Kiinnostuksen/ihastumisen merkit miehessä

Mietteliäs123

Miten kiinnostus/ihastuminen näkyy miehissä? Olisin kiinnostunut tietämään. :)

83

29320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietteliäs123

Mitä niitä voisi olla?:)

• riippuumiehestä

Riippuu olosuhteista ja miehen luonteesta.
      Miehenä katson yleensä naisen kiinnostusta ensin tai lähinnä sitä reagoikooko hän minuun tietyllä tavalla. Esimerkiksi silmiin katsominen ja hymyily ovat hyviä merkkejä. Jos katseet viipyilevät niin sitten siinä voi olla jotain jo muuta.

En pidä itseäni lainkaan komeana ja kun jotkut naiset katsovat häpeilemättä kasvoihin niin toisinaan hämmennyn. Joskus alan pälyillä kun en jaksa keskittyä ja pelkään että silmistäni voi suoraan lukea kiinnostuksen.

Muistettava on että moni mies pitäytyy siinä "roolissaan" riippuen paikasta jossa kohtaatte ja jos miehellä ei ole "haku päällä" niin hän ei välttämättä aktiivisesti yritä iskeä vaikka olisikin kiinnostunut koska voi epäillä että nainen on varattu jne.

En usko että mies ainakaan panee pahakseen juttelua kanssasi jos on kiinnostunut ellei joku ulkopuolinen asia estä tai rajoita.

Mutta kannattaa miettiä millainen sen miehen luonne noin muuten on, esimerkiksi onko hän vaikkapa puhelias muuten jonka vuoksi juttelee jne.

• Mietteliäs123

Hyvä vastaus. :) Onko lisää merkkejä?

• svetsare

melko hyvin tuossa on jo lueteltu esim miten itse käyttäydyn kiinnostuneena/ihastuneena.

Oikeastaan ainoa varma keino saada asia selville on mennä ja vaikka kysyä suoraan onko hän kiinnostunut sinusta :D

• vihtaa-vastaan

Hyvin sä trolli vedätät.

• wDVWv

silmiin katsominen puhuessa "liian pitkään", tai sitten liian lyhyesti vilkuilu jos on ujo.
      Tai muuten vaan silmäily. miehet katselee paljon jos ovat kiinnostuneita. Ihastuminen on sitten jo aika persoonallinen juttu.

• Mietteliäs123

Kiitoksia vastauksista.:) Saa laittaa vielä muitakin merkkejä,jos tulee mieleen.

• 1233332

Hyvin ujoista miehistä sitä ei oikein huomaa mitenkään :) Kysymällä selviää

• Mietteliäs123

Okei! Onko muita merkkejä?:)

• Mietteliäs123
        Mietteliäs123 kirjoitti:

Okei! Onko muita merkkejä?:)

Tuleeko kellään muita merkkejä mieleen?:)

• MaailmankaikkeudenUjoin

Minä olen tosi ujo mies, eikä minulla ole todellakaan rohkeutta lähestyä naista, aloitteen tekemisestä puhumattakaan.
        Lisäksi oman arvon tuntoa jäytää, etten ole mikään komistus, joten oletan, etteivät naiset tällaista halua kumppanikseen.
        Se on helppo yksin ollessa ajatella mitä sanoisi naiselle, mutta sitten kun näet naisen ja pitäisi oikeasti avata suunsa, niin eipä onnistu, vaan karsee jännitys, eikä saa muuta sanottua, kuin pelkän tervehdyksen.
        Sitten kun tilanne on ohi, niin miettii vaan, että miksi en saanut mitään muuta sanottua,kun moi, kun kerta oli ainutlaatuinen mahdollisuus ja seuraavasta kerrasta ei tiedä ja harmittaa niin vietävästi.

En tiiä onko se osoitus kiinnostuksesta, jos ihastuksen kohde on vaikka kaupan kassa ja menee aina saman kaupan kassan kautta, jossa ihastus on.

Olen varmaan niin epätäydellinen, että ujoteni suojelee naisia joutumatta kumppanikseni, koska en varmaan osaisi antaa naiselle hänen arvoisensa elämän ja parempiakin elämänkumppaneita on jokainen muu, kuin minä.
        Ehkä minut onkin tarkoitettu elämään yksin, vaikka tosi raskastahan tämä yksinäisyys on pidemmän päälle.

• Mietteliäs123

Onko muita merkkejä? :)

• IhastunutMies

Eikö se osoita miehessä ihastumista, jos mies hakeutuu usein saman naisen läheisyyteen ja yrittää aina jutskata naiselle jotain, kyselee naisesta kaikenlaista ja kertoo itsestään.
      Jos mies tuijottaa naista ja katsoo syvälle silmiin, niin ajattelisi, että se herättää naisessa kysymyksiä, kun eihän sellainen mies naista tuijota ja katso syvälle silmiin, joka ei ole yhtään kiinnostunut.
      Minä ainakin olen hermostunut, kun olen ihastukseni lähellä, tuntuu, ettei saa oikein mitään sanotuksi. Ensin sanoin moi, katselin ihastustani silmiin, hymyilin ja sit vaan moi, kun tämä sattui kaupan kassalla, jossa ei voi oikeen hirveästi jutskata, jos takana on muita asiakkaita.
      Viimeksi sain jo jotain muutakin sanottua jännitykseltäni ja oli vähän helpompi jutskata.
      En jännitykseltäni muuta keksinyt, kuin päivän liukkaan sään ja myyjätärkin kehoitti olemaan varovainen ja minä sanoin, että olethan varovainen, ettet kaadu.

Jos miehen keskuteluissa välittyy välittäminen naisen turvallisuudesta ja elämästä, niin eikö se osoita myös sitä, että mies on naisesta kiinnostunut, ei mies muuten välittäisi miten naiselle käy.

• Nuorempana minusta tuli entistä sulkeutuneempi, kun olin ihastunut. Rupesin vain jännittämään ihastuksen kohteen läheisyyttä. Ainoa merkki ehkä oli jatkuva vilkuilu tytön suuntaan, ja senkin yritin salata.

Nykyään kyllä pyrin hakeutumaan juttusille ja jos nainen vaikuttaa viihtyvän minun seurassani, niin hakeudun yhä uudestaan. Juttelen kuitenkin yleensä niitä näitä ja yritän ehkä urkkia naisen parisuhdetilannetta ja kertoa samalla itse olevani vapaa. Jos nainen taas ei vastavuoroisesti hakeudu minun juttusille tai kysele minulta mitään, en kyllä jatka omiakaan yrityksiä.

Hyvänä esimerkkinä on vaikkapa kuntosali. Pidän ehkä naista silmällä ja odotan (jopa kuukausia) sopivaa tilaisuutta aloittaa juttelu spontaanisti. Seuraavaksi ehkä käyn ihan asiakseni sanomassa jotain. Jos nainen ei tämän jälkeen tule oma-aloitteisesti juttelemaan minun kanssa annan asian olla ja tyydyn ehkä katselemaan kaukaa :-)

• Mietteliäs123

Olen ihastunut yhteen mieheen, joka usein vilkuilee minua töissä ja varsinkin taukohuoneessa kun töissä ollaan. Samassa työpaikassa siis ollaan töissä. Muutama päivä sitten huomasin hänen tuijottavan minua todella tarkkaan silmiin katsoen, en tiedä kauanko hän oli minua katsonut. Kun huomasin hänen katselevan, pidin katsekontaktin vähän aikaa ja saatoin ehkä punastua joten sitten käänsin pään pois. Usein huomaan hänen katselevan ja hymyilevän minulle. Olemme kavereita. Onko ihastuksen merkkejä?

• Mietteliäs123 kirjoitti:

Olen ihastunut yhteen mieheen, joka usein vilkuilee minua töissä ja varsinkin taukohuoneessa kun töissä ollaan. Samassa työpaikassa siis ollaan töissä. Muutama päivä sitten huomasin hänen tuijottavan minua todella tarkkaan silmiin katsoen, en tiedä kauanko hän oli minua katsonut. Kun huomasin hänen katselevan, pidin katsekontaktin vähän aikaa ja saatoin ehkä punastua joten sitten käänsin pään pois. Usein huomaan hänen katselevan ja hymyilevän minulle. Olemme kavereita. Onko ihastuksen merkkejä?

On.

• Mietteliäs123

Hymyilemme toisillemme paljon käytävällä kun tavataan ja moikkaamme toisiamme vaikka olisimme muutama minuutti sitten moikanneet. Mies on minulla facebookissa kaverina, olemme keskustelleet messengerissä mutta hän ei yleensä itse aloita keskustelua,tulee kyllä heti paikalle jos laitan hänelle viestiä vaikka hän olisi käynyt messengerissä paikalla 5 tuntia sitten ja pitää keskusteluakin yllä. Instagramissa seuraamme toisiamme mutta hän ei tykkää julkaisuistani (tykkää noin1-3 julkaisusta päivässä). Keskustelee kasvotusten paljon, pitää katsekontaktia, kertoo vitsejä ja pitää yllä katsekontaktia. Taukohuoneessa jos keskustelee muiden kanssa,vilkuilee minuun päin ja hymyilee.

• Mietteliäs123

Hän käyttäytyy ehkä erilailla seurassani kuin muiden.

• Mietteliäs123

Haluaisin olla kuitenkin melko varma ennen kuin teen aloitteen hänen suhteen, sillä olemme kuitenkin kavereita.

• Mietteliäs123

Ovatko merkit selviä ihastumisen merkkejä?

• 49966

Voithan sinä mies sanoa suoraan sille toiselle miehelle että pidät siitä.

• Mietteliäs123

:)

• IhastunutNaiseen

Miten nainen suhtautuu, jos mies, jota nainen ei vielä varsinaisesti tunne, mutta on tavannut miehen usean kerran viikossa.
      Mies on huomannut, että nainen hymyilee hänelle tavanomaista enemmän, katsoo usein silmiin ja pidemmän aikaa kerralla ja mies tuntee ihastuneensa tähän naiseen.
      Lisäksi muutama sananen on keskenään vaihdettu, kun paikasta johtuen ei pidempää ole mahdollisuus keskustella varsinkaan tunteista, kun ulkopuolisia on lähes aina läsnä.
      Mies ei ole täysin varma, onko nainen häneen ihastunut, mutta miehestä nainen vaikuttaisi jonkinverran ihastuneelta.
      Jos mies sujauttaa naiselle vaikka lapun, jossa mies kehuu vaikka naisen kaunista hymyä, lumoavan kauniita silmiä, kauniita hiuksia, toivottaa naiselle kaikkea hyvää ja tarjoutuu auttamaan naista tämän tarvitessa apua, vaikka heittämällä hänet työhön ja työstä kotiin, kun on liukasta ja sää on kurja.
      Lapussa olisi vaikka miehen puhelin numero, jos nainen päättää ottaa yhteyttä tai sitten ei.
      Miehelle se olisi tietenkin jännityksen sekaista aikaa

Millaisia tunteita naisessa herättää tällainen....

• Mietteliäs123

Minusta tuo lappu juttu olisi aivan todella kiva ja kaunis juttu. Itse tykkäisin näin naisena. :) Nainen jos miehelle hymyilee paljon ja silmiin katsoo, on se minusta ihastumisen merkki. Itselläni on samanlainen tilanne.

• Mietteliäs123

Saanko kysyä mistä päin olet? :)

• Mietteliäs123

Oletteko samassa työpaikassa esimerkiksi töissä kun ette voi puhua tunteista kun ulkopuolisia on yleensä läsnä? :)

• IhastunutNaiseen

Hän on kaupan kassalla töissä ja näen hänet siellä, mutta en tiedä hänen työvuorojaan, joten välillä en häntä näe.
        Tänään hän oli ja huomasin vaan, että hän nojautui minua kohti.
        Netistä luin, että tuo on eräs kehon kieli, joka viestii ihastumisesta.
        Myös se, että silmän mustuaiset ovat lautasen kokoiset kertoo ihastuksesta, mutta vähän vaikea nähdä, kun hänellä on tummat kauniit silmät.
        Oli myös vähän vähemmän asiakkaita, kun on sateinen päivä, joten paremmin pystyi hänen kanssaan juttelemaan.
        Ei siinä oikein voi mitään syvempää keskustelua käydä, kun seuraava asiakas odottelee takana.
        Annoin hänelle kolikoita vaihtorahana ja sain koskettaa hänen kättään, eikä hän vetänyt kättä pois alta.
        Kummasti vaan piristää tällaista harmaata päivää, kun hänet näen.
        En minä muille naiskassoille yleensä mitään juttele, muttä tälle kylläkin.

Siitä on jo aikaa useampi viikko, kun olin samassa kaupassa ja huomasin vaan, että hän oli täyttämässä kaupan hyllyjä. Silloin en vielä ollut hänen kanssa jutellut kassalla.
        Ajattelin, että en näekään häntä kassalla ja jatkoin ostosten tekoa.
        Kun olin kassajonossa, niin hän tuli juosten kassalle juuri kun oli minun vuoroni ja ajatelin, että jopa oli mukava. Mietin, että miten hän juuri sille kassalle ja vielä kovalla kiireellä.
        Hän varmaan huomasi minut ja odotti, että menen kassalle, ehkäpä????
        En ole nähnyt häntä enää täyttämässä kaupan hyllyjä, mutta jos hän olisi täyttämässä hyllyjä ja vielä yksin, niin silloin olisi hyvä tilasuus jutella vähän enemmän.

Jotenkin vaan elämä on muuttunut mielenkiintoisemmaksi, joka päivä odottaa näkevänsä hänet
        ja tietenkin toivoo, että voisi hänet tavata muuallakin, kuin sen lyhyen aikaa kaupan kassalla.
        En voi muuta sanoa, että olette te naiset sitten ihania....

• Miten suhtautua, kun miesystäväni isä hymyilee minulle tavanomaista enemmän ja katsoo usein pidempään. Paikasta johtuen ei ole ollut mahdollisuutta keskustella lähemmin, kun ulkopuolisia on aina läsnä. Sen verran hän on ehtinyt sanomaan, että hän haluaisi naida minua. Menin siitä varsin hämilleni, mutten ehtinyt mitään vastata, kun miesystäväni tuli paikalle kyselemään, että mitäs täällä kuiskutellaan? Joululahjajuttuja, miesystäväni isä tarjosi vastaukseksi. Mitäköhän tässä minun pitäisi oikein tehdä?

• IhastunutNaiseen

Juu, aika härskiltähän tuo kuulostaa minun mielestäni edes miksikään joulupilailuksi tai vastaavaksi ja varmana tuosta nainen menee hämilleen.
        Oliko miesystäväsi isä ihan selvinpäin tuollaista sanotessaan.
        Minä kunnioitan naista, etten menisi tuollaisia sanomaan. Naista voi kehua kauniiksi, mutta tuo menee kyllä jo yli ja loukkaa naista.

• IhastunutNaiseen kirjoitti:

Juu, aika härskiltähän tuo kuulostaa minun mielestäni edes miksikään joulupilailuksi tai vastaavaksi ja varmana tuosta nainen menee hämilleen.
        Oliko miesystäväsi isä ihan selvinpäin tuollaista sanotessaan.
        Minä kunnioitan naista, etten menisi tuollaisia sanomaan. Naista voi kehua kauniiksi, mutta tuo menee kyllä jo yli ja loukkaa naista.

Hän oli ihan selvinpäin tai ei ainakaan vaikuttanut että olisi ollut mitenkään "maistissa". Sehän siinä hieman minua huolestuttaakin. Olisi kai pitänyt puhua siitä heti silloin miesystävälleni, mutta olin siitä "ehdotuksesta" vielä sen verran hämilläni etten saanut siitä hänelle sanottua. Ja sekin huolestuttaa, että minun ja miesystäväni pitäisi mennä taas tulevana viikonloppuna hänen vanhempiensa luokse. Hieman alustamaan joulua, mitä se sitten tarkoittaakaan. Ehdotin kyllä miesystävälleni ihan yhteistä koti-iltaa, mutta miesystäväni haluaa mennä sinne. Enkä minä alkanut sitten riitelemään siitä.

• IhastunutNaiseen

Onko miesytäväsi isällä vaimoa ? Luulisi hänen antavan seksiä miesystäväsi isälle.
        Tai sitten hänellä on joku villitys menossa, joka herättää seksuaalisia haluja.
        Toivotaan, että miesystäväsi isän ajatukset muuttuvat järkevämmiksi, eikä hän enää sinulle moisia ehdotuksia esitä.
        Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia miesystäväsi isän haluja toteuttaa, pitäisihän se tajuta, jos on vähänkin järki ja ajatukset pelaa.
        Joskus vanhat papat tuppaa käyttäytymään vähän epäasiallisesti, jos lähellä on kauniita naisia.
        Saman olen huomannut joistakin vanhemmista naisista, jotka yrittävät flirtailla nurille miehille.
        Laitetaan huulipunaa ja naama on ylimeikattu. Ei sellainen ole kovin mukavaa.

• IhastunutNaiseen kirjoitti:

Onko miesytäväsi isällä vaimoa ? Luulisi hänen antavan seksiä miesystäväsi isälle.
        Tai sitten hänellä on joku villitys menossa, joka herättää seksuaalisia haluja.
        Toivotaan, että miesystäväsi isän ajatukset muuttuvat järkevämmiksi, eikä hän enää sinulle moisia ehdotuksia esitä.
        Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia miesystäväsi isän haluja toteuttaa, pitäisihän se tajuta, jos on vähänkin järki ja ajatukset pelaa.
        Joskus vanhat papat tuppaa käyttäytymään vähän epäasiallisesti, jos lähellä on kauniita naisia.
        Saman olen huomannut joistakin vanhemmista naisista, jotka yrittävät flirtailla nurille miehille.
        Laitetaan huulipunaa ja naama on ylimeikattu. Ei sellainen ole kovin mukavaa.

Kyllä miesystäväni isä on naimisissa. Ja sen mitä nyt olen heitä (siis, miesystäväni isää ja hänen vaimoaan) ehtinyt nähdä, niin ihan kohtuuhyvin tulevat toimeen keskenään. Jos heillä on jotain skismaa keskenään, niin he eivät ole näyttäneet sitä kun ollaan käyty kylässä. Miesystävältäni kun kysyin aiemmin heistä, niin hän sanoi heidän olevan ihan ok. Tunnusti kyllä, ettei ole peilannut heidän tapojaan kovinkaan kattavasti kun muutti kotoa pois sen verran aikaisin.
        Kyllähän minä nyt sen ymmärrän, ettei minun tarvitse alkaa antamaan miesystäväni isälle, vaikka hän tuntuu minusta olevan kovastikin kiinnostunut. Enkä ole mielestäni edes antanut hänelle sellaista aihetta sille kiinnostukselle edes flirttailulla tai muillakaan eleillä. Vaikken nyt mikään kylmä jääkalikka ole ollut vaan ihan oma itseni.

• joulutoimienaikaan
        O-to-E kirjoitti:

Hän oli ihan selvinpäin tai ei ainakaan vaikuttanut että olisi ollut mitenkään "maistissa". Sehän siinä hieman minua huolestuttaakin. Olisi kai pitänyt puhua siitä heti silloin miesystävälleni, mutta olin siitä "ehdotuksesta" vielä sen verran hämilläni etten saanut siitä hänelle sanottua. Ja sekin huolestuttaa, että minun ja miesystäväni pitäisi mennä taas tulevana viikonloppuna hänen vanhempiensa luokse. Hieman alustamaan joulua, mitä se sitten tarkoittaakaan. Ehdotin kyllä miesystävälleni ihan yhteistä koti-iltaa, mutta miesystäväni haluaa mennä sinne. Enkä minä alkanut sitten riitelemään siitä.

No mitä sä sitä turhaan mietit. Sut on kutsuttu sinne leipomaan pipareita ja torttuja joulua varten. Laitat vain yllesi jouluista mininmekkoa ja annat sitten siellä sun miesystäväsi isän leipoa sun piparia ja torttua kaulimellaan ja voitelemaan ne oikein kunnolla. Samalla pääset tutustumaan paremmin miesystäväsi isään. Ties vaikka hänen vaimonsa haluaisi nuolla sun piparia sen jälkeen.

• joulutoimienaikaan kirjoitti:

No mitä sä sitä turhaan mietit. Sut on kutsuttu sinne leipomaan pipareita ja torttuja joulua varten. Laitat vain yllesi jouluista mininmekkoa ja annat sitten siellä sun miesystäväsi isän leipoa sun piparia ja torttua kaulimellaan ja voitelemaan ne oikein kunnolla. Samalla pääset tutustumaan paremmin miesystäväsi isään. Ties vaikka hänen vaimonsa haluaisi nuolla sun piparia sen jälkeen.

Toivottavasti tuo oli tarkoitettu huonoksi vitsiksi? Tuskin nyt olet sitä mieltä että minun pitäisi alkaa vielä miesystäväni isälle antamaan?

• eisemikäänvitsiollut
        O-to-E kirjoitti:

Toivottavasti tuo oli tarkoitettu huonoksi vitsiksi? Tuskin nyt olet sitä mieltä että minun pitäisi alkaa vielä miesystäväni isälle antamaan?

Eihän se järvi soutamalla kulu. Samalla tapaa ei sun pipariskaan siitä mihinkään kulu. Päästät vain sun miesystäväs isän vähän touhuamaan sun alapääs kimpussa. Saat samalla tehtyy vähän lähempää tuttavuutta sun miesystäväs vanhempiin. Anna vain hänen panna sua vaikka molempiin ja pidät homman salassa sun miesystävältäs. Samalla tapaa kuin oot ollut tähänkin asti hiljaa hänen isänsä ehdotuksista. Onhan se ollu pienimuotoinen lupaus antamisesta, kun et oo kertonu siitä naintiehdotuksesta.

• eisemikäänvitsiollut kirjoitti:

Eihän se järvi soutamalla kulu. Samalla tapaa ei sun pipariskaan siitä mihinkään kulu. Päästät vain sun miesystäväs isän vähän touhuamaan sun alapääs kimpussa. Saat samalla tehtyy vähän lähempää tuttavuutta sun miesystäväs vanhempiin. Anna vain hänen panna sua vaikka molempiin ja pidät homman salassa sun miesystävältäs. Samalla tapaa kuin oot ollut tähänkin asti hiljaa hänen isänsä ehdotuksista. Onhan se ollu pienimuotoinen lupaus antamisesta, kun et oo kertonu siitä naintiehdotuksesta.

Ei hän ole ehdotellut minulle sitä kuin kerran kasvokkain ja eilen illalla kun hän soitti minulle. En minä kylläkään mitään sen suuntaista hänelle lupaillut vaikka me siitä hänen ehdotuksestaan juteltiinkin. Sanoin vain, että minä en haluaisi jutella siitä aiheesta enempää. Hän sanoi, että muutkin ovat tykänneet. Jäin näin jälkikäteen miettimään, että ketä muita hän mahtoi tarkoittaa? Siis vaimonsa lisäksi.

• kiittimuttaeijatkoon
        O-to-E kirjoitti:

Ei hän ole ehdotellut minulle sitä kuin kerran kasvokkain ja eilen illalla kun hän soitti minulle. En minä kylläkään mitään sen suuntaista hänelle lupaillut vaikka me siitä hänen ehdotuksestaan juteltiinkin. Sanoin vain, että minä en haluaisi jutella siitä aiheesta enempää. Hän sanoi, että muutkin ovat tykänneet. Jäin näin jälkikäteen miettimään, että ketä muita hän mahtoi tarkoittaa? Siis vaimonsa lisäksi.

Vai oot sä jo jutellu hänen kanssa puhelimessa siitä. No onneksi olkoon vain. Veikkaan, että unohdit mainita siitä soitosta sun miesystävällesi? Ja siitä, mitä hänen isänsä sulle ehdoteli?
        Taidatkin jo kovasti odotella sun tussu märkänä viikonloppua ja sitä kun sä pääset tutustuu lähemmin sun miesystäväs isään? Toisille nuorille naisille sinä mukaanlukien mikä tahansa kullinkantaja näyttää kelpaavan, oli se oma miesystävä tai vaikka sitten hänen isänsä. Muista sitten, ettet ala valittaa jos sä et kelpaakaan vakavaan suhteeseen vain siks kun sä oot ollut jo aiemmin niin monen miehen patjana.

• kiittimuttaeijatkoon kirjoitti:

Vai oot sä jo jutellu hänen kanssa puhelimessa siitä. No onneksi olkoon vain. Veikkaan, että unohdit mainita siitä soitosta sun miesystävällesi? Ja siitä, mitä hänen isänsä sulle ehdoteli?
        Taidatkin jo kovasti odotella sun tussu märkänä viikonloppua ja sitä kun sä pääset tutustuu lähemmin sun miesystäväs isään? Toisille nuorille naisille sinä mukaanlukien mikä tahansa kullinkantaja näyttää kelpaavan, oli se oma miesystävä tai vaikka sitten hänen isänsä. Muista sitten, ettet ala valittaa jos sä et kelpaakaan vakavaan suhteeseen vain siks kun sä oot ollut jo aiemmin niin monen miehen patjana.

Niin unohdinkin. Ajattelin sen asian näin, että turha tästä oli nostaa mitään keskustelua miesystäväni kanssa, jos tämä juttu jää vain puhelinjalle. Ja ei, en odota pilde märkänä sitä vierailukäyntiä.

Ja sillä asialla, että minulla on jo useita ex-miesystäviä, ei ole mielestäni vaikutusta siihen, että pääsenkö minä vakavaan parisuhteeseen vaiko en. Jos miehellä on itsetunto ja nuppi kunnossa, niin sillä asialla, että kuinka monen miehen kanssa minä olen ennen häntä ollut, ei tuskin ole merkitystä. Voin arvailla kyllä, että kokematon mies ei halua kokenutta naista itselleen siksi, koska hän pelkää joutuvansa vertailtavaksi naisen exiin ja kokee omat kykynsä heikommiksi. Vaikka harjoittelemalla hänkin oppisi. Joten en valita, jonkun saan aina. Jos en nyt tätä nykyistä niin jonkun toisen kyllä sitten hänen jälkeensä.

• puhtaatpaperit
        O-to-E kirjoitti:

Niin unohdinkin. Ajattelin sen asian näin, että turha tästä oli nostaa mitään keskustelua miesystäväni kanssa, jos tämä juttu jää vain puhelinjalle. Ja ei, en odota pilde märkänä sitä vierailukäyntiä.

Ja sillä asialla, että minulla on jo useita ex-miesystäviä, ei ole mielestäni vaikutusta siihen, että pääsenkö minä vakavaan parisuhteeseen vaiko en. Jos miehellä on itsetunto ja nuppi kunnossa, niin sillä asialla, että kuinka monen miehen kanssa minä olen ennen häntä ollut, ei tuskin ole merkitystä. Voin arvailla kyllä, että kokematon mies ei halua kokenutta naista itselleen siksi, koska hän pelkää joutuvansa vertailtavaksi naisen exiin ja kokee omat kykynsä heikommiksi. Vaikka harjoittelemalla hänkin oppisi. Joten en valita, jonkun saan aina. Jos en nyt tätä nykyistä niin jonkun toisen kyllä sitten hänen jälkeensä.

Vai ei sillä ole mitään merkitystä? Jos se on sulle kerran ihan sama, nii kai sä pystyt sitten kertoo senkin, että kuinka monelle eri miehelle sä oot antanut ennen tuota sun nykyistä miesystävääs?

• puhtaatpaperit kirjoitti:

Vai ei sillä ole mitään merkitystä? Jos se on sulle kerran ihan sama, nii kai sä pystyt sitten kertoo senkin, että kuinka monelle eri miehelle sä oot antanut ennen tuota sun nykyistä miesystävääs?

Niin voisinkin. Mutta en aio kertoa. Riittänee, kun sanon, että olin kuitenkin hyvin kokenut sänkyleikeissä jo ennen miesystäväni tapaamista. Useaa asiaa on tullut kokeiltua, mutta koskaan en ole ollut miesystäväni isän kanssa ainakaan silloin, kun olen ollut suhteessa. Joten kerta se olisi ensimmäinenkin?

• Nämämerkit

Mielestäni ihastumisen ja kiinnostumisen merkit ovat miehessä;

Lähelle hakeutuminen (istuu viereesi, seisoo vieressäsi, on vastapäätä) aina niin, että näkee ja kuulee sinut.

Silmiin katsominen. ( suoraan ja pitkästi, sellainen ilkikurinen vilkuilu "huomasitko"-tyyliin).

Kiusoittelu ja huumori (samaan naiseen kohdistuva useasti ja pitkäjaksoisesti)

Huomioiminen. Isossa porukassa, jossa useita keskusteluja menossa, tietää ja kuuntelee sinun sanat.

Muistaa hyvin juttuja, joita olet kertonut

Keskustelun vieminen tunteisiin, ihastumiseen.

Seksuaaliset vitsit ehkä leikin/huumorin varjolla ehdottelu. Leikkisästi.

Puheista huomaa, että on miettinyt sinua.
      " Olenkin ajatellut, että olet..." jne

Avun tarjoaminen. " Mä voin tulla..." tai " tottakai autan..." jne.

Luottaa sinuun. Avaa asioita itsestään. " Ostin uuden auton..." tai "Mua harmittaa tää...".

Huomaat ja muut(kin) huomaavat hänen käyttäytyvän erilailla, kun olet paikalla. Ilmassa on testosteronia.

Tässä olis minusta muutamia merkkejä, joista itse tulkitsin kaveruuden muuttaneen muotoaan ja en ollut väärässä ❤. Perustuu siis naisen omakohtaisen kokemukseen.

• svetsare

ensimmäiset 5 osuu kohalle, 6 ei ainakaan omalla kohdallani, hyvin harvoin puhun tunteista, en ainakaan kerro suoraan että olen ihastunut jne., 7 ei myöskään, 8 taas osuu, 9 ja 10 myös, 11 en ole ihan varma, pyrin käyttäytymään normaalisti.

tämä siis on nyt kun olen päässyt juttusille kyseisen naikkosen kanssa :), sitä ennen olen ujostellut jne.

• Takkuharja

No hui. Olenko ollut näin sokea.. Kaikki täsmää työkaveriin. Olen ollut itse ihastunut jo pitkään, mutten ollut vielä varma hänestä.. Mutta on toiminut juuri noin kun kuvasit. Ja tasan ainoa mies joka on saanut minut punastumaan. Nyt tätä viedään...

• IhastunutNaiseen
        svetsare kirjoitti:

ensimmäiset 5 osuu kohalle, 6 ei ainakaan omalla kohdallani, hyvin harvoin puhun tunteista, en ainakaan kerro suoraan että olen ihastunut jne., 7 ei myöskään, 8 taas osuu, 9 ja 10 myös, 11 en ole ihan varma, pyrin käyttäytymään normaalisti.

tämä siis on nyt kun olen päässyt juttusille kyseisen naikkosen kanssa :), sitä ennen olen ujostellut jne.

Kohde 9 on vähän sellainen, ettei nainen varmaan suostu ihan jokaiseen avuntarjoukseen, mitä ihastunut mies tarjoaa.
        Vaikka ihastunut mies ei voisi naista satuttaa, niin ei taida nainen kovin herkästi lähteä kenenkään vieraan miehen kyytiin, jos tämä vaikka tarjoaa autokyydin ihastykselleen, vaikka ihastusta olisi ilmassa.
        Eikä ihan ihastumisen alussa, kun ei nainen miestä tarkemmin tunne, niin tuskin nainen päästäisi vierata miestä kotiinsa tai kertoisi kotiosoitteensa.
        Nykyään on paljon hörhöjä, jotka voisivat satuttaa, alkaa ahdistelemaan kotiovella ja raiskata naisen, jos nainen paljastaisi osoitteensa tuntemattomalle miehelle.

Mies tosin voi hyvin suostua vieraan kyytiin, koska mies pystyy puolustautumaan, jos vieras mies käy kimppuun.
        Naisella asia on vähän toisin, nainen ei paljon pysty itseään puolustamaan miestä vastaan, joten annetaan naisen kertoa osoitteensa vasta sitten, kun hän itse asiasta päättää sen jälkeen, kun ihastuminen on edennyt seurusteluun ja miehen luotettavuus on selvinnyt naiselle.

• Onnetonlady

Vaude, kaikki toi on miehessä, johon olen pahasti ihastunut :) Meillä jutut luistaa, mutta eteenpäin ei päästä. Hän on antanut ymmärtää, ettei halua naista sotkemaan elämäänsä :(

• MerkitTäsmää
        Takkuharja kirjoitti:

No hui. Olenko ollut näin sokea.. Kaikki täsmää työkaveriin. Olen ollut itse ihastunut jo pitkään, mutten ollut vielä varma hänestä.. Mutta on toiminut juuri noin kun kuvasit. Ja tasan ainoa mies joka on saanut minut punastumaan. Nyt tätä viedään...

Voitko kertoa lisää tästä miehestä kenen edessä olet punastellut?

• Mietteliäs123

Hyviä vastauksia. Onko lisää merkkejä? :)

• IhastunutNaiseen

Yrittää keksiä kaikenlaisia tekosyitä ja tekee tikusta asiaa, että pääsisi joka päivä näkemään ihastuksensa ja hänen lähelleen.
      Yksi päiväkin ilman ihastuksen näkemistä on yhtä tuskaa.
      Ihastus pyörii lähes koko ajan mielessä ja häntä vaan ajattelee, ei saa pois mielestä.

• Mietteliäs123

Noita merkkejä on kiva lukea. Lisää saa laittaa. :)

• varmamerkki

On housujen etumuksen pullottaminen, siitä näet heti onko mies kiinnostunut sinusta. Muita merkkejä on turhaa etsiä.

• Mietteliäs123

Onko tää tosi juttu? Jos mies näkee ihastuksensa,alkaako pullottaa etumus?

• Mietteliäs123

Jutteleeko ihastunut mies esimerkiksi facebookissa ihastuksen kohtelleen? Minun tapauksessani hän ei hirveästi aloita keskustelua itse messengerissä mutta on kyllä keskustelussa mukana. Kasvotusten puhelias. Mitä mieltä?

• svetsare

itsehän en edes ole oman kiinnostuksen kohteeni kanssa facebookissa kavereina mutta whatsappis ja kasvotusten nyt rupatellaan mitä sattuu.

Mutta parhaitenhan meiltä miehiltä saa vastauksen kun kysyy vain suoraan, jos uskallusta riittää :)

• Mietteliäs123

Vapaa-ajalla emme hirveästi ole tekemisissä, mutta töissä olemme tekemisissä joka päivä ja siellä juttelimme paljon. Miten tunteista voisi kertoa hienovaraisesti?:)

• Mietteliäs123

*Juttelemme.

• Mietteliäs123

Onko neuvoja?:)

• nytjumalauta

voin sanoa että jos oikein hienosti koitat vihjailla ja oikein yrität imeä sitä vastausta mieheltä niin menee ohi, 99% varmuudella, uskaltaisin jopa väittää näin.

Paras tapa olisi mennä ja vain kysyä suoraan, voit toki sanoa että ei sen tarvitse maailmaa kaataa vaikket halua vastata tai jos vastaus ei miellytä, toki jos mies ei halua vastata tuli joko aivan yllätyksenä, ei tykkää tai sitten on varattu.

Taiiiiiiiiiiiiiii, sitten voit ottaa vähän rennomman lähestymisen ja koittaa heittää vitsiä asiasta, tyyliin "voi että kun olisi jokin muu kotona vastassa kuin koira" , tai minkä lemmikin lie saatat omistaa, tai kasvin. Näin saat taas imettyä jonkulaisen vastauksen.

Mutta edelleen sitä mieltä, että suoraan kannattaa kysyä, ellei mies ole kovin ujoa sorttia niin antaa jonkunlaisen suoran vastauksen, ujot taas voi mennä ihan lukkoon ja paeta tilanteesta.

Turhaan täällä oikeastaan enempää vihjeitä kyselet, parhaimmat on jo sanottu, nyt pitää toimia jos kiinnostaa.

• IhastunutNaiseen

"Taiiiiiiiiiiiiiii, sitten voit ottaa vähän rennomman lähestymisen ja koittaa heittää vitsiä asiasta, tyyliin "voi että kun olisi jokin muu kotona vastassa kuin koira" , tai minkä lemmikin lie saatat omistaa, tai kasvin. Näin saat taas imettyä jonkulaisen vastauksen."

Jaaaaaaaaa, siis noinko nainen vihjaa miehelle aloitteen merkeissä. Mitäs jos mies vastaakin, että no hanki sit kissa, niin on joku muu vastassa, kuin se koira, jos mies on niin yksinkertainen, ettei tuosta tajua, luulisi tajuavan.
        No täytyy alkaa sitten tarkkailemaan naisen puhetta, jos kohalle sattuu.
        Minä olen kyllä ujo mies, mutta mulle nainen voi kyllä kysyä ihan suoraan ja vastaisin varmasti kyllä, jos olisin naisen kanssa jo aikaisemminkin jutellut, niin ei siinä muuta haluakaan vastata, kuin kyllä.

• Mietteliäs123

Miten olisi hyvä vihjailla? :)

• weetivv
        Mietteliäs123 kirjoitti:

Miten olisi hyvä vihjailla? :)

Nappaa kalusta kiinni kahvihuoneessa

• IhastunutMies

Jos nainen ei suoraan sanallisesti vihjaa, niin nainen osaa kyllä elekielen, josta mies voi lukea, että nainen on ihastunut.
      Käyttäytyykö nainen kaikkia miehiä kohtaan yhtä yli ystävällisesti, kuin ihastustaan kohtaan ja vielä niin, että nainen katsoo tilanteen, että mies sen huomaisi.
      Entäpä käyttäytyykö nainen kaikkia miehiä kohtaan, kuin olisi odottanut miestä ja kun mies saapuu, niin nainen vaikuttaa tavanomaista iloisemmalta, jonka mies kyllä huomaa.
      Jos mies kysyy naisen kuulumisia, niin nainen kertoo kuulumiset ja kysyy myös miehen kuulumisia vai kysyykö nainen jokaiselta mieheltä kuulumisia ja jos mies, johon nainen ei ole ihastunut kysyy kuulumisia, niin vastaako nainen siihen tarkemmin, vai että ihan hyvää kuuluu.
      Vai kertooko nainen tarkemmin vain ihastukselleen?

• Mietteliäs123

Yritän olla erilainen ja huomaavaisempi miestä kohtaan,johon olen ihastunut. Avoimempi myös. Aina kun hänet näen tulen hyvälle tuulelle ja minua hymyilyttää. Tuntuu välillä, että miehelläkin on sama tilanne minua kohtaan. :)

• IhastunutMies

No tuota oon miettiny, kun nainen, johon olen ihastunut, niin tuntuu yliystävälliseltä ja vaikuttaa, kuin olisi meikäläistä odotellu. On iloinen ja toteaa, että Noooo.....
        Kuin odottaen, että alkaisin hänen kanssaan keskustelemaan.
        Hyvät päivänjatkot on myös toivottanut vai kaikilleko miehille toivottaa..????
        Täytyy pitää liekkiä yllä, ehkä se sytyttää naisen sydämen liekkeihin, ainaski toivon niin..

• Haha1234

Itsekin olen tuota etumuksen pullottamista miettiny joskus,että onko se niin että jos mies näkee sen naisen johon on ihastunut nii alkaako hänellä se etumus pullottaa? :D

• IhastunutMies

No ei ehkä pikaisesta näkemisestä, mut jos ihastuksen kanssa jokun aikaa juttelee ja silmät koodaa ihastuksen ulkomuotoja, niin alkaahan se etumus pullottamaan ja viimestää silloin, jos saat halata ihastusta ja varsikin, jos ihastus istahtaa syliin, niin sit lähtee jo lapasesta...
        Ihastusen ajatteleminenkin saa etumuksen pullottamaan.

• poksjapoks

Sori suolilaiset etten lukenut muutakuin otsikon. Kokemuksesta voinen sanoa että tämän miehen ihastuksenmerkit näkyi hyvin selvästi. Oli muuten niin et meijän työpaikalle tuli hemaseva nainen ja poks meikähän siihen ihastu hetsillee. Työpaikalla meni hyvin vain hymyilessä, mutta kotona naama oli kokoajan virneessä ja hyräilin hyväntuulisena. Siitähän muija sai aiheen, et mistäspäin nyt tuulee ja perkules ku en kertonu niin uuelleen poks. Aamulla menin töihin ja kaikki näki minun ihastuksenmerkit.........silmä mustana...ja...huuli halki. Niin että kyllä ne näkyy ite kullakin ja mulla näin. Empä oo sen jälkeen pahemmin ihastellu kettään.

• Mietteliäs123

Mitähän tämä mies, johon olen ihastunut, ajattelee, jos kerron hänelle, että olen ihastunut häneen vaikka olen kertonut hänelle heinäkuun alussa Facebook messengerissä ihastuksestani häntä kohtaan?Silloin hän kiitteli muttei muuten reagoinut siihen erikoisemmin, ja jutteli kuitenkin samalla lailla kuin ennenkin. Tätä ennen näin hänet helmikuussa kun olimme töissä. Emme siis nähneet pitkään aikaan. Mutta hän tuolloinkin näytti edellä mainittuja ihastuksen merkkejä ja käyttäytyi kuin olisi ollut minuun ihastunut. Lokakuussa tapasimme jälleen samassa työpaikassa ja hän oli edelleen se sama ihana ja komea mies. Taukohuoneessa katseli ja hymyili, usein jutellessaan katsoi silmiin. Yhtenä päivänä sitten huomasin hänen tuijottavan minua todella tarkkaan silmiin katsoen, en tiedä kauanko hän oli minua katsonut. Kun huomasin hänen katselevan, pidin katsekontaktin vähän aikaa ja saatoin ehkä punastua joten sitten käänsin pään pois. Katseleeko miehet noin, jos eivät ole ihastuneita?

Välillä tuntuu, että tämä mies olisi kuitenkin ihastunut jonkin verran minuun, merkeistä ja käytöksestä päätellen, vaikkei silloin heinäkuussa kertonut olevansa. Katselut ja vaivihkaa vilkaisut ovat koko ajan lisääntyneet. Jos mies ei kehtaa kertoa ihastuksestaan sillä itse olen jo kerran kertonut? Onko mahdollista? Mutta voinko kertoa hänelle, että olen häneen edelleen ihastunut?

• Mietteliäs123

Mitä miehet ajattelevat tällaisesta? :)

• ujopuuro

No naisena aattelisin, että mies on vähän hitaasti lämpeävä. Kattelee sinua mielenkiinnolla oletko vielä ihastunut. Kumma mies jos ei jo pyydä sinua ulos tai voithan itsekin pyytää. Kyl se siitä kehkeytyy:)

• Mietteliäs123

Minusta paistaa varmaan kauas, että olen häneen ihastunut tai niin oletan. Hymyilen hänelle,katselen ja vilkuilen häntä, juttelen yms hänelle. En tiedä onko hän sitten itse hoksannut, että hänestä vielä pidän ja paljon. :)

• Mietteliäs123

Kuitenkin mietityttää hänelle kertoa tunteistani. :)

• Mietteliäs123

Onko miehillä antaa neuvoa? :)

• pekkkf

Eksä ny hemmetti oo jo saanu neuvoja aivan riittävästi? Ei kukaan mies halua tuollaista kersaa, ootko täyttäny jo 13 v?

• Mietteliäs123

Olen täyttänyt jo kolmetoista pitkä aika sitten. Eikö sulla kannattais mennä nukkumaan niin et olis niin äreä. :)

• ahdistunutheikki

Katsoo poispäin ja menee toiselle puolen katua ettei syytetä ahdistelusta :(

• Mietteliäs123

Kuka?

• Jännittävää

Tilanne tämä...
      Tavattu pari kuukautta sitten ekan kerran.
      Siitä asti pidetty yhteyttä, joka päivä. Paljon viestejä (välillä myös hempeilyä ja "tuhmia"), soittelua silloin tällöin.
      Pari kertaa, pitkän välimatkan takia, yökyläilyä minun luonani.

Onko ihastusta miehenkin puolelta, vai vaan "sen" perässä juoksemista?

• Niimpä1234

En tiiä
        Ärsyttää omakin tilanne

• Okeiokei

Mielenkiintoisia kommentteja.

• Haluaisihastuksensa

Siis mun ihastus vastaa vaa mulle snäpissä mut ei kysyny mitää mut aina kun ollaan yhteisissä harkoissa nii se vaa tuijottaa mua nii mitä se tarkottaa

• HassuTassuko

Se voi näkyä mm. et hän valitsee kävelyreitin sen mukaan, et mahdollistaa toisen näkemisen. Ei halua painostaa toista, eikä tuottaa pahaa mieltä toiselle. Ei halua olla liian päälle käyvä, toivoo vain, et tunne olisi molemminpuolinen ja syntyisi näin lähentymistä.

• Anonyymi

Kyllä ärsyttää tollaset kyttääjät
      Myös ,tullaan muka vahingossa samaan kauppaan,lenkillä jatkuvasti missä minä asun,sekä työpaikan ympärillä pyöriminen.Minua ei vaarit kiinnosta 70-80v Haluan muutenkin olla yksin,miehet on niin nähty,ettekö ymmärrä kaikki ei halua kumppania,yksin on hyvä.

• Anonyymi

Annat pillua ensi treffeillä sillä se on helpoin selvittää onko mies mistään muusta edes kiinnostunu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      4035
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      88
      1982
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1861
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      57
      1487
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1385
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1206
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      94