läheisenpäivä-aterialle.
Mielestäni isänpäivä on jotenkin ahdasmielinen nimi juhlapäivälle, sillä kyllähän mies voi olla hyvä isähahmo, esikuva ja tuki lapselle vaikka ei olisikaan tämän oikea isä. Minä ainakin huolehdin parhaani mukaan vaimoni kahdesta aiemmasta lapsesta ja ymmärrän että kaikilla meillä on historiamme.
Perjantaina meidän Mohammedia kiusattiin koulussa ja häneltä kyseltiin että kuinka monta isänpäiväkorttia hän joutuu tekemään. Tosi ikävää kiusata tuolla tavalla kun poika-parka ei edes tiedä missä maailman maassa hänen isänsä tällä hetkellä on. Jotain pientä kärhämääkin siitä oli syntynyt kun poika on opetellut judo-liikkeitä. Itse en hyväksy väkivaltaa missään muodossa ja nuhtelin poikaa käsirysystä, mutta Janican mukaan hän teki oikein kun antoi kiusaajille takaisin.
Hyvää läheisenpäivää meille kunnollisille miehille!
Vien Janican ja muksut tänään
44
889
Vastaukset
- Mohammed_Liljalaakso
Huomenta peris. Sinusta ei taida koskaan tulla isää, ja varmaan hyvä niin :)
- komendantti_Höss
Peris,onko sulla ketään kenen kanssa viettää tätä päivää? 😕
- lihavatipunen
Tuskin sillä on kun päivä piti aloittaa taas liljalaakso-satuhetkellä.
lihavatipunen kirjoitti:
Tuskin sillä on kun päivä piti aloittaa taas liljalaakso-satuhetkellä.
Eihän Periksellä ole mitään tekemistä tämän aloituksen kanssa, kun eihän Peris ole tähän keskustelun edes osallistunut, sillä Liljanlaakson Timppahan tämän kirjoituksen kirjoitti.
Oon sitä paitsi itsekin nähnyt Timpan perheineen Prismassa ostoksilla, niin siitä tiedän hänen olevan ihan oikea todellinen henkilö.
Niin sitä mun pitikin sulta Timppa ihan kysyä, että miten teidän perheessä vietetään sitä isänpäivää, kun sähän et ole "lastesi" oikea isä:))))))))))))))))))))))) Mutta sainkin sulta jo vastauksen siihen.
Jotenkin Timppa epäilen vaan sitä, että Bicky jr. ei mahda tällaista läheisenpäivää kovinkaan korkealle arvostaa. Varmasti Bicky jr. lähtee tänään heti herättyään käymään siellä Varissuolla onnittelemassa OIKEAA isäänsä:)))))))))))))))))))))))))))) Ja varmasti myös Make-ukkia:)))))))))))))))- Janican_kampaaja
Peris on kaikkien liljalaaksolaisten oikea isä, kuten on monet kerrat täällä kertonut :))
Hieno juttu Timppa että osaat ottaa "varaisän" roolisi noin lunkisti, täytyy myöntää että useimmista meistä ei siihen olisi. Menettekö minne syömään? arvaan että jonnekin josta saa s-bonukset talteen, siinähän vois sitten kätevästi käydä prsimassa ostoksilla samalla. Se onkin hieno juttu siinä bonusjärjestelmässä että mitä enemmän kustantaa sitä enemmän tulee bonuksia, me sinkkumiehet saadaan vaan haaveilla samoista prosenteista mitä sulle kolisee varmaan joka kuukausi selvää säästöä.
Mun mielestä sun pitäis ihan vakavasti jutella Janicalle tuosta väkivaltaan suhtautumisesta, eihän siitä oikein mitään tulee jos huoltajat vetää eri suuntiin käsityksissään vaan pitää olla yhtenäinen linja jota kumpainenkin kasvatusvastuussa oleva vetää järkähtämättä niin ei lapsukaiset joudu ymmälleen ja miettimään mikä on oikein ja väärin.- mies_86__
Eikös teidän taloudessa vietetäkään aisuri-isänpäivää :))))))))))))
No, leikki leikkinä. Hieno mies olet Timppa.
Jokos sinua on Timppa muistettu lahjalla? Saitko kenties uuden kahvimukin? Entä minne ajattelit viedä perheesi aterioimaan?- mies_86__
Niin joo, hauska yksityiskohta, kiva kun muistutit :)))))))))))))))))
Kuten Bicky Royal mies tuossa alempana kertoikin, niin kävimme tosiaan ABC:llä aterioimassa.
Minttu-Petteri (ja käytännössä samalla myös Janica) osti mulle lahjaksi fleece-huovan. Mohammed antoi purkillisen Old Spice suihkugeeliä ja koulussa tekemänsä kortin. Perheemme esikoinen ei juurikaan muistanut minua. Oivoi... Sen sijaan isälleen Bicky Royal miehelle hän oli ostanut lahjaksi uuden partakoneen sekä 5 pakettia kahvia sinne heidän kerhon tiloihin.liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kuten Bicky Royal mies tuossa alempana kertoikin, niin kävimme tosiaan ABC:llä aterioimassa.
Minttu-Petteri (ja käytännössä samalla myös Janica) osti mulle lahjaksi fleece-huovan. Mohammed antoi purkillisen Old Spice suihkugeeliä ja koulussa tekemänsä kortin. Perheemme esikoinen ei juurikaan muistanut minua. Oivoi... Sen sijaan isälleen Bicky Royal miehelle hän oli ostanut lahjaksi uuden partakoneen sekä 5 pakettia kahvia sinne heidän kerhon tiloihin.Ai te kävitte perheen kanssa ABC:llä syömässä, no sieltähän saa sitten hyvät S-bonukset, kuten myös Prisman ravintoloista:))))))))))))))))))))))))))
Hyvä kun Mohammed sua sentään muistaa näin isänpäivänä, kun sähän et suinkaan ole hänen(kään) OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Veikkaan että junior vei varmaan OIKEALLE isälleen oikein jotain italialaista laatukahvia, eikä suinkaan mitään Prisman 1,55 euron hintaista X-tra kahvia:)))))))))))))))))))))))
Mutta hyvä silti, että Janica ja Minttu-Petteri olivat sua muistaneet.- mies_86__
Saako Itäharjun Prismasta oikeasti kahvipaketin alle kahdella eurolla?
mies_86__ kirjoitti:
Saako Itäharjun Prismasta oikeasti kahvipaketin alle kahdella eurolla?
Kyllä se Prisman X-tra kahvipaketti maksaa vain sen 1,55euroa. Tiedän kun on itsekin joskus sitä ostanut:))))))))))))))))))))))))))
Samat hinnat ne on varmasti kaikissa suomen Prismoissa.- Khhhhg
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se Prisman X-tra kahvipaketti maksaa vain sen 1,55euroa. Tiedän kun on itsekin joskus sitä ostanut:))))))))))))))))))))))))))
Samat hinnat ne on varmasti kaikissa suomen Prismoissa.Niin sullahan oli se perseenrullaajan tukityö, eipä sellaisella "palkalla" juuri parempia kahvilaatuja ostella.
Mä voisin vaikka rimpauttaa iskälle ja vetästä sille laulun. :)
https://www.youtube.com/watch?v=KVs0RKLMYBc- Wwuuw
Sopiiko tuo Baddingin fiilaten ja höyläten muka isänpäivälauluksi?
Wwuuw kirjoitti:
Sopiiko tuo Baddingin fiilaten ja höyläten muka isänpäivälauluksi?
Kyllä sekin sopii. Huumorimiehenä ottais vitsinä. :)
Hei kiitti lounaasta Timppa-dude!
Et ilmeisesti tainnut etukäteen tietää että Bicky Jr. kutsui myös mut lounaalle, mutta se oli kyllä pojalta tosi hieno ele ja varmasti hänellekin oli tärkeää että saa viettää isänpäivää OIKEAN faijansa kanssa. 😊
Kävimme tosiaan syömässä ABC:llä joten Timpan bonukset kasvoi kohisten :))))))) Ite söin grillipihvin lohkoperunoilla. Oli kyllä hyvää, varmasti parempaa kuin janssoninkiusaus jota Timppa söi noutopöydän buffetista.- MinnaMaaret
Peris-hyvä, tuon umpitylsän mulattihahmon esiin raahaaminen osoittaa kyllä huonoa makua.
Eipä mitään, kyllä meidän perheen läheisenpäivä-aterialle aina väkeä mahtuu, ja onhan se pojan kannalta tärkeää että hän näkee myös sua, vaikkakin minähän olen pojan varsinainen kasvattaja, tuki ja isähahmo.
Mutta olisit voinut sen verran kunnioittaa läheisenpäivää, että olisit jättänyt sen penis-logolla varustetun nahkaliivin kotiin. Jos tykkäät käyttää liivejä niin ainakin Dressmanissa on varsin hyvä valikoima neuleliivejä yms. Itse olen ostanut sieltä useita slipovereja joita käytän ruudullisen kauluspaidan päällä.- Kfnfnekkeekdknd
joo bicky on kuin Tom of Finland. varmaan kuvastaa periksen omaa suuntautumista.
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Eipä mitään, kyllä meidän perheen läheisenpäivä-aterialle aina väkeä mahtuu, ja onhan se pojan kannalta tärkeää että hän näkee myös sua, vaikkakin minähän olen pojan varsinainen kasvattaja, tuki ja isähahmo.
Mutta olisit voinut sen verran kunnioittaa läheisenpäivää, että olisit jättänyt sen penis-logolla varustetun nahkaliivin kotiin. Jos tykkäät käyttää liivejä niin ainakin Dressmanissa on varsin hyvä valikoima neuleliivejä yms. Itse olen ostanut sieltä useita slipovereja joita käytän ruudullisen kauluspaidan päällä.Oliko Bicky Royal-miehellä se tuttu penis-logolla koristeltu nahkaliivi päällään vai:)))))))))))))))))))))))
Oli mulla juu. Poika yli ylpeä, mut hänen aisuri-iskänsä ajatteli siitä vain negatiivista. Mutta se ei meitä Royalin suvun miehiä kiinnosta! :)))))))))))))))))))))))))
bicky_royal kirjoitti:
Oli mulla juu. Poika yli ylpeä, mut hänen aisuri-iskänsä ajatteli siitä vain negatiivista. Mutta se ei meitä Royalin suvun miehiä kiinnosta! :)))))))))))))))))))))))))
Niin sähän oletkin se Janican pojan Bicky jr:n OIKEA isä, kun Timppa onkin vaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eikös se niin ollut, että Timppa joutuukin tyytymään vain niihin jämiin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Vai näin on sujunut läheisenpäivä vävypojalla. Timo Rautiaista lainatakseni "kyllä saatana saa taas hävetä..."
Mut ei siinä, itsellä ISÄNPÄIVÄ sujuu oikein mukavasti. Janica ja Bicky Jr. ovat käymässä ja tässä juodaan just kakkukahveja. Janica sekä nuorempi tyttäreni Jessica olivat ostaneet lahjaksi uuden Moccamaster kahvinkeittimen kun vanha halpis keitin alkoi olla vähän tiensä päässä. Hyvät sumpit saatiin uudella keittimellä! Tyttärenpoikani Bicky Jr. puolestaan antoi 200e lahjakortin metsästystarvikeliikkeeseen. Hän on kyllä hieno nuori mies ja osaa yllättää iloisesti ukkiaan.
Juttelimme myös siitä, että kesällä menehtynyt poikani Petteri (nimimerkki penetraattori-pete) olisi varmasti liittynyt seuraamme tänä vuonna, kun saimme korjattua välejämme ennen kuin hän joutui henkirikoksen uhriksi :`(- thytjytjk
Mitäs mieltä olet siitä että Janica pyöräytti pennun tummalle miehelle? Kai pikku Mohammedkin on tervetullut luoksesi?
- bIack.jake
Voisit peris järjestää "henkirikoksen" kaikille näille muillekin hahmoillesi:)))))))))
En tiedä miksi mun täysin asiallinen viesti on poistettu, mutta kerrotaan sama asia uudelleen lyhyesti.
Elikkä alkuillasta Janica ja nuorempi tyttäreni Jessica yllättivät mut uudella Moccamaster-kahvinkeittimellä ja toivat mukanaan komian kakun. Myös Janican poika Bicky Jr. oli mukana ja hän antoi mulle 200e arvoisen lahjakortin metsästystarvikeliikkeeseen. Täytyy kyllä sanoa että mun tyttärenpoika on hieno nuori mies joka osasi yllättää ukkinsa positiivisesti tälleen ISÄNPÄIVÄNÄ.- Ätminpäivä
Oletko rasisti kun pikku Mohammed ei päässyt mukaan?
- lihavatipunen
Ylläpito on edes joskus hereillä sun trollausten kanssa peris.
Ätminpäivä kirjoitti:
Oletko rasisti kun pikku Mohammed ei päässyt mukaan?
Kyllä varmasti myös Mohammed on niistä Janican lapsista ihan yhtä tärkeä Make-ukille, kun kaikki muutkin. Varmasti myös se Mohammedin OIKEA isä on kaikista niistä Janican miehistä Makelle arvostetumpi, kun mitä se aisuri-isä Timppa:))))))))))))))))))))))
Onhan se Mohammedin isä myös poikansa OIKEA isä, toisin kun Timppa:))))))))))))))))))))Mitäs ihmettä, nyt se mun alkuperäinen viesti vastauksineen näkyy jälleen tossa yläpuolella. Ainakin tällä hetkellä.
Joo kyllä kaikki Janican lapset ovat ihan samalla viivalla, myös Mohammed vaikka tummaihoinen onkin. Hänen isänsä kulttuurissa miehet ovat sentään miehiä eikä siellä tulisi mieleenkään että joku ryhtyisi isäpuoleksi toisen miehen lapselle. Ehkä vähän vastuuton tyyppi tämä Old Spice mainoksen mies oli, mutta hän sentään kävi töissä ja maksoi veronsa joten siinäkään mielessä mulla ei ole mitään häntä vastaan.SUOMI-Make kirjoitti:
Mitäs ihmettä, nyt se mun alkuperäinen viesti vastauksineen näkyy jälleen tossa yläpuolella. Ainakin tällä hetkellä.
Joo kyllä kaikki Janican lapset ovat ihan samalla viivalla, myös Mohammed vaikka tummaihoinen onkin. Hänen isänsä kulttuurissa miehet ovat sentään miehiä eikä siellä tulisi mieleenkään että joku ryhtyisi isäpuoleksi toisen miehen lapselle. Ehkä vähän vastuuton tyyppi tämä Old Spice mainoksen mies oli, mutta hän sentään kävi töissä ja maksoi veronsa joten siinäkään mielessä mulla ei ole mitään häntä vastaan.Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei juurikaan löydy arvostusta niitä Timpan kaltaisia nyhverömiehiä kohtaan, jotka eivät ole niitä "lastensa" OIKEITA isiä, vaan ainoastaan pelkkiä aisuri-isiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Timppa kertoi eilen, että hän oli kuulemma nuhdellut Mohammedia siitä, kun hän oli opetellut jotain itsepuolustuslajeja ja käyttänyt niitä koulussa kiusaajiaan kohtaan. Sä varmaan sentään Mohammedin ukkina ja Penetrators MC:n jäsenenä oot enemmän Mohammedin ja Janican puolella tässä asiassa.DarkFear kirjoitti:
Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei juurikaan löydy arvostusta niitä Timpan kaltaisia nyhverömiehiä kohtaan, jotka eivät ole niitä "lastensa" OIKEITA isiä, vaan ainoastaan pelkkiä aisuri-isiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Timppa kertoi eilen, että hän oli kuulemma nuhdellut Mohammedia siitä, kun hän oli opetellut jotain itsepuolustuslajeja ja käyttänyt niitä koulussa kiusaajiaan kohtaan. Sä varmaan sentään Mohammedin ukkina ja Penetrators MC:n jäsenenä oot enemmän Mohammedin ja Janican puolella tässä asiassa.Niin lähtökohtaisesti mun maailmankuvassa isä on perheen pää, mutta tällaisissa tapauksissa kun se ei ole maisemissa niin kyllä lapsen OIKEAN vanhemman sana painaa enemmän kuin jonkun joka ei ole lapselle edes sukua.
Ja olen kyllä Janican kanssa muutenkin samaa mieltä että turpiin vaan jos tilanne niin vaatii. Janskua itseäkin kiusattiin aikoinaan yläasteelle tultaessa hänen painonsa takia, mutta se loppui lyhyeen kun hän pisti porukkaa kumoon.SUOMI-Make kirjoitti:
Niin lähtökohtaisesti mun maailmankuvassa isä on perheen pää, mutta tällaisissa tapauksissa kun se ei ole maisemissa niin kyllä lapsen OIKEAN vanhemman sana painaa enemmän kuin jonkun joka ei ole lapselle edes sukua.
Ja olen kyllä Janican kanssa muutenkin samaa mieltä että turpiin vaan jos tilanne niin vaatii. Janskua itseäkin kiusattiin aikoinaan yläasteelle tultaessa hänen painonsa takia, mutta se loppui lyhyeen kun hän pisti porukkaa kumoon.Niin sähän oot myös lastesi OIKEA isä, kuten myös kaikki muutkin Penetrators MC:n miehet.
Ja eipä Timpalla varmaan ole muutenkaan mitään sanan valtaa "lastensa" asioihin ja muihin perhettä koskeviin juttuihin, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- oiniitävaikoja
DarkFear kirjoitti:
Niin sähän oot myös lastesi OIKEA isä, kuten myös kaikki muutkin Penetrators MC:n miehet.
Ja eipä Timpalla varmaan ole muutenkaan mitään sanan valtaa "lastensa" asioihin ja muihin perhettä koskeviin juttuihin, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Hassua, että DarkFear ja Suomi-Make täällä keskustelevat asiallisessa hengessä, vaikka vielä ihan muutama vuosi sitten Make joutui käyttämään voimakeinoja Darkkikseen pidättäessään hänet milloin missäkin päin Turkua kirjaimellisesti housut kintuissa :)))))))))))))))))))
- sivuhuomio
DarkFear kirjoitti:
Niin sähän oot myös lastesi OIKEA isä, kuten myös kaikki muutkin Penetrators MC:n miehet.
Ja eipä Timpalla varmaan ole muutenkaan mitään sanan valtaa "lastensa" asioihin ja muihin perhettä koskeviin juttuihin, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Muistan SUOMI-Maken muuten kertoneen, olikos se nyt v.2015 tammikuussa, että sä olit riehunut tuolla koko Turun ainoassa homobaarissa eli Suxesissa, jonka takia Maken oli tarvinnut pistää sut nippuun.
Olit kuulemma mennyt yksin baariin Rob Halford-tyylinen nahkaliivi päälläsi, ja joku tumma homomies oli sulta kysynyt syytä sille sun yksinolollesi ja pyytänyt sua joraamaan. Olit saanut sitten jonkun kauhean gayragen siellä paikan päällä, ja uhkaillut muita homppeleita lyömällä heitä ainakin 500 krt kirveellä päähän.
Onkohan periks... eikun Makella tuo kirjoitus vielä kovalevyllä? Oli nimittäin hauskaa luettavaa.
Johan on ollut keskustelua Timpan, Bickyn, DarkFearin ja muiden kesken. Ja näköjään mäkin sain osani huomiosta vaikka en liity tähän väkeen tai keskustelunavaukseen mitenkään. Timpan perhe, Bicky Royal mies yms. ovat aivan eri henkilöitä kuin mä.
- asiastatietävä
Kyllähän noi henkilöt on ihan oikeita turkulaisia, joskin nuo tunnukset täällä ovat feikkejä. Esim. Timppa ja Janica asuvat todellisuudessa Ihalassa, eivät Liljalaaksossa. Bicky taas on pitkän linjan asukas Pansion Lumikonkadulta, ja Suomi-Make asuu todellisuudessa Härkämäessä, ei Varissuolla. Tiedän tämän, koska olen nähnyt hänet Härkämäkeen menevässä bussissa moneen kertaan.
- tarralIenkkari
Paitsi että ovat kaikki sun luomuksia, kuten olet täällä monesti kertonut :)))
- mies_86__
-Miksi aisuri ylitti kadun?
-Käydäkseen Prismassa ruokaostoksilla.
-Paljonko lasten jääkiekkoharrastukset maksavat iskälle vuodessa?
-Eivät mitään. Aisuri hoitaa.
:)))))))))))Tosi hyviä vitsejä tähän:))))))))))))))))))))))
Timppahan se ei suinkaan ole lastensa OIKEA isä, vaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))- mies_86__
Entä minkälaiseen luottamukseen Timpan ja Janican suhde perustuu?
No lähinnä varmaan Santanderin kulutusluottoon :)))))))))))))))))))
- Isänimun
Isä on isä, isää leikkivä ei ole Isä. Lapsuuw se on korvaamaton ei pilata leikki isillä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334