Mitä tekisit jos Bieber ja Cheek

Eimullamuuta_

Olisivat molemmat loukussa palavassa talossa, ja ehtisit vain pelastaa yhden heistä?

Itse hakisin jääkaapista oluen ja antaisin talon palaa maan tasalle.

(Hirnahdus)

32

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

      keek on ihaan huono joten toivottavasti sitä e kukaan pelasta.

      • TärkeäMies

        Heti pelastaisin hänet! Hän on tärkeä mies suomalaisille :)


    • njhb

      Täällä taas "kiltit ja kunnolliset" tuovat esiin sen "kiltteytensä ja kunnollisuutensa".

    • Ketä ne on? Kuulostaa koiran ja kissan nimiltä. Palokunnan hommia noi savusukellukset.

      • OletkoKateellinenHeille

        Kylläpäs vähän tiedät...
        Tänne kuitenkin ihan itse tulit kirjoittamaan...?


    • Varmaankin sitten helpommin pelastettavan

      • KäytännöllinenMies

        Jare Tiihonen on käytännöllinen mies. Hän olisi tehnyt jo oman osuutensa, jotta pelastaminen olisi mahdollisimman sujuvaa.


    • Kokkelin_Kivettäjä

      Bieberin. Se on pienikokoisempana helpompi kantaa ulos palavasta talosta. Lisäksi sillä on enemmän fyrkkaa, voisi saada paremman palkkion jannun pelastamisesta.

      • EdesUnissa

        Poskimiehen pelastaja saisi USAsta lisäpalkkion siitä ettei pelastanut Majavaa. Kanadan majava on haitallinen lajike ja tuhoaa levitessään ympäristöä uusilla alueilla.


    • Naisasialooser11

      Harmittelisin, että siellä talossa ei ole kahta nuorta ja kaunista naista koska heidän palamistaan olisi nautinnollista seurata, hakisin kokiksen ja poppareita ja nauttisin esityksestä.

      Noista kahdesta pelastaisin Bieberin koska se nostaisi omaa statustani huomattavasti

      • älälipaise

        Voi siellä olla tusina nuoria naisia, koska siellä on myös Cheek ja Bieber.


    • Ei kai siinä tilanteessa kukaan alkaisi nimiä kyselemään..

    • burn.motherfucker.burn

      Juoksisin ÄKKIÄ lähimmälle bensa-asemalle hakemaan bensaa, dieseliä ja ihan mitä vain palavaa nestettä ja paljon, jonka jälkeen heittäisin ne sinne tulessa olevaan mökkiin että nuo kaksi idaria varmasti palaisi. Heittelisin puuta ja kaikkea palavaa materiaa sinne lisäksi että tulisi OIKEIN saaaaatanan isot liekit.

      • 654

        Sinäkin oot vissiin ns. "kiltti ja kunnollinen".


    • keekkihinuri

      Itse ainakin pelastaisin Cheekin ihan vain teidän ihanien palstalaisten vuoksi, koska selvästi pidätte hänen musiikistaan ja haluatte kuunnella hänen henkeviä mielipiteitään ja medialausuntojaan jatkossakin!

    • Minä pelastaisin Cheekin, sillä se on suomalainen. Jostain syystä pidän myös enemmän hänen musiikistaan, vaikka on sillä Bieberillä myös hyviä biisejä.

    • piuteegjnvfdguu

      Biibittäjän ulos raahaamisesta varmastikin hyötyisi enemmän, rahallisesti ja jos pissiksiä itselleen haluaisi.

    • teräsytm

      Höpsis, minä ehdin pelastaa molemmat. Sammuttaisin myös palon.

    • Heittäisin nestettä liekkeihin. ⛽️ Vai 🚒?

      Kuka arvaa?


      • HyväBiisi

      • HyväBiisi kirjoitti:

        Liekeissä-biisi on säilyttänyt asemansa vuodesta toiseen. Se on kyllä todella hyvä.

        Ihan ok. En nyt ite ole Cheekistä tai räpistä mitenkään liekeissä, mut kyllä tuon vielä kuuntelee. 😏


    • Pelastustehtävissä mulla ei tähänkään päivään mennessä ole ollut tapana kysellä nimiä.

      Ne pelastetaan, jotka ehditään ja kyetään.

    • Onko se Biiberi sen jonkun Selena Gomezin poikakaveri? Semmonen tatuoitu pojankloppi?

      • Kyllä..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kyllä..

        Aha, nyt tiiä sitten senkin. Aika leuhkan oloinen poika nähdystä kuvamateriaalista päätellen.

        Ei jatkoon.


      • monnom kirjoitti:

        Aha, nyt tiiä sitten senkin. Aika leuhkan oloinen poika nähdystä kuvamateriaalista päätellen.

        Ei jatkoon.

        Jenkkien Robini..


      • 876
        KonnaKettu kirjoitti:

        Jenkkien Robini..

        Kanadalainenhan se on.


    • Mitä taikka keitä ovat Bieber ja Cheek?

      • EntinenCheek

        Et tiedä...
        Jatkoa ajatellen opettele kuitenkin Jare Tiihonen -nimen. Hän tulee sitten myöhemmin odotettuna artistina tms. energisoimaan elämäämme :)


      • EntinenCheek kirjoitti:

        Et tiedä...
        Jatkoa ajatellen opettele kuitenkin Jare Tiihonen -nimen. Hän tulee sitten myöhemmin odotettuna artistina tms. energisoimaan elämäämme :)

        Jare Tiihosen nimi sanoo minulle yhtä paljon kuin Bieber ja Cheek.


      • Lycka.Till
        rytmimunat kirjoitti:

        Jare Tiihosen nimi sanoo minulle yhtä paljon kuin Bieber ja Cheek.

        Jos käytät aivojasi, niin ehkäpä nuo nimet jäävät nyt mieleesi. Peukutan aivojesi toiminnan puolesta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe