Olisivat molemmat loukussa palavassa talossa, ja ehtisit vain pelastaa yhden heistä?
Itse hakisin jääkaapista oluen ja antaisin talon palaa maan tasalle.
(Hirnahdus)
Mitä tekisit jos Bieber ja Cheek
32
485
Vastaukset
- Kaisanoasaa
keek on ihaan huono joten toivottavasti sitä e kukaan pelasta.
- TärkeäMies
Heti pelastaisin hänet! Hän on tärkeä mies suomalaisille :)
- njhb
Täällä taas "kiltit ja kunnolliset" tuovat esiin sen "kiltteytensä ja kunnollisuutensa".
Ketä ne on? Kuulostaa koiran ja kissan nimiltä. Palokunnan hommia noi savusukellukset.
- OletkoKateellinenHeille
Kylläpäs vähän tiedät...
Tänne kuitenkin ihan itse tulit kirjoittamaan...?
Varmaankin sitten helpommin pelastettavan
- KäytännöllinenMies
Jare Tiihonen on käytännöllinen mies. Hän olisi tehnyt jo oman osuutensa, jotta pelastaminen olisi mahdollisimman sujuvaa.
- Kokkelin_Kivettäjä
Bieberin. Se on pienikokoisempana helpompi kantaa ulos palavasta talosta. Lisäksi sillä on enemmän fyrkkaa, voisi saada paremman palkkion jannun pelastamisesta.
- EdesUnissa
Poskimiehen pelastaja saisi USAsta lisäpalkkion siitä ettei pelastanut Majavaa. Kanadan majava on haitallinen lajike ja tuhoaa levitessään ympäristöä uusilla alueilla.
- Naisasialooser11
Harmittelisin, että siellä talossa ei ole kahta nuorta ja kaunista naista koska heidän palamistaan olisi nautinnollista seurata, hakisin kokiksen ja poppareita ja nauttisin esityksestä.
Noista kahdesta pelastaisin Bieberin koska se nostaisi omaa statustani huomattavasti- älälipaise
Voi siellä olla tusina nuoria naisia, koska siellä on myös Cheek ja Bieber.
Ei kai siinä tilanteessa kukaan alkaisi nimiä kyselemään..
- burn.motherfucker.burn
Juoksisin ÄKKIÄ lähimmälle bensa-asemalle hakemaan bensaa, dieseliä ja ihan mitä vain palavaa nestettä ja paljon, jonka jälkeen heittäisin ne sinne tulessa olevaan mökkiin että nuo kaksi idaria varmasti palaisi. Heittelisin puuta ja kaikkea palavaa materiaa sinne lisäksi että tulisi OIKEIN saaaaatanan isot liekit.
- 654
Sinäkin oot vissiin ns. "kiltti ja kunnollinen".
- keekkihinuri
Itse ainakin pelastaisin Cheekin ihan vain teidän ihanien palstalaisten vuoksi, koska selvästi pidätte hänen musiikistaan ja haluatte kuunnella hänen henkeviä mielipiteitään ja medialausuntojaan jatkossakin!
Minä pelastaisin Cheekin, sillä se on suomalainen. Jostain syystä pidän myös enemmän hänen musiikistaan, vaikka on sillä Bieberillä myös hyviä biisejä.
- piuteegjnvfdguu
Biibittäjän ulos raahaamisesta varmastikin hyötyisi enemmän, rahallisesti ja jos pissiksiä itselleen haluaisi.
- teräsytm
Höpsis, minä ehdin pelastaa molemmat. Sammuttaisin myös palon.
Heittäisin nestettä liekkeihin. ⛽️ Vai 🚒?
Kuka arvaa?- HyväBiisi
monnom kirjoitti:
Heh, Cheek on ihan liekeissä.
https://www.youtube.com/watch?v=vYbNmHk5jnALiekeissä-biisi on säilyttänyt asemansa vuodesta toiseen. Se on kyllä todella hyvä.
HyväBiisi kirjoitti:
Liekeissä-biisi on säilyttänyt asemansa vuodesta toiseen. Se on kyllä todella hyvä.
Ihan ok. En nyt ite ole Cheekistä tai räpistä mitenkään liekeissä, mut kyllä tuon vielä kuuntelee. 😏
Pelastustehtävissä mulla ei tähänkään päivään mennessä ole ollut tapana kysellä nimiä.
Ne pelastetaan, jotka ehditään ja kyetään.Onko se Biiberi sen jonkun Selena Gomezin poikakaveri? Semmonen tatuoitu pojankloppi?
KonnaKettu kirjoitti:
Kyllä..
Aha, nyt tiiä sitten senkin. Aika leuhkan oloinen poika nähdystä kuvamateriaalista päätellen.
Ei jatkoon.monnom kirjoitti:
Aha, nyt tiiä sitten senkin. Aika leuhkan oloinen poika nähdystä kuvamateriaalista päätellen.
Ei jatkoon.Jenkkien Robini..
- 876
KonnaKettu kirjoitti:
Jenkkien Robini..
Kanadalainenhan se on.
Mitä taikka keitä ovat Bieber ja Cheek?
- EntinenCheek
Et tiedä...
Jatkoa ajatellen opettele kuitenkin Jare Tiihonen -nimen. Hän tulee sitten myöhemmin odotettuna artistina tms. energisoimaan elämäämme :) EntinenCheek kirjoitti:
Et tiedä...
Jatkoa ajatellen opettele kuitenkin Jare Tiihonen -nimen. Hän tulee sitten myöhemmin odotettuna artistina tms. energisoimaan elämäämme :)Jare Tiihosen nimi sanoo minulle yhtä paljon kuin Bieber ja Cheek.
- Lycka.Till
rytmimunat kirjoitti:
Jare Tiihosen nimi sanoo minulle yhtä paljon kuin Bieber ja Cheek.
Jos käytät aivojasi, niin ehkäpä nuo nimet jäävät nyt mieleesi. Peukutan aivojesi toiminnan puolesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764