Lehdissä kohistaan siitä kuka tienasi eniten?
Kuka on palstan tulokunkku
21
199
Vastaukset
- lihavihatipunen
Hiljasta o.
- jokumies83
Jos olis suuret tulot niin en täällä olis.... vaan jossain muualla takuulla. Mut se ei ole mahdollista muuta kuin haaveissa :|
- lihavihatipunen
Tulokunkut ovat varmaan tie-naamassa nii ei ne ehdi vastailla.
- muista.myös.käsien.pesu
oletko jo opetellut käyttämän vessa paperia wc ssä käynnin jälkeen
Tarkoitit varmaan "Kelakunkku".
- Yksinäinen.mies
viiskytätonnia
- KelaGold
Mulla ei ole Kela Goldia niin kuin joillain kamelikuskeilla eli tili kumisee tyhjyyttään. Ihmettelen myös, missä ne mun valkoisen miehen etuoikeudella (white privilege) ansaitut helpot rahat on. 🤔
1 kela=6 euroa Kela syrjäyttää euron suomessa 2023, tästä syystä varakkaat suomalaiset siirtävät varansa ulkomaille.
- Teknodonna
Varmaan minä, koska olen palstan pullein.
(Reps)
👍😁- Teknodonna
Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?
Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.
(Hihitystä)
😁👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Lisäksi mua on pulleuteni ohella aina ihmetyttänyt tällainen "kohina", jota iltapäivälehtien lukijat kuulevat päässään. Olisiko siitä mahdollista saada näytettä nettiin, niin minäkin voisin kuulla tällaisen "kohinan"?
Liikenteen kohinaa nyt kuulee, mutta ei tilastojen kohinaa.
(Hihitystä)
😁👌Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.
So?
En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.
Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?
(Reps)
👍😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Oletetaan nyt sitten niin että tietynlainen innovatiivisuus on kovassa nosteessa.
So?
En vieläkään kuule kuin liikenteen kohinaa.
Eli kyse oikeasti on liikenteen kohinasta. Ja jos ei ole, niin mistä vitusta sitten?
(Reps)
👍😁Oletteko matkailleet koskaan missään?
Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.
Historiallista
(Naurua)
😁👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Oletteko matkailleet koskaan missään?
Kun eteen osuu lähes hylätty kaupunki, niin se suuri kuvio alkaa ympärillä hahmottua.
Historiallista
(Naurua)
😁👌Siis mun valkosipulit lähes paloivat tämän kolmen ruokalajin kattauksessa.
Ei pitäs sohlata netissä, mutta kun on pakko.
(Reps)
😁👌
- Gjjjjjbbbh
Sen verran verotettavaa tuloa että iltapäivälehden tilastoihin pääsin.
Hauskaa kun kauhistellaan näitä merkintöjä.
Moni vaan unohtaa että yrittäjien nostamat osingot ei näy näissä kokonaan, koska firmat maksaa niistä verot. - PalstaTrolli
En tiedä, enkä halua tietää.
Mutta sen haluaisin tietää, että miksi minä sain KOLME talvirengasta vanteineen?!!!
Kysynpähän vain. Miksi muuten tv:n paritusohjelmassa asiantuntijat parittavat ihmisiä niin, että miehen tulot on 50% suuremmat kuin naisen? Onko sattumaa ettei ole paria, jossa nainen tienaisi enemmän?
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711012200501224_vd.shtmlNo ois jännempää kun parittasivat vaikka 5 vuotta rekkaa ajaneet naisen ja miehen. Tulothan pitäis olla samat..
- Raha-on-kemia
Nainen nai aina sellaisen joka tienaa enemmän koska miehen pitää elättää naista.
- Ikisinkkumies
Olin viime vuonna töissä 5 kk ja tienasin 38000, tänä vuonna tienaan viisi kertaa enmmän. Oma firma pyörii hyvin nytte. Firmakin tienaa koska käytän työttömiä ilmaistyöntekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855