Avioerosta selviäminen?

kskakdhrfheh

Sattuu niin kovin... Varsinki ajatukset mitä se touhuaa. Koska ex löytänny toisen Erosta ei kauan noin 3kk.. Itse en edes muita panna ole pystynyt sitte tämä ex josta en olisi ikään uskonnut heti hakemaan seikkailuja. Naisten niin helppo löytää pano seuraa.. en mä sille mitään voi että nuin tekee mutta se vaan sattuu... Oisi ny edes lapsia aattellu ennenku rupeaa nuin käyttäytyyn .pelkää yksinäisyyttä joten sanonnut itsekki että tapailee ihan ketä vaan jotta tarvi yksin olla... Kurja vaan vierestä katella.. kumpa voisi vaan unohtaa... sitte kehtaa sanoa että ollaan ystäviä tahon sun kanssa aikaa viettää ystävänä.. joten oon sen käskenny painua mun elämästä pois mutta esim.. ku hän lapset tuoo ja nään hänet ni se paha olo mikä tulee ja ajatukset nyt se lähti panolle ni sattuu niin perhanasti... Ei kai tähän autaku aika.. Mutta miten te muut ootte asioista päässet eteenpäin? Pitäs varmaan ihtellekki joku uusi seuralainen löytää auttaako se unohtamaan? eli lohtu pano=) seki hassua pitkä suhe takana 15 vuotta ni en mä edes tohi ketään panna ku on niin epävarma ihtestä joka asiassa..

9

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolling_stones

      Eron jälkeen on ajateltava itseään ja saatava oma elämä järjestykseen. Mistään ei tule mitään, jos jauhaa vain ajatuksiaan exästä ja hänen panoseurastaan. Taidat tarvita psykologin tms. apua. Ei tuota ajatussekamelskaa yksin selvitettyä saa. Tarvitset uuden näkökulman, tai useita.

      "Naisten niin helppo löytää pano seuraa.. "

      Niin, no miten tuonkin nyt ottaa. Toki naisen on helppo löytää seksikumppani, ellei hän aseta minkäänlaista laatuvaatimusta, tai odota tyydytystä. Mikäli nainen kunnioittaa itseään, niin asia pitkittyy ja mutkistuu. Moni nainen ei halua irtoseksiä, vaan ihka oikean, tyydyttävän rakastajan, tai jopa rakastetun rakastajan. Sopivaa sellaista on jo huomattavamman paljon vaikeampaa löytää.

    • ohikiitäjä

      Se kai sinuun sattuu myös, kun ihan kuka tahansa kelpaa, kunhan joku jannu vaan, mutta sinä et kelpaa, et seksiin, et yksinäisyyden tuskaan, et mihinkään!

      Huolehdi itsestäsi ja suuntaa energiasi siihen, muita et voi muuttaa.

    • sooloilujaaplle

      Riipaisevan koskettava aloitus, josta huokuu panemisen kaipaus toista kohtaan. Kaipaakohan aloittaja entisestä vaimostaan muutakuin panoja? Ehkä se sun vaimos lähti, jos sä et ollut sille oikeen mitään muuta kuin pano. Jospa se löysi jonkun, jota rakastaa ja jonka kanssa rakastella. Sitä sanotaan, että jokainen ihminen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, jospa sinäkin ap otat sen ihan omiin käsiisi ja panet ihan kunolla niin voisi helpottaa. Et sinä onnelliseksi tulemiseksi muita ihmisiä tarvitse, tartut vaan siihen omaan onneesi.

    • Voipanosentään

      Pano, panna ja pakit ,eikö sulla muuta exästä jäänyt mieleen ,kun pano pano ja pano, no en yhtään ihmettele et läksi , hän oli sulle vaan pano .

    • sijaiskärsijä35

      Sinun yäytyy irtautua menneistä yhteisistä kuvvioista. Jos kykenet tässä tilanteessa hakeutumaan uusiin esim. harrastuksiin joita ei teillä aikaisemmin ollut tämä olisi hyvä ponnastus irtiottoon menneistä. aloita mielellään hakeutumaan uusiin kuvioihin ja harrastuksiin. Tällä tavoin voit nopeasti päästä aikaisemmista kuvioista eroon hellpommin.

      • sijaiskärsijä35

        Aikaisempaan lisätäkseni voin sanoa, että katse eteen päin!!!


      • paljostajoutuuluopuun

        Mun mielestä on aika vittumaista, että ihmisen pitäisi vaihtaa harrastuskohdettaan, tykkäämäänsä juttua, työpaikkaa tms. siksi, että on ollut liian riitaisat välit, ilkeyttä tai jopa vahvaa tykkäystä taustalla, liikaa tunteita tms. Eikä siinä toetysti muuta voi toivoa kuin, että se toinen vaihtaisi työpaikkaa, että siinä vanhassa ympäristössä voisi tutustua uusiin ihmisiin, mahdolliseen rakkauteen ilman että siinä muilla on tuntuma ja vaikutelma siitä toisesta ihmisestä. Tämmösiä nää jutu on vsrsinkin jos ne päättyy ikävissä ja erityisen loukkaavissa merkeissä.


    • oiui

      Eroryhmään meno voisi auttaa. Mun mies meni erottuamme. Ja mä se enempi alkuun halusin eroa, mies ei enää halua palata yhteen. Nyt kaduttaa, mutta uskon pidemmällä tähtäimellä että ero on meille kummallekin hyväksi. Vihaa sun tulisi tuntea ex:ää kohtaan kun jättänyt sut noin tylysti ja surua. Tärkeää käydä kaikkia tunteita läpi niin aikanaan kipu hellittää

      Itselläkin tämä on sellaista sipulin kuorintaa; välistä itkettää, sitten vihstuttaa, tuntee surua menetetystä , mutta myös kiitollisuutta että oli monia hyviäkin vuosia eikä niitä voi ottaa pois. Elämä on kovaa ikävä kyllä ja pidä mielessä että maailmassa on miljoonia naisia joten menneestä pitää ottaa oppia ja porskuttaa eteenpäin. Nauretaan, itketään , eletään. Elämä on liian lyhyt pilattavaksi yhden eron takia...

    • Oman elämän hankkiminen ja itsensä kehittäminen eliminoi täysin tuollaiset tilanteet & tunteet.

      Naisesi on jo mennyt, mitä sinä sitä suret sillä takaisin se ei tule? Mitään muuta kuin muistot ei ole jäljellä. Hanki siis uusi ja parempi partneri. Älä sure sitä mitä teillä ei ollut vaan nauti siitä, mitä teillä oli. Laita noi hetket ja kokemukset elämäsi kokemusten pyramidiin kiviksi ja eikun eteenpäin.

      Jos olit hänen ansiosta elämässäsi jossain korkeuksissa mihin et kuulu... niin toki silloin on parasta tottua uuteen tilanteeseesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe