoisin sinuun tutustua.


    • pidä huolta itsestäsi ja anna tutustumiselle aikaa. - Eihän kukaan ihminen kulje leima otsassa, jossa kerrottaisiin, onko hän luotettava vai ei.

      Mistäpäin maailmaa itse olet?

    • Bööböö

      kysyisin minäkin, ja onko myös venäläisistä naisista kokemuksia, ja muista ulkomaalaisista..? Suomalaisista on ja ei vois enempää enää kiinnostaa!

    • :-))))))))

      HAH HAH HAH HAH... joku pähkinäaivo kysyy voiko -naisiin- luottaa? No, ei tietenkään, ääliö!

    • Hamakunda

      Suomalaisiin naisiin ja niiden "haavaisiin" pettyneenä huomasin että ulkomailta naisia löytää paljon paremmin. Niillä haveet on todellakin paljon realistisempiä mutta luotettavuudesta en osaa sanoa.

      Eikai naiset yleensäkkä ole sen luotettavampia missään kuin miehetkään? Siinä ne uskovaiset pettää kuin baarikärpäsetkin? Ihmisiähän me ollaan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe