Mitä kaikkia muutoksia jouduit tekemään siihen sun Chervolet Silveradoon että sillä on mahdollista keulia? Ite ostin tollasen köyhän miehen jyystäritruckin Ford Rangerin ja mua kiehtoisi modata sitä vähän...
Bicky Royal miehelle kysymys
43
420
Vastaukset
- DarkFear_off
En usko että se belgialainen näyttelijä lukee tätä palstaa eikä osaa suomeakaan. Mutta ehkä peris vastaa kun on rekisteröinyt bicky-nimimerkin.
Joo mä olen syntyjään belgialainen, ja Janskun vlogiin tallentunut video poikani potkaisemisesta sai niin suuren suosion että sitä tosiaan käytettiin hampurilaismainoksessa, mutta en mä liity Perikseen mitenkään. Tai no, toki sikäli että hän on ihan hyvä tyyppi ja kävi alkukuussa meidän kerhotiloilla vierailulla.
- Kaikki_palstalaiset
bicky_royal kirjoitti:
Joo mä olen syntyjään belgialainen, ja Janskun vlogiin tallentunut video poikani potkaisemisesta sai niin suuren suosion että sitä tosiaan käytettiin hampurilaismainoksessa, mutta en mä liity Perikseen mitenkään. Tai no, toki sikäli että hän on ihan hyvä tyyppi ja kävi alkukuussa meidän kerhotiloilla vierailulla.
Et sinä peris ole hyvä tyyppi, vaan toivoton trolli.
bicky_royal kirjoitti:
Teillä onkin ollut varmasti jätkien kanssa iso urakka ton sun Silverado jyystö-Truckin kanssa. Ei olisi varmasti Timpalla riittänyt edes aika ja rahat moiseen, kun hänen pitää töissä käydä ja vapaa-aikana sitten ajeluttaa perhettä Octavialla ympäriinsä ja rahaa menee Timpalla enemmän sinne Prismaan, kun mitä niihin omiin harrastuksiin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Varmasti Janica on sen verran vaativa vaimo, ettei se anna Timpalle lupaa käyttää sitä omaa palkkaansa ihan mihin itse haluaa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hyvä kun muistutit tossa Timppaa siitä, että sä oot kuitenkin se Bicky juniorin OIKEA isä, vaikka Timppa nyt onkin hänen maksuista vastava aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Teillä onkin ollut varmasti jätkien kanssa iso urakka ton sun Silverado jyystö-Truckin kanssa. Ei olisi varmasti Timpalla riittänyt edes aika ja rahat moiseen, kun hänen pitää töissä käydä ja vapaa-aikana sitten ajeluttaa perhettä Octavialla ympäriinsä ja rahaa menee Timpalla enemmän sinne Prismaan, kun mitä niihin omiin harrastuksiin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Varmasti Janica on sen verran vaativa vaimo, ettei se anna Timpalle lupaa käyttää sitä omaa palkkaansa ihan mihin itse haluaa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hyvä kun muistutit tossa Timppaa siitä, että sä oot kuitenkin se Bicky juniorin OIKEA isä, vaikka Timppa nyt onkin hänen maksuista vastava aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Joo kyllä siinä hommaa riitti, mutta kun porukalla lyötiin viisaat päät yhteen niin saatiin onnistunut lopputulos.
Heh niin Timpalla taitaa nuo projektit rajoittua lähinnä koottaviin panssarivaunujen pienoismalleihin, jos aikaa riittää ylitöiltä ja lapsiperheen arkihässäkältä :)))))))))))))))))))) Onneksi ne ei sentään tupruta liikaa CO2-päästöjä niin Timbellä on varmaan puhdas omatunto sen suhteen :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ennen kun alan kertomaan muutoksista, niin muistutan sua siitä järjettömästä määrästä työtunteja! Oikeesti hei, kiitti Makelle, Kakelle, Ramille, Penalle sekä Bicky Junnulle jonka OIKEA faija mä muuten olen. Jos laskettaisiin ne kaikki kaljatölkit ja norttiaskit mitä meidän tallilla kului niin huhhuh...
No ihan ekaksi laitettiin voimansiirto uusiksi. Nelivetoinen vaihdelaatikko heivattiin pois ja tilalle sovitettiin takavetoisen Chevrolet Camaron laatikko. Samalla automaattivaihteiston ohjausyksikköä ohjelmoitiin niin että jos ykkösellä painaa kaasun pohjaan, se ei vaihda kakkoselle vaan huudattaa rajoitinta vasten. Kakkonen menee päälle ja vaihteisto jatkaa normaalisti toimintaansa vasta kun vedän ratin takana olevasta jälkiasennetusta läpyskästä. Taka-akselille vaihdettiin alkuperäistä huomattavasti lyhyempivälitteisempi perä, ja näin ollen myös kardaani piti kasata palikoista joten se on juuri sopiva tähän autoon.
Taka-akselia modattiin myös sen verran että sinne saatiin asennettua paripyörät. Renkaat ovat Pirellin erittäin pitävää kumia jotka on tarkoitettu lähinnä urheiluautoihin.
Myös dieselin ruiskutusta ohjelmoitiin niin että se syöttää polttoainetta hetkellisesti huomattavasti normaalia enemmän ja samalla moottoriin menee myös hieman ilokaasua. Tämä säiliö on kylläkin oltava piilossa ja lukkojen takana, sillä jos auton jättää vaikkapa Varissuon Salen pihalle niin siellä on heti joku liekkipipoinen vauhtihirmu imppaamassa typpioksiduulia.
Taajama- ja kaupunkiajossa tämä on mitä mainioin peli, mutta motarilla kierrokset on aika korkealla. Siksi mullakin on toinen auto Hummer H2 jolla ajan pidempiä matkoja jos tarve vaatii. Se on ihan vakio lukuunottamatta vanteita ja tummennettuja ikkunoita.
Eli ei muuta kun tsemppiä projektiin! Mikään ei ole mahdotonta kunhan on kärsivällisyyttä, kavereita apuna ja taskun pohjalla perusinsinöörin parin kuukauden bruttopalkka!- kaisanoasaa
LOL :D Peris teki puskista itselleen avauksen, johon nyt bickynä vastaa :D
kaisanoasaa kirjoitti:
LOL :D Peris teki puskista itselleen avauksen, johon nyt bickynä vastaa :D
Ei tämä ole mun tekemä aloitus. Bicky kertoi mitä hänellä oli sanottavana kysymyksiin liittyen, ja äsken mä oikaisin perättömiä juttuja ja tsemppasin Bickyä hänen hienon projektin ansiosta.
- Janican_kampaaja
peris234 kirjoitti:
Ei tämä ole mun tekemä aloitus. Bicky kertoi mitä hänellä oli sanottavana kysymyksiin liittyen, ja äsken mä oikaisin perättömiä juttuja ja tsemppasin Bickyä hänen hienon projektin ansiosta.
Juu juu:))))))))))))))))))) Ehkä tupla-annos jotain kriittisempää lääkitystä olis nyt paikallaan:))))))
Janican_kampaaja kirjoitti:
Juu juu:))))))))))))))))))) Ehkä tupla-annos jotain kriittisempää lääkitystä olis nyt paikallaan:))))))
Lyrica-kännit ja täyskaato päin ikkunaa? Been there, done that. Ei kiitos.
Niin mähän en liity Bickyyn ja hänen profiiliin mitenkään, mutta olen yksi harvoista palstalaisista kuka on päässyt hänen keulivan Silveradon kyytiin.
Mutta joo on teillä ollut siinä hommaa. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Mulla oli joskus projektina joku 80-luvun takamoottori-Skoda, joka ei koskaan valmistunut joten pistin vahingon kiertämään ja myin sen halvalla eteenpäin. Periaatteessa painojakauman kannalta sellanen olisi ollut helpompi saada keulimaan :))))))))))))- Eki-setä
Sähän olet useasti kertonut olevasi bickyn sun muiden timppojen juttujen kirjoittaja. Vedonnut palstalaisten huumorintajuun niiden suhteen ;) Harmillisesti sun jutut toistaa itseään samanlaisina vuodesta toiseen :( Yhtä kaikki, sun jatkuva trollauspuuhasi on melekosen lapsellisia.......
- OiAikoja234
80-luvun aisuri osti takamoottori Skodan 30000 markalla ja huokaisi oivoi kun autosta kärvähti muutaman kymmenen markan kannentiiviste. 2010-luvun aisuri ostaa lainarahalla 30000 e Skoda Octavian ja huokaisee oivoi kun jakoketju menee katki tai auto syö öljyä yhtä paljon kuin bensaa
- Wwu
Periksen äiti tais mennä jo nukkumaan ja seuraksi on pitänyt kaivaa Liljalaakson mielikuvitusystävät :)
Joo luultavasti hän meni nukkumaan parisen tuntia sitten, koska epilepsialääkkeiden aiheuttama väsymys.
Mutta ei tässä mitään mielikuvitusystäviä ole olemassakaan. Olen jopa ollut viestiketjun aiheena olevan Silveradon kyydissä kauppakeskus Myllyn parkkihallissa. Voin sanoa että kyllä se tosiaan keulii ja 25m keulimisen jälkeen alkaa soimaan Crash ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikki :))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio- Oeodnnenfj
peris234 kirjoitti:
Joo luultavasti hän meni nukkumaan parisen tuntia sitten, koska epilepsialääkkeiden aiheuttama väsymys.
Mutta ei tässä mitään mielikuvitusystäviä ole olemassakaan. Olen jopa ollut viestiketjun aiheena olevan Silveradon kyydissä kauppakeskus Myllyn parkkihallissa. Voin sanoa että kyllä se tosiaan keulii ja 25m keulimisen jälkeen alkaa soimaan Crash ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikki :))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIioAatteles jos sinulla olisi ihan oikeita ystäviä, noiden satuhahmojen sijaan.. Eikö se vasta olisi nastaa?
Oeodnnenfj kirjoitti:
Aatteles jos sinulla olisi ihan oikeita ystäviä, noiden satuhahmojen sijaan.. Eikö se vasta olisi nastaa?
Ensinnäkään Bicky Royal mies tai muut Penetrators MC:n jätkät eivät ole mitään satuhahmoja, mutta kyllä mulla on myös muita ystäviä suomi24:n ulkopuolellakin.
- Orvokki_Hyyppä
peris234 kirjoitti:
Ensinnäkään Bicky Royal mies tai muut Penetrators MC:n jätkät eivät ole mitään satuhahmoja, mutta kyllä mulla on myös muita ystäviä suomi24:n ulkopuolellakin.
Kumma sitten miten kun hakee Google tietoja esimerkiksi Penetrators MotoGP-tallista, Penetrators MC:stä tai bicky-hahmon elämäkerrasta ei tule muita osumia kuin tälle palstalle :-)
- Näininn
Älähän nyt. DarkFearilla on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, että tiedoksi sulle vaan se.
- Kaljumikäkalju
Näininn kirjoitti:
Älähän nyt. DarkFearilla on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, että tiedoksi sulle vaan se.
Kuten huomataan DarkFearin hiustyylistä kun keskustellaan niin ainoastaan sellaiset kommentit säilyy missä kehutaan hänen kampausta. Jos lyö faktat pöytään ja tuo ilmi miten vähän on Darkkiksella karvaa päässä, tulee itse nahkatukka paikalle ja poistattaa koko kommentin.
peris234 kirjoitti:
Onhan se hyvä, että on Bicky Royal-miehen ja Timpan kaltaisia hyviä luotettavia ystäviä, sillä Penetrators MC:n miehet ovat varmasti lojaaleja muita kohtaan ja Timppakin kunnollisena insinöörimiehenä varmasti hyvä kaveri, johon voi turvautua hädän hetkellä:)))))))))))))))))))))))
peris234 kirjoitti:
Niin eivät ole mitään satuhahmoja, kun oon itsekin heitä usein Varissuolla ja eri puolella Turkua nähnyt. Liljanlaakson Timpan oon myös nähnyt usein Prismassa ja kerran myös perheineen Raision Ikeassa ostoksilla.
Mitä täällä taas jauhetaan jostain Periksestä? Se että hän on käynyt meidän kerhon tiloilla vieraana, ei tarkoita sitä että hän pyörittäisi koko palstaa ja kaikkia nimimerkkejä. Ei hän ole edes prospect-jäsen vaan ihan hyvän päivän tuttu.
Ei hänen Mersuilla pahemmin keulita eikä hän käsittääkseni ole kiinnostunut autojen virittelystä mutta se on ihan fine mulle. Jokainen ajaa millä ajaa.- Hc-atm
PEris, toi mulattihahmo on oikeesti tosi nolo ...
- Mohammed_Liljalaakso
Juu, ei kiinnosta peristä autojen vaan trollihahmojen virittely:)))))))))))))))))))))
Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:
Juu, ei kiinnosta peristä autojen vaan trollihahmojen virittely:)))))))))))))))))))))
Sä et ole edes oikea Liljanlaakson Mohammed, sillä Timpan poika ei noin myöhään enää tänne palstalle kirjoittele, vaikka eihän Timppa olekaan Mohammedin OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kaduilla liikkuu anabolisia steroideja, mitkä on suoraan ruiskeina peniksen varteen. Onko tietoa mitkä näistä olisi sopivia sellaiselle kaverille jolla ei ole aikaa vetää mitään penistreenejä erikseen, vaan hakee kehitystä normi käytön myötä? Uskaltaako näitä tykittää mailaan ja onko levolla mitään merkitystä.
Tässä lista: testosteronipropionaatti, testosteronienantaatti, testosteronifenyylipropionaatti, testosteroni-isokabroaatti, testosteronidekanoaatti, testosteroniundekanoaatti.
kiitos etukäteen
- hogwild
Nostetaanpa ylös tämä mitä mainioin opus, joku vaikka harkitsee keuliva jyystötruck -rojektia 😂😂
- keuliikeulii
Olipa hyvä opas Bickyltä miten Silveradon kaltaisen jyystö-truckin saa keulimaan. Ostin tossa juuri Dodge Ramin projektiksi ja noudattelen näitä neuvoja. Saa nähdä mitä tulee :)
- vulvaline
Nyt joku trollaa ja pahemman kerran. En usko tuota tarinaa, en ikinä.
Annat Bicky ymmärtää että et muka ole vaihtanut autoon isompaa turboa tai nostanut ahtopaineita.
Ehei keuli Silveraado noilla virityksillä.- Anonyymi
Jep ahtopaineensäädin menisi ekana vaihtoon jos itse pitäisi tuunata keuliva jyystötrukki
Perinteisiä peris-bugeja..
- Anonyymi
Kyzymyz kuin mönkivä ajatuz.
- Anonyymi
Miten käy jyystötruckeille, jos ja kun jonkun huru- ukon johtama hallitus kieltää bensakäyttöiset autot???
Bicky Royal miehellä sitä kun onkin keuliva jyystö-truck 😊😊😊😊😊😊😊😊
Tässä Bicky näköjään kertoikin hyvin selkokielisesti mitä muutoksia hän teki Silveradoon että sen sai keulimaan. Oon muuten ollut tän auton kyydissä ja onhan se melkoinen tunne kun liikkeelle lähtiessä näkyykin vain taivasta 😊😊😊
Jos joku innostui vastaavanlaisesta projektista niin tiedätte mistä kannattaa kysyä lukkoperiä, turboja, ahtopaineletkuja yms. tarvittavaa 😊😊😊😊😊- Anonyymi
Tuolla aikaisemmin oli hyvä kysymys siitä, että ajatteles peris jos sulla olisi oikeita ystäviä noiden mielikuvitushahmojen sijaan? Eikö olisi aika kiva juttu? Eilinenkin bicky-spämmisi on taas poistettu.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla aikaisemmin oli hyvä kysymys siitä, että ajatteles peris jos sulla olisi oikeita ystäviä noiden mielikuvitushahmojen sijaan? Eikö olisi aika kiva juttu? Eilinenkin bicky-spämmisi on taas poistettu.
Kyllä mulla on ihan oikeita kavereita, Bicky Royal mies mukaanlukien, mutta hänellä on kyllä selkeästi hienoin auto mun tuttavapiirissä 😊😊😊 Ei sitä kaikilla ole mustaa valtavaa jyystö-truckia joka keulii liikennevaloissa samalla kun poppivehkeistä raikaa Sandstorm tai Freestyler 😊😊😊😊😊😊 Että pois tollaset höpinät jostain spämmeistä.
- Anonyymi
Olisko Turun seudulla myynnissä keulintasarjaa Nissan vanetteen?
Mulla oli vuonna 2011 Suzuki Carry, jolla olisi pitänyt pystyä jarruttamaan niin että takapää nousee ilmaan auton hidastuessa 😂 Youtubessa on videoitakin kun porukka on kokeillut sitä, mutta itse en uskaltanut 😅
Bicky Royal miehellä sen sijaan onkin musta valtava Chevy Silverado jonka takapuskuri raapii maata kun hän oikein runttaamalla runttaa kaasun pohjaan valojen vaihtuessa vihreäksi 😊😊😊😊😊😊- Anonyymi
Tylsä hahmo jopa periksen feikkipersoonaksi .
- Anonyymi
Uppista jos joku on voittanut eurojackpotissa ja haluaa ajaa paremmalla autolla kuin naapuri
- Anonyymi
Joko on keulimiskelit?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811