Niin minä sanon teille: paetkaa! Ev.lut.kirkko saarnaa toista "evankeliumia" ja toista "Jeesusta". Paetkaa!
Vastaukset 19
Paetkaa kirkosta huusi kanttori kirkkosaliin kun sakastissa syttyi tulipalo.
Herätkää, vartiotorni kaatuu on oikein sopiva avausrepliikki ovea pimputteleville jehovan todistajille...
Kaveripiiriin kuuluu eräs ex-jehovantodistaja. Viime keväänä olimme avokkiki kanssa Gibraltarilla. Oli upea valtakunnansali. Kerroin, että olipa komia rakennus mutta en ehtinyt ottaa kuvaa. Vastasi siihen: Totta kai minä sielläkin olen käynyt...a-teisti kirjoitti:
Herätkää, vartiotorni kaatuu on oikein sopiva avausrepliikki ovea pimputteleville jehovan todistajille...
Kaveripiiriin kuuluu eräs ex-jehovantodistaja. Viime keväänä olimme avokkiki kanssa Gibraltarilla. Oli upea valtakunnansali. Kerroin, että olipa komia rakennus mutta en ehtinyt ottaa kuvaa. Vastasi siihen: Totta kai minä sielläkin olen käynyt...Heh heh, minun ovikelloa pimputteleva jehova on melkein aina vanha koulukaverini enkä henno herjoja edes ajatella.
sage8 kirjoitti:
Heh heh, minun ovikelloa pimputteleva jehova on melkein aina vanha koulukaverini enkä henno herjoja edes ajatella.
Tämä ex-jehovan todistaja sanoi, että ovikelloja pimputellessa hän eniten pelkäsi oven avaajan jonkin entisen koulukaverin tms.
- sage8.ei.kirj
a-teisti kirjoitti:
Tämä ex-jehovan todistaja sanoi, että ovikelloja pimputellessa hän eniten pelkäsi oven avaajan jonkin entisen koulukaverin tms.
Voi sitten olla, että minunkin jehova-koulukaveri pelkäsi eka kerralla kun minut näki mutta kun ystävällisesti kiinnitin huomion muuhun kuin uskon asioihin niin ehkäpä hän muutti mielipiteensä koska tuli monesti uudelleenkin.
sage8.ei.kirj kirjoitti:
Voi sitten olla, että minunkin jehova-koulukaveri pelkäsi eka kerralla kun minut näki mutta kun ystävällisesti kiinnitin huomion muuhun kuin uskon asioihin niin ehkäpä hän muutti mielipiteensä koska tuli monesti uudelleenkin.
Saahan siitä aina raportin aikaiseksi...
- Ville-pappi
Uskon, että Jumala on luonut minut sekä koko luomakunnan, antanut minulle ruumiin ja sielun, silmät, korvat ja kaikki jäsenet, järjen ja kaikki aistit sekä pitää niitä jatkuvasti yllä. Hän antaa myös vaatteet ja kengät, ruoan ja juoman, kodin ja konnun, vaimon ja lapset, pellon, karjan sekä kaiken omaisuuden. Hän suo minulle joka päivä runsaasti ruumiin ravintoa ja kaikkia elämän tarpeita, suojelee kaikilta vaaroilta, turvaa ja varjelee kaikesta pahasta. Kaiken tämän hän tekee yksinomaan isällisestä, jumalallisesta hyvyydestään ja laupeudestaan, vaikka en sitä lainkaan ansaitse enkä ole sen arvoinen. Tästä kaikesta minun on häntä kiitettävä ja ylistettävä ja tämän vuoksi häntä palveltava ja toteltava. Tämä on varmasti totta.
Uskon, että Jeesus Kristus, Isästä ikuisuudessa syntynyt tosi Jumala ja neitsyt Mariasta syntynyt tosi ihminen, on minun Herrani. Hän on lunastanut minut, kadotetun ja tuomitun ihmisen, ostanut omakseen ja voitollaan vapauttanut kaikista synneistä, kuolemasta ja Perkeleen vallasta, ei kullalla eikä hopealla, vaan pyhällä, kalliilla verellään ja syyttömällä kärsimisellään ja kuolemallaan. Hän lunasti minut, jotta tulisin hänen omakseen, eläisin kuuliaisena hänen valtakunnassaan ja palvelisin häntä ikuisessa vanhurskaudessa, viattomuudessa ja autuudessa, niin kuin hän itsekin kuolleista nousseen hallitsee iankaikkisesti. Tämä on varmasti totta.
Uskon, etten voi omasta järjestäni enkä voimastani uskoa Herraani Jeesukseen Kristukseen enkä päästä hänen luokseen, vaan että Pyhä Henki on kutsunut minut evankeliumin välityksellä, valaissut minut lahjoillaan, pyhittänyt ja säilyttänyt minut oikeassa uskossa. Samalla tavalla hän maailmassa kutsuu, kokoaa, valaisee, pyhittää ja Jeesuksen Kristuksen yhteydessä varjelee koko kristikunnan ainoassa oikeassa uskossa. Tässä kristikunnassa hän joka päivä antaa minulle ja jokaiselle uskovalle rajattomasti kaikki synnit anteeksi, herättää minut ja kaikki kuolleet viimeisenä päivänä sekä lahjoittaa minulle ja kaikille uskoville iankaikkisen elämän Kristuksessa. Tämä on varmasti totta.
(http://tunnustuskirjat.fi/vahakatekismus.html#usko) Ettekö tiedä että lohiui vasta virtaan,ei ristityt ole opin tuulten heilutettavissa,ne jota ovat uudesti syntyneitä ylhäätä. Nimi kiristityt ovat eri asia,he ovat tuulten kuljetettavissa.
"Jos Ev.lut.kirkko olisi Jumalan tosi kirkko, niin ei siellä homopareja vihittäisi."
____
Sinäpä sen sanoit - paetkaa porttokirkosta.pertsa2012 kirjoitti:
"Jos Ev.lut.kirkko olisi Jumalan tosi kirkko, niin ei siellä homopareja vihittäisi."
____
Sinäpä sen sanoit - paetkaa porttokirkosta.Odotan että kirkko jakaantuu kahtia,heräneet ovat toisella puolen,ja nimikristityt ovat toisella puolen,niin hän ovat viimeiselläkin tuomiolla lampaat ovat oikealla puolen ja vuohet ovat vasemmalla pouolen,molemmille on tuomio lampaille on kiitettävät menkää minin isäni siunatut ja omistaa se paikka, kun taas vuohille sanoo menkää pois te kirotut joka on valmitstettu perkeleelle hänen enkeleille. Niin toiset lälhtevät ijankaikkiseen iloon toisen ijankaikkiseen vaivaan.
- sivusta_
Ev.lut.kirkko on petosta.
- JaVäärääUskontoa
Jos Ev.lut.kirkko olisi Jumalan tosi kirkko, niin ei siellä homopareja vihittäisi.
- vaillahenkeä
Amen! Uskonnollisuus on vallalla ja monet ovat vailla Pyhää henkeä. Uudesti syntymistä tarvitaan ei uskonnollisuutta ja muotomenoa. Kyllä elävän uskovan tunnistaa. Sana sanoo, että hän on Kristuksen tuoksu, elävä kirje.
- exjäsen
Ev.lut.kirkko jätti pitkäaikaiset traumat, jotka onneksi Jeesus on poistanut. Mikä järkytys oli tajuta aikoinaan uskoon tullessani, että olin kuunnellut ikäni väärää evankeliumia ja ollut paikassa, jossa toimii antikristuksen henki. Erotkaa kirkosta ja etsikää totuutta!
- nuuhnuuhjavielänuuh
Kyllähän täällä monenlainen tuoksu tuntuu.
- Jeesuksen.seuraaja
Jumala varoittaa kuinka ihmiset tekeytyvät "kristityiksi" ja ovatkin Luciferin, tuon vanhan käärmeen palvelijoita, tuon valheiden isän seuraajia, joka haluaa olla kuten Jumala.
- Noinsemenee
Uskonnollisuutta on paljon, mutta Jeesukseen uskovia vähemmän. Kirkon jäsenistä murto-osa ja vähenee koko ajan maallistumisen myötä. Siitäpä ateistipiispat kiittää ja arkkipiispa iloitsee sateenkaariväen kanssa.
- totuus.voittaa
Ei mene kauaa kun kaikelle vääryydelle, valheelle, jumalattomuudelle, Jumalan pilkalle, ahneudelle, rikokselle, ylpeydelle, laittomuudelle, kovakorvaisuudelle, satanismille, juomingeille, irstaudelle, haureudelle, epäjumalanpalvonnalle ym. synneille tulee loppu.
Jumalan Sana pysyy iankaikkisesti ja toteutuu niinkuin Jumala sen antanut on. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Jeesus on ainoa tie iankaikkiseen elämään. Vain harvat löytävät elämään. Jeesus ei valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487