Mies kiihottuu vain omasta itsestään

Olen tavannut tuolla erässä somessa miehen josta paljastui aika yllättä piirre. Mies kiihottuu vain omasta itsestään eli kaipaa kyllä toiselta sitä kiihoketta kuten lähes jatkuvaa ihailua, kehumista ja ylistämistä itsestään, mutta sekin vain sen takia, että voisi kiihottua itsestään enemmän. Eli tuo on varmaan jokin erikoinen seksuaalinen suuntaus.
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Niin onkin. MSN networksissä oli joku viikko sitten lueteltuna parikymmentä tuollaista suuntausta. Yllätyin itsekin että oli niin paljon muutakin kuin homo tai lesbo tai bi.
Ilmianna
Jaa
Tässä tapauksessa puhutaan Autoeroottisuudesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hi, hullu-ukko

Ei gentsulla autoa ole!

Oli kyllä 30v sitten, mutta koki sen itseään kauniimpana
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
.

"JOku narsistiPASKA siis?????????"

hara-ha-rha-rha-rha-rha-rha-rharharha-rah

.
Ilmianna
Jaa
Mieki kiihotun tavallaan itsestään, riippuu kuinka pitkään on runkkaamatta :))
Ilmianna
Jaa
Tiedän yhden aivan tasan samanlaisen tapauksen. Hänellä oli tapana lähetellä hyvin kyseenalalsita materiaalia omista toiminnoistaan... Häntä kiihotti kovasti kuvata omaa elintään ja sen toimintoja. Sekä yrittää saada kiihoketta toiminnalleen. Minua lähinnä oksetti koko touhu. Yritin pitkään nätisti sanomalla saada häntä päättämään kyseinen toiminta. Lopulta sitten paloi hihat lopullisesti.

Pääset helpoimmalla, kun et edes yritä sietää kyseistä toimintaa ja pyydät häntä työntämään vehkeensä vaikka mankeliin. Mitä nopeammin teet asian hyvin selvästi, sitä helpommalla pääset....
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mies kiihottuu vain omasta itsestään

Olen tavannut tuolla erässä somessa miehen josta paljastui aika yllättä piirre. Mies kiihottuu vain omasta itsestään eli kaipaa kyllä toiselta sitä kiihoketta kuten lähes jatkuvaa ihailua, kehumista ja ylistämistä itsestään, mutta sekin vain sen takia, että voisi kiihottua itsestään enemmän. Eli tuo on varmaan jokin erikoinen seksuaalinen suuntaus.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta