Nyt olisi etsinnässä reipas ja sosiaallinen au pair, tulemaan osaksi meidän perhettä Espanjaan. Etsimme au pairia helmi/maaliskuusta 2018 alkaen, kun meidän nykyinen au pair palaa Suomeen. Meillä on 9 vuoden kokemus au paireista ja meidät on koettu oikein hyväksi auppariperheeksi. Lapset ovat, pojat 4 ja 8 vuotiaita ja tytär 12 vuotias.
Tunteja viikossa tulee reilu 20, joten vapaa-aikaa jää vaikka kuinka.
Etsitään tyttöä, joka pystyy sitoutumaan olemaan vähintään 6 kuukautta, mielellään pitempään. Fuengirola on kiva kaupunki, jonne Suomalaisen on helppo sopeutua :) Kiinnostuneet voivat laittaa mulle sähköpostia [email protected]
Haku päättyy 31.12.2017.
Au pair Espanjaan Fuengirolaan
AKA2017
2
487
Vastaukset
- Tiina_tässä_hei
Paljon sä maksat niinq liksaa?
Monta päivää viikos voi olla kipeenä niinq ilmottamal vaa?
Pitääkx antaa pesää isännälle tai pitääx sekstailla emännän kaa?
[email protected] - Merjukka2017
Iltaa! Merja!
Olen asunut Espanjassa Benalmadena lintupuiston vieressä !Lukenunut espanjaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789