Miksei mikään riitä....

ööhhöf

Tuota noin, olen ollut kohta 6 vuotta sinkku, aiemmin olin 12-vuotta avoliitossa. Tässä sinkkuaikana on ollut muutama pitkä tapailusuhde 4-5 kpl, lukuisia treffejä melko satunnaisesti ja yksi hauskanpitosuhde. Olen aikuinen, viehättävä nainen, mukava, keskustelutaitoinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä, asiansa hoitava ja itsestään huolta pitävä. Silti minusta tuntuu, etten riitä vaan ihmiset etsivät nykyisin aina vaan parempaa..

Viimeisin tapaus oli sellainen, kun ollaan viestitelty erään miehen kanssa aika kauan ja vihdoin piti olla tapaaminen. Oltiin jo alustavasti sovittu päivä.. No, laitoin miehelle varmistusviestin tapaamisesta, joihin ei enää vastannut, kun kysyin mihin aikaan mies olisi luonani.. Odotin miehen vastausta seuraavaan iltapäivään kunnes laitoin hänelle viestin, että tuli muuta, ei minulle käy tapaaminen, johon mies laittoi vaan ok. Siis mitä ihmettä, hän on silti jatkuvasti aktiivisena kaiken maailman saiteilla, olisi voinut ainakin laittaa ettei pääse tms. eikä vaan odotuttaa toista, eli siis erittäin huonoa käytöstä miehen osalta.

Sitten on tässä ollut useampikin kiinnostunut, joka on viestitellyt tai soitellut, mutta sitten ei enää kuulukaan mitään. Olenko liian helppo, yleensä ilmaisen kiinnostukseni melko suoraan, enkä leiki vaikeasti tavoiteltavaa, se oli mm. psykologini neuvo. Mutta joo, paremmin on aiemmin flaksi käynyt leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa eli taidan palata siihen. Eräskin kiinnostava mies soitteli ja pyysi soittelemaan myös takaisin, no soittelin pari kertaa takaisin ja sen jälkeen mies katosi. Eli omaa kiinnostustaan ei kannata näyttää...

38

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero_Teoria

      Rima vaikuttaisi olevan turhan korkealla kun kerta floppia puskee toisensa perään. Turha kehitellä mitään sen monimutkaisempia teoriahäkkyröitä. Pariutumispeli on lopulta hyvin raadollista. Kita kyllä aukeaa kun edessä on riittävän hotti ötti mulkoilijan makuun.

      Naisten sellainen perisynti on haarukoida miehiä komeusskaalan aivan sieltä yläpäästä, mutta niillä miehillä on sitten kysyntää muidenkin naisten suhteen, koska naisten miesmaku on häkellyttävän identtinen. Jos on jonossa vaikkapa sata innostunutta naista, niin siinä joutuu arvatenkin priorisoimaan missä vakosissa heppiään heiluttelee. Viikossa loppuu tunnit kesken, perkule!

      Sinussa ei siis välttämättä ole sen suurempaa vikaa kuin olet nainen naisten joukossa.

      • 13d33322d

        ettet nyt vähän nostais itteäs liia korkeelle? ;)


    • gf849h4h

      No sitähän se on puolin ja toisin, että ensin ollaan kiinnostuneita toisesta , mutta sitten vähän myöhemmin kiinnostus jostain syystä lopahtaa (löytyy joku toinen kiinnostavampi) tai mies voi vaikka kännissä sopia deittisivuilla treffit, mutta sitten myöhemmin selvinpäin tätä katuu. Tommonen soutaminen ja huopaaminen on aika yleistä, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa oletko vaikeasti vai helposti "tavoiteltava".

      Toinen asia kun kerroit että olet käynyt paljon treffeillä ja on ollut tapailusuhteita yms, ei sekään kerro mitään sen kummempaa sinusta, sillä mulle esimerkiksi on monet naiset kertoneet että käyvät jatkuvasti treffeillä eri miesten kanssa. Eivätkä nämä naiset todellakaan olleet mitenkään erikoisia, eivätkä edes kovin kauniita. Tästä että ovat deittisivuilla niin haluttuja (naisten markkinat), monille on syntynyt sitten aivan epärealistinen kuva itsestään.

      No ehkä tämä nyt meni vähän asian vierestä, mutta siis netissä pyörii aika paljon kummallista porukkaa olevinaan etsimässä seuraa, ettei kannata jäädä ihmettelemään mitään sen kummemmin tekikö itse jotain väärää tms.

    • giselax

      Olen nainen ja lopettanut itsekin viestittelyä tai tapaaminen jäänyt yhteen kertaan tai en olekaan halunnut puhua puhelimessa.
      Samoin tekevät miehet.
      Jo viesteissä osa miehiä karsiutuu pois, vaikka olisivatkin niitä mukavia miehiä.
      Sitten on tapailua, jossa mies ei olekaan tosissaan liikkeellä, vaan hakee koko ajan parempaa. Yhdeltä kysyin suoraan, onko käynyt treffeillä, niin vastaus oli epämääräistä tyyliin talviaikaan ei jaksa treffailla. Mahtavaa.
      Yksi oletti saavansa toisella tapaamisella seksiä ja kehoitin menemään maksullisiin.
      Ellei mies tapaa minua julkisella paikalla reilusti, vaan heti tulossa luokseni, jää jutustelu siihen.

    • Määääää

      Hei
      Itselläni tuore kokemus nettideittailusta. Tärkeimmät asiat, mitä miehet hakevat naisessa - toiset ilmoittavat suoraan, toiset eivät: Nuori ( max 35 vuotta, ihan sama miten vanha mies itse on, mutta nuorempi oltava kuin mies), hoikka, kaunis, hyvät t....t ja pe...se, haluaa se....... Ihan sama millainen luonne on, vaikka täysi piru, kunhan nuo em. kriteerit täyttyvät. Unelmien nainen on sellainen, joka edellisten lisäksi: pyykkää, siivoaa ja laittaa ruokaa ja ihailee miestä ja on lyhyempi, tyhmemepi, vähemmän koulutettu, tienaa vähemmän. Sori vaan, jos joku työntää hereneen nenään tästä, mutta tämä on meikäläisen kokemus...

      • sdgdgsddsgs

        Itse miehenä en allekirjoita noita että naisen pitäisi olla tyhmempi tai vähemmän koulutettu tai tienaa vähemmän.
        Mulle on ihan sama vaikka nainen tienaisi 4x enemmän ja olisi koulutetumpi ym. Puhun kokemuksella :)
        Ja naisen luonteella on iso merkitys, isompi kuin ulkonäöllä.


      • PAAVOPALIKKA
        sdgdgsddsgs kirjoitti:

        Itse miehenä en allekirjoita noita että naisen pitäisi olla tyhmempi tai vähemmän koulutettu tai tienaa vähemmän.
        Mulle on ihan sama vaikka nainen tienaisi 4x enemmän ja olisi koulutetumpi ym. Puhun kokemuksella :)
        Ja naisen luonteella on iso merkitys, isompi kuin ulkonäöllä.

        Ei se haittaa nimimerkki "sdgdgsddsgs".
        Saat allekirjoittaa omia papereitas. Muiden papereihin ei kannata kuule nimiä laittaa tai allekirjoituksia.
        Joutuu vielä maksamaan nakkikioskin ostosumman pahimmassa tapauksessa!


    • Mies42-

      Naiset on niitä jotka lopettaa vastailun ilman mitään selitystä. Sellaisia ollut useita kymmeniä. Kai naisilla on kymmenen eri vaihtoehtoa ja sitten ne kuitenkin valitsee sen pelimiehen joka huijaa naisillta rahat, pettää ja valehtelee jatkuvasti.

    • Tsuip

      Naiset haluavat romantiikkaa ja rakkautta, miehet pi......A....Kun kaikki tajuaisivat tämän asian niin kaikilla olisi helpompaa, ei olisi turhia toiveita ja odotuksia ja pettymyksiä....

    • NeitiWhattheFuck

      Minulla samanlaisia kokemuksia. Olen vasta äskettäin uskaltautunut nettideitti maailmaan ja täytyy sanoa, että olen todella pettynyt. Yhdenkin kanssa oli sovittu treffit, mutta kun aika tuli, niin se hävisi kuin pieru saharaan. Miksi ihmeessä miehet vastaa ilmoituksiin, jos kerran ei ole halua viedä asiaa loppuun?!?!?

      Kriteerit ei voi olla syynä, koska minulla ei ollut muuta kriteeriä kuin ikähaarukka. Minusta kauneus on katsojan silmissä, joten miksi laittaa mitään "vaatimuksia".

      • Pantteriluu

        Kyllä kauneus ja vaatimukset ovat kovin erilaisia asioita. Sitä paitsi ei ole paljon kauniita naisia näkynyt suomalaisilla sivuilla.

        Tiedä sitten, jos sovit treffisi aika tavalla nettideittailematta ja tutustumatta, joka tuntuu olevan tällä palstalla tavisten käsitys jostain Suomi24 treffeiltä. Joillakin pelkkä Facebook-sivu voi kertoa enemmän kuin köppänen profiili.


      • Bjolöäzzzz

        Juu, suomalaisilla nettideittailusivuilla on yhtä paljon kauniita naisia, kuin on komeita miehiä!


      • jamkgh
        Pantteriluu kirjoitti:

        Kyllä kauneus ja vaatimukset ovat kovin erilaisia asioita. Sitä paitsi ei ole paljon kauniita naisia näkynyt suomalaisilla sivuilla.

        Tiedä sitten, jos sovit treffisi aika tavalla nettideittailematta ja tutustumatta, joka tuntuu olevan tällä palstalla tavisten käsitys jostain Suomi24 treffeiltä. Joillakin pelkkä Facebook-sivu voi kertoa enemmän kuin köppänen profiili.

        Tutustua voi treffeilläkin ja siitä saa enemmän irti, saihan nuokin irti sen heti että ei ollut tosissaan vastapuoli kun jätti tulematta, säästyi monien viikkojen turhat kirjemaratoonit.


      • jokumenneisyydestä
        jamkgh kirjoitti:

        Tutustua voi treffeilläkin ja siitä saa enemmän irti, saihan nuokin irti sen heti että ei ollut tosissaan vastapuoli kun jätti tulematta, säästyi monien viikkojen turhat kirjemaratoonit.

        Joo mitä turhaa aikaa tuhlaamaan ja kaikki tunteetkin hävis saman tien.


      • TurhapuroU
        jamkgh kirjoitti:

        Tutustua voi treffeilläkin ja siitä saa enemmän irti, saihan nuokin irti sen heti että ei ollut tosissaan vastapuoli kun jätti tulematta, säästyi monien viikkojen turhat kirjemaratoonit.

        Kylmiltään treffeille saanut vain niin sekundaa tavaraa. Joskus tullut niin kalliiksikin, ettei uskalla nuoremmille naisystäville tunnustaa. Se deittailun tärkein kolmas tunti jotenkin tuntuu vaikealta tavoittaa.
        Itse kyllä vaikkapa lämmittäisin saunaa tosi kuumaksi ja juomatkin saisi vapaasti valita.


    • täälläMars-kuuleekoMaa

      Riittää riittää. Kelle ei riitä?
      Tuo minua vähän särisee ajatus ytimeen " psykologini neuvo" .
      Onks tää suomi24 jonkintason kukkuu ja huhhahhei kokoontumispaikka?

      • Mars_burgeri

        Neitsyytesi on varmistettu, kun huhuilet siellä Marsissa.


    • alfa_uros_hunting

      Älä julkaise itsestäsi 10 vuotta vanhoja valokuvia lintuperspektiivistä. Julkaise realistisesti tämän päivän totuutta.

      • Khäcäcjxäx

        Se luonne, joka on se tärkein asia miehille.... niinpä niin.Totuus on se että tärkeimmät asiat teille miehille naisessa ovat: 1) Kaunis Ulkonäkö 2) Hoikka 3) Nuori ja 4) Tykkää sek....ä..... Kun em. asiat ovat kunnossa, millään muulla ei ole väliä.....


      • alfa_uros_hunting
        Khäcäcjxäx kirjoitti:

        Se luonne, joka on se tärkein asia miehille.... niinpä niin.Totuus on se että tärkeimmät asiat teille miehille naisessa ovat: 1) Kaunis Ulkonäkö 2) Hoikka 3) Nuori ja 4) Tykkää sek....ä..... Kun em. asiat ovat kunnossa, millään muulla ei ole väliä.....

        Mikäs se naisille on sitten se tärkein? Ihan vastaava luettelo, ja oikeastaan vielä vaativampi. Ja, jos nainen täyttää mainitsemasi kriteerit niin ei siitä haittaa ole. :D


      • ingelax

        Niin. Kyllä ystäväni sai komean miehen, vaikka on miestä 5v vanhempi, hiukan pyöreä, kasvot kauniit ja isot rinnat.


      • Bbvvvv
        alfa_uros_hunting kirjoitti:

        Mikäs se naisille on sitten se tärkein? Ihan vastaava luettelo, ja oikeastaan vielä vaativampi. Ja, jos nainen täyttää mainitsemasi kriteerit niin ei siitä haittaa ole. :D

        Miehen pitää näyttää Jason Momoalta,olla älykäs, fiksu,romanttinen,hyvä rakastaja, huumorintajuinen, hyvä keskustelija, loistava kokki....ei näistäkään haittaa ole


      • Minustanäin
        Khäcäcjxäx kirjoitti:

        Se luonne, joka on se tärkein asia miehille.... niinpä niin.Totuus on se että tärkeimmät asiat teille miehille naisessa ovat: 1) Kaunis Ulkonäkö 2) Hoikka 3) Nuori ja 4) Tykkää sek....ä..... Kun em. asiat ovat kunnossa, millään muulla ei ole väliä.....

        En tiedä muista miehistä, mutta minulle jos naisen pää ei ole siinä kunnossa, että sopisi minulle, niin olkoon vaikka kuinka hottis ja rasvaton ja nuori, ei tässä elämässä onnaa.
        Se tosin riittääkin jo siihen, että olen yksin, mutta minkäpä sille voi jos tarjonta on mitä on.
        Jos voisinkin tyytyä noihin mainitsemisiisi valintaperusteisiin niin mahdollisuudet paranesivat heti 300 prosentilla.
        Joka sekään tuskin auttaisi oikeasti minun pariutumiseen, joten unohdampa koko jutun niin elämä helpottuu heti, melkein voisi kokaiiniviivoihin verrata onnellisuudessa.


    • rtyuk

      Jos siltä mieheltä treffeille laukesi auto keskellä nelostietä, mutta ei halunnut tunnustaa. Toinenkin vaihtoehto on, että vaimo ei lainannut taas autonavaimiaan.
      Mutta ylipäänsä voi mennä pupu pöksyyn, jos ette olleet yhtään tutustuneet minkään sortin perspektiivikuvien lisäksi.

      • ahhahaaa

        Hyvä että vaan auto laukesi...on myös mahdollista, että voi laueta pönttö tai penis...


      • 45rt

        Jos menee pupu pöksyyn noin helposti niin on hyvä että jätti treffit väliin. Säästyi siinäkin maratonkirjoittelu turhana.
        Eli tuli siis asia selväksi että turhaa olisi kirjoittelu ollut pupuhenkilön kanssa.
        Eli heti treffit vaan niin erottuu jyvät akanoista, muuten ei erotu ennenkuin vasta paljon myöhemmin..


    • taipalsaari

      Tässä syksyllä yksi mies oli kovin kiinnostunut minusta. Tuli vaikutelma kunnollisesta miehestä, joka hakee suhdetta, kuten itsekin. Kiinnostuin myös ja kerroin siitä. Mies oli kuitenkin pelkän seksin perään ja paljastui myös naista halveksivaksi mieheksi esim. ei voinut olla autossa kuin kuskina. Pyöri edelleen Tinderissä, vaikka niin vakuutteli, että yksi nainen kerrallaan. Teki myös katoamisen ja kysyessäni tästä suuttui.
      Ilmeisesti tarkoitus vain saalistaa uutta ja kun kohde varmistettu, ei enää kiinnosta.

      • 2895736352

        Asiallinen mies :D


      • uuhhhh

        Peräkammarinpoika päässyt vauhtiin :)


    • xzxzxzv

      Onneksi ei tarvitse riittää kuin itselleen.

    • hohojojo

      Ap:lle. En kyllä enää kutsu ketään suoraan kotiini ekoille treffeille. Ymmärsin, että odottelut häntä luoksesi. Jos on hankala tapaus niin miten pääset nopeasti eroon hänestä ? Aika rohkeaa. Olen joskus sortunut samaan, mutta huomasin että aika huono juttu. Miehet sitä paiti luulee, että on joku osoite, missä voi käydä vaan vähän kiksauttamassa...
      Ylipäätään nykyään lähden sillä mielellä, että tapaan ihmisen ja katson mikä hän on miehiään. Voihan sitä kahvillla käydä juttelemassa. Ollaan ystäviä, tai sitten juttu syvenee. Jos on täysi urpo, koitan jutella lyhyesti, ja keksin jonkun tekosyyn, että pääsen lähtemään nopeasti pois tilanteesta.

    • etippa

      Aloittajan kirjoitus oikeastaan kuvaa aika hyvin miltä meno näyttää deittailussa. Se että riittääkö joku jollekulle on tietenkin mielenkiintoinen kysymys pohtia ja miksi ei sitten riittäisi ja miten saisi itsensä riittämään. Joku on 10 vuotta yhdessä ja sitten huomaa ettei tämä riitäkkään vaan on saatava jotain muuta. Saatetaan jo lähteä sillä periaatteella että ero tulee kuitenkin jossain vaiheessa.
      Sehän on aika pintapuolista ajattelua ja sillä turvataan oma mieli, ettei sen tarvitse pahoittua kun tietää jo etukäteen, ettei siitä mitään tule.

      Esimerkiksi minä en riitä kenellekkään, en siis kenellekkään. Mistäkö tiedän, no kun vaan tiedän.
      Aina löytyy jotain mikä ei käy. Aina pitäisi parantaa jotain, mikään ei käy ihan näin.

      En keksi yhtään syytä etsiä sellaista, miksi minun pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin olen.
      Ihminen pitää toisesta tai sitten ei, ei se tarvitse muuta selitystä siihen.
      Kaikki kriteerit pitäisi heittää romukoppaan, ne korkeintaan estää kaikkia löytämästä yhtään mitään.

      Kiinnostuksen herättäminen keinotekoisesti on aika epävakaata touhua. Joskus voi tietenkin onnistua enempi taitaa olla siellä epäonnistumisia. Yhtä vähän toimii luovuttaminen heti kun toinen jättää viestejä väliin. Jos olet liian helppo voi kiinnostuksen herääminen olla vaikeaa, paitsi jos olet sellainen ihminen oikeasti jota se toinen hakee.
      Jos esität vaikeaa se voi herättää kiinnostuksen mutta onko se ihminen sitten kuitenkaan se mitä hakee on toinen kysymys.

    • syylinenkai

      tän olen tehnyt itse kerran vähän aikaa sitten. pitkä keskustelu netissä, kaikki oli htvin ja olin innoissani. pari iltaa aikaisemmin kun piti tavata, näytin kuvan kaverille joka tunnisti naisen facebookista, sellanen perus kaverin kaveri tilanne. ja kun näki facen niin samantien olin pois pelistä, profiilikuva deitti sivulla oli 6v vanha(painoo tullu) ja ikä oli myös valehdeltu. olisinko keskustellut jos oisin tiennyt totuuden,hmm ehkä, mutta luottamus on sen verran tärkeää että ei voinut enää edes harkita.olin tuolloin24 ja hän oli ilmoittanut itsensä 26 mutta oli 31, joten ikä ei nyt ole tärkein asia toisin kuin yhdessä aikaisemmassa kommentissa sanottiin. Olen myös tarkka ruokavaliostani ja sen takia kannan vastuun kokonaan kokkauksesta. Jos jotain kumppanilta vaatisin on maalaisjärki,ei tarvihe tuhatta kenkää tai voi tehdä pikku askareen itse, tai rakemmin sanoen ei ole mikään prinsessa.

    • hfhlföhl

      Täällä aloittaja taas.. Tuo mies josta kerroin aloitusviestissä, ottikin jonkin ajan kuluttua yhteyttä ja suuttui minulle, kun ei kuulemma tapaamiset milloinkaan onnistu.. Itse ehdotin viimeksi miehelle tapaamista ja oltiin tosiaan jo alustavat treffit sovittu.. Sitten kun kysyin tapaamisaikaa, niin miehestä ei kuulunutkaan puoleen vuorokauteen mitään, joten ilman muuta oletin, ettei mies ole edes tulossa.. Nyt mies veti todelliset kilarit, kun kerroin, että luulin, ettei hän ole tulossakaan, kun ei ilmoittanut aikaa.. Ja nyt tämä mies väittää, että keksin vain selityksiä sille miksen haluakaan tavata, mies käytti jopa rumaa kieltä vaikka ei edes tunneta toisiamme.. Kyllä yleensä ajat ja muut sovitaan hyvissä ajoin, eikä odotuteta toista.. Olisin halunnut tiedon jo ihan siksikin, että olisin ehtinyt kylästä kotiini hyvissä ajoin laittamaan kotini kuntoon ja kerroin miehellä tästäkin.. Siitäkään huolimatta tämä mies ei ollut iltapäivään klo 14 mennessä ilmoittanut mitään tulostaan vaikka samana iltani piti nähdä ja herra on nyt sitten viikon kuluttua minulle tapahtuneesta vihainen.....

      • fkroto

        Olis hyvä olla koti aina kunnossa kuten esim: mulla. ;) Huvittavaa on kuulla kun sanotaan että vieraita tulossa pitää siivota.
        Ei siivoaminen niiiin kauheata ole loppujen lopuksi etteikö voisi siivota heti jos siltä näyttää.

        Vai kodin kuntoon laittaminenko tarkoitti sitä että oli vielä rakennusvaiheessa uusi talo ja piti saada katto päälle sekä ikkunat reikiin illaksi? ;)


    • Bbnnkk

      No, tämä nyt menee ihan ohi aiheesta.. Koti on useimmiten siisti, mutta arkena sellaisessa suurpiiryeisessä kunnossa.. Ja tykkään kun tulee miesvieraita, että koti on viimeisen päälle.. Viikkosiivouksen teen kerran viikossa viikonloppuisin ja kyllä pitää olla tuo viikkosiivous tehtynä ennen kuin voi ketään kutsua kylään..Elämäni on sen verran kiireistä, että joutuu tuonkin ajankohdan ihan organisoimaan.. Mutta tulipahan miehen todellinen luonne ainakin selville..

      • tyhjääseeinää

        Itsekin yritän kerran puolessa vuodessa siivota, kun se välissä jää pikku siistimiseksi. Pölyä tuntuu kertyvän, mutta kun aika ei riitä. Vähän remontoidessa tulee paremmin siivottua ja tavaraa siirreltyä. Vuosi sitten maalasin aika paljon seiniä. Nyt taas lattiat ovat maalaamatta, vaikka maali ollut valmiina. Osaan olen harkinnut tilalle laminaattiakin.
        Tavarapaljous yleensä hirvittää, kun niistä syntyy kasoja lattialle. Yhden TV:n sain viimeksi seinälle liki kattoon.
        Varsinaista nykyistä naisystävääni tämä ei niin haittaa, koska hän soittelee kotona koskettimia ja bassoa. Täällä piano piti sijoittaa toiseen huoneeseen varastoon. Siellä stereoita ja vahvistimia on pari kaksi metriä korkeaa kasaa. Voi olla pari tietokonettakin.


      • radioregina
        tyhjääseeinää kirjoitti:

        Itsekin yritän kerran puolessa vuodessa siivota, kun se välissä jää pikku siistimiseksi. Pölyä tuntuu kertyvän, mutta kun aika ei riitä. Vähän remontoidessa tulee paremmin siivottua ja tavaraa siirreltyä. Vuosi sitten maalasin aika paljon seiniä. Nyt taas lattiat ovat maalaamatta, vaikka maali ollut valmiina. Osaan olen harkinnut tilalle laminaattiakin.
        Tavarapaljous yleensä hirvittää, kun niistä syntyy kasoja lattialle. Yhden TV:n sain viimeksi seinälle liki kattoon.
        Varsinaista nykyistä naisystävääni tämä ei niin haittaa, koska hän soittelee kotona koskettimia ja bassoa. Täällä piano piti sijoittaa toiseen huoneeseen varastoon. Siellä stereoita ja vahvistimia on pari kaksi metriä korkeaa kasaa. Voi olla pari tietokonettakin.

        Aivan seksifantasioissakin ensimmäinen on, että mies kiinnittää listoja huoneeseen.
        Kun tuota Radio Suomea hieman alistamisen lisäksi kuuntelee.
        Radio Regina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe