Mitä mies tarkoittaa ku sanoo

että nainen on liian "needy" ja "takertuva"?

9

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nEEDY TARKOITTAA KÖYHää (kas CL alkoi keljuilemaan), eli ei ole toiveiden mukainen.
      Takertuva taas ettei anna sanojan mielestä tarpeeksi tilaa.

• Ei kyl tarkota köyhää :D

• vaihtamallaparanee

Runonraja on oikeessa. Needy tarkoittaa, että mies peitellysti viestittää olevansa niin köyhä ettei kykene vastaamaan taloudellisiin tarpeisiisi.

• vaihtamallaparanee kirjoitti:

Runonraja on oikeessa. Needy tarkoittaa, että mies peitellysti viestittää olevansa niin köyhä ettei kykene vastaamaan taloudellisiin tarpeisiisi.

Enemmän tarkoitin naisen ajatusmaailman olevan köyhä ja tavoiltaan seurustelukumppaniin takertuva.

• Jotenkin näin.... Nainen on huomionhakuinen ja vaativa. Ei anna miehelle tilaa, vaan edellyttää jatkuvaa hyväksyntää. Nainen ripustautuu ja ohjailee miehen tekemisiä ja sanomisia ulkopuolelta. Tämä on yksi tapa hallita miestä.

• cavitysearch

mille sun pierut haisee?

• Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!

• LaRito kirjoitti:

Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!

Joo, tulee usein haettua Googlesta tietoa. Paitsi nyt. Tuon em. tekstin vetäisin osan arvaamalla ja loput päättelemällä. Käytin naisenlogiikkaa. :)

Pidän enemmän miehistä, jotka ovat aktiivisempia osapuolia. Itselle olisi todella vierasta roikkua ja takertua mieheen. Miehen kiinnostuksen pitää näkyä ja kuulua, vaikka sitten korvaan kuiskutteluna.
        Olen luonteeltani enemmän sellainen viilipyttymalli, mutta en mikään kylmä jääsydän sentään.

• yybee
        LaRito kirjoitti:

Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mä liikutun. Lartsa on kaikkien näiden vuosien jälkeen löytänyt caps lockin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      110
      7362
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      37
      4295
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3782
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      1990
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      70
      1486
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1458
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      179
      1142
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1118
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1043
    Aihe