En ymmärrä miksi täällä miehet purkaa pahaa oloaan ja huutavat, että naiset ovat piruja. Olen itsekin sinkku ja ei naisrintama kauhean ruusuista ole ollut. Olen huomannut ihmisiä on vaan monenlaista. Ei mitään voi yleistää.
Nykyään vaan masentaa kun en oo saanut vielä sellaista työtä mitä haluan tehdä.
Naisviha katkerilla miehillä
6
129
Vastaukset
- Rxrdrdrd
Siksi siis elät toisten työn tuloksilla.
- levotonmieli1234
En mä kyl omasta tahdosta ole työtön. Jäin työttömäksi, kun solmin työsopimuksen kieron työnantajan kanssa ja ekan työpäivän jälkeen hän purkas mun työsopimuksen kun ei butjetti riitä. Teen hakemuksia älyttömästi ja käyn haastatteluissa aina toisen pettymyksen jälkeen
- HaetaaNhelpotusta
Kun kärsitään mielenterveyshäiriöistä, yleisintä ovat yleistykset jotka alkavat näkyä esim. radikalisoitumisessa. Aivot, stressin ja unen puutteen takia siirtyvät säästötalkoisiin ja keksivät käsitteitä oikeiden ilmiöiden tilalle. Tästä aiheutuvat sulkeutumiset ja lannistuminen, sillä jos olisi liikkeessä , tämä harha katoaisi.
- koenukkujaksiko
Minä en halua tehdä mitään. En ole vielä löytänyt sellaista työtä jota haluaisin tehdä. Työnteko ei ole ydinosaamistani :P
- dsgsdg
Veikkaisin, että lähes täydellinen positiivisten kokemusten puute ajaa herkemmin katkeruuteen. Ja estää myös niiden kertymisen tulevaisuudessa, armoton noidankehä.
- anti-ladyboy
Naiset omalla järjettömällä käyttäytymisellään ovat hämmentäneet minua lapsesta saakka. Nainen saa aina ajamansa läpi sympatiaahakevalla itkukiukkukohtauksella, vaikka siinä ei olisi mitään järkeä. Mies leimataan aina idiootiksi (järjettömäksi) kun ei ymmärrä naisluonteen "kauniimpia" nyansseja ja ladymaailman käytössäntöjä. Sitten kun yrittää päästä jyvälle asiassa niin tulee transun leima. Toivottavasti ei tarvi enään koskaan elämässä miellyttää noita silakanhajuisia kieroja lieriöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892