Mies yksin vai porukassa baariin?

todellavaikeeta

Tiedän, tästä aiheesta on täällä keskusteltu. Haluan kuitenkin tuoda erilaisia seikkoja tästä esiin, joita olen omalla kohdalla huomannut.
Aikasemmassa keskustelussani pohdin tuota psyykkaamista naisiin tutustumisen yhteydessä. Kannattaa lukea se keskustelu tuossa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15075456/psyykkaaminen

Joka tapauksessa itselle tuo naisen pokaaminen on ehkä kovinta työtä, mitä elämässäni olen joutunut tekee. Olen aikaisemminkin sanonut, että kova saliharjoittelu tai melkein mikätahansa kova älyllinenkin ponnistelu on mulle helpompaa kuin naisen pokaaminen. Sitä ei todellakaan jaksais tehdä, mutta pakko, jos haluaa saada joskus parisuhteen.
Juuri tuon kovan ponnistelun takia en esimerkiksi pysty keskittymään kavereiden kanssa jutteluun saman aikaisesti kun etsin sopivaa naista jolle aion mennä juttelee. On todella ahdistavaa yrittää saman aikaisesti keskittyä kuuntelee kaveria, kun saman aikaisesti haluais tutustua johonkin itseä kiinnostavaan naiseen. Jos on isolla porukalla, on toki aina helpompaa, koska kukaan ei jää yksin. Porukan saaminen tosin on haaste. Tuossa siis on erilaisia haasteita, jos mies menee baariin tai yökerhoon kaverin tai kavereidensa kanssa. Yksin siis pystyy helpommin käyttää resurssit siihen ponnisteluun, jotta saa sen itsevarmuuden, jota tarvitaan, kun tekee aloitteen tuntemattomalle itseä kiinnostavalle naiselle.
Olen lukenut keskusteluja täällä aikaisemmin yksin baarissa istumisesta. Joiltain on tullut negatiivistakin kommenttia siitä. Itsekin olen miettinyt. Jotkut kaverit taas on sanonut, että se on ihan normaalia miehelle. Taitaa olla näin, että naiset on useammin porukassa, kun menevät baariin tai yökerhoon.
Kommentteja jokatapauksessa asiasta. Tässä puhuin juuri asioiden hyvistä ja huonoista puolista.
Onko myös muilla samanlaisia kokemuksia liittyen juuri tuohon vaikeuteen keskittyä moneen asiaan samanaikaisesti. Lisäksi on myös sellainen ongelma, että toisinaan mulla ei juuri kavereita ole, ainakaan sellaisia, joiden kanssa kävis säännöllisesti baarissa tai yökerhossa. Jostain syystä eivät varmaan viihdy seillaisissa paikoissa tai on vaan ollut jotenkin hankala saada lähtemään.

26

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ihminen on hirveän epävarma itsestään, niin seura auttaa varmasti olemaan enemmän rento oma itsensä. Itse tykkään kuitenkin liikkua yksin, silloin on enemmän vapaa tarttumaan tilanteisiin heti kun niitä tulee eteen.

Monet miehet pitävät pokaamista aktiivisena tekemisenä, mutta minä koen että se on enemmän satunnaista kohtaamista ja eteen tulleeseen hetkeen tarttumista. Jos minä haen seuraa baarista, niin en minä koskaan "metsästä" naisia. Minä seuraan vaivihkaa katseellani tarjontaa, ja kun huomaan että joku minua viehättävä nainen hakee aktiivisesti katsettani, niin vasta sen jälkeen alan katsomaan löytyykö pelipaikka.

Silmäpelistäkään huolimatta en lähesty naista mikäli siihen ei löydy luontevaa tapaa tai sopivaa hetkeä.

• Buhahaha

Tästä se huomaa sen miesten tasoeron. Baareissa olen minäkin liikkunut, ihan samalla asenteella kun sinäkin, hakemassa satunnaisia kohtaamisia, en niinkään aktiivisesti pokaamassa. Ihan siihen pisteeseen asti että odottaisin sitä luontevaa tapaa tai sopivaa hetkeä.

Mutta toisin kun sinulla, minun todellisuuttani on se, että katsettani ei hae aktiivisesti kukaan nainen siellä baarissa, ei niiden jotka minä koen viehättävinä, enkä niidenkään joita en koe.

• 12121212121212

Pertin taktiikka toimii, jos on komea.

Jos on ulkonäöltään sektorilla tavismies-ruma mies, niitä positiivisia signaaleja ei tule.

• 12121212121212 kirjoitti:

Pertin taktiikka toimii, jos on komea.

Jos on ulkonäöltään sektorilla tavismies-ruma mies, niitä positiivisia signaaleja ei tule.

Ei naista kyllä saa muutenkaan jos niitä "positiivisia signaaleja" ei tule.

Liian usein näkee aktiivisesti seuraa hakevia miehiä, jotka humalaspäissään kulkevat järjestyksessä kaikki pöydät hakien epätoivoisesti naisseuraa. Nää jantterit eivät edes tajua että naiset näkevät tämän epätoivoisen metsästyksen ja miettivät jo edeltäkäsin kuinka torjua tuollainen mies.

Kyllä miehen pitää oppia lukemaan naisten eleitä ja ymmärtää milloin nainen on kiinnostunut.

• todellavaikeeta
        Buhahaha kirjoitti:

Tästä se huomaa sen miesten tasoeron. Baareissa olen minäkin liikkunut, ihan samalla asenteella kun sinäkin, hakemassa satunnaisia kohtaamisia, en niinkään aktiivisesti pokaamassa. Ihan siihen pisteeseen asti että odottaisin sitä luontevaa tapaa tai sopivaa hetkeä.

Mutta toisin kun sinulla, minun todellisuuttani on se, että katsettani ei hae aktiivisesti kukaan nainen siellä baarissa, ei niiden jotka minä koen viehättävinä, enkä niidenkään joita en koe.

Aivan samalla tavalla on omallakin kohdalla. En saa katsekontaktia. Toki odotan sopivaa tilaisuutta sellaisen naisen kohdalla, joka itseä kiinnostaa ja kun olen ponnistellut tarpeeks paljon saadakseen itsevarman fiiliksen ja sopiva tilaisuus tulee, menen juttelee. Jos nainen ei halua jutella, jätän toki välittömästi rauhaan.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Aivan samalla tavalla on omallakin kohdalla. En saa katsekontaktia. Toki odotan sopivaa tilaisuutta sellaisen naisen kohdalla, joka itseä kiinnostaa ja kun olen ponnistellut tarpeeks paljon saadakseen itsevarman fiiliksen ja sopiva tilaisuus tulee, menen juttelee. Jos nainen ei halua jutella, jätän toki välittömästi rauhaan.

Kertokaa mullekin missä baareissa naiset kulkee laput silmillä.

Minun havaintojeni mukaan naiset jotka etsivät seuraa, hakevat katsekontaktia todella aktiivisesti.

• todellavaikeeta
        A.Palstamäki kirjoitti:

Ei naista kyllä saa muutenkaan jos niitä "positiivisia signaaleja" ei tule.

Liian usein näkee aktiivisesti seuraa hakevia miehiä, jotka humalaspäissään kulkevat järjestyksessä kaikki pöydät hakien epätoivoisesti naisseuraa. Nää jantterit eivät edes tajua että naiset näkevät tämän epätoivoisen metsästyksen ja miettivät jo edeltäkäsin kuinka torjua tuollainen mies.

Kyllä miehen pitää oppia lukemaan naisten eleitä ja ymmärtää milloin nainen on kiinnostunut.

Eleitä pitää ilman muuta oppia lukemaan. Tämä on kuitenkin todellisuutta, että joillakin miehillä se kehonkielen lukemaan opetteleminen vie aikaa. Kuten puhuin tuossa toisessa keskustelussa tarkemmin kehonkielen lukemisesta, tehokkain tapa tietysti oppia, kun otetaan lähtökohdaksi keskivertoihminen. On siis ilman muuta eduksi oppia lukemaan keskiverto naisen kehonkieltä, jos haluaa parantaa merkittävästi mahdollisuuksia saada naisia.
        Tuossa keskustelussa enemmän aiheesta. Aihe keskittyy siihen, milloin raja ylitetään, jos mies ei osaa tulkita naista oikein.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15076746/hairinnan-raja

Keskivertonaisen kehonkieltä voi todellakin oppia lukemaan. Itsekin olen kokoajan oppinut paremmin ja paremmin. Jotkut oppii nopeammin, jotkut hitaammin. Jos todella haluaa opetella lukemaan taitavasti keskivertonaista, täytyy ensimmäisenä muistaa asennoitua oikein. Jos mies on ollut koko ikänsä yksinäinen ja olematon naiskokemus, täytyy pystyä olee valtavan nöyrä, jotta kehonkielen tulkitsemiseen opetteleminen olisi mahdollista. Kun osaa olla nöyrä ja myöntää itselleen, ettei osaa lukea kovin taitavasti keskivertonaista, tästä se oppiminen todellakin lähtee. Itse siis suosittelen aiheeseen liittyviä kirjoja ja kirjojen kautta toki käytäntöön, kun on ensin omaksunut riittävän hyvin kirjoista saadun tiedon. Miehille joilla naisten pokaustaidot ovat olleet koko nuoruuden 18 vuotiaasta alkaen heikot, täytyy tehdä kovaa työtä tuon keskivertonaisen tulkitsemisen opettelun kanssa. Täytyy olla kärsivällisyyttä. Tulokset ei tule hetkessä. Mutta voin taata, kun asenne on kunnossa ja todella haluaa oppia, tulokset on varmoja, vaikka tulevatkin hitaasti.

• Kaisanoasaa

ei kannata yksin

• Kaisanoasaa

Kysy vaikka dark fearilta

• Viinamies-

En ole ollut yksin baarissa enkä kehtaisi mennä sinne yksin. Aina sen verran nais seuraa täytyy löytyä että voi baareissa käydä. Minulla on yks hyvä nais kaveri joka aina lähtee baariin jos pyytää. Se on vaan kaveri vaikka olen siltä yrittänyt joskus saada.

• jokumies83

Ihan sama meneekö yksin vai porukassa kyllä aina seuraa löytyy. Minulle salille menemin on hyvin paljon vaikeampaa kuin löytää joku nainen... ts. ei jaksa pumpata jotain rautaa pitkään, tartteis tsemppaajan vierelle muuten ei onnistu koko meneminen salille. Enkä maksaisi treenauksen tukemisesta mitään.

• EdesUnissa

Mieluummin menen yksin kuin miesporukalla. Jos menen yksin mutta lähden jonkun naisen kanssa, niin haluan pitää sen vain omana tietonani. Yksityiselämässäni pyrin pitämään matalaa profiilia ja olemaan mahdollisimman näkymätön.
      Tutussa miesporukassa on joskus hauska juhlia, mutta silloin kategorisesti kieltäydyn naisista.
      Monet naisetkin ovat kuten minä. Eivät halua että kaikki kaverisi tietävät että pari tuntia aiemmin tavanneet ihmiset lähtevät viettämään yhteistä yötä. Suojaavat yksityiselämänsä tietoja muilta. Tämä on mielestäni ihan normaalia.

• Aikuinenmies-

Riippuu vähän millä paikkakunnalla asuu- pienellä paikkakunnalla vaihtoehtoja on vähän ja siellä katsotaa pitkään kun mies tulee yksin baariin koska baareissa on ne vakiporukat jotka juhlii ja kun tuntematon tulee yksin niin kaikki pitää sitä outona. Turussa tai hesassa on isojakin yökerhoja eikä yksinäistä miestä kukaan siellä huomaa joten voi hyvin sulautua joukkoon ja etsiä seuraa. Yksin on aina parempi etsiä seuraa koska jos on kaveri mukana jok ei saa seuraa niin se tulee häiristemään pokaamistasi koska on kateellinen jos kaverisi ei itse saa seuraa. Ja aina niissä yökerhoissa on naisia jotka etsii miestä tai seksiseuraa joten sinne vaan.

• todellavaikeeta

Joo pitää varmasti paikkansa, että suurissa kaupungeissa mieluummin yksin kuin pienellä paikkakunnalla.

• Kysyväeitieltäeks

Kertokaa minulle, mitä siellä baarissa tehdään? En ole koskaan käynyt minkäänlaisessa baarissa, pubissa, tanssiravintolassa enkä yökerhossa, joten en todellakaan tiedä.

Kavereita minulla ei ole, joten menisin yksin jos menisin. Miten yksinäinen mies saa aikansa kulumaan baarissa? En juo alkoholia enkä ole kiinnostunut tanssimisesta.

Ainoa syy baariin menemiselle olisi naisen löytäminen. Joko yhden yön seura tai jopa jotain vakavempaa. Kertokaa miten se naisseuran löytäminen kaltaisellanii miehellä menisi?

Niinpä.

• ex-raitis3

Raitis mies ei naista saa. Jotta voisi tutustua naisiin, pitää ensin alkaa ryyppämään. Sen jälkeen on hyvä "tekosyy" olla siellä baarissa. Baarissa pitää esittää että pitää ryyppäämisestä ja siellä olemisesta. Sitten voi ehkä samalla tavata naisiakin.

• pp98j

YTM kannattaa mennä baariin yksin, hän saa naisilta merkitseviä katseita ja naiset hakeutuvat hänen seuraansa itse, eikä hänen tarvitse olla hetkeäkään yksin.

Jos taas normaali tavallinen fiksu mies (=ATM) menee yksin baariin, hän on yksin koko illan saamatta sekuntiakaan huomiota yhdeltäkään naiselta, ja naiset huomaavat tilanteen ihan parissa-kolmessa minuutissa, usein jopa sekunneissa naiset laittavat tilassa olevat miehet seksuaalisen potentiaalin perusteella paremmuusjärjestykseen. Huomaavat ATM:n yksinolon ja heikon tason, ja alkavat karttaa häntä ja hänen katseitaan etteivät vain antaisi vääriä signaaleja ATM:llä ja että hän ei niiden vuoksi erehtyisi lähestynmään naisia, koska nainen kokee sen erittäin alentavana muiden naisten nähden jos ATM häntä lähestyy.

Eli komea, hauskannäköinen, tai jäännämies, menee baariin ehdottomasti yksin ja pokaa naisen minuutissa-parissa.

ATM ehdottomasti menee baariin miesporukassa, koska hän voi silloin piiloutua massaan ja ehkä päästä tekemään yllättäviä iskuja naisten suuntaa(ilman että on jo hyljeksitty heti alkutilanteessa yksin olonsa vuoksi), tai muu porukka tuo naisia pöytään ja ATM pääsee ehkä kerran vuodessa jopa sitä kautat juttelemaan jonkun naisen kanssa ja osoittamaan fiksuutensa ja jopa saa naisen kinnostumaankin, toki tilaisuuden ja onnistumisen harvinaisuus on loton täysoikein-tuloksen luokkaa harvinaisuudessaan, mutta on sekin parempi kuin ei mitään.

• todellavaikeeta

Eikö ATM miesten sitten kannattaisi perustaa joku yhteisö, jossa noudatettaisiin Henry Laasasen oppeja. Tällä tavalla pääsisivät baariin helpommin porukalla sellaisten miesten kanssa, jotka heitä ymmärtävät. ATM miesten yhteisö olisikin nimenomaan sellainen, jossa olisi sekaisin ATM miehiä ja ATM miehistä keskitasoon ja jopa YTM miehiin asti edenneitä. Tärkeintä, että kaikkia miehiä yhdistäisi ATM tausta. Tällaisesta yhteisöstä ei kukaan baarissa olevista naisista tietäisi, koska joukossa todellakin on niitä miehiä, jotka ovat kovalla työllä saavuttaneet YTM tason, vaikka ovatkin olleet aikaisemmin ATM tasoa. Tuollaisen yhteisön perustaminen ei ole kyllä helppoa.

• 76iyieie6iieiei

ATM != normaali, tavallinen, fiksu mies. Mutta aivan omasta käytöksestä se on kiinni, jos on sellainen että nyhjöttää yksin hiljaa tai vielä pahempaa kuin jokin unabomberi kyttäämässä, niin ei kait silloin flaksi käy.
        Ja riippuuhan se millaisia kavereita on mukana, jos kyseessä on ätmi niin olettaa voi että kaverit ovat komeampia ja/tai sosiaalisempia joten vievät nekin naiset jotka erehtyvät vaikka samaan pöytään. Jos taas kaveritkin ovat ätmejä niin tuskin silloin edes tarvitsee miettiä mitä tekisi jos naisia siihen tulisi.

Parashan se olisi mennä yksinään niin silloin ei ole ketään kavereita tiellä tai heitä joudu dumppaamaan, sitten pilkun lähestyessä valkkaa sieltä päihtyneemmästä päästä jonkun vosun ja yrittää päästä jatkoille.

• Tämä on siis minun aloitus. Kommentoin sen takia tähän, että tämä jäisi muistiin tähän mun rekatun nimimerkin historiaan.

• totuustuleetässä

Yksin baariin meneminen ei ole fiksua ellei ole poikkeuksellisen komea ja puoleensavetävä ykilö. Jo pelkästään se että kyyhötät yksin jossain tiskillä tuoppi kädessäsi näyttää suoraan sanottuna v*tun nololta naisten silmissä ja on varma karkoite. Miehen pitää näyttää ulospäin itsevarmalta ja sosiaaliselta, yksin notkuminen antaa täysin päinvastaisen kuvan

• valoajavarjoa

Jos ottaa mukaan lippalakin, jossa on lippavalo niin kyllä se tekee vaikutuksen.
        Samoin näkee paremmin, jos vaikka juo olutta, että paljonko sitä vielä kupissa on vai onko tilattava lisää.
        Naiset on ihan lääpällään lippavalomiehiin.

• lippaanvaloa
        valoajavarjoa kirjoitti:

Jos ottaa mukaan lippalakin, jossa on lippavalo niin kyllä se tekee vaikutuksen.
        Samoin näkee paremmin, jos vaikka juo olutta, että paljonko sitä vielä kupissa on vai onko tilattava lisää.
        Naiset on ihan lääpällään lippavalomiehiin.

http://www.koti247.fi/shop/usb-ladattava-lippavalo/
        Tommonen on tajuttoman tehokas!

• kannattaa_varoa

• YksinVain

Puolison, kumppanit ja satunnaiset suhteet, joista en enää piittaa, olen kaikki löytänyt yksin. Kavereiden kanssa juttelen, enkä etsi seuraa. Eikun yksi poikkeus oli, parin vuoden harharetki. Sellaisia retkiä toivoisi saavansa useamminkin, mutta ei se kaverin läsnäolo siinä vaikuttanut kuin hidastavasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe