Telkkarin sinkkuillallinen ohjelmassa oli homomiehet hakemassa treffiseuraa. Miehiä neljä ja kaikki halusivat komean pitkän miehen.
Sellainen se miehenkin luonto on. Ulkonäkö pääasia, vähät onko muuten ok.
Komeaa tahtovat
9
237
Vastaukset
- homomiess
Pitää paikkansa.
Niin eihän tää ole sukupuolisidonnainen asia, eikä edes hetero-tai homogeeninen. Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta siihen, millaisista tyypeistä tykkää. Yhtälailla homo voi haluta koko huoneen komeimman miehen, joka on komein kaikkien muidenkin paikalla olijoiden mielestä, tai olla haluamatta.
Tai lesbo tykkää kansikuva tytöistä ja toinen rekkamiestyyppisistä, näin kovasti karrikoiden jotta ajatus aukeaa. Mikä kehenkin vetoaa. Ei ole sitä yhtä muottia josta kaikki tykkää. :)
Stereotypiat...
Mitä olen seurannut homoja ja lesboja ihan irl, heillä on makunsa siinä missä heteroillakin. Monesti homot korostaa itseään, feminiinisellä tavalla puunaamalla itseään ja on "naisellisia". Vastaavasti osalla lesboista on maskuliinisia taipumuksia, pukeutuu miesmäisesti ja on muutenkin enemmän "miehekäs".
Mutta sitten on miehiä/naisia jotka on ihan kuin kuka tahansa vastaantuleva ukko/akka, mistään ei nää että on homoseksuaalinen. Naamasta tai tyylistä paha sanoa, kuka on mitenkin seksuaalisesti suuntautunut.
Katseesta voikin jo nähdä ja elekielestä. Tai jos sitä korostamalla korostaa, seksuaalista suuntautumistaan. :)Kyllä mieki haluan Salma Hayekin..
- crux
Naiset ja homomiehet ovat vielä jonkinlaisen vapautumisen tilassa. Miehet olivat yhtä ulkonäkökeskeisiä ehkä joskus 80- ja 90-luvulla kuin naiset nykyään. Sen jälkeen suunta muuttui niin että miehet ovat käyneet sanoissaan harkitsevimmiksi - tämän huomaa katsomalla vaikka mitä tahansa sinkku-reality-ohjelmaa. Naisilla ei ole mitään sensuuria sen suhteen kuinka paljon he arvioivat miehiä ulkonäön perusteella - kaikki sanotaan mitä mieleen luonnostaan tulee ja luultavasti tätä vapautta korostaen keksitään vielä lisää päälle.
- sydämentuska
Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.
- crux
sydämentuska kirjoitti:
Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.
En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.
- sydämentuska
crux kirjoitti:
En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.
Saattaa tulla se kehu myös ns. "laulutaidoista", koska eipä tuo Parkkonen ainakaan omaan silmääni mistään kulmasta katsottuna komea ole. Saati sitten niin komea että sen takia alkaisi ylistämään.
- 720
crux kirjoitti:
En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.
Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...
- crux
720 kirjoitti:
Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...
Syvä huokaus. Ei se minun arvostelukykyyni vaikuta jos olen vähän kateellinen tai jos kaipaan nuoruutta tms. Ei tuon kommentin sisältö olisi ilman sitä luultavasti yhtään erilainen. Sitäkö tarkoitit, että ajatus on kateuden muokkaama? Voiko tuollaista asiaa sitten sanoa mitenkään jos se on aina mahdollista tulkita pelkäksi kateudeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481