Näin muutama viikko sitten todella söpön miehen juna-asemalla ja heti tsekkasin Tinderin mutta ko. tyyppiä en löytänyt sieltä. Jos vielä näen tän miehen uudelleen niin uskaltaako mennä puhumaan sille vai pitäiskö se mua jonain kahelina?
Söpö mies juna-asemalla
7
1476
Vastaukset
Kamoon, eikö joku vois vastata? Olisko ihan friikkiä mennä jutteleen sille?
- wefbwreb
nykyajassa on jotain todella pahasti vialla ja sinä olet siitä loistava esimerkki.
- FewerMan
Toi nainen on aika erikoisen näköinen. Mä luulen, et se mies juoksee karkuun, kun tuollainen alkaa lähestymään....
- Rohkeuttatreffailuun
Minusta on hyvä jos ihmiset puhuisivat enemmän. Kaveri voi olla ujo ja voinut katsella sinua salaa.
Mene juttelemaan, jos kaveria ei kiinnosta, niin juna tulee kohta ja asia on ohi sillä kertaa. Jos kiinnostaa, niin eihän sitä tiedä mitä siitä tulee. Muutenkaan toisesta ei voi tietää, ennenkuin pääsee puhe etäisyydelle. - Tuujutteleen
No menet tietenkin puhumaan.
Tottakai kannattaa mennä. Useammat vanhukset harmittelevat tekemättä jääneitä juttuja, kuin noloja juttuja. Mitä siinä voisi tapahtua? Mies on varattu, ei olekaan kiinnostava suunsa avattuaan, ei ole kiinnostunut susta ... jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107