Yksinäisten noidankehä

Pyrin tässä vähän tuomaan erilaisia seikkoja tuohon ongelmaan pohdittavaksi. Olen lukenut täällä erilaisia keskusteluja ja todennut erään ongelman. Jos kuuluu todellakin ryhmään ATM, miten tästä noidankehästä voisi päästä ulos? Olen ymmärtänyt, että monella on ongelmana kokeminen itsensä erilaiseksi, koska muut ympärillä onnistuu löytää parisuhteen ja perustaa perheen. Tällaistakin tapahtuu ainakin osan kohdalla, että sinkkuna ei tahdo päästä oikein mihinkään porukoihin, koska saattaa kiinnostuksen kohteet, puheenaiheet tms. olla liian erilaisia. Toki, jos pitkäaikaisella sinkulla on hyvä työ, on varmasti työn yhteydessä myös ihmisiä ympärillä, joiden kanssa voi jutella välillä niitä näitä. Jos työ on erittäin mielekästä ja hyvät työkaverit, varmasti tuo jonkin verran lohtua sinkkuuteen.
Yksi ongelma, joka voi kohdata sinkkuja, on kateus, joka voi vaikuttaa siten, että itse eristäytyy. Tuosta kateudesta pitäis toki ilman muuta päästä eroon. Ajattelen näin, että jos on tuntenut jonkun kaverin pitkään ja tämä nyt löytää aikaisemmin parisuhteen, minkä takia yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään puhuttavaa? Tuossa asiassa pitäis pystyy ajattelee järjellä ja myöntää, että kyllä on varmasti ollut vaikka kuinka paljon mielenkiintoisia keskusteluja koko kaveruuden aikana, mutta jostain syystä parisuhteen löytymisen jälkeen ei enää löydy. Pohdittavaa siis, onko tällöin kyse kateudesta, vai onko vaan yksinkertaisesti niin, että on liian paljon muuta mietittävää, eikä sen takia löydy enää mielenkiintoisia yhteisiä keskusteluja.
Kaikilla sinkuilla ei ole myöskään sellaisia kavereita, joiden kanssa käydä baarissa, joten he joutuvat tekemään sen epämieluisamman ratkaisun baarien osalta, siis joko rohkeasti yksin baariin tai vetäytyminen baareista mahdollisesti kokonaan.
Eli sinkkuudessa on siis monenlaisia ongelmiakin, vaikka toki en väitä, että sinkun elämä olisi pelkkää murehtimista varsinkin silloin, jos on hyvä työ ja hyvät työkaverit. Kaikilla näin ei kuitenkaan ole, joten olis tärkeä pohtia erilaisia ratkaisuja, jotta ei joutuisi tuohon yksinäisyyden noidankehään, jos on vaikea löytää parisuhdetta.
Keskusteluja selviytymisistä.

37

5903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Harvoin se perhe elämä onnisuu niin hyvin että pariskunta jatkaa suhdetta kahta vuotta pidempään koska nainen kelpuutti jännämiehen. Naiset löytää baarissta vain alkoholisoituneen jännämiehen.

      • Ikisinkkunainen

        Miehet ovat alkoholisoituneita jännämiehiä.


    • NainenRuudunTakaa

      Kyllä se yksinäisyydestä pääsy lähtee siitä, että on aidosti kiinnostunut ihmisistä. Tai edes sosiaalisuudesta. Ei siis vaan siitä sosiaalisuuden teoriasta kuten sinä ehkä olet, vaan ihan siitä itse sosiaalisuudesta käytännössä.

      Ja sosiaalisuuttakin voi oppia. Mutta sitä täytyy harjoitella. Ihan käytännössä.

      • EdesUnissa

        Ainakin nuorilla ihmisillä jotka helposti kykenevät liikkumaan paikasta toiseen.
        Laajemmassa mittakaavassa katsottuna yksinäisyys on suurin ongelma vanhalle sukupolvelle, joka on ikääntyessään menettänyt osan kyvystään liikkua ja toisaalta ovat rahahuolien ahdistelemia. etteivät pysty taloudellisesti ottamaan osaa halutessaan.


    • iygolj

      No mulla vuosien ätmiys on vaurioittanut psyyken pysyvästi. Viime vuosina oon parantanut ulkonäköäni ja vähän statustani eikä sosiaalisuus ole ollut varsinaisesti ongelma koskaan. Pitkään jatkunut ätmiys on vaan tehnyt sen, että en pysty enää ihastumaan tai rakastumaan. Mitään tunteita ei enää herää ja pikkuhiljaa on alkanut seksuaalinenkin himo kadota. Tunnen tosi paljon ihmisiä ja tutustun säännöllisesti uusiin tuttuihin, mutta tunnetasolla ei vaan tapahdu mitään. Kyllähän tää on suora seuraus siitä, että on joutunut aikanaan siihen arvottomuuden, häpeän ja merkityksettömyyden kehään. Mulle on nyt ihan sama, vaikka kuolisin huomenna, kun ei oo enää mahdollisuuksia muuttaa elämäänsä tuolta osin. Aivot on pysyvästi vaurioituneet.

      • 45wehwehw5hwth

        Eiköhän se ole normaalia että tunteet ja himot laimenevat iän myötä, se että siitä syyttää joitain taas on aivan oma ongelmansa.


      • fghtey
        45wehwehw5hwth kirjoitti:

        Eiköhän se ole normaalia että tunteet ja himot laimenevat iän myötä, se että siitä syyttää joitain taas on aivan oma ongelmansa.

        Jaa, mä en ainakaan syytä tästä ketään muuta kuin itseäni. Varmaan ikä vaikuttaa kans, mutta kyllä monilla muilla samanikäisillä on vielä tunne-elämääkin jäljellä.


      • ikkuna.on.sulkeutunut

        Niinpä, jos nuorena on syrjäytynyt sosiaalisesti ja jäänyt yksin ja mahdollisesti katkeroitunut niin sitten vanhempana mikään ei enää tunnu miltään, vaikka esim. työkaveriksi ilmestyisi ihana, kaunis, empaattinen ja kerrassaan täydellinen ihannenainen joten yksinäisyyden noidankehä on todellisuutta, kerran siihen jouduttuaan siitä ei enää koskaan pääse pois.


      • trhf
        ikkuna.on.sulkeutunut kirjoitti:

        Niinpä, jos nuorena on syrjäytynyt sosiaalisesti ja jäänyt yksin ja mahdollisesti katkeroitunut niin sitten vanhempana mikään ei enää tunnu miltään, vaikka esim. työkaveriksi ilmestyisi ihana, kaunis, empaattinen ja kerrassaan täydellinen ihannenainen joten yksinäisyyden noidankehä on todellisuutta, kerran siihen jouduttuaan siitä ei enää koskaan pääse pois.

        Mä en ole edes erityisen syrjäytynyt sosiaalisesti, en yksinäinen enkä katkeroitunut. Mun pää on vaan vaurioitunut niin, etten pysty päästämään ketään henkisesti lähelle. Enkä oikein fyysisestikään. Pidän ihmissuhteet riittävän pinnallisina ja siirryn aina kauemma, kun joku yrittää jollain konstilla lähelle. Oon vähän sellainen erinapainen magneetti muihin nähden.


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Niin kauan kun naiset vihaa rumia ätmejä niin yksinäisyys jatkuu. Eli koko loppuelämäsi. Naiset ei vaan halua olla missään tekemississä rumien ätmien kanssa.

      • Asennevammasi

        En vihaa ketään mutta en vaan halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Juttelen ihmisten kanssa sukupuolesta ja ulkonäöstä riippumatta. En varmaan ole ainoa tällainen nainen.


    • Oikein hyvä, että tämäkin keskustelu on lähtenyt käyntiin. Aloitushan on tehty jo viime vuoden puolella.

      Pyrin vastaamaan tähänkin kun ehdin. Sanoin jo eilen, että pidän vähän taukoa tältä palstalta. Ainakaan en yhtä aktiivisesti aina vastaile tai ainakaan kirjoittele kovin pitkiä ja perusteellisia analyyseja.

      • Onko se nyt niin hyvä sitten? Mikset voi vaan lopettaa tekemästä analyysejä ja alkaa treenaamaan sosiaalisuutta oikeassa elämässä niinkuin sua on jo kehoitettu tekemään?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Onko se nyt niin hyvä sitten? Mikset voi vaan lopettaa tekemästä analyysejä ja alkaa treenaamaan sosiaalisuutta oikeassa elämässä niinkuin sua on jo kehoitettu tekemään?

        Molempia tarvitaan sekä analyyseja, että oikeassa elämässä olevaa sosiaalisuutta.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Molempia tarvitaan sekä analyyseja, että oikeassa elämässä olevaa sosiaalisuutta.

        Aivan. Miksi kuitenkin tyydyt tekemään pelkkiä analyysejä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Aivan. Miksi kuitenkin tyydyt tekemään pelkkiä analyysejä?

        En mä ole tietääkseni väittänyt, että tyytyisinkään pelkkiin analyyseihin.


      • NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        En mä ole tietääkseni väittänyt, että tyytyisinkään pelkkiin analyyseihin.

        No kerro miten todellisessa elämässä kävi.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        En mä ole tietääkseni väittänyt, että tyytyisinkään pelkkiin analyyseihin.

        Aivan. Tykkäät myös vain keskustella ja kirjoittaa pitkiä kirjoituksia se saada niitä.
        Laita nyt se konees kiinni ja lähde ulos juttelemaan tytöille. Ei ne pure sua. Ainakaan kovaa.

        Bongaa joku nainen jostain jonka luokse voi mennä juttelemaan. Katsele ensin hieman etäältä häntä ja hänen pukeutumistaan. Jos hänellä sattuu olemaan mielestäsi vaikka typerän näköiset kengät, mene hänen luokseen, katsot silmiin ja sanot reippaasti: "Tosi kivat kengät sulla", samalla kun vilkaiset niitä ohimennen, ja taas nostat katseesi hänen silmiinsä.
        Sitten olet hiljaa ja pidät perusilmeen. Reagoit siihen kuinka hän vastaa. Ei ole mitään väliä miten keskustelu jatkuu, kunhan nainen osoittaa halukkuutta jatkaa sitä. Sana on vapaa.

        Voit keksiä minkä tahansa syyn mennä juttelemaan naiselle minkä vaan pystyt keksimään. Jonkin syy täytyy aina olla. Se syy todennäköisesti ilmaantuu nimenomaan paikan päällä, sitä on lähes mahdotonta suunnitella etukäteen, mikäli on täysin vilpittömin mielin liikkeellä. Toisesta ventovieraasta tuntuu luultavasti todella oudolta jos aloitat puhumaan ilman mitään syytä.

        Jos nainen on tyly ja kehottaa sua painumaan vittuun, niin sitten myöskin lähdet ja muistat pahoittella että häiritsit. Toista uudelleen toisen naisen kanssa niin monta kertaa että alkaa sujumaan, ja alat tuntemaan olosi riittävän kotoisaksi.


      • NainenRuudunTakaa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Aivan. Tykkäät myös vain keskustella ja kirjoittaa pitkiä kirjoituksia se saada niitä.
        Laita nyt se konees kiinni ja lähde ulos juttelemaan tytöille. Ei ne pure sua. Ainakaan kovaa.

        Bongaa joku nainen jostain jonka luokse voi mennä juttelemaan. Katsele ensin hieman etäältä häntä ja hänen pukeutumistaan. Jos hänellä sattuu olemaan mielestäsi vaikka typerän näköiset kengät, mene hänen luokseen, katsot silmiin ja sanot reippaasti: "Tosi kivat kengät sulla", samalla kun vilkaiset niitä ohimennen, ja taas nostat katseesi hänen silmiinsä.
        Sitten olet hiljaa ja pidät perusilmeen. Reagoit siihen kuinka hän vastaa. Ei ole mitään väliä miten keskustelu jatkuu, kunhan nainen osoittaa halukkuutta jatkaa sitä. Sana on vapaa.

        Voit keksiä minkä tahansa syyn mennä juttelemaan naiselle minkä vaan pystyt keksimään. Jonkin syy täytyy aina olla. Se syy todennäköisesti ilmaantuu nimenomaan paikan päällä, sitä on lähes mahdotonta suunnitella etukäteen, mikäli on täysin vilpittömin mielin liikkeellä. Toisesta ventovieraasta tuntuu luultavasti todella oudolta jos aloitat puhumaan ilman mitään syytä.

        Jos nainen on tyly ja kehottaa sua painumaan vittuun, niin sitten myöskin lähdet ja muistat pahoittella että häiritsit. Toista uudelleen toisen naisen kanssa niin monta kertaa että alkaa sujumaan, ja alat tuntemaan olosi riittävän kotoisaksi.

        Vaikka itse olen tosi sosiaalinen, torppaan kaikki randomisti tulevien tuntemattomien jutteluyritykset lyhyeen. Vaikka olis millainen tyyppi, koska ei vaan voi tietää. Ehkä jotkut muut naiset on avoimempia, mut en usko että on hyvä taktiikka varsinkaan sos taitojen opettelun alussa.

        Ennemmin lähtisin siitä, että etsii jonkun sos. tilanteen, esim. jonkun harrastuksen tai tapahtuman, jossa ihmiset on jo valikoituneet jonkin asian perusteella. Siinä on jo jotain yhteistä jutun juurtakin valmiina.

        Mutta mä en usko että uskallat tehdä mitään konkreettista asioiden eteen. Ainakaan livenä. Kunhan piekset palstailet ja suunnittelet.

        Toki netissäkin voi jutella henkilökohtaisesti. Esim tekemällä ok cupidiin profiilin, vastaamalla todella moniin kysymyksiin ja sitten aloittamalla juttelun sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa on yhteensopivuusprosentti yli 95.

        Vois olla helpompaa sulle teoreettisena ja nettikeskusteluja harrastavana tyyppinä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Vaikka itse olen tosi sosiaalinen, torppaan kaikki randomisti tulevien tuntemattomien jutteluyritykset lyhyeen. Vaikka olis millainen tyyppi, koska ei vaan voi tietää. Ehkä jotkut muut naiset on avoimempia, mut en usko että on hyvä taktiikka varsinkaan sos taitojen opettelun alussa.

        Ennemmin lähtisin siitä, että etsii jonkun sos. tilanteen, esim. jonkun harrastuksen tai tapahtuman, jossa ihmiset on jo valikoituneet jonkin asian perusteella. Siinä on jo jotain yhteistä jutun juurtakin valmiina.

        Mutta mä en usko että uskallat tehdä mitään konkreettista asioiden eteen. Ainakaan livenä. Kunhan piekset palstailet ja suunnittelet.

        Toki netissäkin voi jutella henkilökohtaisesti. Esim tekemällä ok cupidiin profiilin, vastaamalla todella moniin kysymyksiin ja sitten aloittamalla juttelun sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa on yhteensopivuusprosentti yli 95.

        Vois olla helpompaa sulle teoreettisena ja nettikeskusteluja harrastavana tyyppinä.

        "Vaikka itse olen tosi sosiaalinen, torppaan kaikki randomisti tulevien tuntemattomien jutteluyritykset lyhyeen. Vaikka olis millainen tyyppi, koska ei vaan voi tietää. Ehkä jotkut muut naiset on avoimempia, mut en usko että on hyvä taktiikka varsinkaan sos taitojen opettelun alussa."
        Jaa sullakin on peruuttamattomia traumoja joistain jännämiehistä? Tyypillistä nykyään.
        Kyllä ihmisille voi mennä juttelemaan ihan milloin vaan jos löytyy jotakin syytä siihen. Toi sun ongelmasi on täysin sun oma juttusi. Kyllä normaali ihminen, jolla ei oo sosiaalisia pelkotiloja sun muuta aiheettomia ennakkoluuloja, uskaltaa jutella kenelle tahansa joka osoittaa olevansa ystävällinen ja vilpitön. Jos juttelet ihmiselle, se ei ole sama kuin lupautuisit menemään sänkyyn tai naimisiin hänen kanssaan. Se on vain juttelua. Ei tarvita harrastuksia eikä tapahtumia.


        "Mutta mä en usko että uskallat tehdä mitään konkreettista asioiden eteen. Ainakaan livenä. Kunhan piekset palstailet ja suunnittelet.
        Toki netissäkin voi jutella henkilökohtaisesti. Esim tekemällä ok cupidiin profiilin, vastaamalla todella moniin kysymyksiin ja sitten aloittamalla juttelun sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa on yhteensopivuusprosentti yli 95.
        Vois olla helpompaa sulle teoreettisena ja nettikeskusteluja harrastavana tyyppinä."

        Ja tämä meni todellavaikeelle eikö niin? Kun vastaat jonkun kirjoitukseen mutta puhutteletkin jotakuta toista, voisit erikseen mainita siitä ettei tuu sekaannuksia.


      • NainenRuudunTakaa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Vaikka itse olen tosi sosiaalinen, torppaan kaikki randomisti tulevien tuntemattomien jutteluyritykset lyhyeen. Vaikka olis millainen tyyppi, koska ei vaan voi tietää. Ehkä jotkut muut naiset on avoimempia, mut en usko että on hyvä taktiikka varsinkaan sos taitojen opettelun alussa."
        Jaa sullakin on peruuttamattomia traumoja joistain jännämiehistä? Tyypillistä nykyään.
        Kyllä ihmisille voi mennä juttelemaan ihan milloin vaan jos löytyy jotakin syytä siihen. Toi sun ongelmasi on täysin sun oma juttusi. Kyllä normaali ihminen, jolla ei oo sosiaalisia pelkotiloja sun muuta aiheettomia ennakkoluuloja, uskaltaa jutella kenelle tahansa joka osoittaa olevansa ystävällinen ja vilpitön. Jos juttelet ihmiselle, se ei ole sama kuin lupautuisit menemään sänkyyn tai naimisiin hänen kanssaan. Se on vain juttelua. Ei tarvita harrastuksia eikä tapahtumia.


        "Mutta mä en usko että uskallat tehdä mitään konkreettista asioiden eteen. Ainakaan livenä. Kunhan piekset palstailet ja suunnittelet.
        Toki netissäkin voi jutella henkilökohtaisesti. Esim tekemällä ok cupidiin profiilin, vastaamalla todella moniin kysymyksiin ja sitten aloittamalla juttelun sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa on yhteensopivuusprosentti yli 95.
        Vois olla helpompaa sulle teoreettisena ja nettikeskusteluja harrastavana tyyppinä."

        Ja tämä meni todellavaikeelle eikö niin? Kun vastaat jonkun kirjoitukseen mutta puhutteletkin jotakuta toista, voisit erikseen mainita siitä ettei tuu sekaannuksia.

        Ei oo peruuttamattomia traumoja jännämiehistä. Kun itse olen tarpeeksi jännä, niin osaan varoa.

        Muhun uppoo parhaiten sellaiset aidosti kiltit ja kunnolliset miehet, eikä ne vonkaa epätoivoisesti tuntemattomia, vaan naiset (kuten minä) iskee ne kaveripiiristä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ei oo peruuttamattomia traumoja jännämiehistä. Kun itse olen tarpeeksi jännä, niin osaan varoa.

        Muhun uppoo parhaiten sellaiset aidosti kiltit ja kunnolliset miehet, eikä ne vonkaa epätoivoisesti tuntemattomia, vaan naiset (kuten minä) iskee ne kaveripiiristä.

        Mitä vonkaa? Epätoivoisesti? Tästä huomaa heti että sulla on suuria ennakkoluuloja miehiä kohtaan. Täällä uskallat keskustella tuntemattomien äijien kanssa koska olet turvassa siellä. Luulet, että kaikki jätkät jotka tulee muuten vaan juttelemaan irl haluaa ainoastaan panna sua.

        Ja miksi oletkaan sinkku?


      • Herää_jo
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ei oo peruuttamattomia traumoja jännämiehistä. Kun itse olen tarpeeksi jännä, niin osaan varoa.

        Muhun uppoo parhaiten sellaiset aidosti kiltit ja kunnolliset miehet, eikä ne vonkaa epätoivoisesti tuntemattomia, vaan naiset (kuten minä) iskee ne kaveripiiristä.

        Ai väität sä, että joku mies olis jollain tavoin outo vonkaaja, jos ystävällisesti sanoo jotain sulle tai sun porukalle vaikkapa kahvilajonossa tai vaikkapa ihan viereisestä pöydästä, jos satutte istumaan lähekkäin? Teidän naisten kannattaa vaan pitää mielessä tämä, että ystävällisellä juttelulla ei ole vielä mitään tekemistä sen kanssa, että mies olis vielä kiinnostunut tai epätoivoinen vonkaaja. Mies voi olla kyllä kiinnostunut, jos nainen ansaitsee kiinnostuksen, mutta tähän vaaditaan jonkun aikaa tutustumista. Teidän naisten kannattaa myös tämäkin pitää mielessä, että mies voi aivan hyvin pienen tutustumisen jälkeen todeta, että nainen ei olekaan riittävän kiinnostava, jolloin epätoivoinen vonkaaminen saattaa kääntyä toisinkin päin.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mitä vonkaa? Epätoivoisesti? Tästä huomaa heti että sulla on suuria ennakkoluuloja miehiä kohtaan. Täällä uskallat keskustella tuntemattomien äijien kanssa koska olet turvassa siellä. Luulet, että kaikki jätkät jotka tulee muuten vaan juttelemaan irl haluaa ainoastaan panna sua.

        Ja miksi oletkaan sinkku?

        MiesJokaTIetääMitäHaluaa ja NainenRuudunTakaa lukekaa vaikka tuo keskusteluketju. Olen itsekin jotain kommentoinut vanhalla nimimerkillä ennen rekkautumista. Tuossa puhutaan aloitteen tekemisestä ja mistä naisia etsitään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14938006/missa-nuoria-sinkkunaisia-tapaa


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        MiesJokaTIetääMitäHaluaa ja NainenRuudunTakaa lukekaa vaikka tuo keskusteluketju. Olen itsekin jotain kommentoinut vanhalla nimimerkillä ennen rekkautumista. Tuossa puhutaan aloitteen tekemisestä ja mistä naisia etsitään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14938006/missa-nuoria-sinkkunaisia-tapaa

        No hankkiudu sitten niihin tilanteisiin - ala käyttämään enemmän aikaa siihen että tapaat uusia ihmisiä. Kyllä me ollaan höpötelty jo ihan tarpeeksi. Sun pitäis jo tietää mitä sun pitää tehdä. Joten TEE SE. Millään muulla ei ole merkistystä, vaikka mitä muuta yrittäisit väittää.


    • NainenRuudunTakaa

      Se tie ulos yksinäsyydestä on hankkia niitä sosiaalisia piirejä. Eli mennä mukaan erilaisiin juttuihin, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan, että on hyvä meno ja että sopii täydellisesti mukaan. On ihan normaalia tuntea erilisyyttä sosiaalisissakin piireissä. Pitää vaan joko jatkaa käymistä niin että huomaa sopiiko porukkaan paremmin tai etsiä uusia porukoita, joissa ehkä on helpompaa. Mutta alussa on aina vaikeaa kaikkialla.

      • Tähän lisään vielä, että lähes mikä tahansa epämukavuusalue muuttuu lopulta mukavuusalueeksi, kunhan viettää siellä aikaa riittävän paljon.


    • 56jktryjwjwjj

      Kummastako tässä nyt sitten puhutaan, yksinäisyydestä vaiko sinkkuudesta? Ihminen voi olla yksinäinen parisuhteessakin, eikä sinkku taas välttämättä ole yksinäinen.

      Moni yksinäinen sinkku voi kuvitella että he muuttuisivat jotenkin sosiaalisemmaksi jos saisivat kumppanin, mutta eihän se nyt niin välttämättä mene.

    • viinamies

      Kun juo kunnolla viinaa, voi baariin mennä aina sillä verukkeella että on siellä juomassa viinaa ja istuskelee baaritiskillä. Siinä voi sitten sivussa tavata naisiakin.

      • Viinamiehen opetukset, luku 1653.


      • Kannattaa laittaa viinan blandikseksi Ekstracolaa, maksaa vain 40c/litra.


      • 28c, pahoittelen.


    • narsisti

      todellavaikeeta trollilla on näköjään kolme sivunikkiä peukutanmassa itseänsä

      Ananias näköjään yksi niistä

    • hienoahienoa

      https://youtu.be/U3lFTxWeoqU
      Jahtaa rahaa, älä naisia. Naisten jahtaaminen on turhaa. Saat jos saat. Tuo sosiaalisuus onkin sitten hankalampi juttu. En tiedä miten sitä voisi parantaa.

    • Viinamies

      Joa ei juo viinaa niin ei pääse porukoihin eikä saa naisiakaan. Naiset ei kiinnostu raittiista miehestä. Sosiaaliseksi mieheksi pitää tulla kovan työn kautta eli juoda viinaa joka viikonlopu ja mennä sinne porukoihin tai baareihin missä ihmisiin tutustuu. Täällä palstalla valittaminen ei auta ja nuo liirum laarum jutut on turhia. Pitää lähtee baariin jos haluaa naisia.

      • Entäs tämä ongelma - yksin baarissa? Mitä olet tästä mieltä?


    • etkjjkwrjwjwtjwtjwrj

      Aktiivisuus on oleellisin asia jos missään haluaa menestyä. Luultavasti suurin osa sinkuista vaan ovat sen verran passiivisia tai haluttomia, odottavat että jotain vain tapahtuu mutta kyllä jokainen on oman onnensa seppä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe