suomalaisissa musiikkivideoissa räpätään rolexeista ym kalliistaa merkeistä ja päihteistä sun muista mutta musiikkivideossa vain äijät heiluvat ja kamerat pyörii ympäri ja mitään rolexia eikä mitään muutakaan tuotetta videoissa näy mistä kappaleessa lauletaan aivan sama mistä kappale kertoo niin musiikkivideon lopputulos on aina sama. esim jvgn kruunu tikittää jo pelkkää kappaleen nimi kertoo että liittyy kelloihin. räpätään rolexista mutta eipä rolexi videossa näy eikä muitakaan merkkikelloja.
Suomalaiset musiikkivideot on täyttä paskaa
MIKÄJÄRKI
1
104
Vastaukset
- Suomi30vuottajälessä
Suomessa ollaan musiikkivideoissa vielä 90 luvulla jolloin oli aivan normaalia että musiikkivideo ei liittynyt kappaleeseen mitenkään. Aivan toista se on esimerkiksi saksan musiilkkivideoissa tänäpäivänä kyllä siellä merkit näkyy joa kappale siintä kertoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294