Onko sitä olemassakaan ja montako kansanedustajaa sieltä tiedät. Olen huolissani näiden unohdettujen ihmisten puolesta. Onko sinne rautatietäkään? Mitä rotua ovat. Onko siellä paljolti mamuja.
Luoteis-Suomi kuka tietää
28
931
Vastaukset
- karppietvi
Onko Länsi-Suomi Ahvenabmaalta katottuna Itä-Suomi. Meri-Lappiakin mielletään Luoteis-Suomeksi. Enontekiön kunta on sitä aluetta. Ei ole kansanedustajaa. Kohta Berner saa sinne rautatien ehkä.
- cisilia
Luoteissuomalaiset saatava mukaan juttuihin. Kuoliaaksivaikeneminen loputtava.
- turistimoristi
Onkohan Luoteis-Suomessa Lidliä ja vasemmistolaisiakaan.
- Cvhg
Kanada
- gourmättöä
Kanadaan viisaa Luoteis-Suomi jäämeren rataa pukkaa ja Berneriä lumitöihin. Luoteis-Suomen olut on hyvää.
- pänikkälä
kanada
- latelleporttikielto
Jep,jep kyllä late tietää-
- cisilia
Luoteis-Suomi on Wäyrysen vastustaja.
- vasenjalkaa
Luoteis-Suomi dikkaa Lauraa.
- duodanuin
Luoteis-Suomi kuuluu myös itsenäiseen Suomeen. Hoi laarilaarilaa.
- farhao
Meidän Arpelalaisten Suomi on Lude-Duomi.
- orhamo
Dotta Gai.
- punapersepaviaanit
Vihdoinkin järkevä keskusteluaihe.
- Yhtäpipi
Niin on, ja ollaan yhtä järkeviä ko jatketaan keskustelua
- pekkaparpala
Järkevää olisi kotiin tulemattoman Lounais_Lappi lehden nimeäminen Länsi_Lappikksi.Ilmansuunnat Kemiläisillä punaisuuden takia puhuvat Lounaasta kuin Lännettymisestä. Kemi Luoteis_Suomeen siirtäisin. Lännenlokarikin Kemissä on Lounaislokari.
- nainonhan
Lännen Kemi hahhaa olisiko Venäjä Kemiläisllä Koillisessa eikä vastapäätä Kemiä Idässä?
- yrjölöitä
Laura Huhtasaari on Luoteissuomen presitentti. Lounas-Lappi kemi naurattaa. Alueuutisissa se on turku ja pori
- cisilia
Luoteeseen kannatus nousee siniset valtaa paikan.
- hbpladet
Siniset luoteissuomi tarpeettomat ,
- Jhii
Paavo on Meri Lapin ehdokas
- sairaanhyvä
Laura on Luoteis-Suomen ehdokas.
- pekkaparpala
Luoteis-Suomi kotoutta Teuvo Hakkaraisen sahaamaan meille puut pitää tuoda ei täällä ole.
- isäsimaa
Turussa ja Porissa Lounaissuomen uutiset miten Kemi kehtaa julkaista Lounais-Suomea ja pelastaa Mehiläistä.
- paavopa
Teuvo ja Laura vaalien jälkeen Luoteis-Suomen pelastajiksi. Rautatien ja linja-autoasema sinne niin syväsatama ja lentokenttä minä en intä olrn keminmaasta lounais-suomista.
- karppietvi
KUKAAN EI PERUSTA OLEMATON PAIKKA EI IHMISIÄ KEPULAISIAKAAN.
- läkälääkäri
Laura perustaa ja on luotosuomenkin resitentti.
- roirohki
Laura nyt johtaa Luoteis-Suomen kaljuppia.
- jihii
Mette ei näytä meän perän säätä edes äänestyspäivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181