Kumilla vai ilman?

ainapaljaalla

Käytättekö kumia kun käytte vieraissa? Kumin kanssa on tunnetusti turvallisempaa mutta ilman on hauskempaa.

18

773

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perfsurf

      Hauskaa on ilman uskonnottomuuttakin. Kunnon kumilaatua kun ei ilman itkua löydy.

    • Tauditon_vai_taudit_on

      Tottakai ilman ja sitten kiva myöhemmin arvailla keltä minkäkin version tautia sai...

    • Höpö12345

      Eihän saunaankaan mennä sadetakki päällä..Mulla ollut paljon nuoria petikumppaneita,mutta onneks tauteja ei ole tullut..

    • paljaalla.paras

      Ulkomailla ilman kumia, Suomessa kumin kanssa, sen jälkeen, kun sain suominaiselta klamydian.

    • Paljaallapanemhan

      Paljaalla ehdottomasti, eli esinahka taakse ja ilman kumia. Mällit voinee roiskasta napaan tai takatukkaan. Ei oo lamytiat tai visvasyylät vaivannu.

    • yuinvf

      Sekä että, ei ole mitään tuliaisa vielä tullut mutta en ole mitään horoja pannutkaan, kaksi perheellistä aviossa olevaa naista ja joitakin sinkkuja ja eronneita. Olen tainnut luottaa hyvää tuuriin enemmän kuin järkeen. Onhan siinä oma hekuma kun saa paljaalla painaa loppuun asti.

    • Hubbu

      Yritän aina saada varattua, antaa aina ilman kumia ja mällit sisään

    • ei-riskiä

      Mulla on oma nainen. Ei tarvii miettiä kumia tai tauteja.
      Avioliitto on parasta.

      • usko_huviksesi

        Niinhän sä luulet, ei avioliitto mitään takaa samalla lailla naimisissa olevat pettää...sinisilmäinen ei kannata olla. Minäkin luulin että kaikki kunnossa, kihlasormukset sormissa, seksi toimi (mun mielestä), häistäkin juteltiin lapsi reilu vuoden ikäinen ja avopuolisolla salasuhde samaan aikaan, pirun hyvin peitti.


      • huomion_herkkä

        Ai oikein OMA nainen, pajonko maksoit. Ei kannata olla liian omistushaluinen, naiset ei siitä tykkää pidemmän päälle.


    • d_vitamiini

      En tiedä vielä, kun en ole käyny vieraissa. xD

    • onsekivaa

      Seksi kumilla on kakkua mutta kumitta tulee kirsikka mukaan. Eihän sitä tunnetta voita mikään kun laukeaa naisen emättimeen varsinkin jos se on vielä tiukahko.

    • Ilmanpareepanee

      Ilman kumia mutta vain varattuja, mieluiten synnyttäneitä (ei oo niin tiukkoja, mahtuu paremmin). Näin ei ole tullunna tauteja. Ja mällit sisään pesään, tietty!

    • Esko82_

      En ole ikinä käyttänyt kumia. Enkä käytä. Kortsut on homoille!

    • Typeräollut

      Olin 19 vuotias sinisilmäinen teinimentaliteetilla omaava nuori nainen. Etsin poikaystävää, en seksisuhteita. Kuitenkin mies sai puhuttua ympäri-ja vain sen yhden kerran- että on puhdas (söin e-pillereitä ensisijaisesti kuukautiskipuihin)ja komeakin oli…elämä jatkui ja kaikki ok, vaikka mies ei enää yhteyttä pitänytkään, olin pettynyt. Sitten tuli kutsu rutiini tarkastukseen gynegologille. Diagnoosi: Kondylooma. Olin aivan poissa tolaltani, en ikinä ollut tuosta 90-luvulla edes kuullutkaan. Kysyin, onko tarttunut vaikka saunan lauteista (niinkuin sanoin, en tiennyt sukupuolitaudeista silloin juuri lainkaan) niin vastaus oli järkytys: Sukupuoli yhdynnässä ja on oireeton. Ei ikinä täysin lähde pois verestä. Laserleikkaus tehtiin ja visvasyylät kohdun ulkopuolelta poltettiin. Visvasyylä eli kondylooma voi silti kyteä ihmisen elimistössä eli uusiutua. Itselläni on ollut hyvä tuuri ettei ole uusiutunut. Kondylooma myöskin aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Kyseessä ei ole mikään siis ns. pikku juttu jonka voi olan kohautuksella ohittaa. Nyt olen 47 vuotias ja joudun säännöllisin väliajoin käydä gynegologilla tarkistuttamassa että kondylooma ei ole uusiutunut jotta myös kohdunkaulan syöpä voidaan pois-sulkea.
      Tämä kaikki vain siksi, että en käyttänyt kondomia. Naiset: Vaikka kuinka siisti olemukseltaan tai fiksu, voitte saada tartunnan; miehillä myös oireeton joka on petollinen.

      • eiilman

        Kuulostaa liiankin tutulta. Tutustuin nykyiseen avopuolisooni 90 luvun alussa, tyttö oli silloin 18v ja harrastimme seksiä ilman kumia koska kumpikaan ei siitä tykännyt ja halunnut. Kaikki piti olla kunnossa mutta tytölläkin löydettiin sitten gynegologin normaalitarkastuksessa visvasyylä ja kertoi mulle siitä aika vaikeana. Oli kuulemma ennen seurustelumme alkua jonkun miehen kanssa paneskellut joitakin kertoja ilman kumia ja siitä sitten tarttunut. Pettämisestä en syyttänyt tyttöystävää vaikka sekin kävi mielessä ja olisi ollut mahdollista. Myöhemmin ajan saatossa kun seksielämämme loppui aloin käymään vieraissa ja aina sujahtaa kumi päälle kun muistaa tapahtuneen vaikka kaikki naiset ei kumia haluaisikaan.


    • 82498894

      Käytin aikoinaan vaimon kanssa kumia, vaikka sitä ei nyt voikaan vieraissa käymiseksi kutsua. Sitten lopetin kumin käyttämisen, koska seksin loppumisen jälkeen se ei enää ollut tarpeellista.

    • iuytr

      Näin joulun alla voi saada epämieluisan lahjan jos ei muista kumiukkoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe