Flirttailenko vahingossa?

confusedaboutit

Oon 22-vuotias baby face, hoikka ja keskipitkä nainen. Miehet sanoo että oon kaunis ja hyvännäköinen, afrikkalaisen vartalotyypin omaava suomalainen nainen (kapea vyötärö leveä lantio.) Oon luonteeltani sosiaalinen, huumorintajuinen, rauhallinen ja kiltti ihminen. Oon kaikille aina tosi ystävällinen ja heitän läppää kaikkien kanssa. Voiko tämä olla yksi syy siihen, että miehet luulevat että flirttailen niiden kanssa? Jotkut myös jo hätkähtyvät siitä että niille vain hymyilee, koska teen sitä automaattisesti kaikille.
En ole perus suomalainen hiljainen ja ujo ihminen vaan juuri päinvastainen "ulkomaalainen suomalainen" kuten moni minusta sanoo. Olen myös huomannut että vanhemmat miehet (25-35-vuotiaat) kiinnostuvat minusta helpommin kuin ikäiseni tai nuoremmat. Monet sanovat että olen kypsempi kuin monet muut ikäiseni.
Suureksi mysteeriksi on jäänyt, että mikä minussa niin viehättää ja vetää puoleensa? En käytä edes meikkiä tai sellaisia vaatteita mitä moni muu käyttää (urheilulegginsit, -kengät ja nahkatakki vaan ihan kuule nyt talvella lyhyttä toppatakkia ja yleensä mekkoa tai hametta joka on vartalonmyötänen. Joskus suoria mustia housuja tai farkkuja. Vai onko se just se erilaisuus mussa joka viehättää miehiä? Pliis tell me koska välillä se on jopa ahistavaa ku jotkut kyylää ja kattoo ja hymyilee ja niillä jää silleen töllö päälle :D vai voiko se johtua mun silmistä? Jotku on sanonu et mulla on tosi erikoiset silmät, pienet mutta syvän turkoosit joissa on pilke vihreetä ja keltasta.

7

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisuurtasalaisuutta

      22-vuotias jolla runko kunnossa.
      Ei siihen muuta tarvita.

      Sille kuolaa 0-100 miehet. Usko pois.

      Sä ajattelet kuin naiset että kyse on jostain yksityiskohdista kuten sä ajattelet. Ei ole.
      Tissit, perse, ok naama ja nuori mielellään sileä iho.

      Kulli nousee pystyyn ja tekee mieli panna.

      Yksinkertaista. asiaa helpottaa tietysti se että olet avoin ja hymyilevä koska suurin osa suomalaisista naisista on päinvastaista.

    • Aikarientää

      Luonne on itselleni tärkein ominaisuus. Paljon tärkämpi kuin vaatteet tai ulkonäkö. Jos on iloinen ja avoin sekä seurallinen, kyllä sellaisessa seurassa viihtyy. Ja ihan ilman taka-ajatuksiakin.

    • hymyton

      Monta juttua tuosta kirjoituksestasi saisi, mutta yksi tässä nousi mieleen ylitse muiden... Sanoit hymyileväsi automaattisesti kaikille, mutta sitten sinussa herättää ahdistusta, kun joku hymyilee, kyylää ja kattoo sinua takaisin. Se että omaa hymyilyäsi et millään lukisi flirtiksi, mutta kuitenkin toisten hymyt luet flirtiksi vaikuttaa oudolta.. Sinähän käytännössä avaat tien flirtille..

      En halua olla tylsä mutta ei minun mielestä kaikille hymyillä ja tuijoteta silmiin automaattisesti. Kohteliaat tavat ovat tietenkin paikallaan, mutta tuo sinun tapasi herättää ihmisissä joko inhon tai syvää kiinnostusta. Kylmäksi se ei jätä. Itse kohtaan kauhulla tuollaisen naisen. Sellainen ikään kuin jättää tähän kylmään soppeen pienen toivon pilkkeen, josta ei koskaan kuitenkan voi tietää oliko se merkityksellinen vai täysin merkityksetön. Sinä ikään kuin tarjoat katteetonta iloa, jota ei kuitenkaan saisi tulkita merkitykselliseksi. Minä ainakin tulkitsisin tuollaisen hymyn petolliseksi. Tämä oli siis minun näkemykseni.

    • Pkhr

      OLinko ainut jolle pisti vähän minäminä korustus esille?

      Jos olet tuollainen kuin kuvasit, niin itse (28) jään tuijottamaan, koska silmiini näytät pissikseltä. Ei se ole sen enempi kehu kuin naamiaisasussa kaupungilla .

    • Diivan

      Sori mutta kirjoituksesi on tyypillisen itsestään liikoja luulevan ja naivin pissiksen mielikuvitusta. Ollaan muka erikoisempi kuin muut,jos menet baariin niin on siellä muitakin kauniita tyttöjä joita katsotaan,etkä sinä yksin. Tai ehkä sinua pidetään helppona?

    • Jos puhut, naurat ja hymyilet paljon niin helppohan tuo on luulla että tykkäät.

    • pop98

      Mun vaimo on hoikka timmi ja hyvän näköinen, ei missi, vaan sillai tavallisella tavalla, vaimo-aineksen tavalla kiltti, joka ilmeisesti saa miehet luulemaan että on helpompi myös lähestyä.
      Käyttää hameita, ei mitään minejä, mutta naisellisesti pukeutuu.

      Ongelma siinä määrin että vaimo ei voi kaupassakaan käydä muutoin kuin että katse on suunnattu koko ajan lattiaan, tai joka reissulla joku mies "ymmärtää väärin" ja alkaa seuraamaan tai katsomaan ja tuppautuu viereen, yms.

      Ilmeisesti suomalaiset naiset on opetettu tässä nykyisessä feministisuomessa niin koppavannäköisiksi, ja koppaviksikin, ja pukeutumaan kuin miehet, ja kilojakin monilla on että ei viehätä miesten silmää eikä millään tavalla rohkaise lähestymään.

      Sitten jos on poikkeus tuosta massasta, niin vähän joka miestä tiedostamatta alkaa vetämään puoleensa. Miehet kuitenkin on koko ajan haku päällä, ja tutka päällä, ja kun siihen tutkaan ei kuukausimääriin osu yhtään mukavanoloista naista. Ja kun naismassaa katsoo, jos joku on 'hoikka timmi nätti vaimomatsku iloinen naisellisesti pukeutuva' -kriteerit täyttävä nainen, eli yksi tuhannesta, niin sitten saa valtavasti huomiota osakseen. Häiritsevästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe