Tässä alkaa myös olla mielikuvallinen noidankehä, kun ensin maidosta pastöroinnilla ja homogenisoinnilla sekä rasvan poistamisella ja purkkivitamiinien lisäämisellä tehdään ihmiskeholle vastentahtoista käsitellä, sitten aletaan syyttää laktoosia, jota on vielä maidossa, vaikka vika on siinä, ettei tehdasraiskattua maitotuotetta ole kehitetty missään muussa mielessä kuin rahan nyhtämisessä osakkeenomistajille ja säilyvyyden turhan parantamisen vuoksi. Lopputulos on laktoositonta rasvatonta mutanttimaitoa, johon lisätyt purkkivitamiinit ovat D2-laatua, mikä ei maistu laisinkaan maidolle eikä ravitse kuten maidon kuuluu. Sitten on pakko pitää laktoosittomia valikoimassa, koska ihmiset on aivopesty viattoman laktoosin epäilyyn, kun nämä eivät siedä mutanttimaitoa.
Entäs se maito?
5
110
Vastaukset
- käypähoito
Maito on aika tarpeeton aikuisille, itse käytän litran viikossa luomumaitoa vaikka voisin käyttää ihan mitä maitoa tahansa kun kulutus on niin pientä!
- 60v_maito_poika
Maito on hyvää ja terveellistä. Nams. Menee pari-kolme litraa viikossa. Juon toki vettäkin päivittäin. Maidon terveyshyödyt ovat kiistattomat. Koko ikäni olen lotrannut maitua. Olenkin terästä koko ukko. Kiitos maidon.
- hpv27
Tuommoisessa 8% raakamaidossa on merkittävästi patogeeneja. Kun maito sekoitetaan meijerissä niin käytännössä kaikessa maidossa on sitten niitä patogeeneja joten pastorointi on välttämätöntä. Pastorointi pilaa maidon rakenteen joten se täytyy myös homogenoida. Maidossa on erittäin vähän D-vitamiinia luonnostaan ja D2 muuntuu kyllä kehossa D3:seksi. Valio käyttää maidon D-vitaminointiin D#:sta.
- Sokerit
Maito kuuluu ainoastaan nisäkkäiden vauvoille,siihen asti kunnes äiti lopettaa imettämisen. Pulloruokituilla sama,olikohan se suositus joku vuoteen asti,tai alkaa hampaat voimaan huonosti ku äidinmaito on pikkusta sokerilitkua. Mikään muu eläinlaji ei litki maitoa,puhumattakaan siitä,että joisivat toisen lajin. Ei laktoosi intoleranssi ihan syyttä suotta vaivaa ihmiskuntaa. Ei kissakaan aikuisena siedä laktoosia vieroituksen jälkeen. Maito on tarkoitettu ravinnoksi silloin,kun muuta ei vielä pystytä/osata syödä. Turhaa hiilarilitkua tuo maito,hampaat kärsii ja ollaan lähempänä insuliiniresistenssiä,ku mielinmäärin puputetaan sokruja.
- VHH-lainen
Ihminen onkin ainoa nisäkäs, joka juo toisen eläimen maitoa.
Toisaalta maitorasva myydään pääasiassa ulkomaille. Ongelmana on, mitä sille jätteelle (kurrille) tehdään? Ravinnoksi siitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882