Onko ketään muu saanut LV tuotteiden säilöntäaineista allergista reaktiota? Itse ihmettelin kun iho alkoi aina kutista ja punoittaa sekä muuttui kosketusarsksi aina kyseisiä tuotteita käyttäessäni, siirryin toiseen merkkiin missä ei kyseisiä aineita ole ja ihoni rauhoittui nopeasti. Mitään muuta syytä en keksi asialle!
LV ja parabenit?!
Mitesvoiolla
1
205
Vastaukset
- MissDeMeanor
LV:n tuotteissa on allergiatunnus, eli niissä ei saa olla mitään yleisesti tunnettuja allergisoivia ja herkistäviä aineita.
Itse käytän todella herkälle iholleni Erisania ja LV:tä enkä ole ole saanut mitään reaktioita.
Mutta parabeeneille voi todella olla allerginen, mutta se on erittäin harvinaista. Jos haluat kokeilla suomalaisia kohtuullisen edullisia tuotteita, muistaakseni Erisanilla ja Favoralla on myös allergiatunnuksella varustettuja tuotteita, joissa ei ole parabeeneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741