Palstan kuumentunut tunnelma

Viinamies-

Ätmien tunteet ovat kuumentuneet äärimmilleen palstalla viime aikoina ja eilisen porvoon tragedian seurauksena ätmien maltti petti lopullisesti kun 3 vuotias kuoli jännämiehen takia. Siinähän sen 3 vuotiaan äiti oli suomalainen joten ymmärtäähän sen että ätmejä harmittaa kun suomalaiset naiset paneskelee ulkomaalaisia jännämiehiä myös eikä ätmit kelpaa ollenkaan perhettä perustamaan. Sille ätmit ei mitään voi, teidän pitää vaan kestää se että naiset itse päättää kenen kanssa seurustelevat.

51

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusätmeistä

      Yleensä nämä murhailijat on ätmejä. Ytmi ei tapa, koska ytmi on dominanssihierarkian huipulla. Ätmi tappaa, koska ätmi on hierarkian pohjalla ja kokee että hänellä ei ole mitään menetettävää. Mt-ongelmat on myös yleisempiä ätmeillä kuin ytmeillä.

      • älä.vääristele.pelle

        Jännämiehet ovat kylläkin omassa kastissaan, koska mies joka saa pillua liukuhihnalta ei voi olla ätmi.


      • Khhhhg

        Ylistävä kommentti ytmeistä näyttää keräävän jälleen kovasti peukkuja.


      • totuus.asiasta
        Khhhhg kirjoitti:

        Ylistävä kommentti ytmeistä näyttää keräävän jälleen kovasti peukkuja.

        Totta kai kun naisia ei voisi vähempää totuus kiinnostaa, heille kyse on vain "voittamisesta" ja naisen logiikalla voittaminen tehdään kirjautumalla sisään ja peukuttamalla kommentteja.


      • ettänäintää
        älä.vääristele.pelle kirjoitti:

        Jännämiehet ovat kylläkin omassa kastissaan, koska mies joka saa pillua liukuhihnalta ei voi olla ätmi.

        juuri näin se on. kyseessä on oman lajinsa jännämies ytm


    • Kunnollinen-mies

      Kyllä se vituttaa kun ei saa ja jännämiehet saa.

      • 876

        Mitkä ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät sinusta kunnollisen?


    • Se oli eilen se. Kaikki on jo anteeksi annettu ja melkein unohdettukin.

      • mansikkakakkua

        Nyt sergei sun ironias oli mauton... tarkemmin sanottuna; täysin sopimaton! Tragedia!
        Kolme vuotias lapsi oli henkirikoksen uhrina, jotain rajaa sentään sultakin odottaisin.
        Hyi, häpeä!


      • scrgid
        mansikkakakkua kirjoitti:

        Nyt sergei sun ironias oli mauton... tarkemmin sanottuna; täysin sopimaton! Tragedia!
        Kolme vuotias lapsi oli henkirikoksen uhrina, jotain rajaa sentään sultakin odottaisin.
        Hyi, häpeä!

        Toi scrg on kertakaikkisen kuvottava palstailija. Yleensä jätän lukematta sen tekstit.


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Nyt sergei sun ironias oli mauton... tarkemmin sanottuna; täysin sopimaton! Tragedia!
        Kolme vuotias lapsi oli henkirikoksen uhrina, jotain rajaa sentään sultakin odottaisin.
        Hyi, häpeä!

        Sergei! Aika hyvä lempinimi... Käy kuin nenä päähän.... kyynisyys on niin loppuunvietyä, että venäläistyylinen lempinimi antaa sille oikein slaavilaisen melankoolisen vivahteen. Hyvä mantsikkikakkunen...


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Nyt sergei sun ironias oli mauton... tarkemmin sanottuna; täysin sopimaton! Tragedia!
        Kolme vuotias lapsi oli henkirikoksen uhrina, jotain rajaa sentään sultakin odottaisin.
        Hyi, häpeä!

        Tämä ketjuhan ei pohjimmiltaan ollut henkirikoksesta vaan jännämiehistä, ätmeistä ja naisista sekä näiden nostattamista tunteista. Mun mielestä kannattaa antaa anteeksi, koska kukaan ei millekään eikä varsinkaan itselleen mitään voi.


      • mansikkakakkua
        scrg kirjoitti:

        Tämä ketjuhan ei pohjimmiltaan ollut henkirikoksesta vaan jännämiehistä, ätmeistä ja naisista sekä näiden nostattamista tunteista. Mun mielestä kannattaa antaa anteeksi, koska kukaan ei millekään eikä varsinkaan itselleen mitään voi.

        (Ätmien tunteet ovat kuumentuneet äärimmilleen palstalla viime aikoina; eilisen Porvoon tragedian seurauksena. Ätmien maltti petti lopullisesti, kun 3 vuotias kuoli jännämiehen takia!)

        - Siinä sulle kaksi ensimmäistä riviä tuosta aloituksesta! (pohjimmiltaan)
        -Olkoot vain henkilöhyökkäys multa,mutt minä olen sen verran uskallias paskiainen ett omalla nikkelläni sanon mitä ajattelen. Ja yhä edelleen sä ylitit sopivaisuuden rajat, sarkasmissasi!


      • 09808080980
        Dissident kirjoitti:

        Sergei! Aika hyvä lempinimi... Käy kuin nenä päähän.... kyynisyys on niin loppuunvietyä, että venäläistyylinen lempinimi antaa sille oikein slaavilaisen melankoolisen vivahteen. Hyvä mantsikkikakkunen...

        No ei oo! Neukut intensiivisiä ja kiivasluonteisia.

        En tiedä, että miten kukaan voisi olla tylsempi tai mitäänsanomattomampi kuin scrg.


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        (Ätmien tunteet ovat kuumentuneet äärimmilleen palstalla viime aikoina; eilisen Porvoon tragedian seurauksena. Ätmien maltti petti lopullisesti, kun 3 vuotias kuoli jännämiehen takia!)

        - Siinä sulle kaksi ensimmäistä riviä tuosta aloituksesta! (pohjimmiltaan)
        -Olkoot vain henkilöhyökkäys multa,mutt minä olen sen verran uskallias paskiainen ett omalla nikkelläni sanon mitä ajattelen. Ja yhä edelleen sä ylitit sopivaisuuden rajat, sarkasmissasi!

        Lapsi on kuollut ja sitä ei mikään jeesustelu eikä edes voodoo peruuta. Asialle ei mitään voi. Haudatkaa kuolleet ja jatkakaa elämää.

        Tragedioita tulee ja menee, mutta jännämiehet sekä naisten suhde jännämiehiin tulee puhuttelemaan palstakansaa jatkossakin.

        Linkitän tähän vielä uusintana, miten Charles Bronson puhdistaa Porvoon kadut jännämiehistä. Ihan siltä varalta että jollain on kostofantasioita:
        https://www.youtube.com/watch?v=KRAT1-c7q98


      • 09808080980 kirjoitti:

        No ei oo! Neukut intensiivisiä ja kiivasluonteisia.

        En tiedä, että miten kukaan voisi olla tylsempi tai mitäänsanomattomampi kuin scrg.

        Kuka tykkää kenestäkin. Minusta scrg on ihan hauska tyyppi omalla tavallaan... miettii ainakin mihin lusikkansa oikeessa elämässään pistää...veikkaan. Tuskin lottoaa ikinä.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Sergei! Aika hyvä lempinimi... Käy kuin nenä päähän.... kyynisyys on niin loppuunvietyä, että venäläistyylinen lempinimi antaa sille oikein slaavilaisen melankoolisen vivahteen. Hyvä mantsikkikakkunen...

        Mä kun aina luulin, että Sergio.


      • flowersreally kirjoitti:

        Mä kun aina luulin, että Sergio.

        En ole ikinä nähnyt svrg;tä noin... vähän kuin r2d2 enemmänkin. Toihan on uusi ulottuvuus meijän omassa pikku vastarannan kiiskessä. Tuossa sun mallissa välimerellisyys tulee pintaan...aijaijai...por fuerto tai jotain...


      • mansikkakakkua
        flowersreally kirjoitti:

        Mä kun aina luulin, että Sergio.

        Niin ett; ajattelit Gentsuksi vai? Entinen Genio Mente... en usko, puuttuu se oleellinen eli; oma kehu. Gnuk vai mikä lie gaselli... Gentsu nyky nikkeellään on.

        Eikä mene montaa minuttia kun tämäkin on poistettu... =))
        Gentsu on tarkempi seurastaan, jossa keskustelee... ei taatusti anna mun sohaista mielipiteitäni samaan keskusteluun missä itse on.

        Alkamaansa musaketjuunkin mun on turha mennä... poistattaa taatusti munt sieltä.
        Edesmenneitä musiikkimiehiä... Juice Leskinen & En oo käynyt Irlannissa.... meni poistoon kiellettyä tekstiä... huomautuksella, eikä ollut ensimmäinen kerta.


      • flowersreally
        mansikkakakkua kirjoitti:

        Niin ett; ajattelit Gentsuksi vai? Entinen Genio Mente... en usko, puuttuu se oleellinen eli; oma kehu. Gnuk vai mikä lie gaselli... Gentsu nyky nikkeellään on.

        Eikä mene montaa minuttia kun tämäkin on poistettu... =))
        Gentsu on tarkempi seurastaan, jossa keskustelee... ei taatusti anna mun sohaista mielipiteitäni samaan keskusteluun missä itse on.

        Alkamaansa musaketjuunkin mun on turha mennä... poistattaa taatusti munt sieltä.
        Edesmenneitä musiikkimiehiä... Juice Leskinen & En oo käynyt Irlannissa.... meni poistoon kiellettyä tekstiä... huomautuksella, eikä ollut ensimmäinen kerta.

        Ei, ei kyllä tommonen ajatus edes käynyt mielessä.


      • mansikkakakkua
        flowersreally kirjoitti:

        Ei, ei kyllä tommonen ajatus edes käynyt mielessä.

        Gnuk = Salausmerkki on yksityisten avainten tallennus ja se laskee laitteen kryptografiset toiminnot.
        Ajatuksena on erottaa tärkeät salaisuudet itsenäiseen laitteeseen, josta kukaan ei voi erottaa niitä.
        Mielenkiintoinen toi Gentsun nykyinenkin nikke, vai kuinka?


      • Dissident kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt svrg;tä noin... vähän kuin r2d2 enemmänkin. Toihan on uusi ulottuvuus meijän omassa pikku vastarannan kiiskessä. Tuossa sun mallissa välimerellisyys tulee pintaan...aijaijai...por fuerto tai jotain...

        Tuosta nimimerkistä riittää kivasti aina erilaisia tulkintoja. Oli mulla joskus kuvakin, mutta sekin aiheutti lieveilmiöitä. Kätevä zorron merkki näppäimistöltä s-c-r-g
        https://www.youtube.com/watch?v=cP6VqB4klpQ&t=58s


      • flowersreally
        mansikkakakkua kirjoitti:

        Gnuk = Salausmerkki on yksityisten avainten tallennus ja se laskee laitteen kryptografiset toiminnot.
        Ajatuksena on erottaa tärkeät salaisuudet itsenäiseen laitteeseen, josta kukaan ei voi erottaa niitä.
        Mielenkiintoinen toi Gentsun nykyinenkin nikke, vai kuinka?

        Ai sitäkö se tarkoittaa? Mä luulin että se oli kellahtanut kunkku.


      • flowersreally

        Ai niin, tässä eräänä päivänä pälähti aavistus/epäilys scrg:n oikeasta henkilöllisyydestä.

        Hyvä syys epäillä omaa mielenterveyttään.


      • flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

        Ai niin, tässä eräänä päivänä pälähti aavistus/epäilys scrg:n oikeasta henkilöllisyydestä.

        Hyvä syys epäillä omaa mielenterveyttään.

        Syys? No, käyhän sekin.


    • Kun pullaa yhdessä leivotaan ja kaulitaan, niitä myös yhdessä paistetaan ja syödään.

    • Buhahaha

      Minua kuvottaa sukupuoleen katsomatta kaikkien tällä aiheella hekumoivien kommentit. Mukaanlukien tämä aloitus.

    • kuuma-nainen

      Miehet ei osaa olla rauhallisia.

    • Oikaisutoimisto.Ätmikäs

      Me ätmit olemme iloisia siitä, että Suomessa on yksi tyhmän naisen jälkeläinen vähemmän. Meitä ainoastaan harmittaa, että ulkomaalainen lakritsa ei niistänyt myös tätä "ulkomaalaisten kanssa paneskelevaa suominaista". Sille me emme voineet mitään, harmin paikka. On parempi antaa naisten toteuttaa itseään jännämiesten kanssa ja löytää näitä aarteita sateenkaariensa päistä. Kyllä nämä naiset jossain vaiheessa loppuvat, toivottavasti..

      • 9908989

        Onneksi olet ätmi, oikaisutoimisto.ätmikäs, etkä koskaan saa naista saati pääse lisääntymään. Olen siitä helvetin iloinen.


      • Tyydads

        Niinpä, kyllä luonto hoitaa ennen pitkää tällaiset typerät naikkoset ja heidän puolimieliset jälkeläisensä pois kuljeksimasta. Kapasiteetiltaan heikompi aines pyyhkiytyy ihan itsekseen pois.


      • Kuittaustoimisto.Ätmikäs
        9908989 kirjoitti:

        Onneksi olet ätmi, oikaisutoimisto.ätmikäs, etkä koskaan saa naista saati pääse lisääntymään. Olen siitä helvetin iloinen.

        Sinun lisääntymisesi on taas lähtökohtaisesti turhaa. :D


      • saastaolet
        Kuittaustoimisto.Ätmikäs kirjoitti:

        Sinun lisääntymisesi on taas lähtökohtaisesti turhaa. :D

        En ole saastaa kuten sinä.


      • enjoyenjoy
        saastaolet kirjoitti:

        En ole saastaa kuten sinä.

        Äh, turha tuollaisiin edes kommentoida. Se on ätmi, sen elämä on jo valmiiksi huonoa katkeruuden takia. Se kärsii jo.


      • Sulla ja tällä lakritsilla on yhteneväisiä ominaisuuksia. Se ei ehkä ole ihon väri, eikä saamisen määrä. Mutta se on pohjaton katkeruus ja kostonhalu, kyvyttömyys ksitellä omia ongelmiaan ulkoistamatta niitä muiden päälle. Ei ole hieno piirre ihmisessä, ihan sama mikä on syy ja syntyperä syihin.


      • helpostinäkee
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Sulla ja tällä lakritsilla on yhteneväisiä ominaisuuksia. Se ei ehkä ole ihon väri, eikä saamisen määrä. Mutta se on pohjaton katkeruus ja kostonhalu, kyvyttömyys ksitellä omia ongelmiaan ulkoistamatta niitä muiden päälle. Ei ole hieno piirre ihmisessä, ihan sama mikä on syy ja syntyperä syihin.

        Kyllä, ätmit on sisimmässään samaa väkivaltaista, naisia vihaavaa paskasakkia kuin haukkumansa väkivaltaiset jännämiehetkin.


      • helpostinäkee kirjoitti:

        Kyllä, ätmit on sisimmässään samaa väkivaltaista, naisia vihaavaa paskasakkia kuin haukkumansa väkivaltaiset jännämiehetkin.

        Ainakin osa on. Uskon, että osa on oikeastikin liian kilttejä ja jollain tavalla kömpelöitä ihmissuhteissa. Eikä siis sisimmältään mitenkään pahoja ihmisiä tai muille pahaa haluavia.

        Mutta sitten nää muille pahaa tahtovat tapaukset ei eroa jännämiehestä millään muulla, kun ulkoisilla puitteilla. Ajatukset on yhtä sairaita.


      • tantalle.pähkinä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Ainakin osa on. Uskon, että osa on oikeastikin liian kilttejä ja jollain tavalla kömpelöitä ihmissuhteissa. Eikä siis sisimmältään mitenkään pahoja ihmisiä tai muille pahaa haluavia.

        Mutta sitten nää muille pahaa tahtovat tapaukset ei eroa jännämiehestä millään muulla, kun ulkoisilla puitteilla. Ajatukset on yhtä sairaita.

        Voiko olla kömpelö ihmissuhteissa, jos ei naisten epärealistisen nirsouden vuoksi ole ihmissuhteita ollenkaan naisten kanssa?


      • tantalle.pähkinä kirjoitti:

        Voiko olla kömpelö ihmissuhteissa, jos ei naisten epärealistisen nirsouden vuoksi ole ihmissuhteita ollenkaan naisten kanssa?

        Niinno mä en puhunut nimenomaan sinusta, vaan niistä joilla noin on. Joidenkin suhteen on tervettä ollakin nirso. Jos ne ei oikeen osaa pysyä nahoissaan ja kiukuttelee tuiki tuntemattomillekin. Niin onhan ne rasittavaa seuraa. Kuten tantattelee vieraita ihmisiä ja silleen. :)


      • iloinen.ätmi
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Sulla ja tällä lakritsilla on yhteneväisiä ominaisuuksia. Se ei ehkä ole ihon väri, eikä saamisen määrä. Mutta se on pohjaton katkeruus ja kostonhalu, kyvyttömyys ksitellä omia ongelmiaan ulkoistamatta niitä muiden päälle. Ei ole hieno piirre ihmisessä, ihan sama mikä on syy ja syntyperä syihin.

        Nainen ei vaan tykkää, kun hänen oma toimintansa kostautuu. Naisten vapauttamisen myötä vastuu itsestään siirtyi naisille ja tulokset näemme. Jännämiehet saavat pillua liukuhihnalta ja naisten lätyt lätisevät enemmän kuin koskaan. Sitä saa mitä tilaa ja turhaa te siitä minua syytätte kostonhimoissanne (kun kerroin totuuden).


      • iloinen.ätmi kirjoitti:

        Nainen ei vaan tykkää, kun hänen oma toimintansa kostautuu. Naisten vapauttamisen myötä vastuu itsestään siirtyi naisille ja tulokset näemme. Jännämiehet saavat pillua liukuhihnalta ja naisten lätyt lätisevät enemmän kuin koskaan. Sitä saa mitä tilaa ja turhaa te siitä minua syytätte kostonhimoissanne (kun kerroin totuuden).

        .. Noh.. Tuo Lättyjen enemmän lätiseminen ei nyt pidä Varpisti paikkansa.. Yritetääs pysyä edes suunnilleen totuudessa.. JookostaKookosta.. ;D


      • mietipäs.uudelleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Tuo Lättyjen enemmän lätiseminen ei nyt pidä Varpisti paikkansa.. Yritetääs pysyä edes suunnilleen totuudessa.. JookostaKookosta.. ;D

        "Lätyn lätiseminen" pitää sisällään myös seksuaalisen toiminnan.


      • iloinen.ätmi kirjoitti:

        Nainen ei vaan tykkää, kun hänen oma toimintansa kostautuu. Naisten vapauttamisen myötä vastuu itsestään siirtyi naisille ja tulokset näemme. Jännämiehet saavat pillua liukuhihnalta ja naisten lätyt lätisevät enemmän kuin koskaan. Sitä saa mitä tilaa ja turhaa te siitä minua syytätte kostonhimoissanne (kun kerroin totuuden).

        Ööö, en mä mitään kosta. Mä keskustelen asiasta ja kerron oman kantani. :)


      • mietipäs.uudelleen kirjoitti:

        "Lätyn lätiseminen" pitää sisällään myös seksuaalisen toiminnan.

        .. Mitäköhän mahdat tarkoittaa.. Näyttäisi olevan vain joku SeliSelitysYritys.. ;P


    • sanonvaan2

      Ätmikin saa maksulliselta ja sitten tulee itseluottamusta lähestyä muita naisia.

      • josetsaaniinetsaa

        Näin, saaminen auttaa saamaan. Se on totuus.


    • Totuus-

      En käy kuumana mutta naiset ei halua pysyä totuudessa eikä ne myönnä totuutta. Voisivat kerrankin naiset olla rehellisiä ja kertoa että jännämiehet kiinnostaa koska ne on jännämiehiä.

    • hallitsematontilanne

      sielä perheessä on isä ja äiti.jotka nyt on korkeinaika opastaa suomalaisia lapsiaan.valitsemaan.nyt on tullu amerikan aika.vie hae tyttölapses.kohta ne käy poikiin.hae kaikki.aselaki uusiks.ase on saatava vapaaksi.nyt on aika.poliisin resurrssit ei riitä.partiot kaduille.ja olen ihan tavallinen suomalainen.hallitsematon tilanne on päällä.

    • SepeteusSepe

      Olipas harvinaisen typerä aloitus :)

      • suomentulevaisuusko

        Ja näitä helvetin typeriä aloituksia täällä Suomi24:ssä riittää, eipä ihme, että täällä Suomessa on noita syrjäytyneitä luusereita noin hurja määrä, eli näitä 18 v - 29 v luusereita, joita ei muuten kaksikymmenttä vuotta sitten ollut vittu yhtään, ja nyt on!

        Eli he ovat näiden täysin persaukisten kokoiän työttömien luuserivanhempien jälkikasvua, jotka kävelevät kelan ja sossun väliä , ja hakevat kaikki tuet, ja päivät pitkät kirjoittelevat tänne.


    • vaimitähä

      Lähestymiskieltoja haetaan enemmän ja enemmän. Naiset huomaa missä mennään. Turva-alueetko seuraavaksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe