Vartijan palkka

vartijantyötkiinnostaa

Hei olen 15- vuotias poika ja mulla on peruskoulu kohta loppumassa ja vartijan hommat kiinnostais mutta oon kuullu että palkka on huono, voisiko joku joka tietää paljonko palkkaa saa kun aloittaa kun on tehnyt töitä 2v ja kun 7v ja on näitä tasoja 1-5 niin miten näitä tasoja saisi ylöspäin? Kiitos jo etukäteen.

6

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneaa

      10-12€/h.
      Alle 18 vuotiaana et pääse.
      Pitää käydä vartijakoulutus ( palkaton ).
      Palkkaa voi hilata ylöspäin puhumalla ja näyttämällä taitonsa, muuten menee ihan tessin mukaan, eli kokemuksen tai aseman mukaan maksetaan.
      Työvuorot voivat sitten ola mitä vain, maan ja taivaan väliltä ja yölisät ovat surkeat.

      • eiookiire

        kyllä nyt ikävästi on niin, että pitää olla vähintään se 18v. eikä muutenkaan peruskoulu-, tai edes lukiopapereilla pääse mihinkään duuniin (paitsi puhelinmyyjä). Haet vain johonkin kouluun ja luet paperit. kyllä se aikuiselämä sitten muutaman vuoden päästä koittaa


    • r5y6thgbfv

      itse sain 16€/h

      • talkooHenkeä

        Et ainakaan vartijana. Vartijat ovat ravintoketjun alapäässä, ainakin palkkauksessa.


      • r756y4trgf
        talkooHenkeä kirjoitti:

        Et ainakaan vartijana. Vartijat ovat ravintoketjun alapäässä, ainakin palkkauksessa.

        Varmaan sain 16€/h


    • Anonyymi

      Vartijan tes mukainen palkka n. 10,5 €/h.
      Emme teetä täysejä tunteja kuukaudessa vaan suurinosa on 0 h sopimuksia tai.40-80 h sopimuksia.
      Vartijan keskimääräinen brutto ansio on 1400 € / kk miinus verot pois.
      Noin 1100 -1200 € kuukadessa käteen, riippuu vetoprosentista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe