Paavalin toveri Filippissä oli mies nimeltä Lydius

Yksi_usko

Lydius ja muut Filippin jumalaa pelkäävät olivat miehiä, ei naisia kuten valehtelevat Raamatunvääntäjät antavat meidän ymmärtää. Kierouttaa he vain haluavat eksyttää meidät ja saada ansaan antamalle naisille isomman arvon kuin mitä todella oli. Eikö Raamattu itse näin Puhtaana Jumalan sanana meille sano: 1. Tim 2:9-14 "9. niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla, 10. vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi. 11. Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; 12. mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. 13. Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva; 14. eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen."
ja 1. Kor. 14:34–35 "34. olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. 35. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."
Eräs hyvä pastori puhui tästä aiheesta tarkemmin miksi purppurakauppias Lydius ei ollut nainen. Laitan videon kunhan vielä löydänsen.

51

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhpy25615261

      Sinä valehtelet.

      • puhu.totta

        Niin hän valehteleekin.

        Apt.16
        13 Sapattina menimme kaupungin ulkopuolelle joen rantaan; arvelimme, että siellä olisi rukouspaikka. Istuuduimme sinne ja puhuimme naisille, joita siellä oli koolla.
        14 Meitä kuuntelemassa oli myös muuan Lyydia, jumalaapelkäävä nainen, joka oli kotoisin Tyatirasta ja kävi kauppaa purppurakankailla.

        Mitä mieltä Yksi_usko olet homoudesta? Onko se synti?


      • Yksi_usko
        puhu.totta kirjoitti:

        Niin hän valehteleekin.

        Apt.16
        13 Sapattina menimme kaupungin ulkopuolelle joen rantaan; arvelimme, että siellä olisi rukouspaikka. Istuuduimme sinne ja puhuimme naisille, joita siellä oli koolla.
        14 Meitä kuuntelemassa oli myös muuan Lyydia, jumalaapelkäävä nainen, joka oli kotoisin Tyatirasta ja kävi kauppaa purppurakankailla.

        Mitä mieltä Yksi_usko olet homoudesta? Onko se synti?

        Tuo aloitus ei ole minun! Joku käyttää törkeästi nimimerkkiäni ja kirjoittelee puuta heinää. Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija.

        Homous on synti, tietenkin.


      • Paavalipuhui
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tuo aloitus ei ole minun! Joku käyttää törkeästi nimimerkkiäni ja kirjoittelee puuta heinää. Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija.

        Homous on synti, tietenkin.

        Kyllä tuo Lyydia on nainen, lueppas tarkemmin Raamatusta.


      • puhu.totta
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tuo aloitus ei ole minun! Joku käyttää törkeästi nimimerkkiäni ja kirjoittelee puuta heinää. Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija.

        Homous on synti, tietenkin.

        "Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija."

        ???

        Onkohan sinulla liian suuri vaihde päällä?

        "Homous on synti, tietenkin."

        Onko transsukupuolisuus synti?


      • Yksi_usko

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

        Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

        Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼


      • Yksi_usko
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tuo aloitus ei ole minun! Joku käyttää törkeästi nimimerkkiäni ja kirjoittelee puuta heinää. Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija.

        Homous on synti, tietenkin.

        Korjaus tuohon oikeaan kommenttiini. Siis Lydia on nainen. Tietenkin. Piti kirjoittaa kyllä, että nainen. Lydia on naisen nimikin. Älytön aloitus.

        Miten voi olla mahdollista, että joku käyttää samaa nimimerkkiä?


      • puhu.totta
        Yksi_usko kirjoitti:

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

        Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

        Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        ???????

        Nytkö sinä sekosit täysin?

        Vai onko tuokin edellä oleva "kommentti" jonkun huijarin?

        Sinä vastasit: "Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija." eli mitä hän sitten valehteli, jos kerran olet kuitenkin samaa mieltä hänen kanssaan, että Lydia on mies?


      • puhu.totta
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tuo aloitus ei ole minun! Joku käyttää törkeästi nimimerkkiäni ja kirjoittelee puuta heinää. Lydia on mies, se on selvää. Aloittaja on valehtelija.

        Homous on synti, tietenkin.

        "Homous on synti, tietenkin."

        Haluatko tietää, miksi kysyin tuota? No kerron joka tapauksessa.

        Nimittäin ellet ole nainen, niin vaikutat aivan homomieheltä.

        Nainen tai homomies, siinä ovat veikkaukseni sukupuolestasi.


    • 1234567---

      Naisen ei kuulu olla pastorina, sillä se on Raamatun vastaista. Raamattu tuntee naisprofeettoja. Filippuksella oli neljä tytärtä neitsyttä, joilla oli profetoimisen lahja.

      • pyhpy276373264

        Raamatussa ei missään lue, että nainen ei saa olla pastori. Siellä ei myöskään lue, että miehen pitää olla pastori. Puhut ihan omiasi ja voit lähteä lätkimään adventistien keskuudesta harhoinesi.


      • Opit_Muuttuvat
        pyhpy276373264 kirjoitti:

        Raamatussa ei missään lue, että nainen ei saa olla pastori. Siellä ei myöskään lue, että miehen pitää olla pastori. Puhut ihan omiasi ja voit lähteä lätkimään adventistien keskuudesta harhoinesi.

        Raamatussa ei puhuta pastoreista. Papeista kyllä, mutta silloin papiksi synnyttiin. Leeviläiset olivat pappeja. Profeetaksi taas koulutettiin. Nykyään tuntuu sekin olevan päin vastoin.


      • pyhpyh2637263
        Opit_Muuttuvat kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta pastoreista. Papeista kyllä, mutta silloin papiksi synnyttiin. Leeviläiset olivat pappeja. Profeetaksi taas koulutettiin. Nykyään tuntuu sekin olevan päin vastoin.

        Höpönhöpön. Pastori eli PAIMEN on ARMOLAHJA ja Paavali sen mainitsee. VT:n pappeus ei ole enää voimassa, joten sitä ei tarvitse ajatella yhtään. Eikä profeetaksi kouluteta. JUMALA kutsui ja kutsuu kenet tahtoo.


      • kilvansaarnataan
        pyhpyh2637263 kirjoitti:

        Höpönhöpön. Pastori eli PAIMEN on ARMOLAHJA ja Paavali sen mainitsee. VT:n pappeus ei ole enää voimassa, joten sitä ei tarvitse ajatella yhtään. Eikä profeetaksi kouluteta. JUMALA kutsui ja kutsuu kenet tahtoo.

        Kaikki on pappeja ja kukaan ei ole pappi. Kaikki on pappeja, kymmenyksetkin kuuluu Vanhaanliitton.


      • Yksi_usko

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

        Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

        Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼


    • Huoh. Raamattu sanoo:

      "13 Sapattina menimme kaupungin ulkopuolelle joen rantaan; arvelimme, että siellä olisi rukouspaikka. Istuuduimme sinne ja puhuimme naisille, joita siellä oli koolla. 14 Meitä kuuntelemassa oli myös muuan Lyydia, jumalaapelkäävä nainen, joka oli kotoisin Tyatirasta ja kävi kauppaa purppurakankailla. Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vastaan sen mitä Paavali puhui, 15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan." (Ap.t. 16:13-15)

      • pyhpyh34672364

        Niinpä. Aloittaja puhuu höpönlöpöä.


      • Yksi_usko

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

        Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

        Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼


      • pyhpyh12367263

        No entäs sitten? Kirjoitin "ALOITTAJA puhuu höpönlöpöä."


    • aloittaja.valehtelee

      Aloittaja eksyttää itsensä ja muut valehtelemalla ja vääntämällä kieroon Paavalin tekstien oikean merkityksen.

      • Yksi_usko

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

        Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

        Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

        Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

        🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼


    • Yksi_usko

      🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

      Aloitus EI OLE MINUN! Minä olen uskovainen, Jumalaa pelkäävä kristitty 👼🏼

      Aloittaja puolestaan on saatanana palvelija ja valehtelija 😈👿

      Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎🏼

      🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 HUOM! 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼 🤚🏼

      • puhu.totta

        "Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎"

        Sinä onnistut tekemään sen kyllä ihan itsekin, kun katsoo edellä olevaa sekopäistä vastaustasi. Pahasti viiraa!


      • Yksi_usko
        puhu.totta kirjoitti:

        "Aloittaja yrittää turmella nimimerkkiäni 👎"

        Sinä onnistut tekemään sen kyllä ihan itsekin, kun katsoo edellä olevaa sekopäistä vastaustasi. Pahasti viiraa!

        Korjasin kyllä oman kommenttini. Piti kirjoittaa, että Lydia on NAINEN. Huomasit sen varmaan. En aina ehdi/jaksa tarkastaa kirjoituksiani, joten virheitä tulee, mutta pyrin ne aina korjaamaan. Sen sijaan aloittaja on varastanut nimimerkkini ja kirjoittaa tarkoituksella puuta heinää.


      • puhu.totta
        Yksi_usko kirjoitti:

        Korjasin kyllä oman kommenttini. Piti kirjoittaa, että Lydia on NAINEN. Huomasit sen varmaan. En aina ehdi/jaksa tarkastaa kirjoituksiani, joten virheitä tulee, mutta pyrin ne aina korjaamaan. Sen sijaan aloittaja on varastanut nimimerkkini ja kirjoittaa tarkoituksella puuta heinää.

        Kysymys ei olekaan nyt kommentistasi sinänsä, vaan noista emojeista.

        Käytän tavallisesti Firefoxia, kun luen tai kirjoitan, mutta joskus kyllästyn siihen, kun se takkuilee ja käytän sitten Googlea. Huomasinkin yllättäen, että vastauksessasi nuo emojit ennen ja jälkeen tuon "HUOM!" ovat tässä Googlessa hillittyjä, mutta Firefoxissa ne näyttäytyvät mustina ruutuina ja se vastaukseksi näyttää kyllä todella aikamoisen hurjalta!!

        Tulee sellainen vaikutelma kuin ihminen HUUTAISI PÄÄ PUNAISENA!!!! ja vielä moneen kertaan saman vastauksen.

        Ehkä kannattaisi vähän hillitä noiden emojien käyttöä, sillä niiden liiallisesta käytöstä tulee muutenkin hieman lapsellinen vaikutelma. Toisaalta, omapa on asiasi, millaisen vaikutelman haluat antaa.


      • puhu.totta kirjoitti:

        Kysymys ei olekaan nyt kommentistasi sinänsä, vaan noista emojeista.

        Käytän tavallisesti Firefoxia, kun luen tai kirjoitan, mutta joskus kyllästyn siihen, kun se takkuilee ja käytän sitten Googlea. Huomasinkin yllättäen, että vastauksessasi nuo emojit ennen ja jälkeen tuon "HUOM!" ovat tässä Googlessa hillittyjä, mutta Firefoxissa ne näyttäytyvät mustina ruutuina ja se vastaukseksi näyttää kyllä todella aikamoisen hurjalta!!

        Tulee sellainen vaikutelma kuin ihminen HUUTAISI PÄÄ PUNAISENA!!!! ja vielä moneen kertaan saman vastauksen.

        Ehkä kannattaisi vähän hillitä noiden emojien käyttöä, sillä niiden liiallisesta käytöstä tulee muutenkin hieman lapsellinen vaikutelma. Toisaalta, omapa on asiasi, millaisen vaikutelman haluat antaa.

        Kiitos, kiva tietää. Hauska juttu tuo "pää punaisena" huutaminen. 😊


    • Cycl0ne

      Hmm.. ehkä kenties Yksi_uskolla on alter ego. Pintapuolisesti Yksi_usko haluaa antaa itsestään reilun ja mukavan uskovan vaikutelman, mutta pinnan alla häntä ottaa päähän, suorastaan vituttaa (sorry Paavali huonosta kielenkäytöstä), että asiat eivät mene hänen juhlahumu -manifeston mukaisesti. Kyllä se minuakin kismittäisi, mutta päättäväisyys palkitaan.

      Freud olisi myös huolissaan siitä että miljoonista eri vaihtoehdoista Yksi_usko valitsi siivekkään barbien jolla on kädessään raamattu avatarina. Aika pelottavaa. Taidan viihtyä paremmin tuon alter egon kanssa sillä se vaikuttaa mielestäni paljon rehellisemmältä jampalta.

      • siivekäs.barbie

        "Freud olisi myös huolissaan siitä että miljoonista eri vaihtoehdoista Yksi_usko valitsi siivekkään barbien jolla on kädessään raamattu avatarina. Aika pelottavaa. Taidan viihtyä paremmin tuon alter egon kanssa sillä se vaikuttaa mielestäni paljon rehellisemmältä jampalta."

        Todellakin, aika erikoinen valinta "jampalta"?


      • 😀😁😂 🤣


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        😀😁😂 🤣

        Jos oikein tulkitsin nuo hymiöt, ne sanovat "Yksi-usko on toivoton idiootti."

        Lopeta nyt jo hyvä mies noiden käyttö.


      • mitä.tarkoittaa

        Kiinnostaisi tietää, mitä nuo emojit tarkoittavat, kun nyt niin ahkerasti niitä viljelet?

        Kun katson tuota viestiä Firefoxin alustalta, niin siinä on 7 mustaa laatikkoa, kun taas tällä alustalla on 7 melkoisen huomaamatonta merkkiä.


      • Exap
        mitä.tarkoittaa kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, mitä nuo emojit tarkoittavat, kun nyt niin ahkerasti niitä viljelet?

        Kun katson tuota viestiä Firefoxin alustalta, niin siinä on 7 mustaa laatikkoa, kun taas tällä alustalla on 7 melkoisen huomaamatonta merkkiä.

        Ne tarkoittavat: "Näiden emojien kirjoittaja on mieletön sukankuluttaja, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa havaittuaan, että hänen kirkkonsa on opettanut hänelle harhaoppia alusta asti ja että hänen itse kirjoittamansa asiat ovat puhdasta huuhaata"


      • mitä.tarkoittaa
        Exap kirjoitti:

        Ne tarkoittavat: "Näiden emojien kirjoittaja on mieletön sukankuluttaja, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa havaittuaan, että hänen kirkkonsa on opettanut hänelle harhaoppia alusta asti ja että hänen itse kirjoittamansa asiat ovat puhdasta huuhaata"

        Oikeastaan tarkemmin ajateltuna tuollaiset viestit, joissa ei ole muuta kuin emojeita, pitäisi poistattaa.

        Eihän täällä ole hyväksyttävää laittaa sellaisiakaan viestejä, joissa on jokin pelkkä linkki.

        Ei tuollainen ole mitään keskustelua, joka on tämän palstan tarkoitus.


      • mitä.tarkoittaa kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, mitä nuo emojit tarkoittavat, kun nyt niin ahkerasti niitä viljelet?

        Kun katson tuota viestiä Firefoxin alustalta, niin siinä on 7 mustaa laatikkoa, kun taas tällä alustalla on 7 melkoisen huomaamatonta merkkiä.

        <<mitä nuo emojit tarkoittavat?>>

        Hulvatonta naurua. 🤣


      • mitä.tarkoittaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<mitä nuo emojit tarkoittavat?>>

        Hulvatonta naurua. 🤣

        "Hulvatonta naurua. 🤣"

        No seuraavan kerran voisit mieluummin laittaa nuo edelliset viestisi kirjoitettuun muotoon esimerkiksi näin.

        Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah HUOM! hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah

        Silloin ei tulisi väärinkäsityksiä.

        Nyt noista edellisistä viesteistäsi tulee sellainen vaikutelma kuin olisit seonnut ja raivoaisit aivan päättömästi!


      • mitä.tarkoittaa kirjoitti:

        "Hulvatonta naurua. 🤣"

        No seuraavan kerran voisit mieluummin laittaa nuo edelliset viestisi kirjoitettuun muotoon esimerkiksi näin.

        Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah HUOM! hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah

        Silloin ei tulisi väärinkäsityksiä.

        Nyt noista edellisistä viesteistäsi tulee sellainen vaikutelma kuin olisit seonnut ja raivoaisit aivan päättömästi!

        Nuo kämmenet tarkoittivat, että stop, minä en ollut tehnyt aloitusta. Mutta hulvatonta naurua on, kun "pallero" nauraa niin, että kellahtaa nurin. 😀😁😭😆😅

        Nämä "naamat ja pallerot" ovat kyllä nykyään keskustelua siinä missä muukin. 😊


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Nuo kämmenet tarkoittivat, että stop, minä en ollut tehnyt aloitusta. Mutta hulvatonta naurua on, kun "pallero" nauraa niin, että kellahtaa nurin. 😀😁😭😆😅

        Nämä "naamat ja pallerot" ovat kyllä nykyään keskustelua siinä missä muukin. 😊

        Naamat ja pallerot toimivat hyvin eri tavoin riippuen siitä, mikä on käyttäjän käyttöjärjestelmä ja selainohjelma. Aika monissa tapauksissa ne vain hankaloittavat lukemista.

        Olisi ihan fiksua noudattaa toivetta ja neuvoa.

        Jään odottamaan, löytyykö sitä fiksuutta edes sinapinsiemenen verran.


      • v.aari kirjoitti:

        Naamat ja pallerot toimivat hyvin eri tavoin riippuen siitä, mikä on käyttäjän käyttöjärjestelmä ja selainohjelma. Aika monissa tapauksissa ne vain hankaloittavat lukemista.

        Olisi ihan fiksua noudattaa toivetta ja neuvoa.

        Jään odottamaan, löytyykö sitä fiksuutta edes sinapinsiemenen verran.

        Ei ole todellakaan kysymys fiksuudesta vaan ajan tasalla olemisesta tai vanhassa kommunikointitavassa kulkemista. Toiveesi olisi nykyajan hylkäämistä. Kuka viitsii enää kommentoida vanhaan malliin. Pallerot kuuluvat nykyaikaan eikä sitä voi kieltää. Vain täysin kalkkikset eivät voi oppia enää uutta. 😀😁


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        Ei ole todellakaan kysymys fiksuudesta vaan ajan tasalla olemisesta tai vanhassa kommunikointitavassa kulkemista. Toiveesi olisi nykyajan hylkäämistä. Kuka viitsii enää kommentoida vanhaan malliin. Pallerot kuuluvat nykyaikaan eikä sitä voi kieltää. Vain täysin kalkkikset eivät voi oppia enää uutta. 😀😁

        "Vain täysin kalkkikset eivät voi oppia enää uutta. "

        Nooh, onhan asiassa toki se hyvä puoli, että kerrankin löytyi asia jonka olet oppinut uutena ilman että se on taas jotakin ihan huuhaa-harhaoppia.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Ei ole todellakaan kysymys fiksuudesta vaan ajan tasalla olemisesta tai vanhassa kommunikointitavassa kulkemista. Toiveesi olisi nykyajan hylkäämistä. Kuka viitsii enää kommentoida vanhaan malliin. Pallerot kuuluvat nykyaikaan eikä sitä voi kieltää. Vain täysin kalkkikset eivät voi oppia enää uutta. 😀😁

        Hymiöt eivät ole enää mitään uutta.

        Hyvään käytökseen kuuluu se, että huomioi erilaisten kohderyhmien kohtuulliset toiveet.

        Minusta sinä vaikutat nyt ihan oikeasti ilkeältä ja keljulta kaverilta.

        Minulle hymiöt näkyvät ihan hyvin. En puhu itseni puolesta, vaan niiden, joilla hymiöt sekoittavat koko näytön ja vaikeuttavat lukemista tosi paljon.


      • mitä.tarkoittaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Nuo kämmenet tarkoittivat, että stop, minä en ollut tehnyt aloitusta. Mutta hulvatonta naurua on, kun "pallero" nauraa niin, että kellahtaa nurin. 😀😁😭😆😅

        Nämä "naamat ja pallerot" ovat kyllä nykyään keskustelua siinä missä muukin. 😊

        "Nuo kämmenet tarkoittivat, että stop, minä en ollut tehnyt aloitusta. Mutta hulvatonta naurua on, kun "pallero" nauraa niin, että kellahtaa nurin. 😀😁😭😆😅"

        Pallerot kyllä näkyvät sekä firefoxissa että googlessa, mutta nuo kämmenet ja muut merkit sitten vaihtelevatkin. Pahimpia ovat ne mustat laatikot firefoxissa. En tiedä, mikä merkki sen on tarkoitus olla ja mitä tarkoittaa?


      • mitä.tarkoittaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Ei ole todellakaan kysymys fiksuudesta vaan ajan tasalla olemisesta tai vanhassa kommunikointitavassa kulkemista. Toiveesi olisi nykyajan hylkäämistä. Kuka viitsii enää kommentoida vanhaan malliin. Pallerot kuuluvat nykyaikaan eikä sitä voi kieltää. Vain täysin kalkkikset eivät voi oppia enää uutta. 😀😁

        "Kuka viitsii enää kommentoida vanhaan malliin."

        Mitä nyt olen lukenut näitä keskustelupalstoja niin suurin osa AIKUISISTA.

        Näyttää joukkoon eksyneen yksi lapsellinenkin tapaus.


      • pyhän.hengen.johdattamat
        v.aari kirjoitti:

        Hymiöt eivät ole enää mitään uutta.

        Hyvään käytökseen kuuluu se, että huomioi erilaisten kohderyhmien kohtuulliset toiveet.

        Minusta sinä vaikutat nyt ihan oikeasti ilkeältä ja keljulta kaverilta.

        Minulle hymiöt näkyvät ihan hyvin. En puhu itseni puolesta, vaan niiden, joilla hymiöt sekoittavat koko näytön ja vaikeuttavat lukemista tosi paljon.

        "Minusta sinä vaikutat nyt ihan oikeasti ilkeältä ja keljulta kaverilta."

        Sellaista se pyhän hengen johdatus on.

        Aivan kuten noista karismaattisten kielilläsolkkaamisestakaan ei ole tarkoitus ymmärtää yhtään mitään tai sen yhden palstalla välillä huhuilevan "herätyys" siansaksasta, niin samoin Yksi_uskollekaan ei ole tärkeintä se, että hänen viestinsä tulevat ymmärretyiksi.

        Tutkimattomat ovat herran tiet ja aivoitukset.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe