Korkokenkiin liittyen neljänä eri vuodenaikana kysyisin, että minkälaisia korkokenkiä kannattaa käyttää keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella? Kestäisikö jalka muun muassa syksyllä, talvella ja keväällä, että laittaisi avokkaat, vai mieluummin bootsit nilkkureineen ja saappaineen? Olisivatko avokkaat enemmän kevät- ja kesäkenkiä?
Korkokenkien käyttö neljänä eri vuodenaikana
4
651
Vastaukset
- heel_käyttäjä
Keväällä saappaat,nilkkurit ja avokkaat. Kesällä avokkaat,sandaletit ja nilkkurit jopa ohuet saappaat. Syksyllä avokkaat,nilkkurit ja saappaat. Talvella nilkkurit ja saappaat. Toki lyhyitä siirtymiä voi tehdä avokkaissakin talvella. Tarkoitatko kuitenkin avokkailla umpikärkisiä ?
Korot 6 - 10 senttiin ja yleensä piikkikorot. Satunnaisessa käytössä ballerinat ja matalat tavlisaappaat. - nahkaleggingsit.korot
Minä käytän lähes koko vuoden yli 13cm korollisia nahkanilkkureita, terävin kärjin platform. Piikkikoroissa pitää olla metallilaput, sillä muut ei kunnolla kestä päivittäistä käyttöä! Talvella ruuveja pohjaan, niin pysyy pystyssä.
- Jabadapaduuxx
Korkokengät ovat naisilla ihanat, niitä pitäisi käyttää vuoden ympäri. Tykkään myös, että olen alkanut näkemään miehillä korkosaappaita ja kenkiä.
- mara-marika
Olen talvella pitänyt korkeakorkoisianahkasaappaita, joiden korko on 12,5cm. Metallikorkolaput kopisee äänekkäästi ja herättää huomiota. Ei ole vielä tullut suoraan neg, palautetta. Toki tahtosin paljon korkeimmilla koroilla kopista, mutta se on jo vaikeampaa talvisilla kaduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346