30 v miehet villeinä 64 v naiseen

Pillujen--asiantuntija

36

654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homoilun-asiantuntija

      Miksi homo pitää naisen kroppaa seksikkäänä? Ethän sinä voi tuntea mitään vetoa naisiin.

    • Vai että ei pysty sanomaan onko pärstää leikelty.. :D

    • voi pyhä yksinkertaisuus sentään,snippiä ja muovia..päälle vielä kuviin vähän filttereitä. ihmisolento on todellakin tyhmistymässä kun huuli pyöreenä ihmetellään ilmiselviä asiota. jo vähän aikaa maatuneesta raadostakin saisi samanlaisen "pienillä" operaatiolla ^-^

      • Olihan tuo ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta ei häneen välttämättä villeinä olla, sillä minäkin mieluummin katsoin Sinun kuvaasi vai oliko tuo jostain netistä poimittu?

        Itse olen jostain syystä vähän vastaan liiallista ulkonäöllä operoimista, sillä itsekin olin hetken objekti, kun treenasin itselleni herkkupepun. Pelailin sitä mielelläni peilillä ja olin ylpeä treenauksen tuloksesta sekä hauiksestani. Naisen objektiksi joutuminen ei ole niin epämukavaa, mutta sitten homomiesten objektiksi ei oikein heterona halua joutua. Pitää ottaa vain positiivisesti, jos he ihastuvat ja lähentelevät ostaen lahjoja. Mutta tietynlaisesta liian objektivoista kulttuurista en tykkää, sillä olen vähän tiukkapipo! :) Kiitos kivasta nimestä ja kuvasta! :)


    • kylnäio

      Peppupupu päihittää tuon 100-0.

      • Samaa mieltä, pitäskin laittaa peppupupulle lälly


      • einävy
        pujotteIija kirjoitti:

        Samaa mieltä, pitäskin laittaa peppupupulle lälly

        Etpä näköjään laittanut.


      • heeeiiii..kiitti poijjaat :D en ole ollut palstalla pitkään aikaan,ompas mukava vastaanotto ^ ^, mikä on lälly,onko se se biisi juttu?:) piti muuten sanoa vielä noista kiristetyistä friikeistä..noissahan ei yleensä ole mitään naisellista,ruipelossa kropassa kasapäin muovia,myös perseessä. kannattaa miettiä mitä sukupuolta oikeasti oli ;)


      • peppupupu kirjoitti:

        heeeiiii..kiitti poijjaat :D en ole ollut palstalla pitkään aikaan,ompas mukava vastaanotto ^ ^, mikä on lälly,onko se se biisi juttu?:) piti muuten sanoa vielä noista kiristetyistä friikeistä..noissahan ei yleensä ole mitään naisellista,ruipelossa kropassa kasapäin muovia,myös perseessä. kannattaa miettiä mitä sukupuolta oikeasti oli ;)

        Tässä lälly, jäi eilen laittamati teknisten ongelmien takia
        https://www.youtube.com/watch?v=Sm1bTL4bQXQ&index=18&list=PLCYozIMGeBfK_DaPB8cwIv9LGcCGg3xD4



      • Nicitönnä

      • Nicitönnä kirjoitti:

        No nyt oli kiva lälly. Minäkin kuuntelin, vaikka Peppikselle olikin. Mainio. ☺️

        niin oli, oli pakko kuunnella muitakin kipaleita :)


      • peppupupu kirjoitti:

        niin oli, oli pakko kuunnella muitakin kipaleita :)

        Boyce Avenue on suosikki lällyttäjäni. Jos jollekin naiselle on halunnut laittaa äkkiä lällyn, niin noilta on löytynyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Boyce Avenue on suosikki lällyttäjäni. Jos jollekin naiselle on halunnut laittaa äkkiä lällyn, niin noilta on löytynyt

        en tiennyt tosta bändistä mutta nyt tiedän,kiitos sun:) mä yleensä kuuntelen erinlaista musaa mutta tämä oli ihana.


      • pujotteIija
        peppupupu kirjoitti:

        en tiennyt tosta bändistä mutta nyt tiedän,kiitos sun:) mä yleensä kuuntelen erinlaista musaa mutta tämä oli ihana.

        Profiilissasi ainakin oli hyvinkin erilaista, aika raskasta. Minä lisäsin omaani pari rankkaa kuvaa


    • kovapanomies

      En panis.

    • transsukoselie

      Onkohan tuo trans-taustainen. Voisi pärstän perusteella olla mieheksi syntynyt.

      • Ei ole. Enemmänkin tämän vastauksen perusteella olet nainen joka kokee uhaksi vaikka on sinua enemmän vanhempi,reilusta ja herjaat puskasta.

        Toistat ainoastaan puskasta sanomaasi.
        Enemmikseen näen huonoja miehiä jotka langee noin alas miellyttämään ulkonäön takia kun valehtelee täällä nainen tai mies, valehtelee todennäköisesti livenä.


        Se ei takaa onnellista elämää


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ole. Enemmänkin tämän vastauksen perusteella olet nainen joka kokee uhaksi vaikka on sinua enemmän vanhempi,reilusta ja herjaat puskasta.

        Toistat ainoastaan puskasta sanomaasi.
        Enemmikseen näen huonoja miehiä jotka langee noin alas miellyttämään ulkonäön takia kun valehtelee täällä nainen tai mies, valehtelee todennäköisesti livenä.


        Se ei takaa onnellista elämää

        Siis reilusta on reilusti.


    • Nicitönnä

      Juu olen huomannut, että sukupolvien nuortuessa plastiikkakirurgiasta yms. on tullut trendi ja kehonmuokkauksesta. Mitä muovisempi ja keinotekoisesti tehdympi, sen parempi.

      Barbie buumi on sekoittanut miestenkin päät. Yleistettynä...tottakai muutama perinteinen naturellin tykkääjäkin vielä löytyy. Onneksi!

      Mä en voi sanoa tykkääväni nykyisestä keinotekoisuutta suosivasta suunnasta. Falskia..

      • Yks syy siihen on uusimmat sukupolvet. Viimeisen 20 vuoden aikana on pumpattu niin paljon hormoneja ja myrkkyjä ja että nuoremmat alkavat olla kuta kuinkin sukupuolettomia. Onhan siihen nyt syy miksi yht äkkiä tästä sairaasta operaatiosta"lookista" tulee uusi normi..koska tyttöset eivät enää kehity,pojille kasvaa naiselliset lantiot ja muhkeat man boobsit. Ton nyt näkee niin selvästi kun kattoo porukkaa,vertaa meitä vanhempia sukupolvia ja uusia..Myös yksi syy "fitness" intoon. tottakai nää naikkoset jolla on testoa enemmän saa isommat lihakset. monilla on kundien lihasmuoto,tuo ei ole normaalia..naisissa ja miehissä on paljon eroja,esim.lihakset. Ei m,yöskään ole olemassa "super pers lihasta" mitä voi kasvattaa salilla,valkoiselle pancakes pyllylle tulee lattari peba kun kyykkää--loool,tuota vaan ei tapahdu,kaikki on vaan muovia perseessä "fitness" maailmassa erittäin suosittua,talking about faking:) suosittelen katsomaan oikeita fitness naisia 90-luvulla. silloin kun naiset olivat vielä orgaanisia ja aitoja,huomatkaa kehon erot verrattuna nykyajan "naisiin" Säälittävä maailma,friikit ihmiset ^-^ mulla tää läppäri vähän sekoilee niin tulee pötköä:D


      • peppupupu kirjoitti:

        Yks syy siihen on uusimmat sukupolvet. Viimeisen 20 vuoden aikana on pumpattu niin paljon hormoneja ja myrkkyjä ja että nuoremmat alkavat olla kuta kuinkin sukupuolettomia. Onhan siihen nyt syy miksi yht äkkiä tästä sairaasta operaatiosta"lookista" tulee uusi normi..koska tyttöset eivät enää kehity,pojille kasvaa naiselliset lantiot ja muhkeat man boobsit. Ton nyt näkee niin selvästi kun kattoo porukkaa,vertaa meitä vanhempia sukupolvia ja uusia..Myös yksi syy "fitness" intoon. tottakai nää naikkoset jolla on testoa enemmän saa isommat lihakset. monilla on kundien lihasmuoto,tuo ei ole normaalia..naisissa ja miehissä on paljon eroja,esim.lihakset. Ei m,yöskään ole olemassa "super pers lihasta" mitä voi kasvattaa salilla,valkoiselle pancakes pyllylle tulee lattari peba kun kyykkää--loool,tuota vaan ei tapahdu,kaikki on vaan muovia perseessä "fitness" maailmassa erittäin suosittua,talking about faking:) suosittelen katsomaan oikeita fitness naisia 90-luvulla. silloin kun naiset olivat vielä orgaanisia ja aitoja,huomatkaa kehon erot verrattuna nykyajan "naisiin" Säälittävä maailma,friikit ihmiset ^-^ mulla tää läppäri vähän sekoilee niin tulee pötköä:D

        Itse taisin nähdä kerran Venetsiassa vähän kenties käsiteltyjä naisia, vaikka he olivat nuoria. Toisella oli punainen minihame, mustat verkkosukat ja upeat sääret.

        Sutenööri vilkutti minulle hymyillen kauniisti Pyhän Markuksen torilla. Hän hymyili kauniisti kuin italialainen sutenööri vain voi. Osoitin itseäni ja hän nyökkäsi juuri sinä. Hän osoitti kahdelle kauppatavarelleen, että tuo mies tuolla. Minä puistelin päätäni ja kaduin syvästi heti, kun tämä kolme ammattilaista alkoivat etsimään uuttaa asiakasta niin minulla pulkahti mieleen ajatus siitä, että olisin mennyt suoraan heitä kohti rohkeasti kysyen: "Kuinka paljon? Näettekö tuo naisen tuolla. Hän on äitini. Hän maksaa."

        Monen operaatioita eivät äidit maksa, mutta jotain implantteja ja muita keinoja jotkut äidit hyväksyvät tyttärilleen. Tuskin monen äiti poikaansa ja tytärtään haluaisi ryhtyä menemään kuvaamasi fitnessiin mukaan. Olet ilmeisen oikeassa, että tuo linkin nainen on operoitu, mutta niin saattavat olla maaiman vanhimman ammatinharjoittajat jossain Pyhän Markuksen torilla.

        Mitäs pidit vitsistä, joka on ihan oikeasta elämästä? Pyysit vitsiä tuolla itsesi esittelyssä, johon eksyin koska kuvasi oli todella edustava ja nätti. :)


      • peppupupu kirjoitti:

        Yks syy siihen on uusimmat sukupolvet. Viimeisen 20 vuoden aikana on pumpattu niin paljon hormoneja ja myrkkyjä ja että nuoremmat alkavat olla kuta kuinkin sukupuolettomia. Onhan siihen nyt syy miksi yht äkkiä tästä sairaasta operaatiosta"lookista" tulee uusi normi..koska tyttöset eivät enää kehity,pojille kasvaa naiselliset lantiot ja muhkeat man boobsit. Ton nyt näkee niin selvästi kun kattoo porukkaa,vertaa meitä vanhempia sukupolvia ja uusia..Myös yksi syy "fitness" intoon. tottakai nää naikkoset jolla on testoa enemmän saa isommat lihakset. monilla on kundien lihasmuoto,tuo ei ole normaalia..naisissa ja miehissä on paljon eroja,esim.lihakset. Ei m,yöskään ole olemassa "super pers lihasta" mitä voi kasvattaa salilla,valkoiselle pancakes pyllylle tulee lattari peba kun kyykkää--loool,tuota vaan ei tapahdu,kaikki on vaan muovia perseessä "fitness" maailmassa erittäin suosittua,talking about faking:) suosittelen katsomaan oikeita fitness naisia 90-luvulla. silloin kun naiset olivat vielä orgaanisia ja aitoja,huomatkaa kehon erot verrattuna nykyajan "naisiin" Säälittävä maailma,friikit ihmiset ^-^ mulla tää läppäri vähän sekoilee niin tulee pötköä:D

        Ohan sullaki ihan seksikäs muodokas peba. 😃

        Ei oo mitenkään lättänä..

        Tuosta pallompi on sirkus perse.. 😃


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itse taisin nähdä kerran Venetsiassa vähän kenties käsiteltyjä naisia, vaikka he olivat nuoria. Toisella oli punainen minihame, mustat verkkosukat ja upeat sääret.

        Sutenööri vilkutti minulle hymyillen kauniisti Pyhän Markuksen torilla. Hän hymyili kauniisti kuin italialainen sutenööri vain voi. Osoitin itseäni ja hän nyökkäsi juuri sinä. Hän osoitti kahdelle kauppatavarelleen, että tuo mies tuolla. Minä puistelin päätäni ja kaduin syvästi heti, kun tämä kolme ammattilaista alkoivat etsimään uuttaa asiakasta niin minulla pulkahti mieleen ajatus siitä, että olisin mennyt suoraan heitä kohti rohkeasti kysyen: "Kuinka paljon? Näettekö tuo naisen tuolla. Hän on äitini. Hän maksaa."

        Monen operaatioita eivät äidit maksa, mutta jotain implantteja ja muita keinoja jotkut äidit hyväksyvät tyttärilleen. Tuskin monen äiti poikaansa ja tytärtään haluaisi ryhtyä menemään kuvaamasi fitnessiin mukaan. Olet ilmeisen oikeassa, että tuo linkin nainen on operoitu, mutta niin saattavat olla maaiman vanhimman ammatinharjoittajat jossain Pyhän Markuksen torilla.

        Mitäs pidit vitsistä, joka on ihan oikeasta elämästä? Pyysit vitsiä tuolla itsesi esittelyssä, johon eksyin koska kuvasi oli todella edustava ja nätti. :)

        aah tää läppäri,mä en tajua miks tää ei kirjoita oikein! multa tulee tätä juntin näköstä tekstiä nyt ^-^ mä en sinänsä halua keskutella tästä aiheesta täällä,käyn "lässyttämässä" muualla haha eikä tästä nyt ole hirveästi keskusteltavaakaan,se on mitä on..monet ei ehkä tätä vielä tajua mutta eiköhän tulevat vuodet avaa niidenkin silmät,friikkeys ja sukupuoli ongelmat lisääntyvät vielä entisestään. vanhoja kuminaamoja ja sex changereitä on tietty ollut aina olemassa,mutta hyvin pieni osa.
        fitness jutussa ajattelin kaikkia niitä Insta "fitness" olentoja. Sehän räjähti aivan käsiin,eihän sillä ole mitään tekemistä oikean fitnessin kanssa,nykyään kuka vaan voi olla PT tai vastaavaa. Mutta instassa näkee mitä tarkoitin sillä pojankroppa/lihas nainen(siis lihasmuoto on maskuliini) Kyllähän siinä on jotain vikaa jos toinen sukupuoli on yli puolet muovia,ja se on uusi normi. Monet pelkäävät sexbotteja. Miksi,eihän nää nykyajan naiset eroa siitä mitenkään, yhtä kumisia : p taitaa olla new world orderin tekosia;) (monissa ei länsimaalaisissa maissa tätä ongelmaa ei juurikaan ole,siellä naiset ovat vielä..naisia,normaalisti,koko muovi kulttuuri puuttuu)


        haha sun vitsi,no joha oli,vai äiti maksaa;D olipa mukava lukea kunnon vitsi pitkästä aikaa,kiitos:) oikeasta elämästä,tarkoitat että sinä olit siellä pyhän markuksen aukiolla??;D ainiin,mun profiili lässytykset,en muista mitä sanon siellä..täytyypä lisätä muutamia biisejä. kiitos kehuista FHL,mulla on ollut kaikenlaisia profiilikuvia,kaipa sitä on rauhottunut iän myötä,laittaa enemmän "normaaleja" nykyään:)


      • peppupupu kirjoitti:

        aah tää läppäri,mä en tajua miks tää ei kirjoita oikein! multa tulee tätä juntin näköstä tekstiä nyt ^-^ mä en sinänsä halua keskutella tästä aiheesta täällä,käyn "lässyttämässä" muualla haha eikä tästä nyt ole hirveästi keskusteltavaakaan,se on mitä on..monet ei ehkä tätä vielä tajua mutta eiköhän tulevat vuodet avaa niidenkin silmät,friikkeys ja sukupuoli ongelmat lisääntyvät vielä entisestään. vanhoja kuminaamoja ja sex changereitä on tietty ollut aina olemassa,mutta hyvin pieni osa.
        fitness jutussa ajattelin kaikkia niitä Insta "fitness" olentoja. Sehän räjähti aivan käsiin,eihän sillä ole mitään tekemistä oikean fitnessin kanssa,nykyään kuka vaan voi olla PT tai vastaavaa. Mutta instassa näkee mitä tarkoitin sillä pojankroppa/lihas nainen(siis lihasmuoto on maskuliini) Kyllähän siinä on jotain vikaa jos toinen sukupuoli on yli puolet muovia,ja se on uusi normi. Monet pelkäävät sexbotteja. Miksi,eihän nää nykyajan naiset eroa siitä mitenkään, yhtä kumisia : p taitaa olla new world orderin tekosia;) (monissa ei länsimaalaisissa maissa tätä ongelmaa ei juurikaan ole,siellä naiset ovat vielä..naisia,normaalisti,koko muovi kulttuuri puuttuu)


        haha sun vitsi,no joha oli,vai äiti maksaa;D olipa mukava lukea kunnon vitsi pitkästä aikaa,kiitos:) oikeasta elämästä,tarkoitat että sinä olit siellä pyhän markuksen aukiolla??;D ainiin,mun profiili lässytykset,en muista mitä sanon siellä..täytyypä lisätä muutamia biisejä. kiitos kehuista FHL,mulla on ollut kaikenlaisia profiilikuvia,kaipa sitä on rauhottunut iän myötä,laittaa enemmän "normaaleja" nykyään:)

        "haha sun vitsi,no joha oli,vai äiti maksaa;D olipa mukava lukea kunnon vitsi pitkästä aikaa,kiitos:) oikeasta elämästä,tarkoitat että sinä olit siellä pyhän markuksen aukiolla??;"

        Joo mutsi oli matkalla mukana ja oli 19-vuotias lukion ja yliopiston ensimmäisen vuoden välissä elokuussa vuosia sitten. Keksin tuon vitsin heti tuolla Pyhän Markuksen torilla Italian Venetsiassa. Onko muuten tuo kuva ihan oikeasti Sinusta? Mistä tuli peppupupu nimi? Olet siis nuori nainen - en ollut ihan varma teksistäsi? Anteeksi uteliaisuuteni, mutta kiinnostuin sinusta.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ohan sullaki ihan seksikäs muodokas peba. 😃

        Ei oo mitenkään lättänä..

        Tuosta pallompi on sirkus perse.. 😃

        suurin osa meidän "muodoista" tulee geeneistä..mulla ei pahemmin ole sitä pancakes geeniä koska suku tulee idästä päin:) sen takia myöskään valkoinen perus salipirkko ei voi millään kyykkäämisellä kasvattaa latinon persusta,again..geenit.(onneksi nykyään on jopa topattuja alkkareita toppaus leggareiden kanssa ja voi vielä kulkea selkä notkolla että toppaukset varmasti näkyvät lol) asioita mitä moni aikuinen ei tajua nykypäivänä,ihmetellään taas huuli pyöreänä;) mutta eris,tiedät että aina olen ollut peppis,sille on syynsä ;D ai niin,olinhan mä palsta kurdikin jonkin aikaa,muistako?:D


      • peppupupu kirjoitti:

        suurin osa meidän "muodoista" tulee geeneistä..mulla ei pahemmin ole sitä pancakes geeniä koska suku tulee idästä päin:) sen takia myöskään valkoinen perus salipirkko ei voi millään kyykkäämisellä kasvattaa latinon persusta,again..geenit.(onneksi nykyään on jopa topattuja alkkareita toppaus leggareiden kanssa ja voi vielä kulkea selkä notkolla että toppaukset varmasti näkyvät lol) asioita mitä moni aikuinen ei tajua nykypäivänä,ihmetellään taas huuli pyöreänä;) mutta eris,tiedät että aina olen ollut peppis,sille on syynsä ;D ai niin,olinhan mä palsta kurdikin jonkin aikaa,muistako?:D

        uuh,mä unohdin mun aivopierun pakko sanoa "ja huuli pyöreenä ihmetellään myös näitä kiristettyjä mummoja ja pappoja,joilta on snippastu vanhaa nahkaa pois enemmän kuin mitä löytyy hannibal lecterin vaatekaapista" ;D


      • peppupupu kirjoitti:

        suurin osa meidän "muodoista" tulee geeneistä..mulla ei pahemmin ole sitä pancakes geeniä koska suku tulee idästä päin:) sen takia myöskään valkoinen perus salipirkko ei voi millään kyykkäämisellä kasvattaa latinon persusta,again..geenit.(onneksi nykyään on jopa topattuja alkkareita toppaus leggareiden kanssa ja voi vielä kulkea selkä notkolla että toppaukset varmasti näkyvät lol) asioita mitä moni aikuinen ei tajua nykypäivänä,ihmetellään taas huuli pyöreänä;) mutta eris,tiedät että aina olen ollut peppis,sille on syynsä ;D ai niin,olinhan mä palsta kurdikin jonkin aikaa,muistako?:D

        En ole ikinä seukannu lättänäperseisen naisen kanssa.. 😃

        Kyllä se persaus aika hyvin kasvaa oikealla treenillä..
        Tavikset ei osaa tehdä liikkeitä oikein.
        Mutta onhan se tosi että jotku on toivottomia tapauksia.

        Ei niistä toppauksista ole mihinkään kun paljastuuhan se totuus jossain vaiheessa kuitenkin.

        Niin luulin että oot musuli kun sulla oli se terroristihuivi päässä. 😅

        Kyllä naisella pitää olla kuumat muodot.. Koristavat prätkän takaistuinta somasti. 😉


      • peppupupu kirjoitti:

        uuh,mä unohdin mun aivopierun pakko sanoa "ja huuli pyöreenä ihmetellään myös näitä kiristettyjä mummoja ja pappoja,joilta on snippastu vanhaa nahkaa pois enemmän kuin mitä löytyy hannibal lecterin vaatekaapista" ;D

        Se on joku uus muotivillitys.
        Kaikilla on botox huulet, tekorinnat, tekorusketus ja kiristetty nahka..

        Sitten ne porkkanan väriset tahvot kyselee että huomaako sitä että on leikelty..

        Kyllä sen huomaa aina..
        Luomua ei voita mikään. 😆


    • Hän on kaunis iäkseen💕 joten jotka haukkuvat häntä kertoo enemmän siitä, että olette ulkonäkökeskeisiä ja vanhemman naisen on oikeus olla kaunis.

      Mietin iän rappeuttamisen aihettavat kovan itsetunnon kiusan ja pahoinvoinnin jos aletaan alistumaan kiusaukseen ja hyväksytään, varsinkin olit minkäänlainen, ei hänen ulkonäköään saa aliarvioida. Kyllä te itsekin vanhenette ja nainen joka vanhetessaan pitää itsestään huolta on kaunis ulkoisesti.

      Mutta ulkoinen kauneus ei ole sisäistä kauneutta ja vaikka kuinka minä vanhenen teen kaiken lapsieni takia ja läheiseni arvostat minua enemmän ja jotka ovat ne tärkeimmät mutta itsetuntoani on turha yrittää latistaa iän tuoman takia.

      • Valtis..hän on luultavasti trans puolinen vanhempi "nainen"..sori-sukupuolissa on paljonkin eroja,näkeehän sen tosta kundimaisesta kropasta selvästi..eihän kukaan nyt väitä että ihon alle tungetut muovi pallerot kuuluvat NAISEN anatomiaan,eihän?? perkule,niin pitkään kun mussa henki pihisee taistelen faktojen puolesta,nainen ei ole ikinä koostunut tehdasjätteestä ja muovista. jos näin on,se ei ole aito nainen. Aidot naiset osaavat vanhentua arvokkaasti,vaikka keho rypistyy,painuu kasaan,siitä silti huomaa että on feminiini. Me kaikki vanhetaan,myös nää muovi oliot..


      • peppupupu kirjoitti:

        Valtis..hän on luultavasti trans puolinen vanhempi "nainen"..sori-sukupuolissa on paljonkin eroja,näkeehän sen tosta kundimaisesta kropasta selvästi..eihän kukaan nyt väitä että ihon alle tungetut muovi pallerot kuuluvat NAISEN anatomiaan,eihän?? perkule,niin pitkään kun mussa henki pihisee taistelen faktojen puolesta,nainen ei ole ikinä koostunut tehdasjätteestä ja muovista. jos näin on,se ei ole aito nainen. Aidot naiset osaavat vanhentua arvokkaasti,vaikka keho rypistyy,painuu kasaan,siitä silti huomaa että on feminiini. Me kaikki vanhetaan,myös nää muovi oliot..

        peppi..
        Meikeillä ei tee naisesta aitoa tai topatut rinsikat ,voimme kiistellä meikeillä ja topatuilla rintsikoilla samat asiat tai rasvan siirrolla yms.
        Nekin ovat yhtä samaa muokkausta kuin kirurgin muokkausta jätteestä,mikä ei periydy jälkeläisille ja nainen joka vanhenee itsestä pitämällä huolta lapsista huolimatta on todella arvostettua.

        Jos kyseinen nainen on linkin nainen,todella kaunis ollut nuorena.
        https://es.m.wikipedia.org/wiki/Graciela_Alfano


      • valtakunta kirjoitti:

        peppi..
        Meikeillä ei tee naisesta aitoa tai topatut rinsikat ,voimme kiistellä meikeillä ja topatuilla rintsikoilla samat asiat tai rasvan siirrolla yms.
        Nekin ovat yhtä samaa muokkausta kuin kirurgin muokkausta jätteestä,mikä ei periydy jälkeläisille ja nainen joka vanhenee itsestä pitämällä huolta lapsista huolimatta on todella arvostettua.

        Jos kyseinen nainen on linkin nainen,todella kaunis ollut nuorena.
        https://es.m.wikipedia.org/wiki/Graciela_Alfano

        Kunhan ne lapset kasvattaa vielä edellä itseään.


      • sinusta.ei.puhuttu

    • kaunison

      Vau onpa upea ilmestys.
      Mutta kyllä noista jaloista lonkan kohdalta alkaen huomaa mummoutumista. Liekö sitten kollageenia jo niin vähän, että iho roikkuu.
      Reisilihaksetkin näyttävät olevan surkastunemaan päin.

      Kyllä silti kannattaa noi terveelliset elämäntavat! :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe