Oisin kiinnostunut sählyn aloittamisesta, mutta tuntuu et sen harrastaminen ois pitänyt alottaa jo aikoja sitten. Oisko tietoa missä vois 13-vuotias ihan vaan harrastaa ja höntsäillä huvikseen Järvenpään seudulla tai lähi kunnissa? Kokemusta mulla ei ole yhtään, mutta liikkatunneilla pelaaminen on ollu ihan jäätävän kivaa. Mistä löytäs suunnillee samantasoista porukkaa?
Sählyn aloitus.
4
1084
Vastaukset
- zzzzzzzzz11
se on aivan normaalia, itse aloitin kun olin 14v
- Puolustavapuolustaja
Mailavinkkiä vaikkapa oxdog zero vanhempi malli löytyy viidelläkympillä, aloittelijalle loistava, itse pelaan oxdog ultralightillä jossa lapa ja grippi vaihdettu, mulle täydellinen maila siinä (touch grippi ja Razor MB lapa)
- Lätisijöille.mailaa
Kysy paikallisista seuroista tai ~ikäistesi peliporukoista mukaanpääsyä? Jos porukoihin ei muuten pääse, niin kokoa oma joukkue, ja kyselette treenivuoroja paikallisten urheiluseurojen tai suoraan tilojen omistajien kautta.
- Hyökkääjä
Siitä vaan alotat. Ite alotin jossain 11v ja harkitsin ja parien harkkojen jälkeen lopetusta. Nyt oon harrastanu jo monta vuotta ja hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161