Eronneille sopiva suhde

Oon vähän ulalla tästä nykypäivän suhdemeiningistä, joten voisitteko kertoa kokemuksia seuraavaan kysymykseen liittyen: eronneille tai ylipäätään puolisonsa menettäneille ei suositella vakavaa seurustelua ennenkuin lapset ovat muuttaneet kotoa pois. Jos kuitenkin läheisyyttä kaipaa niin mikä on paras vaihtoehto läheisyyden kaipaukseen. Yhden yön jutut vai panosuhde vai silleen kavereitten kanssa paneskelu? Oon kuullut, että yhden yön jutut ei naisille välttämättä oo se paras juttu, kun niissä etitään pääsäöntöisesti vaan omaa nautintoo niin naiset ei välttämättä pääse mukaan tai nauti kunnolla, vain pieni osa nauttii. Toisaalta niissä ei jää tunteissa mitenkään kiinni. Ite kun ajattelen niin, että olis ihan hyväkin oppia paneen ihan vaan tunteettomasti kuten miehetkin. Panosuhde olis tietysti tautiriskin ym.muun kannalta parempi ja nautintokin vois olla molemminpuolista, toisaalta siinä voi olla vaikee olla ajan myötä ilman tunteita, miehet onnistuu siinä varmaannaisia paremmin. Pystyisköhän kaverin kanssa, sellaisen joka olis vasn kaveri niin panern välillä. En tiedä, mutta kertokaa omia kokemuksia.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Kokeilemalla se selviää! 😊
Laastarit on ihan ok! Kun pitää itselleenkin sen selvänä, että on vaan laastari! Ettei satu eikä satuta ketään. (Ja lastenhan ei niistä tarvii ollenkaan tietää). Voi olla pettymyskin, jos vertaa hyvään edelliseen. Mut rohkeesti ja itsekkäästi vaan ottamaan se mitä kaipaa, jos siihen mahdollisuus tulee. (Jos vielä mahdollisuus valita noista kolmesta?)Nostaa itsetuntoa ja pönkittää omaa seksikkyyttä. Sitä ihanaa läheisyyttä ei välttämättä saa, yhden yön tai pano suhteesta. Mut kaikkihan ne siitä yhdestä ekasta yöstä alkaa.. ja jatkuu sitten miten jatkuu..onnea!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kokemuksia siis halusin kuulla. Eli sulla on kokemuksia noista kaikista yhdenyön ja panosuhteista, silleen tunteettomasti? En mä laastareista puhunut vai tarkotitko sitä että sanotaan heti kättelyssä toiselle että oot pelkkä laastari. Eiks tommonen oo aika satuttavaa, mut jos juju on että tulee silleen sattumattomammaks ja tunteettomamks kun tarpeeks tommosia on takana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikös laastari oo vähän sama kuin pidempi panosuhde, jossa ollaan kunnes parempi osuu kohdalle. Kavereiden kanssa paneminen olisi ap turvallisinta varmaan, etenkin jos ne on varattuja niin voi nauttia vain seksistä eikä varattu jää roikkumaan.
Ilmianna
Jaa
"Ei suositella vakavaa seurustelua ennen kuin lapset on muuttaneet"... mitä ihmeen skeidaa toi nyt on??

Eli minä odottaisin 8 vuottako?? voi voi....
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Eronneille sopiva suhde

Oon vähän ulalla tästä nykypäivän suhdemeiningistä, joten voisitteko kertoa kokemuksia seuraavaan kysymykseen liittyen: eronneille tai ylipäätään puolisonsa menettäneille ei suositella vakavaa seurustelua ennenkuin lapset ovat muuttaneet kotoa pois. Jos kuitenkin läheisyyttä kaipaa niin mikä on paras vaihtoehto läheisyyden kaipaukseen. Yhden yön jutut vai panosuhde vai silleen kavereitten kanssa paneskelu? Oon kuullut, että yhden yön jutut ei naisille välttämättä oo se paras juttu, kun niissä etitään pääsäöntöisesti vaan omaa nautintoo niin naiset ei välttämättä pääse mukaan tai nauti kunnolla, vain pieni osa nauttii. Toisaalta niissä ei jää tunteissa mitenkään kiinni. Ite kun ajattelen niin, että olis ihan hyväkin oppia paneen ihan vaan tunteettomasti kuten miehetkin. Panosuhde olis tietysti tautiriskin ym.muun kannalta parempi ja nautintokin vois olla molemminpuolista, toisaalta siinä voi olla vaikee olla ajan myötä ilman tunteita, miehet onnistuu siinä varmaannaisia paremmin. Pystyisköhän kaverin kanssa, sellaisen joka olis vasn kaveri niin panern välillä. En tiedä, mutta kertokaa omia kokemuksia.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta