Mitä kertoo ihmisestä tällainen käytös

Haluaisin ymmärtää mistä erään miehen käytös voi johtua. En tiedä miten toimii muiden ihmisten seurassa mutta itse olen huomanut että usein toistelee hieman hassulla tavalla mitä toinen juuri sanonut, ns.pyörittelee sitä sanaa ääneen mielessään,ei ilkeillen tee. Lisäksi usein alkaa yhtäkkiä hetkeksi hyräillä jotain ihan randomia, saattaa nousta kesken kaiken ja kävellä hieman ja palata paikalleen, tämä jälkimmäinen siis silloin kun vastapuoli tekee itse jotain mietintätyötä johon tarvitsee hieman aikaa. Sellaista myös tekee että kun kulkiessaan sattuu silmäänsä joku esine joka ei siis omansa ole,ottaa sen käteen ja nopeasti vilkaisee sitä tarkemmin, saattaa nostaa lehden pöydältä ja pikaisesti laskee sen taas pois.
Olen miettinyt että ei ihan adhdn tyylinen ihminen muuten ole,mutta oisko jollain käsitystä mitä tämmöinen ns.sijaistoiminta voisi kertoa?
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

kuulostaa aivan minulta kun yritän pitää ajatukset kasassa kun mukava nainen on lähellä :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ok...no tässä tapauksessa en kyllä uskoisi ko.jutusta olevan kyse,kun varattu mies ja ihan ammattimielessä ollaan tekemisissä.

Mutta hauska ajatus, kiitos vastauksesta. 😊
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
googleta sijaistoiminto .. stressitilan purkua
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuleeko kellään mitään mieleen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No tunnistan kyllä itsessäni jonkinlaisen adhd-käytöksen, jos jollain tapaa vetovoimainen nainen on lähistöllä, erityisesti aivan vieressäni ja hänen huomionsa on minuun kohdistunut. En vaan pysty olemaan "coolisti" vaan tulee kaikenlaisia pakkoliikkeitä, tyyliin pakko napata joku tavara pöydältä tai näplätä jotain, vaikuttaa "kiireiseltä" vaikkei edes olisikaan mitään tekemistä sillä hetkellä yms.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voikohan tällaista olla myös muulla tavalla hermostuneella ihmisellä,ei vain ns.vetovoimaisessa mielessä..? Onko sinulla muissakin tilanteissa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
henkilö vaikuttaa ahdistuneelta
Ilmianna
Jaa
Kiitos vastauksista. Sijaistoiminto sanalla löytyi oikeastaan vain inhottavien asioiden välttelyä tekemällä jotain vähemmän inhottavaa esim läksyjen tekoa vältellään imuroimalla kämppä. Eli tollaisesta ei kyllä sittenkään ole kyse.

Ahdistusta toki voisi olla,mutta sitten peittää sen kyllä muuten hyvin kun ihan tyytyväisen tuntuinen ihminen on pinnalta.

Lisää saa kirjotella jos tulee mieleen asiasta.
Ilmianna
Jaa
Luulen, että kyseinen henkilö prosessoi tietoa sillä tavalla. Muuttaa ikään kuin kuulemansa asiat sillä tavalla itselleen ymmärrettävään muotoon. Tiedän yhden vastaavalla tavalla toimivan naisen. Ensimmäisellä kerralla ihmettelin vähän, mistä on kyse, mutta näin tulkitsin sen ajan mittaan. Toisaalta kyse voisi olla myös jonkinlaisesta peesaamisesta vähän erikoisella tavalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mitä tarkoitat peesaamisella tässä tilanteessa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Blaablaablaablaa kirjoitti:
Mitä tarkoitat peesaamisella tässä tilanteessa?
Luin vähän huolimattomasti ja keskityin nyt ehkä liikaa tuohon sanojen toisteluun, kun heti tuli tämä tietämäni nainen mieleen. Ajattelin että se sanojen toistelu voisi olla eräänlainen peesaamisen muoto.

Mutta tuo muu kuljeskelu ym. siihen lisänä... Voisiko kyseessä olla hyvin vahvasti kinesteettinen tyyppi? Selittäisikö se?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niinpä,voisi muuten olla sellaista. Kiitos vinkistä!😊
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä kertoo ihmisestä tällainen käytös

Haluaisin ymmärtää mistä erään miehen käytös voi johtua. En tiedä miten toimii muiden ihmisten seurassa mutta itse olen huomanut että usein toistelee hieman hassulla tavalla mitä toinen juuri sanonut, ns.pyörittelee sitä sanaa ääneen mielessään,ei ilkeillen tee. Lisäksi usein alkaa yhtäkkiä hetkeksi hyräillä jotain ihan randomia, saattaa nousta kesken kaiken ja kävellä hieman ja palata paikalleen, tämä jälkimmäinen siis silloin kun vastapuoli tekee itse jotain mietintätyötä johon tarvitsee hieman aikaa. Sellaista myös tekee että kun kulkiessaan sattuu silmäänsä joku esine joka ei siis omansa ole,ottaa sen käteen ja nopeasti vilkaisee sitä tarkemmin, saattaa nostaa lehden pöydältä ja pikaisesti laskee sen taas pois.
Olen miettinyt että ei ihan adhdn tyylinen ihminen muuten ole,mutta oisko jollain käsitystä mitä tämmöinen ns.sijaistoiminta voisi kertoa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta