Marketin kaunis aasialais myyjätär kassalla

IhastunutKaupanKassaan

Olen ihastunut yhteen aasialaiseen naiseen, joka on töissä paikallisessa isossa marketissa.
Olen samassa marketissa asioinut useita vuosia, mutta noin puoli vuotta sitten bongasin tämän viehättävän kauniin aasialais naisen kaupan kassalla ja olen siitä asti aina mennyt sen kassan kautta, jossa tämä aasialais nainen on.
Kerran tapahtui niin, että tein ostoksia ja tämä aasialais nainen oli täyttämässä hyllyjä ja ajattelin, että no, nyt en näekään häntä kaupan kassalla.
Jonkun ajan kulttua saavuin kassalle, jossa oli toinen myyjä ja huomasin, että tämä aasialais nainen kiirehti juuri sille kassalle, jolle olin mennyt ja ajattelin, että kuinkas hän nyt kassalle kiirehti, kun oli hetki sitten täyttämässä hyllyjä ja juuri sille kassalle, johon olin mennyt.

Joka kerta, kun menen ostoksille tähän markettiin, niin toivon, että juuri tämä aaialais nainen olisi silloin työvuorossa, jotenkin tämä aasialais nainen vaan saa harmaan ja ikävänkin päivän muuttunaan aurinkoiseksi ja iloiseksi jo pelkästään sen pienen hetken ansioista, jona saan ostokseni maksaa.
Olen varmaan ihastunut häneen, koska hän on joka päivä ajatuksissani, enkä saa häntä mielestäni, vaikka mielessä pyörii ajatus, että jos hän on sittenkin varattu, niin ei saisi liikaa kiintyä.
Minun tuurillani hän on varattu, vaikka tietenkin toivon, että hän olisi vapaa.
Vaikea tietää onko hänellä sormusta, koska kaupassa myyjillä on sormikkaan kädessä nykyään.

Pahintahan tässä on se, että olen senveran ujo, etten uskalla lähestyä tätä naista, eikä se oikein kaupan kassalla olisi oikein mahdollistakaan.
Mietin vaan, että pitäskö vaan unohtaa koko asia, vaikka vaikeeta se on, kun ei asia kuitenkaan etene, jos vaan käy kaupassa viikosta toiseen ja katseet kohtaa kassalla ja kotiin.
Oikeastaan odotan vaan, että pääsen kauppaan ja todella toivon, että hän olisi juuri silloin kassalla. Tänään kävin kaupassa, mutta ei ollut ihastukseni kassalla mikä ei ollut mukavaa.

Sekin ikävä tosiasia täytyy ottaa huomioon, että voi tulla se päivä, jolloin tämä aasialainen nainen ei olekaan enää kaupassa töissä, missä hänet sen jälkeen näen.
Vaikea on törmätä häneen tuolla kadulla, vaikka liikkuisi vuorokauden ympäriinsä, niin koskaan ei mahdollisesti häntä näkisi, vaikka kovasti niin toivon.

Voi kuinka paljon elämä olisi helpompaa, jos ei ihastuisi kehenkään.

22

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per-kel

      Onhan niitä meiänkin kylässä, harmi että olen jo varattu sitten 1978, ja vinosilmä :-*

    • fallstaf

      Ujon miehen kannattaa kirjoittaa lappunen, jossa kertoo ihastuksestaan. Tämän lapun yhteystietoineen voi sujauttaa neidolle kassalla. Neito voi sitten vastata vaikkapa tekstarilla.

      • IhastunutKaupanKassaan

        Voi ziisus sentään, kiitos vinkistä, mutta meikä on ihan sairaan ujo, että aikas mahdoton tehtävä mulle, vaikka pitäs kyllä, kun mites muuten sais kerrottua, että on tosi ihastunut tähän nuoreen aasialais neitoon.
        Mut sillon pitäs olla sellanen rauhallisempi hetki, ettei olis jonossa muita asiakkaita.
        Tai jos kysyis vaan, et lähtisikö joskus kahville.
        Mut siinäkin on sit omat pointit, et pitäs sopia millon ja missä.
        Tää aasialais neito on asunut suomessa varmaan jokun aikaa, kun aika hyvin osaa puhua suomen kieltä, tosin en ole oikeen mitään jutskannut, mutta muutaman kerran perässäni kassalla on tullut kaupan vanhempi mies myyjä ja ovat suomeksi jutelleet.

        Onhan suomalaisissakin naisissa tosi kaunokaisia, mut jotenkin aasialaiset naiset vetoaa muhun, niiden kauniit tummat silmät, tummat hiukset ja siro vartalo.


    • Tsemppiä

      Aasialaiset naiset ovat niin kauniita ja mukavia, ettei ihme kun olet ihastunut. Onneksi aasialaiset naiset ovat pohjimmiltaan ihan tavallisia naisia ja hyvin monet heistä ovat myös ujoja. Kannattaa rohkaista itsensä ja mennä pyytämään kahville. Se on parempi tapa kuin "väijyä" ja käydä jatkuvasti kaupassa kyttäämässä. Jos tulee pakit, niin ainakin olet yrittänyt! Ja onneksi maailmassa on muitakin naisia ja muitakin aasialaisia naisia. Vaikka tietysti ymmärreytävää on, että vain tämä kyseessä oleva aasialainen nainen on täydellinen ihastuksesi. Aassialaisista naisista kiinnostuneiden kannattaa katsoa täältä , minkälainen aasialainen nainen soveltuu itselle kaikkein parhaiten: http://www.asumaansuomeen.fi/kansainvalinen-avioliitto/aasialaisia-naisia/
      (Linkin kirjoitus esittelee eri tyyppisiä aasialaisia naisia)

      • IhastunutKaupanKassaan

        Ei ollut viime viikolla mahdollisuutta kutsua kahville, kun ei ollut kassalla työvuorossa tämä aasialainen neito, kun kaupassa kävin ruoka ostoksilla.
        En tiiä onko ihan vielä pokkaa kysyä vielä kahville, mutta vois jotain muutakin sanoa tälle naiselle, kuin pelkästään moi, kuten hän minuakin iloisesti kassalla tervehtii.
        En tiiä olisko hyvä tää: moi ja mukava nähdä sinua ???
        Kymmeniä kertoja olen hänet kuitenkin nähnyt kassalla, että ehkä vois jotain muutakin sanoa, kuin pelkästään moi tai hei.
        Naiset varmaan osais paremmin kertoa, mitä ajatuksia se herättää, jos mies, jonka on useamman kerran jo nähnyt, niin tervehtii ja sanoo, että mukava nähdä sinua.
        Onko se hyvä keino vihjaista, että on kiinnostunut naisesta, jolle näin sanoo, kun ei niin yleensä sanota kenelle tahansa, varsinkaan jokaiselle vastaantulevalle.
        Toivottavasti se herättäisi naisen miettimään, että hmmmmm tuo mies ilostuu nähdessään minut, että onkohan hän kiinnostunut minusta.


      • Tsemppiä

        Ehkä toi "Moi, mukava nähdä sinua" voisi toimia. Hymyn kanssa. Vaikka kyllä tossa riski on, että tulkitaan omituiseksi kyttääjäksi. Se on oikeastaan naisten lähestymisen suuri kysymys se, että naiset toivovat lähestymisiä miehiltä, mutta kun mies lähestyy, pidetään miestä helposti outona ja tungettelevana.

        Sitten kun on keksinyt, miten lähestyä naisia ilman, että vaikuttaa oudolta ja tungettelevalta, on löytänyt ratkaisun "suurimpaan kysymykseen" ja sen jälkeen oikeastaan kaikki muukin naisten lähestymiseen liittyvä mystiikka alkaa aueta. Mikäli naisten asenteisiin ei voi vaikuttaa eikä satu lähestymään sellaista naista, joka suhtautuu sinuun suotuisasti, ratkaisu löytyy itsestä ja siitä, että osaa lähestyä naisia luontevasti.

        Et voi etukäteen tietää, miten kaupan kassan aasialainen nainen suhtautuu lähestymiseesi. Toisaalta, et saa koskaan tietää, jos et lähesty. Eli todennäköisyyksien valossa olemalla lähestymättä, et varmasti pääse hänen kansaa "lähemmin juttusille". Mutta taas lähestymällä sinulla on sentään mahdollisuus, ja vaikka se menisi pieleen, ainakin saat siitä hyvää kokemusta seuraavia naisten lähestymisyrityksiä ajatellen. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Tekemällä oppii.


      • Kasvatusongelmaako
        IhastunutKaupanKassaan kirjoitti:

        Ei ollut viime viikolla mahdollisuutta kutsua kahville, kun ei ollut kassalla työvuorossa tämä aasialainen neito, kun kaupassa kävin ruoka ostoksilla.
        En tiiä onko ihan vielä pokkaa kysyä vielä kahville, mutta vois jotain muutakin sanoa tälle naiselle, kuin pelkästään moi, kuten hän minuakin iloisesti kassalla tervehtii.
        En tiiä olisko hyvä tää: moi ja mukava nähdä sinua ???
        Kymmeniä kertoja olen hänet kuitenkin nähnyt kassalla, että ehkä vois jotain muutakin sanoa, kuin pelkästään moi tai hei.
        Naiset varmaan osais paremmin kertoa, mitä ajatuksia se herättää, jos mies, jonka on useamman kerran jo nähnyt, niin tervehtii ja sanoo, että mukava nähdä sinua.
        Onko se hyvä keino vihjaista, että on kiinnostunut naisesta, jolle näin sanoo, kun ei niin yleensä sanota kenelle tahansa, varsinkaan jokaiselle vastaantulevalle.
        Toivottavasti se herättäisi naisen miettimään, että hmmmmm tuo mies ilostuu nähdessään minut, että onkohan hän kiinnostunut minusta.

        Sano vaan suoraan sille,että haluat treffata ja edetä siitä tietty bunkkaamaan mahdollisimman pian.
        Aasialaiset akat tykkää kun niitä hieman pyöritellään ja raha tietty ratkaisee.
        Ukot miehet nyt ei viehätä minkään maalausta naista,jos ei sanaa saa suustaan.
        Mikähän mennyt kasvatuksessa pieleen ettei ihminen osaa puhua.


    • IhkutAasialaisNeidot

      Multa menee aina polvet pehmeeks, ku kohtaan aasialaisen naisen.
      Myös afrikkalainen nainen saa aikaan saman reaktion.
      Mukavaa, kun näitä aasialaisia naisia on nykyään enemmän, kuin ennen.
      Olisipa ollut silloin, kun meikäläinen oli alle 30 vuotias.
      Ei taida olla mulla toivoo enää aasialaiseen naiseen, kun ikää on muutama vuosi alle 50v.

      Netistä kattelin videoita aasialaisten naisten vaatimuksista miestä kohtaan ja työ oli ainakin ensimmäinen toive/vaatimus.
      No meikäläinen ei ole kyllä missään työssä, mutta muuten on säästöjä ja muita tuloja, että reilu 1200€/kk on ns. laskettua tuloa siihen saakka, että eläkkeelle pääsee, jos nyt ei sitten jotain työhommia tai muita bisneksiä siinä välissä ilmaannu.
      En ole lihavan, en tupakoi, en ryyppää ja kuntoilen lähes päivittäin.
      Kokkoaan ruoaa, leivon ja teen kaikki kotityöt, kun ei ketään muutakaan niitä tekemään.
      Toisaalta olen kyllä aika hiljainen ja ujo, joten tyytyisin siihenkin, että sais katsoa vaan kauniin aasialaisen naisen silmiin, vaikka ikuisesti, niin lumoavan tummat silmät aasialaisilla naisilla on.
      Pitäsköhän vaihtaa uudempi auto, mulla on vaan sellanen -89 vm auto, kun en ole autoon viittiny rahaa satsata, kun liikun paljon pyörällä ja samalla hoituu kuntoileminen.

      No, täytyy kai tyytyä sit aasialaisten naisten kauniisiin kuviin, joita voi tulostella ja kiinnittää seinille huonetta koristamaan.

      • Provoapukkaa

        Jatka vaan runkka.....sta sitähän sinä olet varmaan tehnyt tähänkin asti videoita katsellessa.
        Provoa pukkaa.


      • TunnustaVaan

        Juu provon heitit, tunnusta vaan et säkin teet sitä aasialaisia sukkahousu videoita katellessas...


    • kassaneitti

      Voisitko antaa vinkkejä millä aluella ?

    • asian_girl

      mina ilmoita poliisi jos sina ei lopeta kyttaa minu tyopaika.

    • Hiholenihastunut

      Onko tosimies otm71 nyt ihastunut? Ilmankos ramppaa marketissa alvariinsa.
      Sulle sopisikin hyvin kaunis siro mustatukkainen neitonen. Saisit kotihengettären!

    • UnohdaNaiset

      Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että kannattaa vaan kylmästi unohtaa tuollaiset äkkinäiset ihastumiset.
      Varsinkaan ulkomaalaisiin naisiin, kuten myös suomalaisiin.
      Nainen tietää ainoastaan rahanmenoa miehelle. Nainen ei tyydy vähään, vaan nainen kun pääsee vauhtiin, niin siinä mennää aika haipakkaa.
      Jos mies on tyytyväinen asuntoonsa, johon ei turhaa rahaa ole sisutukseen käytetty, niin nainen vaatii ensimmäiseksi uusimaan kaikki vanhat sisustukset uusiin tai pahimmassa tapauskessa kokonaan uusi talo.
      Eivät ne rahan menot siihen tyssään, seuraavaksi nainen ostatuttaa miehellä uusia vaatteita ja hemmottelee itseään kaikella tavalla.

      Unohda nyt hyvä ihminen kaikki naiset, ksoka tuskin kaunis aasialais neito sinua edes huolii.
      Hänellä on takuuvarmasti jo vakituinen mies ystävä ja sinä vain sekoittaisit asiat pahemman kerran.
      En tiedä mikä naisissa miesten päät sekoittaa. Moni mies sekoaa naisista ja tekee elämänsä suurimman munauksen mennessään naisen kanssa vielä naimisiin.
      Alussa kaikki tuntuu niin mukavalle ja autuaalle, mutta annas olla vuoden tai vähän päälle, niin jo alkaa mies katumaan, että mitä on tullut tehtyä, maailman suurimman munauksen.
      Mikä miehissä naisessa oikein kiinnostaa, ei ainakaan naisen ulkonäkö, koska kauniita naisia voi katella vapaasti netissä.
      Ei kannata tehdä suurinta munausta elämässään, jos naisen p***u niin kiinnostaa.
      Eihän se ole, kuin pelkkä kusireikä ja siitä miehet sekoaa, aivan hullutusta koko touhu.

      Täysin järjetöntä, kuinka paljon aikaa miehet elämästään tuhlaa naisten etsimiseen ja kumppanin löytämiseen ja pahintahan on se, että nainen pehmentää miehen pään, eikä mies osaa ajatella asioita enää järjellä, vaan on kuin huumattu.
      Jos joku väittää, että mies on onnellinen naisensa kanssa niin väärässä ovat.
      Marketissä näkee päivittäin vanhoja pariskuntia, jossa mies selvästi on onnettoman näköinen, menettänyt miehisyytensä, kun nainen pitää miestä orjana.
      Odotappas, kun vastaan tulee mies, jolla ei ole kumppania, niin vallan on iloisempi ja nuorekkaampi olemukseltaankin, kun on saanut olla vapaa, eikä naisen vankeudessa.

      • Eitarvitseunohtaa

        Menetin minäkin joskus toivoni miesten suhteen kun kaikille entisille miehilleni piti olla kuin äiti, joka kerää miehen paskaiset vaatteet lattialta kun ei omatoimisesti osannut viedä likavaatteita pyykkikoppiin. Kaiken lisäksi ruoan ottaminenkin oli vaikeaa pöydältä, piti ruokakin tarjota padasta lautaselle kuin ravintolassa. Nykyään olen ulkomaalaisen miehen kanssa ja elämä on todellakin erilaista. Mies on ahkera, ei laiskottele ja odota että kaikki tulee nenän eteen, ei juopottele eikä nössöile. Miestä ei tarvitse passittaa korjaamaan pyykinpesukonetta tai vaihtamaan autonrenkaita kuten suomalaisia miehiä. Olen tullutkin siihen tulokseen että ulkomaalainen mies on naiselle parasta mitä tiedän. Annankin vain lovea ulkomaalaisilla, en viinaanmenevälle suomiukolle. Molemmin puolin kunnioitus edistää parisuhdetta parhaiten. Me palvelemme vuorotellen toisiamme, suihkussa käydessämme pesen hänen selän ja mies antaa mulle hieronnan istuessani sohvalla.


      • ChinaDragon
        Eitarvitseunohtaa kirjoitti:

        Menetin minäkin joskus toivoni miesten suhteen kun kaikille entisille miehilleni piti olla kuin äiti, joka kerää miehen paskaiset vaatteet lattialta kun ei omatoimisesti osannut viedä likavaatteita pyykkikoppiin. Kaiken lisäksi ruoan ottaminenkin oli vaikeaa pöydältä, piti ruokakin tarjota padasta lautaselle kuin ravintolassa. Nykyään olen ulkomaalaisen miehen kanssa ja elämä on todellakin erilaista. Mies on ahkera, ei laiskottele ja odota että kaikki tulee nenän eteen, ei juopottele eikä nössöile. Miestä ei tarvitse passittaa korjaamaan pyykinpesukonetta tai vaihtamaan autonrenkaita kuten suomalaisia miehiä. Olen tullutkin siihen tulokseen että ulkomaalainen mies on naiselle parasta mitä tiedän. Annankin vain lovea ulkomaalaisilla, en viinaanmenevälle suomiukolle. Molemmin puolin kunnioitus edistää parisuhdetta parhaiten. Me palvelemme vuorotellen toisiamme, suihkussa käydessämme pesen hänen selän ja mies antaa mulle hieronnan istuessani sohvalla.

        No hyvä, anna vain reikääsi kaikkien mudenkin naisten edestä, ja varmasti annatkin.
        Sanothan tuon jakamisen monikossa. Ei muuten pätkääkään kiinnosta "viiden lapsen suoltanut värkki", ihan noin vinkiksi vaan. Voihan sitä joku tietysti neitseellisenä pitää:)

        Meillä vaihdetaan renkaat ammattiliikkeessä ja ostetaan uusi astianpesukone jos entinen hajoaa.
        Mitäpä sitä turhaan käsiään likaamaan kun on niitä mukavampia vaihtoehtoja.

        Meillä ei myöskään palvella toisiamme, molemmat ovat sellaisen ajatuksen yläpuolella. Ovathan ne kertoneet Suomen olevan palveluyhteiskunnan mutta parisuhteeseen en sellaista ajatusta halua. Ei asioita pidä luonnehtia palvelutyöksi. Kuka se nyt sitä palvelijaa kotonaan nyt haluaa esittää? Taho joka on haukkunut suomalaisia miehiä siitä että ottavat palvelijan...outoa.


    • ahmed-wife

      mina ei halua suomilaine mies, iljettaa kyttaa tyopaikala joka paiva. MENE POIS!

    • ChinaDragon

      No, onneksi Ahmetin vaimolla ei ole ongelmia koska ei voi työllistyä työpaikkaan joissa on muita miehiä.
      Tästä syystä musliminaisten työttömyys tai työelämästä syrjäytyminen on hyvin korkealla tasolla. Timanttien miehet kun luulevat juoppojen suomalaisten miesten vievän heidän neitsyet:)

      Ihmetyttää tuo moinen huoli, eihän naiset edes katso toisia miehiä sillä silmällä kun se oma mies on se maailman paras ja virheetön:)

      Voi helkkarin luuserit!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe