Kuka on palstan tulokunkku

Kaikysyäsaa

Lehdissä kohistaan siitä kuka tienasi eniten?

21

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Hiljasta o.

• jokumies83

Jos olis suuret tulot niin en täällä olis.... vaan jossain muualla takuulla. Mut se ei ole mahdollista muuta kuin haaveissa :|

• lihavihatipunen

Tulokunkut ovat varmaan tie-naamassa nii ei ne ehdi vastailla.

• muista.myös.käsien.pesu

oletko jo opetellut käyttämän vessa paperia wc ssä käynnin jälkeen

• Tarkoitit varmaan "Kelakunkku".

• Yksinäinen.mies

viiskytätonnia

• KelaGold

Mulla ei ole Kela Goldia niin kuin joillain kamelikuskeilla eli tili kumisee tyhjyyttään. Ihmettelen myös, missä ne mun valkoisen miehen etuoikeudella (white privilege) ansaitut helpot rahat on. 🤔

• 1 kela=6 euroa Kela syrjäyttää euron suomessa 2023, tästä syystä varakkaat suomalaiset siirtävät varansa ulkomaille.

• Teknodonna

Varmaan minä, koska olen palstan pullein.

(Reps)

👍😁

• Teknodonna

Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?

Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.

(Hihitystä)

😁👌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?

Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.

(Hihitystä)

😁👌

Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.

So?

En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.

Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?

(Reps)

👍😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.

So?

En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.

Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?

(Reps)

👍😁

Oletteko matkailleet koskaan missään?

Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.

Historiallista

(Naurua)

😁👌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oletteko matkailleet koskaan missään?

Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.

Historiallista

(Naurua)

😁👌

Siis mun valkosipulit lähes paloivat tämän kolmen ruokalajin kattauksessa.

Ei pitäs sohlata netissä, mutta kun on pakko.

(Reps)

😁👌

• Gjjjjjbbbh

Sen verran verotettavaa tuloa että iltapäivälehden tilastoihin pääsin.
      Hauskaa kun kauhistellaan näitä merkintöjä.
      Moni vaan unohtaa että yrittäjien nostamat osingot ei näy näissä kokonaan, koska firmat maksaa niistä verot.

• PalstaTrolli

En tiedä, enkä halua tietää.

Mutta sen haluaisin tietää, että miksi minä sain KOLME talvirengasta vanteineen?!!!

Kysynpähän vain.

• Olisitko langennut "osta 3, maksa 4"-tarjoukseen?

• Neljäs oli vararenkaana?

• No ois jännempää kun parittasivat vaikka 5 vuotta rekkaa ajaneet naisen ja miehen. Tulothan pitäis olla samat..

• Raha-on-kemia

Nainen nai aina sellaisen joka tienaa enemmän koska miehen pitää elättää naista.

• Ikisinkkumies

Olin viime vuonna töissä 5 kk ja tienasin 38000, tänä vuonna tienaan viisi kertaa enmmän. Oma firma pyörii hyvin nytte. Firmakin tienaa koska käytän työttömiä ilmaistyöntekijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe