http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711172200540960_ul.shtml
Nainen tiesi että kuolee.
Jännämiehestä ei erota
13
198
Vastaukset
Olikohan tuossa(kin) tapauksessa kulttuurin rikastuminen kyseessä? Mut joo, sellaisia ne jännämiehet on, tulivat mistä vaan.
- Kaisanoasaa
Päiväkirjaan kirjoittaminen ei auta. Kyllähän naiset suojelua saa mutta eivät halua.
- jänniksen.sillitasku
Kai primitiivinen tantta mielsi itsensä jollain tasolla jännälakritsansa henkilökohtaiseksi omaisuudeksi.
- pipitpäästään
Sellaisia miehet on.
Oli näköjään feministien propaganda purru..
Ei osannu varoa koska on voimakas nainen.- Pillujen--asiantuntija
Joo nainen tiesi että kuolee mutta miksi ei sitten apua hakenut. Niin turha kuolema kun olla ja voi.
- eiehkäturha
Tehdäänhän niitä itsemurhiakin. Jospa kyse oli sellaisesta. Ei tarvinnut nähdä vaivaa.
- tylsä.ätmi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Oliko pakko hakea jännitystä elämään?
- Pillujen--asiantuntija
Oli kaunis nainen ja varmaan hyvä pano jännämiehelle.
- kadehdin
Onnellisin ihminen on kuollut ihminen.
Tosi harmillinen tapaus. Siis ihan oikeasti. Tosi inhottava juttu. Miten tästä selvitään.
- Khhhhg
Murhaaja teki Dakkikset ja iski tyttöä 500 kertaa vasaralla päähän.
Kyllä tuossa on selvasti kulttuurin rikastamisesta kyse, se vaan valitetavasti ei ole auennut länsimaisille naisille, että mistä siinnä on kyse. Kulttuuri köyhän miehen mielestä nainen haluaa mieluumin ottaa rikas kulttuurisen miehen vasarasta päähän, kuin elää kulttuuri köyhän miehen kanssa. Olenko ymmärtänyt asian oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519