Miten reagoisitte minuun, jos kohtelisin teitä muitakin samalla tavalla kuin muhkua? Jatkaisitte mulle kommentointia ja mun palstaperseessä roikkumista? Jotenkin toisin?
Tais olla edellinen aloitus jollekin vähän liikaa. Kokeillaan sit vähän hellemmällä otteella... :)
Kysymys palstan naisille.
165
2134
Vastaukset
- Wwu
Koska tunnustat rakkautesi?
- Gnuk
Sinuun?
Vaikka heti :) <3 - Wwu
Gnuk kirjoitti:
Sinuun?
Vaikka heti :) <3Ootko homo?
Wwuwuw kirjoitti:
Koitas jo keksiä oma nimimerkki.
Ja aloituksesta: ei mitään hajua mistä on kyse, eikä kiinnosta tietääkään.
- wuww
Wwuwuw kirjoitti:
Koitas jo keksiä oma nimimerkki.
Se on Wwu ja sä olet Wwuwuw. Teillä on eri nimimerkit.
- Gnuk
Rakastan mä sinuakin. No hätä! :) <3
Ookkonää kännykällä täällä? Tai pääsetkö kokeilee kännykällä? Mä en näe etusivulla mitään kännykästä...jokohan bannasivat mut.... etsimällä löysin tähän... prkle!
Dissident kirjoitti:
Ookkonää kännykällä täällä? Tai pääsetkö kokeilee kännykällä? Mä en näe etusivulla mitään kännykästä...jokohan bannasivat mut.... etsimällä löysin tähän... prkle!
Sama homma miulla kännyn kautta. Ei suostu lataamaan sivustoa kännyllä kunnolla.
pete_pjn kirjoitti:
Sama homma miulla kännyn kautta. Ei suostu lataamaan sivustoa kännyllä kunnolla.
.. Johtuukohan siitä, että palsta tunkee tällä hetkellä jotain "HaastatteluPyyntö" PopUp Ikkunaa?.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Johtuukohan siitä, että palsta tunkee tällä hetkellä jotain "HaastatteluPyyntö" PopUp Ikkunaa?.. ;P
Juu voipi olla paljon mahdollista, että siitä johtuu.
pete_pjn kirjoitti:
Juu voipi olla paljon mahdollista, että siitä johtuu.
Ahas...No kaupallisuus jyrää ihmisten sosiaalisen kanssakäymisen 100-0. Kiitos taas suomi 24. Hienoa!!!
- Gnuk
Ei rakkaus tunne sukupulirajoja. :D
- Wwu
Hyi saatana!
- Gnuk
Wwu kirjoitti:
Hyi saatana!
Ja sit jotkut sanoo minua rajoittuneeksi... :D
- kuninkaiden
Sun pitää nyt vain hyväksyä se että ärsyttäviäkin ihmisiä on palstalla eikä niihin kannata kiinnittäää huomiota.Teet jatkuvasti kärpäsestä härkäsen.
- Gnuk
En tee. Tähän tilanteeseen ei olla tullu pienessä hetkessä. Tiedätkö kuin harvoin olen ollut jotakin kohtaan yhtä kusipäinen? Aika harvoin ja kohteet on saanut sen ansaitusti. Käytäksen kaava on ollut hyvin samanlainen kuin muhkulla. Ja tarkoitan ihmisiä reaalielämässä.
- kuninkaiden
Gnuk kirjoitti:
En tee. Tähän tilanteeseen ei olla tullu pienessä hetkessä. Tiedätkö kuin harvoin olen ollut jotakin kohtaan yhtä kusipäinen? Aika harvoin ja kohteet on saanut sen ansaitusti. Käytäksen kaava on ollut hyvin samanlainen kuin muhkulla. Ja tarkoitan ihmisiä reaalielämässä.
Nyt emme ole reaalielämässä, vaan keskustelupalstalla. Ette tunne toisianne, ja luulet että joku random nettimuija roikkuu sun perässäsi jos se kommentoi sun aloituksiasi?
- heresince2009
kuninkaiden kirjoitti:
Nyt emme ole reaalielämässä, vaan keskustelupalstalla. Ette tunne toisianne, ja luulet että joku random nettimuija roikkuu sun perässäsi jos se kommentoi sun aloituksiasi?
Gnuk on narsisti ja kuvittelee kaikkien naisten olevan kiinnostuneita hänestä. Todellisuudessa muhku inhoaa gnukia eli genio.menteä ja ilmeisesti vain vittuillakseen vastaa hänen aloituksiinsa häntä ärsyttääkseen.
- Gnuk
kuninkaiden kirjoitti:
Ai luulen? Lakkaan luulemastakun se lakkaa roikkumasta. Siksi kirjoitan nimimerkilläkin, että se minun ohittaminen olisi kaikille sitä haluaville mahdollisimman helppoa. Minä nät ohitan tietyt nimimerkit jpiden kanssa ei kiinnosta keskustella. Se onnistuu aika helposti rullaamalla ne nopeasti ohi ja kommentoimalla niille, joille haluan kommentoida. Enkä roiku kenenkään palstaperseessä. Jos taas kommentoin jollekin enkä saa vastakommenttia, annan olla. Ei se ole sen vaikeampi juttu. Ei ole ainakaan suurimmalle osalle muita. Mutta muhkulle on, koska hänellä on Oikeus siihen ja sitä Oikeutta ei voi jättää käyttämättä... :D
- oudot-tavat
Gnuk kirjoitti:
Muistaakseni vittuilit myös yksinkertaiselle.blondille Miehen Logiikassa jatkuvalla syötöllä. Mistä lie hänellekin ragesit.
- bebs
oudot-tavat kirjoitti:
Muistaakseni vittuilit myös yksinkertaiselle.blondille Miehen Logiikassa jatkuvalla syötöllä. Mistä lie hänellekin ragesit.
gnuk ei kestä rukkasia = vihanpitoa
- Gnuk
Mut tosissaan. Löytyykö palstan naisista sellaista naista muhkun lisäksi, joka pitäisi sellaisesta kohtelusta mitä muhku multa osaksi saa?
- kohtelusi.muhkis
Valuttaa Kuin vesi hanhen selästä
- ybis
miehen logiikassa genio yritti iskeä kaikki naiset, torjujat maksaa velkaa yhä vielä
- ihastuipeteen
Alruna häädettiin genion toimesta huorittelemalla puskista
- cobis
Eli nää kaksi on joskus tunteneet ja olleet hyvissä väleissä, jutelleet enemmänkin keskenään, ja joku on käsittänyt jotain väärin.
Muuten tässä ei ole mitään järkeä. - z-xr
cobis kirjoitti:
Eli nää kaksi on joskus tunteneet ja olleet hyvissä väleissä, jutelleet enemmänkin keskenään, ja joku on käsittänyt jotain väärin.
Muuten tässä ei ole mitään järkeä.Kunnon draamaa se oli. Elämä on.
Jätän tämän vain tähän...
https://i.imgflip.com/1fedrn.jpg- Palstatohtori
sairastuneet henkilöt yliarvioivat säännönmukaisesti omat kykynsä ja vähättelevät toisten ominaisuuksia. Heidän ajatusmaailmansa tukee käsitystä omasta paremmuudesta ja he myös odottavat toisten kohtelevan heitä ylivertaisena. Narsistisen henkilön kyky myötätuntoon on heikentynyt ja hän käyttää toisia hyväkseen. Narsistin käytös voi olla ylimielistä ja jopa röyhkeää. Narsistinen henkilö on usein kateellinen toisten saavutuksista. Narsistin omissa mielikuvissa pyörii jatkuvasti ajatuksia menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta.
Narsisti hakee tyydytystä toisten voittamisesta ja hänen on vaikea sietää häviämistä. Narsisti ihailee valtaa ja tavoittelee sitä. Narsistin arvomaailmaa sävyttää usein autoritäärisyys ja hän ihailee ns. kovia arvoja. Narsistinen henkilö on yliherkkä arvostelulle. Häiriöön liittyy erityisesti pettymystilanteissa esiintyvää masennusta ja päihteiden väärinkäyttöä.
Että vaihda Gnuk palstaa, tai /ja hakeudu hoitoon...- narriksi
Markku Salon mukaan narsistiselle häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla: uhkailuin, painostaen, tekemällä rikosilmoituksia, valituksia ja kanteluita.[16] Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla.
- Palstatohtori
narriksi kirjoitti:
Markku Salon mukaan narsistiselle häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla: uhkailuin, painostaen, tekemällä rikosilmoituksia, valituksia ja kanteluita.[16] Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla.
Mutta jos joku koittaa lähteä "hovista" alkaa hänen ajojahti... no mitenkäs nyt on käynyt? Mitä tämä aloitus on?
- bvcac
Psykoanalyytikkojen mukaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[9] Psykoanalyytikko Jorma Myllärniemen mukaan narsistisen luonnehäiriön on arveltu yleistyneen viime aikoina, kun sen sijaan neuroosit olisivat vähentyneet.[1]
Psykoanalyytikkojen mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle on tyypillistä tunteettomuus. Ihmiseltä puuttuu kyky kokea tunteita eikä hän näin kykene viestimään tunteiden avulla. Arnold Modellin mukaan narsisti haluaa välttää läheisiin ihmissuhteisiin kuuluvia kokemuksia. Narsistin itseriittoisuuskuvitelma torjuu muihin liittyvät toiveet ja toiveisiin liittyvät ahdistukset. - Gnuk
Reaktioita ja näkökulmia on aina mielenkiintoista lukea. Joskus täällä, joskus muualla. Ja lopulta tulee aina samaan lopputulokseen. Ihmiset on kaikkialla hyvin samanlaisia.
Yhdet lukee otsikon ja aloittaa mökän ja someraivon siitä eivätkä vaivaudu lukemaan koko artikkelia ja kenties artikkelin lähdettä mikä on usein linkkinä artikkelissa. Otsikko kertoo kaiken ja siitä tehdään johtopäätökset.
Toisilla on jo jonkinlainen valmis mielipide jostain eikä mitkään tosiasiat saa muuttamaan niitä valmiita mielipiteitä.
Kolmansilla on vaan tapana uskotella mustan olevan valkoinen ja valkoisen olevan musta. Se harmaa alue on täysin hukassa.
Tunteita kuumentavat keskustelut venyvät usein aika pitkäksi ja suurin osa siitä on päätöntä huutelua, vailla mitään todellisuuspohjaa. Joukkoon toki mahtuu mietittyjä ja järkeviäkin juttuja, mutta ne kyllä tuppaa hukkumaan sen paskan alle.
Itse vaan usein ihmettelen sitä, että miten ihmiset näkevät kaiken niin kuin näkevät? Eli vaan sen minkä haluavat nähdä ja ummistavat silmänsä kaikelta muulta mitä asioihin liittyy? Eli mind sees what it wants to see..
Eipä ihme, et aika moni on aika fucked up. Se itsensä kusettamisen jalo taito. Vähän niinku kokoomusta äänestävät duunarit, jotka uskovat työnteolla joskus rikastuvan... :)- jaassoo
Missä se artikkeli on? :)
- Kaikuukaikuu
Eikö metsä huudakkaan sitä mitä haluat? Miksi sieltä kuuluu se sama kysymys vastaan minkä esität?
Miellyttämälläkään et saa ihmisiä tekemään mitä haluat. - Gnuk
Mä nyt puhun aika yleisellä tasolla. Kiinnostavaa nähdä miten ihmiset näkee ja kokee ympäröivän. Ja minkä jättää näkemättä. Tahalleen. Tai minkä vääntää mielessään väkisin joksikin muuksi mitä se todellisuudessa on...
- selitystäselitystä
Kuulostat ihan Tomi Metsäkedolta :DDDDDDDDDDDDDDD
- haastattelijaa
Gnuk kirjoitti:
Mä nyt puhun aika yleisellä tasolla. Kiinnostavaa nähdä miten ihmiset näkee ja kokee ympäröivän. Ja minkä jättää näkemättä. Tahalleen. Tai minkä vääntää mielessään väkisin joksikin muuksi mitä se todellisuudessa on...
Sanoit, ettet ole vittuillut muille palstalla ja heti tuli esimerkkejä, että kyllä olet. Mitä siihen kommentoit?
- Gnuk
Kaikuukaikuu kirjoitti:
Eikö metsä huudakkaan sitä mitä haluat? Miksi sieltä kuuluu se sama kysymys vastaan minkä esität?
Miellyttämälläkään et saa ihmisiä tekemään mitä haluat.Ei ole kyse siitä, vaan siitä että mua kiinnostaa miten ihmiset näkee asiat. Ja te teette nyt täällä juuri niin kuin minä haluan teidän tekevän... :)
- Gnuk
haastattelijaa kirjoitti:
Sanoit, ettet ole vittuillut muille palstalla ja heti tuli esimerkkejä, että kyllä olet. Mitä siihen kommentoit?
En ole kohdellut ketään yhtä törkeästi kuin muhkua.
Vittuilut on ihan eri juttu... :) - ihmetouhua
Gnuk kirjoitti:
En ole kohdellut ketään yhtä törkeästi kuin muhkua.
Vittuilut on ihan eri juttu... :)Myönnät siis että olet ollut törkeä muhkua kohtaan? Ja vittuillut mm. alrunalle, ybikselle ja ratikalle puskista ja muutoin. No, tapansa kullakin, mutta lapselliselle vaikuttaa.
- Gnuk
ihmetouhua kirjoitti:
Myönnät siis että olet ollut törkeä muhkua kohtaan? Ja vittuillut mm. alrunalle, ybikselle ja ratikalle puskista ja muutoin. No, tapansa kullakin, mutta lapselliselle vaikuttaa.
Kuka on alruna? Ybis?
Ratikan muistan. Se oli ihan ok. Ei oltu aina välttis kaikesta samaa mieltä, mut sillä jampalla oli huumorintajua. Siitä pidin. Ei ongelmia hänen kans. - eheheheheheeeeeeeeeeee
Gnuk kirjoitti:
Kuka on alruna? Ybis?
Ratikan muistan. Se oli ihan ok. Ei oltu aina välttis kaikesta samaa mieltä, mut sillä jampalla oli huumorintajua. Siitä pidin. Ei ongelmia hänen kans.Genio leikkii salaperäistä :D
- palstamasa
selitystäselitystä kirjoitti:
Kuulostat ihan Tomi Metsäkedolta :DDDDDDDDDDDDDDD
Mulla tuli mieleen matti nykänen: "näin ja noin, ja vähän nuin."
- virkistetään
Gnuk kirjoitti:
Kuka on alruna? Ybis?
Ratikan muistan. Se oli ihan ok. Ei oltu aina välttis kaikesta samaa mieltä, mut sillä jampalla oli huumorintajua. Siitä pidin. Ei ongelmia hänen kans.https://keskustelu.suomi24.fi/t/12191836/oliko-nimimerkki-alruna
muistatko?
- niinpäsnii
Oletko muuten koskaan ollut oikein hyvissä väleissä kenenkään miespalstalaisen kanssa? Ratikan väitit tavanneesi joskus, mutta hänellekin vittuilit aina puskista.
- ei-kannata-kaveerata
Kaappi/Dissident yritti pitkään olla ystävällinen ja kaverillinen Gnuk-geniolle, mutta tämä vittuili puskista koko ajan kaapille. Eräänä päivänä kaappi sitten tajusi Genio-Gnukin aidon olemuksen.
- Gnuk
ei-kannata-kaveerata kirjoitti:
Kaappi/Dissident yritti pitkään olla ystävällinen ja kaverillinen Gnuk-geniolle, mutta tämä vittuili puskista koko ajan kaapille. Eräänä päivänä kaappi sitten tajusi Genio-Gnukin aidon olemuksen.
Korjaa jos olen väärässä, mutta täältä päin katsottuna gnuk/sioille.helmiä ei tehnyt palstalle kaipausaloituksia kaappi/dissitentistä... :D
- e-kannata-kaveerata
Gnuk kirjoitti:
Korjaa jos olen väärässä, mutta täältä päin katsottuna gnuk/sioille.helmiä ei tehnyt palstalle kaipausaloituksia kaappi/dissitentistä... :D
Kuka niin väitti? Mutta mitä pahaa siinä oli, jos kaappi teki sinusta, jos halusi rupatella sinun kanssasi pahaa aavistamatta ja sinun vittumaisuuttasi tuntematta? Kyllä kaksi miestäkin voivat rupatella palstalla kavereina. Ei tämä mikään iskupalsta ole.
- Selvääpässinlihaa
ei-kannata-kaveerata kirjoitti:
Kaappi/dissis on uhka genio/gnukille... siks ei noteraa muuta kuin huutelemalla puskista. Ja zönkkö/muhku taas on kaappi/dissiksen kanssa kuin paita ja perse...rupee käymää genio/gnukin hermoille..
- Gnuk
e-kannata-kaveerata kirjoitti:
Kuka niin väitti? Mutta mitä pahaa siinä oli, jos kaappi teki sinusta, jos halusi rupatella sinun kanssasi pahaa aavistamatta ja sinun vittumaisuuttasi tuntematta? Kyllä kaksi miestäkin voivat rupatella palstalla kavereina. Ei tämä mikään iskupalsta ole.
Yks juttu. Mä kyllä kehtaan vittulla halutessani nimimerkillä. En häippäse puskaan sen takia. Kukaan teistä ei ole minulle niin tärkeä, että teidän mielipiteenne minusta olisi mulle niin tärkeä.
Kaappi on muhkun maskuliininen inkarnaatio. Tosin vähän fiksumpi ehkä sosiaalisesti kuin muhku. Mut se johtuu siitä, että kaapilla on muutakin elämää kuin palsta.
Noin kuin jo kerroin toisessa aloituksessani. Minä en pahemmin diggaa takertuvista paskiaisista. Koen sellaiset väkivaltaisina tungettelijoina. - Gnuk
Selvääpässinlihaa kirjoitti:
Kaappi/dissis on uhka genio/gnukille... siks ei noteraa muuta kuin huutelemalla puskista. Ja zönkkö/muhku taas on kaappi/dissiksen kanssa kuin paita ja perse...rupee käymää genio/gnukin hermoille..
Olisivatkin keskenään. Tämäkään aloitus ei olisi nähnyt päivänvaloa... :)
Gnuk kirjoitti:
Yks juttu. Mä kyllä kehtaan vittulla halutessani nimimerkillä. En häippäse puskaan sen takia. Kukaan teistä ei ole minulle niin tärkeä, että teidän mielipiteenne minusta olisi mulle niin tärkeä.
Kaappi on muhkun maskuliininen inkarnaatio. Tosin vähän fiksumpi ehkä sosiaalisesti kuin muhku. Mut se johtuu siitä, että kaapilla on muutakin elämää kuin palsta.
Noin kuin jo kerroin toisessa aloituksessani. Minä en pahemmin diggaa takertuvista paskiaisista. Koen sellaiset väkivaltaisina tungettelijoina.Mitähän vittua sä sitten vielä länkytät siinä ja korostat itseäs häh? Anna olla ja keskity muihin juttuihin, niin kun muutkin ihmiset. Sillä hyvä.
- Selvääpässinlihaa
Gnuk kirjoitti:
Olisivatkin keskenään. Tämäkään aloitus ei olisi nähnyt päivänvaloa... :)
Tässä samassa aloituksessahan nuo kirjoittelevatkin jo keskenään... ahistaako?
- eijuma
Ei perkele miten lapsellista päättelyä :D Olette aikuisia.
- eijuma
Millä tavallahan se kaappi nyt on uhka? :D
- Gnuk
Tässä samassa aloituksessahan nuo kirjoittelevatkin jo keskenään... ahistaako?
No vähän. Kirjoittelisivat jossakin toisessa mikä ei ole minun kyhäämä. Olisi huomattavasti helpompaa vältellä heitä ja heidän minua... :D
- Selvääpässinlihaa
eijuma kirjoitti:
Millä tavallahan se kaappi nyt on uhka? :D
No tuossahan alla jo näät...
- pässit
No tuossahan alla jo näät...
Ei ole mitään syytä miksi tuo asia kävisignukia hermoille.
Eh, tuota. onko muhku päässyt ihon alle? Jotenkin ei sovi siihen kuvaan jota olet luonut että itsenäinen oman tiensä kulkija joka ei välitä muiden sanomisista. Eikös se ole ihan sama ketkä ketjuun kommentoivat? jos ei kiinnosta niin jättää vaan vastaamatta? Vai onko nyt niin että teille alfamiehille tosiaan on kova paikka jos/kun joskus on tullut torjutuksi?
Onko sulla huono omatunto vai miksi vatvot turhia asioita?
Helekatti. Ei toimi kännykällä enää koko tää suhdeosio. Jokohan bannasivat mut kokonaan pois?
Walkerista tunnistaa...heh...Dissident kirjoitti:
Helekatti. Ei toimi kännykällä enää koko tää suhdeosio. Jokohan bannasivat mut kokonaan pois?
Walkerista tunnistaa...heh...Mikäs siihen tuli, operaattori ongelma? Tuskin ne sentään bannaa, kun ei taida olla mitään hyvää syytä. :)
Aijaa...heh. ;)monnom kirjoitti:
Mikäs siihen tuli, operaattori ongelma? Tuskin ne sentään bannaa, kun ei taida olla mitään hyvää syytä. :)
Aijaa...heh. ;)Siis ei näy aloituksia... tään kerkesin nähdä kun kotona aukaisin ja muistin vaan sanan aloituksesta, sit etsi-toiminnolla löysin tään. Noh... ei voi mitään. Mut eilen oli sama homma. Työkoneella toimii. Kännykät ei.
Juu. No eräs kanssa sua kaipaili...fhl. mutta mä alan olla vähän hämillään sen jutuista... mitenkähän sanois? Jossain nyt lyö tyhjää???Dissident kirjoitti:
Siis ei näy aloituksia... tään kerkesin nähdä kun kotona aukaisin ja muistin vaan sanan aloituksesta, sit etsi-toiminnolla löysin tään. Noh... ei voi mitään. Mut eilen oli sama homma. Työkoneella toimii. Kännykät ei.
Juu. No eräs kanssa sua kaipaili...fhl. mutta mä alan olla vähän hämillään sen jutuista... mitenkähän sanois? Jossain nyt lyö tyhjää???Öö, mullakin eilen näkyi vaan osa sivun otsikoista, ei selannut sivua alas asti. Mutten osannut huolestua. Kotikone toimii ihan moitteettomasti. Vielä.
Heh, joku on kypsynyt meidän juttuihin ja koittaa kaataa meidän verkot. x)
Aha? Joku hämminki?Kai se on mentävä nukkumaan, ettei toi yks herkkis kuole paniikkihäiriöönsä. Ei oo mukavaa, jos saa tuomion kuolemantuottamuksesta ja psyykkisistä ongelmista, palstailemalla. Mutta hyvät illat ja työniloa, ilmeisesti oot siis töissä. :)
monnom kirjoitti:
Öö, mullakin eilen näkyi vaan osa sivun otsikoista, ei selannut sivua alas asti. Mutten osannut huolestua. Kotikone toimii ihan moitteettomasti. Vielä.
Heh, joku on kypsynyt meidän juttuihin ja koittaa kaataa meidän verkot. x)
Aha? Joku hämminki?No olkoonsa... mut töllötinkään ei toimi...saartaako joku koko pohjoissavon? Heh..
Vähemmästäkin...
Lukaseppa vaikka siitä "sinkut palstalla toistuva ongelma"-aloituksesta mun ja sen kirjoituksia... ahistaa jotenkin...monnom kirjoitti:
Kai se on mentävä nukkumaan, ettei toi yks herkkis kuole paniikkihäiriöönsä. Ei oo mukavaa, jos saa tuomion kuolemantuottamuksesta ja psyykkisistä ongelmista, palstailemalla. Mutta hyvät illat ja työniloa, ilmeisesti oot siis töissä. :)
Plääh. Antaisit vaan olla. Ignooraa vaan ja kirjoitat minne tykkäät.
Mutta meehän sä nukkumaan. Ja ihan kotosalla olen. Huomenna vasta yöhön.- nainen-sivusta
Dissident kirjoitti:
Siis ei näy aloituksia... tään kerkesin nähdä kun kotona aukaisin ja muistin vaan sanan aloituksesta, sit etsi-toiminnolla löysin tään. Noh... ei voi mitään. Mut eilen oli sama homma. Työkoneella toimii. Kännykät ei.
Juu. No eräs kanssa sua kaipaili...fhl. mutta mä alan olla vähän hämillään sen jutuista... mitenkähän sanois? Jossain nyt lyö tyhjää???Fhl on jonkin sortin akateeminen autisti. Sosiaalisesti pikkulapsen tasolla, vaikka opiskelisikin yliopistossa. Aika ahdistava tapaus, mutta vaaraton, mitä ilmeisemmin.
nainen-sivusta kirjoitti:
Fhl on jonkin sortin akateeminen autisti. Sosiaalisesti pikkulapsen tasolla, vaikka opiskelisikin yliopistossa. Aika ahdistava tapaus, mutta vaaraton, mitä ilmeisemmin.
No mä oon vaan oikeesti jo huolissaan...onhan hän ollut omaperäinen aina, mut viimeaikoina jutut on mennyt jo sille tasolle, että mietin, että ymmärtääkö hän naisen ihmisenä ollenkaan...
- nainen-sivusta
Dissident kirjoitti:
No mä oon vaan oikeesti jo huolissaan...onhan hän ollut omaperäinen aina, mut viimeaikoina jutut on mennyt jo sille tasolle, että mietin, että ymmärtääkö hän naisen ihmisenä ollenkaan...
Sehän tuli palstoille naisena esiintyen. Ensin joku Sininen enkeli tms., sitten tähti . Olisko trans-ihmisiä, muttei kuitenkaan homo. Maksimissaan bi. Hyvin omalaatuinen tapaus.
Sehän tuli palstoille naisena esiintyen. Ensin joku Sininen enkeli tms., sitten tähti . Olisko trans-ihmisiä, muttei kuitenkaan homo. Maksimissaan bi. Hyvin omalaatuinen tapaus.
Jep. No ompahan meitä tietty moneen junaan...
Fhl on jonkin sortin akateeminen autisti. Sosiaalisesti pikkulapsen tasolla, vaikka opiskelisikin yliopistossa. Aika ahdistava tapaus, mutta vaaraton, mitä ilmeisemmin.
Nah... vähän leija luonteeltaan, mutta älkää nyt autistina pitäkö.
Sinänsä hyvä, että joku on toppuutellut hänen juttujaan url. Minäkin kuljen Joensuussa säännöllisesti ja epäilen, että olen nähnyt hänet. Hänen olisi parempi suodattaa juttunsa hiukan tarkemmin...Mehukatri kirjoitti:
Nah... vähän leija luonteeltaan, mutta älkää nyt autistina pitäkö.
Sinänsä hyvä, että joku on toppuutellut hänen juttujaan url. Minäkin kuljen Joensuussa säännöllisesti ja epäilen, että olen nähnyt hänet. Hänen olisi parempi suodattaa juttunsa hiukan tarkemmin...No eniten hirvittää, että siirtää juttunsa irl:ään. Vähän on sekava tapa ajatella ihmisistä. Pitää bussissa istuvaa hälle hymyilevää naista häneen ihastuneena??? Olettaa ihan hatusta asioita. Puistattaa mitä sellainen voi saada päähänsä...
Sitten vielä tuo että puhuu lukiotytöistä...18 vuotiaista...ja itse kai yli 30.n
Mutta mitäs teet täältäkäsin?- ytrtrrytrytryry
monnom kirjoitti:
Kai se on mentävä nukkumaan, ettei toi yks herkkis kuole paniikkihäiriöönsä. Ei oo mukavaa, jos saa tuomion kuolemantuottamuksesta ja psyykkisistä ongelmista, palstailemalla. Mutta hyvät illat ja työniloa, ilmeisesti oot siis töissä. :)
No kyllä te nyt vaan TAAS tulette Gnukin ketjuun hölisemään..
Miks on niin vaikeaa pysyä pois? Dissident kirjoitti:
No eniten hirvittää, että siirtää juttunsa irl:ään. Vähän on sekava tapa ajatella ihmisistä. Pitää bussissa istuvaa hälle hymyilevää naista häneen ihastuneena??? Olettaa ihan hatusta asioita. Puistattaa mitä sellainen voi saada päähänsä...
Sitten vielä tuo että puhuu lukiotytöistä...18 vuotiaista...ja itse kai yli 30.n
Mutta mitäs teet täältäkäsin?Mjoo. Haaveilun tasolla jutut ovat ok - minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mies tykkää naisten seurasta :D - mutta minulla on kokemusta myös noista omia tunteitaan naisiin projisoivista hemmoista. Kohteena olemisesta en oikein tykännyt, kun "ei" ei merkannut mitään. No se loppui kynnenjälkiin poskissa ja silleen.
Minusta tuollainen avoimuus on loppujen lopuksi viehättävää. Pienellä kiusallisella säväyksellä toki... mutta viehättävää. Ihmisten päiden sisälle on kiva päästä.
"Täältä käsin?" Suomi24:ssa hoidan tarvettani inhorealismiin (ja pätemisen tarpeeseen, ja trollaukseen, ja anonyymiin itsetutkiskeluun) ja Jojensuussa on luottokampaajani. Olen kuullut väitteen, että naisen suhde luottokampaajaansa on pidempi kuin suhde puolisoonsa, ja alan pikku hiljaa uskoa, että väitteessä on vinha perä :-DMehukatri kirjoitti:
Mjoo. Haaveilun tasolla jutut ovat ok - minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mies tykkää naisten seurasta :D - mutta minulla on kokemusta myös noista omia tunteitaan naisiin projisoivista hemmoista. Kohteena olemisesta en oikein tykännyt, kun "ei" ei merkannut mitään. No se loppui kynnenjälkiin poskissa ja silleen.
Minusta tuollainen avoimuus on loppujen lopuksi viehättävää. Pienellä kiusallisella säväyksellä toki... mutta viehättävää. Ihmisten päiden sisälle on kiva päästä.
"Täältä käsin?" Suomi24:ssa hoidan tarvettani inhorealismiin (ja pätemisen tarpeeseen, ja trollaukseen, ja anonyymiin itsetutkiskeluun) ja Jojensuussa on luottokampaajani. Olen kuullut väitteen, että naisen suhde luottokampaajaansa on pidempi kuin suhde puolisoonsa, ja alan pikku hiljaa uskoa, että väitteessä on vinha perä :-DTjaa... no koitan karistaa noi ajatukset pois...
Mutta tiedän yhden luottokampaajan Jojensuusta, joka tais vaihtaa alaa, tosin leikkailee vieläkin luultavasti sivubisneksenä. Entisen elämän tuttu...Dissident kirjoitti:
Tjaa... no koitan karistaa noi ajatukset pois...
Mutta tiedän yhden luottokampaajan Jojensuusta, joka tais vaihtaa alaa, tosin leikkailee vieläkin luultavasti sivubisneksenä. Entisen elämän tuttu...Ja tiedän entisen Joensuulaisen upean naisen joka asuu Tampesterissa...oli joskus huikeat jutut... mä olin vaan silloin ihan pihalla, jos nytkään ihan kaikesta perillä.
Pöllin siltä muuten muumisateenvarjon epähuomiossa. Heh...se jäi mun autoon.Dissident kirjoitti:
Tjaa... no koitan karistaa noi ajatukset pois...
Mutta tiedän yhden luottokampaajan Jojensuusta, joka tais vaihtaa alaa, tosin leikkailee vieläkin luultavasti sivubisneksenä. Entisen elämän tuttu...Mjoo. Muutu lisää mieleisekseni, beibe...
No mutta oikeasti. Tuota rajaa ei kannata ylittää, ei kannata alkaa muuttamaan omaa näkemystään muista ihmisistä (muiden mielipiteiden perusteella). Se käy pitkällä aikavälillä epäterveelliseksi.
Mutta. Voi hitsit. Minä olen vahingossa "pöllinyt" aurinkolasit, kun istuin auton takapenkillä niiden päälle. Oikea omistaja ei löytänyt niitä koskaan </3
Suosittelen kampaajaa kaikille ihmisille, noin niin kuin kokemuksena u__u Ihan ätmiydestä, ketmiydestä tai ytmiydestä riippumatta. Värjäystä seuraava pesu (ja parhaimmillaan, hieronta) on aivan ainutlaatuisen hieno kokemus. Ei päänahkaa paijaile, herranjestas, kukaan muu kuin rakastaja tai kampaaja :D Se on hieno kokemus se!!ytrtrrytrytryry kirjoitti:
No kyllä te nyt vaan TAAS tulette Gnukin ketjuun hölisemään..
Miks on niin vaikeaa pysyä pois?Lähinnä nyt kiinnosti tietää, miksi kauhea mölinä ja oikein aloituksen kera ihmisestä, joka on niin vähäpätöinen. Eli minusta/minä. :)
Onko tyypillä kauhea huomiontarve vai huono omatunto (tuskin omistaa omaatuntoa) vai mikä on noin näkyvän aloituksen motiivi. Muu kuin huomionhaku? Hymyssä suin kirjoittelee en tykkää :D
En minäkään siitä tykää, mutta en kuitenkaan tee tämmösiä aloituksia. Huomiohuorahan se on...monnom kirjoitti:
Lähinnä nyt kiinnosti tietää, miksi kauhea mölinä ja oikein aloituksen kera ihmisestä, joka on niin vähäpätöinen. Eli minusta/minä. :)
Onko tyypillä kauhea huomiontarve vai huono omatunto (tuskin omistaa omaatuntoa) vai mikä on noin näkyvän aloituksen motiivi. Muu kuin huomionhaku? Hymyssä suin kirjoittelee en tykkää :D
En minäkään siitä tykää, mutta en kuitenkaan tee tämmösiä aloituksia. Huomiohuorahan se on...Jos tanssiminen Gnukin pillin mukaan miellyttää niin ok. Mutta miettikää tätä.
"Ei ole kyse siitä, vaan siitä että mua kiinnostaa miten ihmiset näkee asiat. Ja te teette nyt täällä juuri niin kuin minä haluan teidän tekevän... :)"Dissident kirjoitti:
No eniten hirvittää, että siirtää juttunsa irl:ään. Vähän on sekava tapa ajatella ihmisistä. Pitää bussissa istuvaa hälle hymyilevää naista häneen ihastuneena??? Olettaa ihan hatusta asioita. Puistattaa mitä sellainen voi saada päähänsä...
Mutta mitäs teet täältäkäsin?Mjoo, ennätin pari viestiä lukea tuossa herättyäni. En ihan päässyt kärryille niistä, mutta lukasen kun ehdin lisää. Tää viikko menee sairastuvan ylläpidossa. Meni viimeyö vähän ketuille, kun toisellakin lapsella nousi 39 kuume ja itki hysteerisenä outoa tunnetta. :/
Ois kohta aika mennä lekuriin. Semmosta parin tunnin odottelua taas.
Mutta mä kommentoin johonkin muualle sitten, niin saa nää itkupillit rauhansa. :)monnom kirjoitti:
Mjoo, ennätin pari viestiä lukea tuossa herättyäni. En ihan päässyt kärryille niistä, mutta lukasen kun ehdin lisää. Tää viikko menee sairastuvan ylläpidossa. Meni viimeyö vähän ketuille, kun toisellakin lapsella nousi 39 kuume ja itki hysteerisenä outoa tunnetta. :/
Ois kohta aika mennä lekuriin. Semmosta parin tunnin odottelua taas.
Mutta mä kommentoin johonkin muualle sitten, niin saa nää itkupillit rauhansa. :)Joo. No mäkin vasta töissä nään muitakin aloituksia. Ja voin sulle kirjoitella sit muustakin...vaikka tuosta ylläolevasta...palataan.
Dissident kirjoitti:
Joo. No mäkin vasta töissä nään muitakin aloituksia. Ja voin sulle kirjoitella sit muustakin...vaikka tuosta ylläolevasta...palataan.
Jepa. Mä kurkkaan jossain kohtaa iltaa tänne, nyt ruoanlaittoon. Päivän rutiinit on nurinperin yhden lääkärissä käynnin takia, hehe. :)
Nälkä!!!!
- miksi-edes-kysyt
Vittuilisin sinulle takaisin tietysti. Tyhmä kysymys.
- Gnuk
Mut entä jos ignooraisin sinua? Kuin monta kertaa jaksaisit kommentoida mulle?
- miksi-edes-kysyt
Gnuk kirjoitti:
Jos huomaisin ignoorauksen, niin jatkaisin vittuilua hamaan tappiin :D
- selvätapaus
Gnuk kirjoitti:
Muhku roikkuu siis sun perässä.
- Gnuk
miksi-edes-kysyt kirjoitti:
Jos huomaisin ignoorauksen, niin jatkaisin vittuilua hamaan tappiin :D
Ai muhkun menetelmät tulis käyttöön? Miksi?
- miksi-edes-kysyt
Gnuk kirjoitti:
Ai muhkun menetelmät tulis käyttöön? Miksi?
Jos joku osoittaa minua kohtaan negatiivista energiaa, annan sen energian takaisin samanlaisena. Ikäänkuin palautan antajalleen :) Sikäli ymmärrän muhkua, vaikka en häntä muuten fanitakaan. Ignooraukseen ei kannata vastata ingnoorauksella, silloin ekaksi ignoorannut "voittaa".
- Gnuk
Jos joku osoittaa minua kohtaan negatiivista energiaa, annan sen energian takaisin samanlaisena. Ikäänkuin palautan antajalleen :) Sikäli ymmärrän muhkua, vaikka en häntä muuten fanitakaan. Ignooraukseen ei kannata vastata ingnoorauksella, silloin ekaksi ignoorannut "voittaa".
Eihän tässä nyt ole kyse voittamisessa tai häviämisessä, vaan tilan antamisessa.
- miksi-edes-kysyt
Gnuk kirjoitti:
Eihän tässä nyt ole kyse voittamisessa tai häviämisessä, vaan tilan antamisessa.
Kyllä täällä tilaa piisaa ja jos Sinkut-palsta on sun ainoa oma tila, katso peiliin.
- Gnuk
Kyllä täällä tilaa piisaa ja jos Sinkut-palsta on sun ainoa oma tila, katso peiliin.
Piisaa piisaa. Ja minähän annan tilaa muille. En täytää palstaa ja keskusteluja gnukilla.
No ok, nyt vähän lipsahti kun tein parin päivän sisään muutaman aloituksen. Ei tule tavaksi... :) - Pikkuisenitseätäynnä
Gnuk kirjoitti:
Piisaa piisaa. Ja minähän annan tilaa muille. En täytää palstaa ja keskusteluja gnukilla.
No ok, nyt vähän lipsahti kun tein parin päivän sisään muutaman aloituksen. Ei tule tavaksi... :)Kuka nyt uhriutuu...
Gnuk ei einää häiritse, gnuk menee pois, gnuk nyt naiset lähtee, gnuk ei tarvitse ketään, gnuk voi olla yksin.... - lkjljlkjlkjljl
selvätapaus kirjoitti:
Muhku roikkuu siis sun perässä.
No kyllä mä olen ainakin huomannut tuon saman. Eris ja Liner muuten vähän välttelevät toisiaan maahanmuuttokysymyksen takia. Heiltä se sujuu.
Harmis on sitten taas Pertsan perskärpänen. Koskee tuo siis muitakin.. Gnuk kirjoitti:
No ok, nyt vähän lipsahti kun tein parin päivän sisään muutaman aloituksen. Ei tule tavaksi... :)Elä pahoittele että tuot kilteyttä palstalle, olen nähnyt todellakin ihmisen auttamista sinulta.
- 12_12
Gempsun edesottamukset
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12179591/en-tieda-ymmarratteko-muttaEi se mikään genonia ole, nyt tajusin koko kuva
näyttävästi täällä puskassa jymyilemässä itseään puolustamassa.
et ole hyvä ihminen,tarkoituksella ärsyttämässä ja leimaamassa.
Nyt tiedän enemmän ja kertoo todella epärehellisyydestä ,tästä päätellen nyt tiedän vielä sen että kuka on oikeasti täällä on laukomassa ilkeyksiä puskassa kun ei ole mitenkään suosittu kaikkien mielestä ja yrittää leimata muita.
Tosi typerää toimintaa ja naivia.
- känä.mäntti
joko virolainen puliukko sammui?
Toinen puska viesti naiviinista käytöksestä.
Toivotaan että näet sen asian sun menetyksen jarru on todella teeskentely
en tiedä miten kohtelet mutta hän ei ole kuin hankkimassa tietoa ja vain ”konsuntoi kolleengojen kanssa, ei täällä” kun pyytää perusteluja.🙄
Ei mikään hyvä ihminen minusta vaan nuoleskelija- Genio-on-kavala
Oletpa sinä nyt niin ihastunut Genioon. Koska Genio se on, Gnuk laittoi kerran oman kuvansa kännissä palstalle, ja todisti vahingossa, että Gnuk on sama mies. Ja kyllä se kirjoitustyylistä jo kaikki tiesi ennenkin. Muhku eli entinen Jazuli (nykyinen monnom) on aina aina ollut hänen hampaissaan. Voi olla että muhku on myös ilkeä Genio/Gnukille mutta se on ihan luonnollista, kun ottaa huomioon palsta-historian.
- viina-vei-muistin
Genio-on-kavala kirjoitti:
Oletpa sinä nyt niin ihastunut Genioon. Koska Genio se on, Gnuk laittoi kerran oman kuvansa kännissä palstalle, ja todisti vahingossa, että Gnuk on sama mies. Ja kyllä se kirjoitustyylistä jo kaikki tiesi ennenkin. Muhku eli entinen Jazuli (nykyinen monnom) on aina aina ollut hänen hampaissaan. Voi olla että muhku on myös ilkeä Genio/Gnukille mutta se on ihan luonnollista, kun ottaa huomioon palsta-historian.
Huvittavaa, että helmiä.sioille/Gnuk jo myönsi mokansa, kun joku oli muistuttanut kuvan postaamisesta palstalle. Eli myönsi jo olevansa Genio. Mutta nyt on taas unohtanut, että on myöntänyt. Kertoo siitä, että on aika usein kännissä palstalla, ehkä tämänkin aloituksen tehnyt pienessä sievässä, kun ei muista kertoneensa olleensa Gentsu.
Minä olen riidellyt genion kanssa ja gnuk ei ole hän. Genio oli ilkeä.
Taas tuo,että Gnuk ei ole genio. Genio oli läpinäkyvä ja muhkurassa on samoja oireita mutta näkyy selkeämmin keskustelussa kun ei ole samaa mieltä.
Jazuli se ei ole, muhkura on vanhempi kuin jazuli.
Jazuli oli nuorin miehen logiikka palstalta ja minua nuorempi olen keskustellut hänenkin kanssaan.
Olen vieläkin rose18,goldrose,moraalinvartija ja nyt valtakunta.- 1212121212112112
valtakunta kirjoitti:
Genion hovineito puolustaa?
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on ihan ihka aito Genio ittensä. Sinä et jostain syystä nyt tunnista miehen metkuja, mutta minä ja moni muu tunnistaa. Älä manaa sitä esiin kertoo kieltään. :)
Ja minunkin suhteen olet väärässä, minä tosiaan olen sinua vanhempi jos sinun ikäsi paikkansa pitää ja Jazulikin olen monen nimimerkkini kanssa ollut. Silloin alunalkajaan, kun joskus murteella ja omalla siansaksallani väänsin Mr. Kallupin minut miehen logiikkaan johdateltua attepalstalta. :)
Ihmiset muuttuu, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Joku oppii virheistään ja joku ei. Kuka oppii mitäkin, mutta jos ei muuta niin kärsivällisyyttä täällä tarvitaan.
Mä en ole mielestäni ilkeä ihminen, mutta kyllä minäkin joihinkin jänkäyksiin ja inttämisiin väsyn ja osaan sanoa loukkaavastikin. Varsinkin, jos toistuvasti huomaan jonkun näykkivän takaisin. Enkä oikeen jaksa sitä sillä hetkellä sulattaa. Yleensä menee ohi ja läpi, suodatan.
Sinua sanoin tampioksi, kun väsyin kanssasi vääntämiseen sinun puhuessa aidan seipäästä ja minun puhuvan aidasta, vertauskuvallisesti. Sori vaan nimittely, mutta en vaan jaksa sinuakaan aina.monnom kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on ihan ihka aito Genio ittensä. Sinä et jostain syystä nyt tunnista miehen metkuja, mutta minä ja moni muu tunnistaa. Älä manaa sitä esiin kertoo kieltään. :)
Ja minunkin suhteen olet väärässä, minä tosiaan olen sinua vanhempi jos sinun ikäsi paikkansa pitää ja Jazulikin olen monen nimimerkkini kanssa ollut. Silloin alunalkajaan, kun joskus murteella ja omalla siansaksallani väänsin Mr. Kallupin minut miehen logiikkaan johdateltua attepalstalta. :)
Ihmiset muuttuu, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Joku oppii virheistään ja joku ei. Kuka oppii mitäkin, mutta jos ei muuta niin kärsivällisyyttä täällä tarvitaan.
Mä en ole mielestäni ilkeä ihminen, mutta kyllä minäkin joihinkin jänkäyksiin ja inttämisiin väsyn ja osaan sanoa loukkaavastikin. Varsinkin, jos toistuvasti huomaan jonkun näykkivän takaisin. Enkä oikeen jaksa sitä sillä hetkellä sulattaa. Yleensä menee ohi ja läpi, suodatan.
Sinua sanoin tampioksi, kun väsyin kanssasi vääntämiseen sinun puhuessa aidan seipäästä ja minun puhuvan aidasta, vertauskuvallisesti. Sori vaan nimittely, mutta en vaan jaksa sinuakaan aina.Höpö höpö se että sinun valheita en usko ja esim tämä tapauksesi kertoo enemmän naiviivuudesta.
Lastakin tai esim muita ihmisiä haukut tampioksi koska sanoin sinulle että puhutaan samasta asiasta erinnimin
ja olet todennäköisesti sitä sitten usein tehnyt.
Väitit olevasi joku mitä et kyllä yhtään kuulosta olevan.
Sen jazulin minkä minä tunnen et ole sinä ja se oli nuorempi minua, itseänsä voi yrittää syöttää väittämällä muuta kuin on mutta alkuperäinen et ole.- gfdgfdgfdgfdg
1212121212112112 kirjoitti:
Genion hovineito puolustaa?
Missä sun hovineidot muuten on?
- sekoitat-henkilöt
valtakunta kirjoitti:
Taas tuo,että Gnuk ei ole genio. Genio oli läpinäkyvä ja muhkurassa on samoja oireita mutta näkyy selkeämmin keskustelussa kun ei ole samaa mieltä.
Jazuli se ei ole, muhkura on vanhempi kuin jazuli.
Jazuli oli nuorin miehen logiikka palstalta ja minua nuorempi olen keskustellut hänenkin kanssaan.
Olen vieläkin rose18,goldrose,moraalinvartija ja nyt valtakunta.Taidat sekoittaa Jazulin Ziseliin. Zisel oli sinua nuorempi, se nuori huumeiden käyttäjä, vaalea ja pieni. Jazuli oli se pulska punatukka, joka linkitteli Laskin..väärinin kanssa musiikkia yöt ja päivät ja meni lopulta yhteen sen kanssa ja nyt heillä on kaksi pientä lasta yhdessä. Jazuli kirjoitti murteella ja erikoisilla hymiöillä, mutta nykyään muhkuna ei enää sitä harrasta. Hänellä on ollut siinä välissä monta nimimerkkiä välissä, mm. voopotin teevadit jne. Listaa voi joku täydentää. Ja Gnuk on Genio, on sen itse joskus myöntänytkin.
valtakunta kirjoitti:
Höpö höpö se että sinun valheita en usko ja esim tämä tapauksesi kertoo enemmän naiviivuudesta.
Lastakin tai esim muita ihmisiä haukut tampioksi koska sanoin sinulle että puhutaan samasta asiasta erinnimin
ja olet todennäköisesti sitä sitten usein tehnyt.
Väitit olevasi joku mitä et kyllä yhtään kuulosta olevan.
Sen jazulin minkä minä tunnen et ole sinä ja se oli nuorempi minua, itseänsä voi yrittää syöttää väittämällä muuta kuin on mutta alkuperäinen et ole.Ihan saat itse päättää mitä uskot, mutta sinua on varoitettu. Jos joskus poltat näppisi sen kanssa, niin muista että asiasta on mainittu. :)
Ehkäpä hän sinusta tykkää ja saat uuden sydänystävän puolustaessasi, will see. Mielummin niin päin, kun toisin päin.
Mutta tuosta en tykkää, jos sanon sinua tampioksi laitat sen koskemaan muitakin. Kuten lapsia. Kyllä se on ihan henkilökohtaisesti sanottu sille kelle on. Ei siihen muita tarvi sekoittaa. Eikä värittää sinne ja tänne. Otan kyllä vastuun puheistani, sen verran harvoin semmoisia lauon kellekkään, että helppo muistaa kelle ja miksi ja missä yhteydessä.
Erilainen, varmasti olenkin. Elämänikin on nykyään erilaista. Ja koen olevani itsekin erilainen, kun joskus tuolloin. Hyvä tai huono asia, sen saa jokainen itse päättää kuinka ottaa.
Paljon on tapahtunut siitä matkalla tähän. Sekoitat minut johonkin toiseen itseäsi nuorempaan. Ehkäpä juuri Ziseliin. Elaska mimmiin. :)
Hän teki palstalaisista hauskoja videoitakin! Mä en osaa sellaista entertainmentia. :Dsekoitat-henkilöt kirjoitti:
Taidat sekoittaa Jazulin Ziseliin. Zisel oli sinua nuorempi, se nuori huumeiden käyttäjä, vaalea ja pieni. Jazuli oli se pulska punatukka, joka linkitteli Laskin..väärinin kanssa musiikkia yöt ja päivät ja meni lopulta yhteen sen kanssa ja nyt heillä on kaksi pientä lasta yhdessä. Jazuli kirjoitti murteella ja erikoisilla hymiöillä, mutta nykyään muhkuna ei enää sitä harrasta. Hänellä on ollut siinä välissä monta nimimerkkiä välissä, mm. voopotin teevadit jne. Listaa voi joku täydentää. Ja Gnuk on Genio, on sen itse joskus myöntänytkin.
Ziseli juu on se nuorempi kauniimpi nainen, jonka on väärälle polulle oli eksynyt.ihmiset ei mene sekaisin mutta nimet kyllä. Jazulin kanssa en ole ollut paljoakaan tekemisissä. Mutta muhkuran vasta nyt tällä ajanjaksolla jolla luonteelta muistuttaa genoniota.
ilkeät muistan hyvin, niin vähän niitä ilkeitä olen kohdannut ja joutunut sitten antaa omissaan myrskyisään, en enää yritä kasvattaa koska mietin silloin heidän tekevän omaa ajattelemuuttaan,
ovat vain oman edun tavoittelijoita ja yrittää hyötyä toisista.
En enää auta sellaisia ymmärtämään, jotka yrittää hyötyä ja herjata muita.Oli sitten suoraa tai epäsuoraa. En anna perusteluita sellaisille epätosipuhujille.😁monnom kirjoitti:
Ihan saat itse päättää mitä uskot, mutta sinua on varoitettu. Jos joskus poltat näppisi sen kanssa, niin muista että asiasta on mainittu. :)
Ehkäpä hän sinusta tykkää ja saat uuden sydänystävän puolustaessasi, will see. Mielummin niin päin, kun toisin päin.
Mutta tuosta en tykkää, jos sanon sinua tampioksi laitat sen koskemaan muitakin. Kuten lapsia. Kyllä se on ihan henkilökohtaisesti sanottu sille kelle on. Ei siihen muita tarvi sekoittaa. Eikä värittää sinne ja tänne. Otan kyllä vastuun puheistani, sen verran harvoin semmoisia lauon kellekkään, että helppo muistaa kelle ja miksi ja missä yhteydessä.
Erilainen, varmasti olenkin. Elämänikin on nykyään erilaista. Ja koen olevani itsekin erilainen, kun joskus tuolloin. Hyvä tai huono asia, sen saa jokainen itse päättää kuinka ottaa.
Paljon on tapahtunut siitä matkalla tähän. Sekoitat minut johonkin toiseen itseäsi nuorempaan. Ehkäpä juuri Ziseliin. Elaska mimmiin. :)
Hän teki palstalaisista hauskoja videoitakin! Mä en osaa sellaista entertainmentia. :DPistän poliisille eteenpäin nettikiusastasi.
sun värityksesi kun ymmärrät tahallaan väärin ja laitan aiemmin kirjoitetut samaan pataan. Ehkä ymmärtävät paremmin tekstin mutta ainakin näkee mitä taas itse näen ja tarkistaa taustasi.
Se mitä mitä yritin sanoa”Höpö höpö se että sinun valheita en usko ,esim tässä tapauksesssa kertoo enemmän naiviivuudesta esim,
Lastakin muita ihmisiä haukut tampioksi koska puhuvat samasta asiasta erinnimin kuin minä puhuin erinimin.”
Sinä et ymmärrä, ajattelin itseni toisten ihmisten tilanteeseen kun sanojesi mukaan ”väsyt ja turhaannut” sun sanojen mukaan on oikeus sanoa tampioksi ja kun en usko sinua ja puhut epätosia.valtakunta kirjoitti:
Pistän poliisille eteenpäin nettikiusastasi.
sun värityksesi kun ymmärrät tahallaan väärin ja laitan aiemmin kirjoitetut samaan pataan. Ehkä ymmärtävät paremmin tekstin mutta ainakin näkee mitä taas itse näen ja tarkistaa taustasi.
Se mitä mitä yritin sanoa”Höpö höpö se että sinun valheita en usko ,esim tässä tapauksesssa kertoo enemmän naiviivuudesta esim,
Lastakin muita ihmisiä haukut tampioksi koska puhuvat samasta asiasta erinnimin kuin minä puhuin erinimin.”
Sinä et ymmärrä, ajattelin itseni toisten ihmisten tilanteeseen kun sanojesi mukaan ”väsyt ja turhaannut” sun sanojen mukaan on oikeus sanoa tampioksi ja kun en usko sinua ja puhut epätosia.Meinaat, että poliisia kiinnostaa sun sanominen tampioksi? Koska tympäännyin sun jankkaamiseen ja valehtelijaksi sanomiseen? Ketähän se oikeasti nyt kalvaa, eri mieltä oleminen? Koitas nyt olla rehellinen, suahan se on jäänyt kaivelemaan ja siitä tämä sun meuhkaaminen.
Mä en sun kanssa ole samoissa atmosfääreissä, enkä tuu koskaan olemaan. Ja sun kiusaaminen olis pelkkää tyhmyyttä, sä kun uhriudut ihan itse.
Anna mennä vaan, mutta kyllä sä tuut huomaamaan että tampioksi ei sanottu turhaan. ☺️monnom kirjoitti:
Meinaat, että poliisia kiinnostaa sun sanominen tampioksi? Koska tympäännyin sun jankkaamiseen ja valehtelijaksi sanomiseen? Ketähän se oikeasti nyt kalvaa, eri mieltä oleminen? Koitas nyt olla rehellinen, suahan se on jäänyt kaivelemaan ja siitä tämä sun meuhkaaminen.
Mä en sun kanssa ole samoissa atmosfääreissä, enkä tuu koskaan olemaan. Ja sun kiusaaminen olis pelkkää tyhmyyttä, sä kun uhriudut ihan itse.
Anna mennä vaan, mutta kyllä sä tuut huomaamaan että tampioksi ei sanottu turhaan. ☺️nettikiusaaminen on rikos ja se että olet itse meuhkannut jo edellisessä sen vuoksi, että et osannut käytöstapoja meuhkaat Gnukille sanomalla hänen olla jotain mitä ei ole.
Valehtelua on väittää minua tampioksi jos en yhtää tykkää tämmöisestä että Gnukia kiusataan ja olen nähnyt muhkun nälvivän muitakin keskustelussakin,poliisit tietävät sen kuka Gnuk on. Kun meuhkaat täällä sen vuoksi ettet jaksa jotain palstalaista siitä lähdetään tai puolustetaan eikä halvenneta.
Ei ole fiksua käytöstä.
Se että joku ulkopuolinen antaa sinulle tuulta purjeisiin ei se tosiasioita vie pois, et voi heti kimppuun jos joku on erimieltä kuin sinä . Olet ilkeä sanonut olen sinua valehteljijaksi sanonut kun halvennat minua.
Jos minä puhun yleisestä ongelmasta muhkuralle hän otti ääripään ja eriasiasta puhuu ymmärrän hänen puhuvan vain nimellisesti siitä mistä minä puhun ytimestä, sen mistä puhun toisella nimellä ja väittää etten puhunut niistä ja myöhemmin puhuu siitäkin.
Eli sellainen keskustelu ei ole rakentava kun vielä nälvii.
Se että sinä käyttäydyt huonosti sen vuoksi että emme ymmärrä heti toisia varsikin tee minusta tampioita ja suutun sinulle kun tampiota nostat esiin nälvimällä ja sanon valehtelijaksi ja väitit vielä tarkoittavan sitä kelle puhut eli käytännössä.
Tottakai minäkin saan suuttua kiusaamisesta sitähän sinä tulit tekemään.
Minä en meuhkaa vaan puolustin Gnukia ja puolustin muhkuralle syrjääntyneitäja sekin nälvii myös heitä, jotka tulevat samaan keskusteluun, joita johdattaa väärin, nälvimällä heitäkin.
Se että poliisi päättää joka oikeasti kirjoittaa näissä ja jos lähet nävimään, jokaista vaan sen vuoksi että tuntuu joku tyyppi sama.
Minä uskon enemmän siihen että muhkura otti itseään niskasta kiinni ja keskittyi enemmän lapsiinsa/asioihinsa pitkäksi aikaa kuin väitti olevansa tärkeämpää mutta onhan riski siinäkin ettei ollutkaan tärketää,se mitä oli väittänyt tärkeäksi.valtakunta kirjoitti:
nettikiusaaminen on rikos ja se että olet itse meuhkannut jo edellisessä sen vuoksi, että et osannut käytöstapoja meuhkaat Gnukille sanomalla hänen olla jotain mitä ei ole.
Valehtelua on väittää minua tampioksi jos en yhtää tykkää tämmöisestä että Gnukia kiusataan ja olen nähnyt muhkun nälvivän muitakin keskustelussakin,poliisit tietävät sen kuka Gnuk on. Kun meuhkaat täällä sen vuoksi ettet jaksa jotain palstalaista siitä lähdetään tai puolustetaan eikä halvenneta.
Ei ole fiksua käytöstä.
Se että joku ulkopuolinen antaa sinulle tuulta purjeisiin ei se tosiasioita vie pois, et voi heti kimppuun jos joku on erimieltä kuin sinä . Olet ilkeä sanonut olen sinua valehteljijaksi sanonut kun halvennat minua.
Jos minä puhun yleisestä ongelmasta muhkuralle hän otti ääripään ja eriasiasta puhuu ymmärrän hänen puhuvan vain nimellisesti siitä mistä minä puhun ytimestä, sen mistä puhun toisella nimellä ja väittää etten puhunut niistä ja myöhemmin puhuu siitäkin.
Se että sinä käyttäydyt huonosti sen vuoksi että emme ymmärrä heti toisia varsikin tee minusta tampioita ja suutun sinulle kun tampiota nostat esiin nälvimällä ja sanon valehtelijaksi ja väitit vielä tarkoittavan sitä kelle puhut eli käytännössä.
Minä en meuhkaa vaan puolustin Gnukia ja puolustin muhkuralle syrjääntyneitäja sekin nälvii myös heitä, jotka tulevat samaan keskusteluun, joita johdattaa väärin, nälvimällä heitäkin.
Se että poliisi päättää joka oikeasti kirjoittaa näissä ja jos lähet nävimään, jokaista vaan sen vuoksi että tuntuu joku tyyppi sama.
Minä uskon enemmän siihen että muhkura otti itseään niskasta kiinni ja keskittyi enemmän lapsiinsa/asioihinsa pitkäksi aikaa kuin väitti olevansa tärkeämpää mutta onhan riski siinäkin ettei ollutkaan tärketää,se mitä oli väittänyt tärkeäksi.Haloo! Onko ketään kotona? Minä olen Muhkis. Ja olen ihan varma, että Gnuk on sama hemmo, kun Genio ainakin isomman osan aikaa. Toki sitä voi joku muukin käyttää, kun ei ole rekattu ja rekattunakin voi tietty jakaa nimimerkkinsä käytön. Valinta kysymys vaan, ei mahdottomuus. :)
Mä en taas jaksa selvittää päivänselviä asioita ja vielä kinata niistä. Tee mitä sun täytyy tehdä, jos koet että minä sua kiusaan. Sillähän se selviää. :)
Mutta jotakin voisit toki vähän itsekin miettiä syvemmin, ennen kun painat lähetä nappia. Et sinäkään mikään ihan velho ole kaikessa. Ei pahalla. :)- tietäjä-
valtakunta kirjoitti:
nettikiusaaminen on rikos ja se että olet itse meuhkannut jo edellisessä sen vuoksi, että et osannut käytöstapoja meuhkaat Gnukille sanomalla hänen olla jotain mitä ei ole.
Ei ole fiksua käytöstä.
Minä uskon enemmän siihen että muhkura otti itseään niskasta kiinni ja keskittyi enemmän lapsiinsa/asioihinsa pitkäksi aikaa kuin väitti olevansa tärkeämpää mutta onhan riski siinäkin ettei ollutkaan tärketää,se mitä oli väittänyt tärkeäksi.Valtis on mennyt päästään sekaisin.
monnom kirjoitti:
Haloo! Onko ketään kotona? Minä olen Muhkis. Ja olen ihan varma, että Gnuk on sama hemmo, kun Genio ainakin isomman osan aikaa. Toki sitä voi joku muukin käyttää, kun ei ole rekattu ja rekattunakin voi tietty jakaa nimimerkkinsä käytön. Valinta kysymys vaan, ei mahdottomuus. :)
Mä en taas jaksa selvittää päivänselviä asioita ja vielä kinata niistä. Tee mitä sun täytyy tehdä, jos koet että minä sua kiusaan. Sillähän se selviää. :)
Mutta jotakin voisit toki vähän itsekin miettiä syvemmin, ennen kun painat lähetä nappia. Et sinäkään mikään ihan velho ole kaikessa. Ei pahalla. :)se että minä en siedä kenenkään kiusaamista
selvittää rikos on nettikiusaaminen ei ainostaan minun kiusaaminen.olet tehnyt jo aiemmin jos olet muhkura. tämä asia muuta tilannetta.
Minulle päivän selviä asioita ettei kiusata ja siksi ilmoitanvaltakunta kirjoitti:
se että minä en siedä kenenkään kiusaamista
selvittää rikos on nettikiusaaminen ei ainostaan minun kiusaaminen.olet tehnyt jo aiemmin jos olet muhkura. tämä asia muuta tilannetta.
Minulle päivän selviä asioita ettei kiusata ja siksi ilmoitanSelvä, tee ilmoitus ja odotan tapaamista kahvipöydän ääressä poliisilaitoksella. Sinä nyt itse harrastat kyseistä kiusaamista väittämällä perättömiä minusta, mutta ethän sinä sitä nää. Kun olet niin asiasi lumoissa. :)
Mulla on oikeus sanoa keneksi kutakin epäilen/ajattelen ja jos se on kiusaamista, juokse jo poliisille. Tai vaikka presidentille yhtä päätä.
Gnuk on mikä on ja sinä olet höntti.monnom kirjoitti:
Selvä, tee ilmoitus ja odotan tapaamista kahvipöydän ääressä poliisilaitoksella. Sinä nyt itse harrastat kyseistä kiusaamista väittämällä perättömiä minusta, mutta ethän sinä sitä nää. Kun olet niin asiasi lumoissa. :)
Mulla on oikeus sanoa keneksi kutakin epäilen/ajattelen ja jos se on kiusaamista, juokse jo poliisille. Tai vaikka presidentille yhtä päätä.
Gnuk on mikä on ja sinä olet höntti.Kerropa mitä väitän perättömiä?
monnom kirjoitti:
Selvä, tee ilmoitus ja odotan tapaamista kahvipöydän ääressä poliisilaitoksella. Sinä nyt itse harrastat kyseistä kiusaamista väittämällä perättömiä minusta, mutta ethän sinä sitä nää. Kun olet niin asiasi lumoissa. :)
Gnuk on mikä on ja sinä olet höntti.Nähdään katso se että ymmärsitkö minua?
valtakunta kirjoitti:
Kerropa mitä väitän perättömiä?
Mitäs jos miettisit itse kerrankin, ihan ajan kanssa. Mistä olet imenyt herneepalkoja nokkaan ja miksi. Ei ole rikos sanoa:
a) tampioksi
b) sanoa kirjoittajaa joksikin henkilöksi, jonka ajattelee olevan tai tunnistaa olevan
c) ei ole rikos olla eri mieltä
d) ei ole rikos tympääntyä jankuttajaan, jonka kanssa asia polkee paikallaan
e) ei ole rikos olla omaa mieltään
f) on tyhmää sanoa kiusaajaksi sen perusteella mitä olettaa, tietämättä mitään
g) ei ole rikos olla tykkäämättä sinusta/minusta
Sulla tuskin on röntgen katsetta, jolla voit sanoa kuka puskassa kulloinkin kirjoittaa? Kuitenkin oletat automaattisesti, että niin on. Ja lopuksi, mä en jaksa sua enää enempää. Tulppa suolessa fiilis, ei etene ei avaudu...valtakunta kirjoitti:
Nähdään katso se että ymmärsitkö minua?
H) ei ole myöskään rikos olla ymmärtämättä sinua. Capish?
- Anonyymi
Leimaaja!!! 😆
- flowersreally
Kyllä ihmiset osaa sitten olla mielenkiintoisia.
Syy, miksi en kauheasti heidän kanssaan haluakaan olla tekemisissä. - Gnuk
Te ootte kyllä tyhmiä. Ei voi mitään. Jokaisen luettavissa teidän tyhmyys. Paljastatte kaikille sen miten itse toimitte palstalla.
Mut ei mitään. Jatkakaa... 😂ihmiset toimivat oman uskomuksen mukaan eikä aina fiksumpi ole ja poliisit saakoon selvittää asian mutta tyhmiä se ei tee ihmisistä vaikka ilkeitä ovat ja nälvivät.ottaisin herkästi yhteyttä kun sinua kiusataan ylläpitoon ja poliisille.
Itse yritän saada ihmiset toimimaan oikein ja se ei minua tampioksi jos puolustan kiusattuja.valtakunta kirjoitti:
ihmiset toimivat oman uskomuksen mukaan eikä aina fiksumpi ole ja poliisit saakoon selvittää asian mutta tyhmiä se ei tee ihmisistä vaikka ilkeitä ovat ja nälvivät.ottaisin herkästi yhteyttä kun sinua kiusataan ylläpitoon ja poliisille.
Itse yritän saada ihmiset toimimaan oikein ja se ei minua tampioksi jos puolustan kiusattuja.Yrittäisit vähemmän, voisit saavuttaa enemmän. Painostamalla sä et ketään saa tapojaan muuttamaan. Etkä uhkailemalla. Annat vaan itsestäs fanaattisen vaikutelman.
monnom kirjoitti:
Yrittäisit vähemmän, voisit saavuttaa enemmän. Painostamalla sä et ketään saa tapojaan muuttamaan. Etkä uhkailemalla. Annat vaan itsestäs fanaattisen vaikutelman.
Sananvapaus ei anna lupaa kiusaamiseen sen vuoksi olen erittäin tarkkana ja poliisille ilmoitus katsovat onko tapahtunut rikosta.
olen netissä kiusaamista vastaan koska se on elintärkeä minulle, elintärkeä kuin lapsiani kohtaan ja muita ihmisiä,että minä en lähde nälvintään mukaan. kiusaaminen on henkistä kiusaamista, puolustaa saan mutta ei halventaa toista.
Minua on kiusattu ja näen muita on kiusattu se että genoniota ei saa kiusata vaan kiusaamiseen puututaan puhumalla jos ei mene läpi sit se menee eteenpäin. Gnukia ei saa kiusata.
Kosto ei ole avainsana vaan asioiden selvittely ja jos et jaksa selvitellä sinä et selvittele mutta se ei tee minusta tampiota tai höntiksi yms muutakaan.
Uhkailua se ei ole jos sanon ilmoitan eteenpäin selvittää siellä kiusaamista,onko rikos kun nettikiusaaminen on rikos tai viralliseksi ne määrittelee en minä. Asianomainen itse voi nostaa vain itse syytteen , jos katsotaan tapahtuneen rikokseksi.
Olen opetellut nämä asiat mitkä ovat elintärkeitä henkisesti ihmiselle vaikka minua et ymmärtäisi et saa halventaa tuo on elin tärkeätä osata ihmisten itseään puolustaa se tietous ei ole
Minä en muuta ketään vaan laki viimeistää
muuttaa ja laki on tehty ihmisen suojaksi, ei uhaksi.
Poliisille ilmoitus ei ole rikos mutta perätön ilmoitus on.
Suosin oleman kärsivällisesti vaikka turhaantuisit minuun se ei oikeuta halventamaan minua
Minun ei tarvitse pitää sinusta ja sinun ei minusta.
Poliisit suosivat selvittää riita itse.- iuiuoiuoiuoio
monnom kirjoitti:
Yrittäisit vähemmän, voisit saavuttaa enemmän. Painostamalla sä et ketään saa tapojaan muuttamaan. Etkä uhkailemalla. Annat vaan itsestäs fanaattisen vaikutelman.
No ehkä sun kantsis miettiä vähän sanomisias, jos 2 ihmistä vuorokauden aikana puhuu poliisista..
iuiuoiuoiuoio kirjoitti:
No ehkä sun kantsis miettiä vähän sanomisias, jos 2 ihmistä vuorokauden aikana puhuu poliisista..
Saahan ne puhua. Ihan vapaasti poliisi tutkii asiaa. Saavat nekin ns. turhia hommia ja tärkeemmät jää hoitamatta. :)
valtakunta kirjoitti:
Sananvapaus ei anna lupaa kiusaamiseen sen vuoksi olen erittäin tarkkana ja poliisille ilmoitus katsovat onko tapahtunut rikosta.
olen netissä kiusaamista vastaan koska se on elintärkeä minulle, elintärkeä kuin lapsiani kohtaan ja muita ihmisiä,että minä en lähde nälvintään mukaan. kiusaaminen on henkistä kiusaamista, puolustaa saan mutta ei halventaa toista.
Minua on kiusattu ja näen muita on kiusattu se että genoniota ei saa kiusata vaan kiusaamiseen puututaan puhumalla jos ei mene läpi sit se menee eteenpäin. Gnukia ei saa kiusata.
Kosto ei ole avainsana vaan asioiden selvittely ja jos et jaksa selvitellä sinä et selvittele mutta se ei tee minusta tampiota tai höntiksi yms muutakaan.
Uhkailua se ei ole jos sanon ilmoitan eteenpäin selvittää siellä kiusaamista,onko rikos kun nettikiusaaminen on rikos tai viralliseksi ne määrittelee en minä. Asianomainen itse voi nostaa vain itse syytteen , jos katsotaan tapahtuneen rikokseksi.
Olen opetellut nämä asiat mitkä ovat elintärkeitä henkisesti ihmiselle vaikka minua et ymmärtäisi et saa halventaa tuo on elin tärkeätä osata ihmisten itseään puolustaa se tietous ei ole
Suosin oleman kärsivällisesti vaikka turhaantuisit minuun se ei oikeuta halventamaan minua
Poliisit suosivat selvittää riita itse.Ja Genonio saa tehdä mitä lystää, aukoa päätänsä ja herjata ketä lystää, eikä siitä saa tykätä ees huonoa? Sähän varsinainen oikeudenpuolestaja puhuja olet. Epäreilukin vielä!
Kyllä mä puolustan itseäni jatkossakin, jos koen tarvetta. Pyydä vaikka karhukopla kylään, jos se helpottaa pahaa mieltäsi. Mutta asiasta saa sanoa. Tällä palstalla minä kirjoitan kenen ketjuun haluan, kun se julkinen on ja sanon myös näkemykseni asiasta, kun asiasta kun tarvetta koen. Genonino etkä sinä täällä ala muita määräilemään.
Oikeasta kiusaamisesta et ole vissiin osalliseksi koskaan päässyt, kun näitä asioita kiusaamisena pidät? Ole onnellinen, olet sitten päässyt elämässäs helpolla. Jos tämä ketju on kiusaamista minulta ja sinun tampioksi sanominen. :Dvaltakunta kirjoitti:
Poliisit suosivat selvittää riita itse.Et tarvitse auktoriteettiä tilanteen ratkaisemiseksi. Miksi kerrot hakevasi apua poliisilta, jos todellisuudessa toivomasi asia on hiljaisuus ja ehkä anteeksipyyntö... Hiljaisuuden voit luoda itsekin.
valtakunta kirjoitti:
Poliisit suosivat selvittää riita itse.Pitäskös sun ruveta oikeasti lukemaan, mitä se Gnuk täällä ihmisille kirjoittelee. Ätmittelee ja haukkuu. Se on sitten sinusta sitä hyvyyden palstalle tuomista? Just. Ei oo ihme, että ollaa tosiamme vastaan ja pysytään.
Se on vuosia jo aukonut naamaansa siihen tyyliin, että ei oo ihme jos siihen ihmiset väsyy.- jeeeeesustelija
monnom kirjoitti:
Ja Genonio saa tehdä mitä lystää, aukoa päätänsä ja herjata ketä lystää, eikä siitä saa tykätä ees huonoa? Sähän varsinainen oikeudenpuolestaja puhuja olet. Epäreilukin vielä!
Kyllä mä puolustan itseäni jatkossakin, jos koen tarvetta. Pyydä vaikka karhukopla kylään, jos se helpottaa pahaa mieltäsi. Mutta asiasta saa sanoa. Tällä palstalla minä kirjoitan kenen ketjuun haluan, kun se julkinen on ja sanon myös näkemykseni asiasta, kun asiasta kun tarvetta koen. Genonino etkä sinä täällä ala muita määräilemään.
Oikeasta kiusaamisesta et ole vissiin osalliseksi koskaan päässyt, kun näitä asioita kiusaamisena pidät? Ole onnellinen, olet sitten päässyt elämässäs helpolla. Jos tämä ketju on kiusaamista minulta ja sinun tampioksi sanominen. :DEi kukaan voikaan määrätä.
Sä oot vaan NOLO, koska poistatat kaikki Gnukia puolustavat viestit. (Kuka muu muka?)
Jos Gnuk pistää tänne muutaman ketjun vuodessa, niin miks sun täytyy tulla just siihen hölisemään? Kaappi viel takapiruna. Gnuk on selkeästi pyytänyt, ettet niin tee -siis piilovittuile sivulauseissa, huutele puskista..
Ehkä kantsis hankkia vähän kodin ulkopuolistakin elämää..
Valtakunnan kiusaaminen.. Kummasti susta on paljastunut uusia puolia viime päivinä. jeeeeesustelija kirjoitti:
Ei kukaan voikaan määrätä.
Sä oot vaan NOLO, koska poistatat kaikki Gnukia puolustavat viestit. (Kuka muu muka?)
Jos Gnuk pistää tänne muutaman ketjun vuodessa, niin miks sun täytyy tulla just siihen hölisemään? Kaappi viel takapiruna. Gnuk on selkeästi pyytänyt, ettet niin tee -siis piilovittuile sivulauseissa, huutele puskista..
Ehkä kantsis hankkia vähän kodin ulkopuolistakin elämää..
Valtakunnan kiusaaminen.. Kummasti susta on paljastunut uusia puolia viime päivinä.Siinä toinen x- ray tampio. Mua ei kiinnosta poistatella mitään, ei kertakaikkiaan kiinnosta. Kuka muka, no kuka tahansa joka kokee tarpeelliseksi.
Mun ei tarvi huutaa puskasta, Gnuki tietää kyllä mut ja että pystyn sanoman ihan itsenäni kantani. Pelkuria ei saa tehtyä epäilemällä. Mä tiedän itseni ja tuo aivopesu ei toimi, kun aivottomiin.
Se on tampio ja höntti, kiusaantukoon tai lopettakoon hölmöilynsä.- 98798797989
monnom kirjoitti:
Siinä toinen x- ray tampio. Mua ei kiinnosta poistatella mitään, ei kertakaikkiaan kiinnosta. Kuka muka, no kuka tahansa joka kokee tarpeelliseksi.
Mun ei tarvi huutaa puskasta, Gnuki tietää kyllä mut ja että pystyn sanoman ihan itsenäni kantani. Pelkuria ei saa tehtyä epäilemällä. Mä tiedän itseni ja tuo aivopesu ei toimi, kun aivottomiin.
Se on tampio ja höntti, kiusaantukoon tai lopettakoon hölmöilynsä.:D :D :D
monnom kirjoitti:
Siinä toinen x- ray tampio. Mua ei kiinnosta poistatella mitään, ei kertakaikkiaan kiinnosta. Kuka muka, no kuka tahansa joka kokee tarpeelliseksi.
Se on tampio ja höntti, kiusaantukoon tai lopettakoon hölmöilynsä.Eikä se ole piilovittuilua, kun kirjoitan suoraan mitä ajattelen. Piilovittuilua on puhua henkilöstä henkilön läsnäollessa sivullisille, ikään kun ko.henkilö ei olisi läsnä.
Sitä Gnuk ihan itse harrastaa, vihjailee viittailee millon kehenkin. Rivienväli kirjoittaja kärkipäästä. Jos ei voi suoraan mun kanssa asiaa ratkoa, pitää tehdä näitä maratooni dorka ketjuja, niin olkoon vellihousu sitten. Minä kysyin suoraan ja en saanut vastausta. Miksi aloitus, miksi vatvoa.
Selviköön itse sotkunsa, jonka on aikaan saanutkin.monnom kirjoitti:
Pitäskös sun ruveta oikeasti lukemaan, mitä se Gnuk täällä ihmisille kirjoittelee. Ätmittelee ja haukkuu. Se on sitten sinusta sitä hyvyyden palstalle tuomista? Just. Ei oo ihme, että ollaa tosiamme vastaan ja pysytään.
Se on vuosia jo aukonut naamaansa siihen tyyliin, että ei oo ihme jos siihen ihmiset väsyy.minä Suojelen ensisijaisesti itseäni ja sinunkin pitäisi.
Sinun kuuluu toimia asiallisesti ja saada ymmärtämään jos ei onnistu sitten asiaa tutkituttaa.
Yleensä ihmiset alkaa käyttäytymään todella agressiivisesti ympärille oleville herkemmin kun ei ole keinoja.
Minä kerroin keinot vaan hakea apua jos ei lopeta kiusaamista.
En tiedä kuka puskassa jymyää mutta juurikin siten et voi tietää muuta kuin hakea apua sen seuraamiseen ylläpidolta. Ja lopulta se kun täyttää rikoksen merkit silloin kiusaaminen muuttuu rikokseksi.
kiusaamisestani johtuu juurikin johtuu siitä että olen tarkempi sanoissa, minua on kiusattua vuosia netissä.
tampio on halventava tarkoittaa
hölmö, idiootti.
https://www.google.fi/amp/s/www.suomisanakirja.fi/amp/tampio- jeeeeeesustelija
monnom kirjoitti:
Tyhmyys on jokseenkin opettavaista. Jatketaan, pienen kotihengetär tauon jälkeen. :)
Tuota mä just tarkoitin! Gnuk ei taatusti reagoi sun höpötyksiin muissa ketjuissa.
Sun sen sijaan oli pakko tulla taas paukuttamaan päätäs?
(Olen lukenut palstaa n. 3,5 vuotta.)
Jätä se jo rauhaan! Ihan oikeesti nolottaa sun puolesta. jeeeeeesustelija kirjoitti:
Tuota mä just tarkoitin! Gnuk ei taatusti reagoi sun höpötyksiin muissa ketjuissa.
Sun sen sijaan oli pakko tulla taas paukuttamaan päätäs?
(Olen lukenut palstaa n. 3,5 vuotta.)
Jätä se jo rauhaan! Ihan oikeesti nolottaa sun puolesta.Ja mikäs motiivis oli, kun susta ei ole sanaakaan puhuttu tässä? Gnukin pallien nuoleminen vai ihanko omies? Anna sen selviä itse sotkunsa mun kanssa ja pysy sinä kaukana asiasta, jos niin hiertää. :)
valtakunta kirjoitti:
minä Suojelen ensisijaisesti itseäni ja sinunkin pitäisi.
Sinun kuuluu toimia asiallisesti ja saada ymmärtämään jos ei onnistu sitten asiaa tutkituttaa.
Yleensä ihmiset alkaa käyttäytymään todella agressiivisesti ympärille oleville herkemmin kun ei ole keinoja.
Minä kerroin keinot vaan hakea apua jos ei lopeta kiusaamista.
En tiedä kuka puskassa jymyää mutta juurikin siten et voi tietää muuta kuin hakea apua sen seuraamiseen ylläpidolta. Ja lopulta se kun täyttää rikoksen merkit silloin kiusaaminen muuttuu rikokseksi.
kiusaamisestani johtuu juurikin johtuu siitä että olen tarkempi sanoissa, minua on kiusattua vuosia netissä.
tampio on halventava tarkoittaa
hölmö, idiootti.
https://www.google.fi/amp/s/www.suomisanakirja.fi/amp/tampioJuu, se on myös sukunimi. http://www.tuomas.salste.net/suku/nimi/tampio.html
Ja kyllä, se sinuunkin aika ajoin sopii kuvauksena. Vänkäämises on tampiomaista ja siksi se tampio oli ihan osuva heitto silloin. En kadu.
Kiusaamisesta olen pahoillani, jos sitä olet osaksesi saanut missään. Mutta älä itsekään läjde ratasastamaan asialla mistä et ole perillä. Kuten Gnuk...suojaa itses siltä asialta vielä kun voit.- jeeesustelija
monnom kirjoitti:
Ja mikäs motiivis oli, kun susta ei ole sanaakaan puhuttu tässä? Gnukin pallien nuoleminen vai ihanko omies? Anna sen selviä itse sotkunsa mun kanssa ja pysy sinä kaukana asiasta, jos niin hiertää. :)
Sun (varatun naisen) lapsiperhehöpötykset ei kiinnosta pätkääkään. Gnuk on älykkö -haluatte te sitä tai ette. Sen juttuja lueskelen ihan mielelläni.
jeeesustelija kirjoitti:
Sun (varatun naisen) lapsiperhehöpötykset ei kiinnosta pätkääkään. Gnuk on älykkö -haluatte te sitä tai ette. Sen juttuja lueskelen ihan mielelläni.
Eihän niitä tarvitse lukea, mitkä ei kiinnosta. Eihän se nyt mikään ongelma ole. :)
Älykkö joo, eräänlainen ehkä, jos nyt esikuvien palvomista voi älykkyydeksi sanoa. Yleensä oikeat älyköt luo älykkyyttä itse, eikä seuraa älykköjen vanavedessä. Pitkä rimpsu esikuvien nimiä ei kerro älykkyydestä, vaan lojaalisuudesta heitä todellisia älykköjä kohtaan.
Mutta...ainakin se osaa manipuloida osaa porukasta 100-0. Näkee jo tässä ketjussa, mies sanoo suoraan että porukka tekee mitä hän haluaa ja vielä sakki vaan juoksee kuola suupielessä häntä heiluen tekemässä mitä se haluaa.
Minä muun muassa annan sille nyt, mitä se haluaa, se haluaa juuri tätä. Te vastaan minä. :)
Mutta mä teen tietoisesti, en hyväuskoisesti.monnom kirjoitti:
Eihän niitä tarvitse lukea, mitkä ei kiinnosta. Eihän se nyt mikään ongelma ole. :)
Älykkö joo, eräänlainen ehkä, jos nyt esikuvien palvomista voi älykkyydeksi sanoa. Yleensä oikeat älyköt luo älykkyyttä itse, eikä seuraa älykköjen vanavedessä. Pitkä rimpsu esikuvien nimiä ei kerro älykkyydestä, vaan lojaalisuudesta heitä todellisia älykköjä kohtaan.
Mutta...ainakin se osaa manipuloida osaa porukasta 100-0. Näkee jo tässä ketjussa, mies sanoo suoraan että porukka tekee mitä hän haluaa ja vielä sakki vaan juoksee kuola suupielessä häntä heiluen tekemässä mitä se haluaa.
Minä muun muassa annan sille nyt, mitä se haluaa, se haluaa juuri tätä. Te vastaan minä. :)
Mutta mä teen tietoisesti, en hyväuskoisesti.Mut annetaan tämän huomion anatmisen nyt olla tässä, jooko? Se sai jo haluamansa. Lopusta se vois koittaa selvitä ihan yksinään. Jos kantti riittää. Eikä usuttaa muita kimppuun. :)
Ei oo reilua pelata peliä muiden kustannuksella. Suoraan mulle jatkossa, jos jotakin on eikä muita hyväksi käyttäen.- jeeeesustelija
monnom kirjoitti:
Mut annetaan tämän huomion anatmisen nyt olla tässä, jooko? Se sai jo haluamansa. Lopusta se vois koittaa selvitä ihan yksinään. Jos kantti riittää. Eikä usuttaa muita kimppuun. :)
Ei oo reilua pelata peliä muiden kustannuksella. Suoraan mulle jatkossa, jos jotakin on eikä muita hyväksi käyttäen.No, löydään kättä sovinnon merkiksi!
Olen aina susta tykännyt, mutta Gnukista vielä vähän enemmän..
En haluaisi, että kaikki hyökkää porukalla sen kimppuun. :(
Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata. monnom kirjoitti:
Juu, se on myös sukunimi. http://www.tuomas.salste.net/suku/nimi/tampio.html
Ja kyllä, se sinuunkin aika ajoin sopii kuvauksena. Vänkäämises on tampiomaista ja siksi se tampio oli ihan osuva heitto silloin. En kadu.
Kiusaamisesta olen pahoillani, jos sitä olet osaksesi saanut missään. Mutta älä itsekään läjde ratasastamaan asialla mistä et ole perillä. Kuten Gnuk...suojaa itses siltä asialta vielä kun voit.Toistan asioita kun ei minusta tuntuu ettei ymmärretä ja kun käsittelen asiaa ja kierrän kehää kuuluu neurologiseen sairauteen.
Koen silloin myös vain ettei olla ymmärretty minua,ei ole mistään muusta johtuvaa.jeeeesustelija kirjoitti:
No, löydään kättä sovinnon merkiksi!
Olen aina susta tykännyt, mutta Gnukista vielä vähän enemmän..
En haluaisi, että kaikki hyökkää porukalla sen kimppuun. :(
Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata.En minäkään halua, että kenenkään kimppuun hyökätään. Mutta mä pidän aina puoleni, niin kauan kun henki pihisee, jos koen että mun päälle hyökätään syyttä. Osaan kyllä pakittaa ja pyytää anteeksi, jos nään toimineeni väärin.
Mä vaan olen tottunut, että elämässä omat ongelmat hoidetaan asianomaisen kanssa sotkematta kaikkia muita, ulkopuolisia siihen mukaan. Suoraan, ei kiertoteitse ja juoksupoikia käyttäen. Jos on kanttia aukoa päätään, pitää olla kanttia ottaa takaskin. Tai olla hiljaa. :)
Gnukilla on periaate ja mun nähdäkseni se koittaa saada mut taipumaan tahtonsa alle. Ihan vaan periaatteesta hallita mua. Mullakin on periaate, mä en ole tehnyt sille mitään pahaa, ollut vain eri mieltä vuosien saatossa. Joten ei sen tarvi mua pompotella sen takia. Tai voi yrittää, muttei se tule koskaan onnistumaan. Jos se nöyrtyy, minäkin voin nöyrtyä.
Ei oo kauheen vaikeeta, jos yhtään oikeasti on halua olla muuta kuin marttyyri ja ylimielinen juntti. Muhun kyllä tehoaa järkipuhe muttei painostus eikä vittuilu..sotakirveen voi haudata, mutta se edellyttää toiseltakin vastaan tulemista.
Gnuk lopettaa irvailun ja mä lopetan sen Gnuk nimellä tehtyihin, ketjuihin kommentoinnin. Ellei ne satu koskemaan mua, kuten tää aloitus. Mä en peräänny, jos tää on se tyyli ja tapa hoitaa asia kuntoon. Rusnata kettuiluketjuja...valtakunta kirjoitti:
Toistan asioita kun ei minusta tuntuu ettei ymmärretä ja kun käsittelen asiaa ja kierrän kehää kuuluu neurologiseen sairauteen.
Koen silloin myös vain ettei olla ymmärretty minua,ei ole mistään muusta johtuvaa.Ok, ymmärrän. Pyydän anteeksi nimittelyäni. Ei tuu toistumaan.
monnom kirjoitti:
Mut annetaan tämän huomion anatmisen nyt olla tässä, jooko? Se sai jo haluamansa. Lopusta se vois koittaa selvitä ihan yksinään. Jos kantti riittää. Eikä usuttaa muita kimppuun. :)
Ei oo reilua pelata peliä muiden kustannuksella. Suoraan mulle jatkossa, jos jotakin on eikä muita hyväksi käyttäen.Noh mutta en muita hyväksi käytä, en ole sitä tehnyt vaan puolustin Gnukia ,haen neuvoja ja annan neuvoja, jos minua ei ymmärretä. Vaikea ihmisen kanssa yrittää jutella jos kuulee ilkeyksiä, siten se vaihtuu myös suojeluvaistoksi toisen henkilön puolesta, jos ei näytä olevan kärsivällinen kanssani.
- jeeeesustelija
monnom kirjoitti:
En minäkään halua, että kenenkään kimppuun hyökätään. Mutta mä pidän aina puoleni, niin kauan kun henki pihisee, jos koen että mun päälle hyökätään syyttä. Osaan kyllä pakittaa ja pyytää anteeksi, jos nään toimineeni väärin.
Mä vaan olen tottunut, että elämässä omat ongelmat hoidetaan asianomaisen kanssa sotkematta kaikkia muita, ulkopuolisia siihen mukaan. Suoraan, ei kiertoteitse ja juoksupoikia käyttäen. Jos on kanttia aukoa päätään, pitää olla kanttia ottaa takaskin. Tai olla hiljaa. :)
Gnukilla on periaate ja mun nähdäkseni se koittaa saada mut taipumaan tahtonsa alle. Ihan vaan periaatteesta hallita mua. Mullakin on periaate, mä en ole tehnyt sille mitään pahaa, ollut vain eri mieltä vuosien saatossa. Joten ei sen tarvi mua pompotella sen takia. Tai voi yrittää, muttei se tule koskaan onnistumaan. Jos se nöyrtyy, minäkin voin nöyrtyä.
Ei oo kauheen vaikeeta, jos yhtään oikeasti on halua olla muuta kuin marttyyri ja ylimielinen juntti. Muhun kyllä tehoaa järkipuhe muttei painostus eikä vittuilu..sotakirveen voi haudata, mutta se edellyttää toiseltakin vastaan tulemista.
Gnuk lopettaa irvailun ja mä lopetan sen Gnuk nimellä tehtyihin, ketjuihin kommentoinnin. Ellei ne satu koskemaan mua, kuten tää aloitus. Mä en peräänny, jos tää on se tyyli ja tapa hoitaa asia kuntoon. Rusnata kettuiluketjuja...Ok. Peace!
En ehkä tiedä kaikkea, koska en käy ML:n puolella. monnom kirjoitti:
Ok, ymmärrän. Pyydän anteeksi nimittelyäni. Ei tuu toistumaan.
Anteeksi itsellesi sitä että suutuin. Silloin tekstini menee erittäin sekavaksi usko tai älä niin puheenikin että oon joutunut kohdelluksi myös erittäin väärin.
Stressi ei sovi minulle. Poikani taas menee puhumattomaksi tunnekouhuissa ja sen vuoksi olen ihan stressinä koulusta.valtakunta kirjoitti:
Anteeksi itsellesi sitä että suutuin. Silloin tekstini menee erittäin sekavaksi usko tai älä niin puheenikin että oon joutunut kohdelluksi myös erittäin väärin.
Stressi ei sovi minulle. Poikani taas menee puhumattomaksi tunnekouhuissa ja sen vuoksi olen ihan stressinä koulusta.Pyyntö hyväksytty. Voidaanko me nyt olla sovussa, vaikka ei aina ymmärrettäiskään toisiamme?
jeeeesustelija kirjoitti:
Ok. Peace!
En ehkä tiedä kaikkea, koska en käy ML:n puolella.En ehkä ihan itsekään ole perillä, mikä on niin kipeetä tehnyt, että suorastaan vihaa minua. Mutta ehkä hän sen joskus vielä minulle kertoo, selvin sanoin. Ehkä ei, edetään tilanteen mukaan.
Rauha. :)monnom kirjoitti:
Pyyntö hyväksytty. Voidaanko me nyt olla sovussa, vaikka ei aina ymmärrettäiskään toisiamme?
Tottakai,pyrin siihen aina ja henkisestikin kaikki voi paremmin kun kaikilla hyvä olla.💕
valtakunta kirjoitti:
Tottakai,pyrin siihen aina ja henkisestikin kaikki voi paremmin kun kaikilla hyvä olla.💕
Samaa mieltä. ☺️👍
- tiedäse
monnom kirjoitti:
Ja mikäs motiivis oli, kun susta ei ole sanaakaan puhuttu tässä? Gnukin pallien nuoleminen vai ihanko omies? Anna sen selviä itse sotkunsa mun kanssa ja pysy sinä kaukana asiasta, jos niin hiertää. :)
"Ja mikäs motiivis oli, kun susta ei ole sanaakaan puhuttu tässä? Gnukin pallien nuoleminen vai ihanko omies? "
Ei sillä oo palleja kun se on akka. tiedäse kirjoitti:
"Ja mikäs motiivis oli, kun susta ei ole sanaakaan puhuttu tässä? Gnukin pallien nuoleminen vai ihanko omies? "
Ei sillä oo palleja kun se on akka.Aha, henkiset pallit on joskus naisillakin melkosen suuret. ;)
- pampputonpöksyis
kutsukaa poliiseja aina kun on tarvis.nytkihä nämä on koko aika läsnä.ja oottaavat et me kirjottajat tehtäs moka.heti on katiska pihassa.voeee et naurattaa ku ei kenttätöihi pääse,hehhhhehhh.
- ilmoittaja
ILmoitin valtakunnan asiattomat poliisille ilmoittelut poliisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456