Joku otti kiinni lapsen kyynärpäästä uimahallissa

HämmentynytÄiti

Yhdeksänvuotias tyttäreni sukelsi kohti altaan portaita. Portaiden vieressä altaan päädyssä värjötteli vedessä ulkomaalaisilta vaikuttaneita nuorehkoja miehiä. Kun lapsi ui heidän ohitseen päästäkseen tikkaille, yksi miehistä tarttui tytärtäni kyynärpäästä ja veti hänet pintaan ja lähemmäs itseään. Odotin lastani altaan laidalla ja huomasin tilanteen. Let her go, sanoin miehelle englanniksi. Kun mies huomasi minut, hän laski otteensa irti. Tytär koki tilanteen hieman outona ja tungettelevana, mutta ei ehtinyt pahasti säikähtää. Mihinkään muualle kuin kyynärpäähän ei koskettu. Miten tilanne teidän mielestä pitäisi tulkita? Oliko kyseessä väärintulkittu auttamisyritys? Tapahtuuko tuollaista usein Leppävaaran uimahallissa? Tulisiko vastaavasta kertoa uimavalvojalle? En tiedä miksi mies teki niin, koska yhteistä kieltä ei ollut. Vaikka mitään sen kummempaa ei tapahtunut, asia jäi hieman askarruttamaan minua.

6

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d123d123d

      he eivät koe sitä epänormaaliksi ottaa tuntemaatomaan naiseen fyysistä kontaktia

    • Hohhoijjjaa

      Miksi olettaa pahinta? Ehkä se näytti siltä, että tyttö tarvitsi apua

    • tyiiytiyt

      Aloitusviesti on taas jonkun häiriintyneen persun trolli.

      • HämmentynytÄiti

        En ole persu, enkä ole häiriintynyt. Tyttäreni osaa uida ja sukeltaa hyvin. Tyttö koki tilanteen, jossa vieras mies veti hänet lähelleen yllättäin kesken uinnin epämiellyttävänä ja outona. Siten tyttö olisi tilanteen kokenut myös silloin, jos kyseessä olisi ollut suomalainen mies.
        Tytön reagointi ei mielestäni tee myöskään yhdeksänvuotiaasta tyttärestäni häiriintynyttä, saatika persua. Olemme käyneet uimassa ennen tapahtumaa ja myös tapahtuneen jälkeen. Tätä tapausta lukuunottamatta mitään erikoista ei ole uintireissuilla meille tapahtunut, vaikka uskoakseni ulkomaalaisen oloisia uimareita on todennäköisesti silloinkin ollut uimassa.


      • ins_allah

        Ehkä viime aikojen uutisoiduista tapahtumista johtuen monet voivat jopa ylireagoida?
        Monissa kulttuureissa ei ole tavallista, että ihmiset ovat vähissä vaatteissa samoissa tiloissa, yhteissaunominen olisi heille varmaan järkytys?
        Luultavasti (tai toivottavasti?) mies kuvitteli pelastavansa hukkuvan pikkutytön?

        Itsekin äitinä olen joutunut reagoimaan, kun joku tuntematon mies tarttuu lapseeni kiinni. Etelänmatkoilla vähän vastaavaa on tapahtunut; nuoret miehet "avuliaina" koskettelivat lapsiani mielestäni turhan läheisesti monissa tilanteissa.
        Monissa maissa lapsia huomioidaan ihan eri tavalla kuin täällä.


    • uimarikuivari

      Jos yrittävät vain sopeutua maahan maan tavoilla? Siellähän sitä uimahallissa istuu aina saunoissa ja terapia-altaissa rivi eläkeläissetämiehiä lapsia tiiraamassa. Saunassa pyytävät vähän pesemään selkää jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe