Mitä kertoo ihmisestä tällainen käytös

Blaablaablaablaa

Haluaisin ymmärtää mistä erään miehen käytös voi johtua. En tiedä miten toimii muiden ihmisten seurassa mutta itse olen huomanut että usein toistelee hieman hassulla tavalla mitä toinen juuri sanonut, ns.pyörittelee sitä sanaa ääneen mielessään,ei ilkeillen tee. Lisäksi usein alkaa yhtäkkiä hetkeksi hyräillä jotain ihan randomia, saattaa nousta kesken kaiken ja kävellä hieman ja palata paikalleen, tämä jälkimmäinen siis silloin kun vastapuoli tekee itse jotain mietintätyötä johon tarvitsee hieman aikaa. Sellaista myös tekee että kun kulkiessaan sattuu silmäänsä joku esine joka ei siis omansa ole,ottaa sen käteen ja nopeasti vilkaisee sitä tarkemmin, saattaa nostaa lehden pöydältä ja pikaisesti laskee sen taas pois.
Olen miettinyt että ei ihan adhdn tyylinen ihminen muuten ole,mutta oisko jollain käsitystä mitä tämmöinen ns.sijaistoiminta voisi kertoa?

12

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svetsare

      kuulostaa aivan minulta kun yritän pitää ajatukset kasassa kun mukava nainen on lähellä :D

      • Blaablaablaablaa

        Ok...no tässä tapauksessa en kyllä uskoisi ko.jutusta olevan kyse,kun varattu mies ja ihan ammattimielessä ollaan tekemisissä.

        Mutta hauska ajatus, kiitos vastauksesta. 😊


      • emmääoovarmamutehkä

        googleta sijaistoiminto .. stressitilan purkua


    • Blaablaablaablaa

      Tuleeko kellään mitään mieleen?

    • asvsav

      No tunnistan kyllä itsessäni jonkinlaisen adhd-käytöksen, jos jollain tapaa vetovoimainen nainen on lähistöllä, erityisesti aivan vieressäni ja hänen huomionsa on minuun kohdistunut. En vaan pysty olemaan "coolisti" vaan tulee kaikenlaisia pakkoliikkeitä, tyyliin pakko napata joku tavara pöydältä tai näplätä jotain, vaikuttaa "kiireiseltä" vaikkei edes olisikaan mitään tekemistä sillä hetkellä yms.

      • Blaablaablaablaa

        Voikohan tällaista olla myös muulla tavalla hermostuneella ihmisellä,ei vain ns.vetovoimaisessa mielessä..? Onko sinulla muissakin tilanteissa?


    • edfptt

      henkilö vaikuttaa ahdistuneelta

    • Blaablaablaablaa

      Kiitos vastauksista. Sijaistoiminto sanalla löytyi oikeastaan vain inhottavien asioiden välttelyä tekemällä jotain vähemmän inhottavaa esim läksyjen tekoa vältellään imuroimalla kämppä. Eli tollaisesta ei kyllä sittenkään ole kyse.

      Ahdistusta toki voisi olla,mutta sitten peittää sen kyllä muuten hyvin kun ihan tyytyväisen tuntuinen ihminen on pinnalta.

      Lisää saa kirjotella jos tulee mieleen asiasta.

    • Niinluulen

      Luulen, että kyseinen henkilö prosessoi tietoa sillä tavalla. Muuttaa ikään kuin kuulemansa asiat sillä tavalla itselleen ymmärrettävään muotoon. Tiedän yhden vastaavalla tavalla toimivan naisen. Ensimmäisellä kerralla ihmettelin vähän, mistä on kyse, mutta näin tulkitsin sen ajan mittaan. Toisaalta kyse voisi olla myös jonkinlaisesta peesaamisesta vähän erikoisella tavalla.

      • Blaablaablaablaa

        Mitä tarkoitat peesaamisella tässä tilanteessa?


      • Niinluulen
        Blaablaablaablaa kirjoitti:

        Mitä tarkoitat peesaamisella tässä tilanteessa?

        Luin vähän huolimattomasti ja keskityin nyt ehkä liikaa tuohon sanojen toisteluun, kun heti tuli tämä tietämäni nainen mieleen. Ajattelin että se sanojen toistelu voisi olla eräänlainen peesaamisen muoto.

        Mutta tuo muu kuljeskelu ym. siihen lisänä... Voisiko kyseessä olla hyvin vahvasti kinesteettinen tyyppi? Selittäisikö se?


      • Blaablaablaablaa

        Niinpä,voisi muuten olla sellaista. Kiitos vinkistä!😊


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe