Mitä lyhyet profiilit kertovat ihmisestä?

PitkätEsittelytParempi

Olen itse tykännyt tehdä itsestäni melko kattavan esittelyn ja arvostan myös sitä että vastapuolikin on kertonut itsestään paljon, jotta jo heti alussa saa jotain mielikuvaa että kannattaako vastata eli tullaanko arjessa kenties myöhemmin toimeen. Puhun nyt siis perinteisistä deitti palveluista (esim. suomi24, happy pancake, deitti.net jne.) joihin voi tehdä suht kattavan esittelyn itsestään jos vain haluaa.

Mitä mielestänne kertoo ihmisistä jotka tekevät lyhyen esittelyn, jossa ei juurikaan ole tietoa itse henkilöstä? Onko suurtakin eroa siinä mitä tälläinen mies tai nainen hakee/ajattelee?

Alle 100 merkkiä, ilman kuvaa tai ehkä yhdellä huonommalla kuvalla, ei täytä rukseja/valikkoja juuri mitään, ilmoittaa kenties epämääräisesti asuinpaikkansa esim. uusimaa. Tai hyvällä kuvalla tinder meiningillä mutta ei mitään tekstiä eikä muutakaan tietoa juurikaan valikoista.

Minulle tulee mieleen että nainen ehkä vierastaa nettideittailua ja jopa häpeää sitä. Ei vain halua paljastaa itsestään juuri mitään ja on aika varautunut persoona tuntemattomille. Kuitenkin rakkauden kaipuu pistää yrittämään "toivotaan toivotaan" ajatuksella. Ehkä myös aluksi on innostunut miettimään esittelyänsä, mutta jotenkin motivaatio katoaa sen rakentamisessa.

Miehistä tulee mieleen etteivät kenties pysty kunnolla sitoutumaan tai eivät vain halua nähdä vaivaa aidosti tutustumiseen. Aito ystävystyminen (myöhemmin parisuhteen muodostaminen) saattaa olla jopa tylsä tai rasittava pakollinen kuvio/hidaste jos ei nopeasti nainen lämpene kohti läheistä (seksuaalista) tuttavuutta. Ovat ehkä enemmän seksin kuin parisuhteen perään. Kuvattomat hyvin usein myös varattuja miehiä ja vielä kun vähän tekstiä, niin vaikeampi tekstinkään perusteella tunnistaa.

Onko kellään hyviä kokemuksia surkeista profiileista? Minulla on yhden kerran kun nainen lähestyi minua oma-aloitteisesti ja laittoi ehdot että pitää pian myös tavata tai lopetetaan kokonaan viestittely tähän.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        164
        2783
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        22
        2011
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2006
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        88
        1816
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        68
        1557
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1313
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1212
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        10
        1201
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        9
        1171
      Aihe