Kuka on palstan tulokunkku

Kaikysyäsaa

Lehdissä kohistaan siitä kuka tienasi eniten?

21

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Hiljasta o.

• jokumies83

Jos olis suuret tulot niin en täällä olis.... vaan jossain muualla takuulla. Mut se ei ole mahdollista muuta kuin haaveissa :|

• lihavihatipunen

Tulokunkut ovat varmaan tie-naamassa nii ei ne ehdi vastailla.

• muista.myös.käsien.pesu

oletko jo opetellut käyttämän vessa paperia wc ssä käynnin jälkeen

• Tarkoitit varmaan "Kelakunkku".

• Yksinäinen.mies

viiskytätonnia

• KelaGold

Mulla ei ole Kela Goldia niin kuin joillain kamelikuskeilla eli tili kumisee tyhjyyttään. Ihmettelen myös, missä ne mun valkoisen miehen etuoikeudella (white privilege) ansaitut helpot rahat on. 🤔

• 1 kela=6 euroa Kela syrjäyttää euron suomessa 2023, tästä syystä varakkaat suomalaiset siirtävät varansa ulkomaille.

• Teknodonna

Varmaan minä, koska olen palstan pullein.

(Reps)

👍😁

• Teknodonna

Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?

Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.

(Hihitystä)

😁👌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?

Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.

(Hihitystä)

😁👌

Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.

So?

En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.

Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?

(Reps)

👍😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.

So?

En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.

Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?

(Reps)

👍😁

Oletteko matkailleet koskaan missään?

Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.

Historiallista

(Naurua)

😁👌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oletteko matkailleet koskaan missään?

Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.

Historiallista

(Naurua)

😁👌

Siis mun valkosipulit lähes paloivat tämän kolmen ruokalajin kattauksessa.

Ei pitäs sohlata netissä, mutta kun on pakko.

(Reps)

😁👌

• Gjjjjjbbbh

Sen verran verotettavaa tuloa että iltapäivälehden tilastoihin pääsin.
      Hauskaa kun kauhistellaan näitä merkintöjä.
      Moni vaan unohtaa että yrittäjien nostamat osingot ei näy näissä kokonaan, koska firmat maksaa niistä verot.

• PalstaTrolli

En tiedä, enkä halua tietää.

Mutta sen haluaisin tietää, että miksi minä sain KOLME talvirengasta vanteineen?!!!

Kysynpähän vain.

• Olisitko langennut "osta 3, maksa 4"-tarjoukseen?

• Neljäs oli vararenkaana?

• No ois jännempää kun parittasivat vaikka 5 vuotta rekkaa ajaneet naisen ja miehen. Tulothan pitäis olla samat..

• Raha-on-kemia

Nainen nai aina sellaisen joka tienaa enemmän koska miehen pitää elättää naista.

• Ikisinkkumies

Olin viime vuonna töissä 5 kk ja tienasin 38000, tänä vuonna tienaan viisi kertaa enmmän. Oma firma pyörii hyvin nytte. Firmakin tienaa koska käytän työttömiä ilmaistyöntekijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe