https://www.is.fi/viihde/art-2000005443648.html?ref=rss
"Karmivaksi osoittautuneet sinkkutreffit alkoivat Hussin mukaan mainiosti: He viestittelivät miehen kanssa ennen treffejä, tämä vaikutti mukavalta ja he sopivat romanttisista illallistreffeistä hienoon ravintolaan.
– Olin jutellut puolitutun miehen kanssa somen välityksellä ja meillä tuntui klikkaavan hyvin, Hussi kertoo siitä, miten hän tapasi miehen.
Aluksi kaksikolla oli ravintolassa todella hauskaa, mutta sitten tunnelma muuttui.
– Yhtäkkiä huomasin, kuinka mies alkoi mielistellä minua. Kaikki mitä sanoin, oli hänen mielestään hauskaa ja mielipiteeni asioista olivat myös hänen mielipiteitään. Sen jälkeen hän alkoi kehua minua vuolaasti, kuinka kaunis ja ylivertaisen älykäs olin. Kehuista ei tullut loppua, Hussi kirjoittaa.
Jatkuvassa kehumisessa oli Hussin mielestä todella omituinen maku.
– Pian huomasin hänen myös tietävän hiukan liikaa elämästäni. Hän tiesi kaiken koirani nimestä ikään, ystävieni nimiä sekä vuosien takaiset harrastukseni. Yhtäkkiä minulle tuli olo että näiltä treffeiltä on päästävä pois. Ja mielellään nyt HETI. Olin päätynyt treffeille super-fanin kanssa."
Huh, onnneksi janni selvisi hengissä. Tuostahan olen yrittänyt palstanaisiakian varoitttaa että olkaahan varovaisia niiden valkoritareiden kanssa, tiedä mitä pervoilua siellä mielistelyn takana piilee :D
Jannin hyytävät kauhutreffit
3
139
Vastaukset 3
- entapaisisinua
Niin eihän tuonkaan miehen todellisuutta tiennyt ennenkuin tapasi sen yhden kerran.
Koiran nimi nyt on minimi taustatieto...
- Totuus-
Niin käy kun jännämiesten kanssa treffailee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487