Ei hyvältä näytä:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Touko-Aalto-ja-salarakas-Iris-viettivat-railakasta-iltaa-olutravintolassa-Iris-pummasi
"– Touko kiikutti illan mittaan oluita pöytään monta kertaa. Poistuessaan baarista Iris pummasi ohikulkijalta tulta tupakkaansa, Töölöstä kerrotaan."
Miehen kuuluu maksaa tuumasi kaljasaavi ja edellytti Toukon kantavan kaljaa pöytään koko illan, ehkä sitten myöhemmin olisi seksiä luvassa jos Touko kiltisti aisuroi osansa kuten rooliin kuuluu. Ehkä se tässä vaiheessa vielä on Toukollekin ok mutta sitten kun Saavi alkaa olla satakiloinen varmaan Touko sitten jo juottaa siinä toiveessa että se sammuisi ennen kuin joutuu panemaan.
Toukon kompastui kaljasaaviin
1
57
Vastaukset 1
- voisaatana_
Touko on näköjään paitsi huoripukki niin myös juoppokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493