Fursuit harrastus?

Niina-liina

Kertokaa onko fursuittaus mukava harrastus? Minun 2 kaveria harrastaa sitä ja haluavat minut mukaan harrastukseen. Jos rovaniemellä on muitakin harrastajia kuin kaverini niin kertokaa mistä ostitte fursuit asunne, paljon maksoi ja jos teitte itse asunne niin paljon maksaa tarvikkeet jne.. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne :)

59

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riku-Petteri84

      Minä olen harrastanut suittausta 3 vuotta, ostin suitti pään ja jalat nettimarkkina.com sivuilta, hinta oli muistaakseni 130e. Harvoin liikun missään mutta 1-2 kertaa kuukaudessa kävelen kemijoen rantakatua pitkin kun asun lähellä pohjanhovia. Omasta mielestäni fursuittaus on todella mukavaa, ei ole mitään pahaa sanottavaa siitä. Muita suittikavereita olisi mukavaa saada lisää :)

      • Niina-liina

        Kiitos vastauksestasi Riku-Petteri84. Voisi aloittaa itsekki suitti harrastuksen :) minusta ja minun ystävistä saat kavereita jos vain kelvataan?? Oletko tänään menossa mihkään, baariin? kahvilaan missä voitaisiin nähdä?


      • Riku-Petteri84

        Kansanpupiin menen juomaan halpoja juomia, tulkaa sinne jos haluatte nähdä minut. Menen sinne 21.00 ja olen 2-3 tuntia siellä. Toivottavasti nähdään :)


      • Niina-liina

        Kiitos kutsusta, tulen sinne kaverin kanssa, toinen kaveri ei pääse tulemaan. Tunnistat minut punaisista hiuksista joissa on vihreitä raitoja ja kaverillani on täysin mustat hiukset, tule rupattelemaan meille :)


      • Riku-Petteri84

        Olipas mukavia naisia tuo Niina-liina ja hänen kaverinsa, huomenna mennään halfmoon tai pohjanhovi, olisi mukavaa jos sinne tulisi muitakin furruja rovaniemeltä jos rovaniemellä on muita jotka harrastaa suittausta?


      • hannu-suittaaja

        Minä voin tulla jos haluatte lisää kavereita, olen hannu ja harrastanut suittausta 1,5. vuotta. Ilmoittakaa missä olette illalla. Täällä rovaniemellä on todella vähän suittaajia, yksi on tehnyt videoita youtubeen ja ne on hyviä videoita, harmi vain kun en ole sitä koskaan nähnyt kaupungilla, no jos joskus näkisin niin pyytäisin sitä minun kaveriksi :)


      • Riku-Petteri84

        Tervetuloa meidän mukaan hannu-suittaaja. Tule 21.00 kansan-pup, aloitellaan siellä ja mennään myöhemmin isompaan baariin. Tunnistat meidät siitä että niina-liinalla on punaiset hiukset jossa vihreitä raitoja ja minulla on lippis jossa on mersedes-benz logo. Toivottavasti nähdään :)


      • hannu-suittaaja

        Kiitos kaverit kun olitte minun kanssani baarissa, hyvä että rovaniemellä on muitakin furruja kuin minä :) :) huomenna taas baariin niinkuin sovittiin :)


      • hannu-suittaaja

        5.12 on lahjojen yö sampokeskuksessa, tuleeko furru-angels-dragon meidän kanssa suittaamaan sinne?? olisi mukavaa että olisit meidän kaveri, siis jos olet fursuit??????


      • hannu-suittaaja

        Olemme huomenna lahjojen yössä sampokeskuksessa, mennään 20.00 ja ollaan noin 2 tuntia, tervetuloa katsomaan meitä muut furrut ja furrunhenkiset ihmiset :)


      • Äiti1982

        Minä tulen lasteni kanssa katsomaan teitä, olen nähnyt teidät ennekin kaupungilla. Kiitos että olette furruja ja järjestätte lapsille mukavaa ohjelmaa jne.. Noi youtubessa olevat furrut on täysiä pellejä mutta onneksi te olette oikeita furruja :)


      • hannu-suittaaja

        On ollut todella mukavaa viettää aikaa fursuit kavereideni kanssa, löytyihän niitä rovaniemeltä :) ei ole ehtinyt kirjoittaa tänne suomi24 kun on ollut niin hauskaa!!!! :) :) Huomenna mennään siis perjantaina mäntyvaaran raviradan parkkipaikalle ottamaan yhteiskuvia minä ja kaverini, sinne saa myös tulla muut rovaniemen furrut ja kaikki muutkin saa tulla sinne, ei tarvi edes olla furru, pääsee yhteiskuviin meidän furrujen kanssa. SIIS!!! perjantaina 15.12.2017 klo. 18.00 ollaan mäntyvaarassa, tervetuloa katsomaan meitä :)


      • hannu-suittaaja

        Olemme mäntyvaarassa jo klo. 17.15, valokuvaaja aikaisti hieman kuvauksia. Tervetuloa katsomaan meitä :)


      • hannu-suittaaja

        Olipa mukavaa mäntyvaarassa ja mukavia ihmisiä meitä katsomassa, kiitos teille kaikille:) jatkot sitten illalla keskustan baareissa, aluksi uittoon jne.. Nähdään siellä!!! :)


      • hannu-suittaaja

        Hauskaa meillä baarissa, tulisipa tänne lisää suittaajia rovaniemeltä :) JES!!! kun on mukava ilta :)


      • hannu-suittaaja

        onko tänne tulossa lisää suittaajia? pyytäkää meidän johki baariin jos haluatte nähdä meidät :)


      • hannu-suittaaja

        Tänään alkoi joululoma minulla, olen kavereiden kanssa keskustassa suittaamassa ja käydään baarissa. Tulisipa tänne muitakin furruja vai olemmeko me ainoat oikeat furrut rovaniemellä?? ei tarvi tulla asu päällä vaan riittää että tulette juttelemaan meille fursuittauksesta jne.. Olemme kansanpub klo 22.00


      • hannu-suittaaja

        Tänään mennään baariin pitämään hauskaa, tervetuloa meidän kanssa iltaa viettämään. Oletko sinä furru joka aikaisemmin kirjoitit tänne suomi24 nimimerkki oli muistaakseni someronfurru?? tule moikkaamaan meitä illalla??


      • hannu-suittaaja

        Hyvää joulua kaikille furruille, jouluna rauhoitutaan mutta uudenvuoden aattona liikutaan kaupungilla, tehdään videoo youtubeen jos saadaan joku kuvaamaan meitä. Syökää paljon kinkkua ja nauttikaa joulun rauhasta :)


      • hannu-suittaaja

        Kiitos kommentista furru-angle-drago, me ei olla h-alkavia mutta hyvää uuttavuotta ja joulua kaikesta huolimatta, toivottavasti sinulla on joku miesystävä jonka kanssa vietät joulua :) :)


      • furru-angle-drago

        Uutena vuotena minä sytytän raketin teidän pyllyssä, perskarvat vaan kärähtää ja minä räyhään, MUAHAHAHAAAAAAA


      • hannu-suittaaja

        Harmi kun tuollaista kirjoitat :( no ei voi mitään että olet homo mutta pliis!!!! elä pilaa muiden joulua furru-angle-drago!!!!!!!!!


    • HyvääKumia

      Nokian Kontiot löytyy varastosta.
      Voiskohan niillä aloittaa harrastuksen, kun ansiotulot on niin pienet.

      • Sukelluspuku

        Tottahan toki ! Kumisaappailla itsekkin aikanaan aloitin .


      • Anonyymi
        Sukelluspuku kirjoitti:

        Tottahan toki ! Kumisaappailla itsekkin aikanaan aloitin .

        Hyrräanalyysi jatkuu...


    • Suuttunut

      Suuttunut ja paljon penikkojen takia.!

      • Suuttunut

        Suuttunut kun raumalla minua fistattiin ja sulkijalihas on nyt väljä kuin vanhan mopon sylinteri!!!!!! penikat perkele!!!!!!


      • furru-angle-draakkoni

        Hyi mitä puhetta täällä!!!! ainoa oikea tapa saada väljä sulkijalihas on ostaa anaalilevitin ja ruuvata sen max asentoon, silloin veri ja paska lentää vaikkei tahtois!!!! ;)


      • Alex-Wolf

        Olisi mukavaa kun täällä rovaniemellä olis muitakin fursuittaajia kuin minä, täällä vain tyhmät kirjoittaa rivouksia!!! Tylsää yksin homehtua täällä kun ei ole suitti kavereita :( Seinäjoella minulla on onneksi muutama hyvä suitti kaveri mutta rovaniemellä ei vissiin ole muita furruja????


    • suomimies47

      tollaset turrit pitäs viedä saunan taakse!!

    • Matti__

      jovain on yhtä mukava harrastus ko peräpukama tai paukama persuuksissa.

      • Furruvain

        Kiusaajat pilanneet harrastuksen, me oikeat furrut harrastetaan suklaajunaa ja imetään nahkasikaria


    • Bad-

      Trollit....!! :(

      • furru-angle-dragoni

        Tumpatkaa nahkasikarinne miun takahalkioon, uuuhh aaahhh kun tekee kudaa ;-)


      • aleksi-nevala-furru

        Hyi sinua furru-angle-dragoni kun pilaat rovaniemen furrujen maineen, ei mitkään nahkasikarit kuulu fursuittaukseen vaan furruasut kuuluu siihen harrastukseen. No onneksi minä ja kaverit ollaan oikeita furruja eikä mitään pa*kan puhujia!!!!!!!!!!!!!


    • Sukelluspuku

      Isoin dragon on se vaarallisin. Tarkka pitää olla ja pitää huolto furrusta!

      • children-fursuit

        Youtubessa on paljon fursuit videoita ja rovaniemeltäkin on furru videoita mutta se joka tekee niitä niin sillä on niin ruma furru pää että ihan oksettaa, YÖÖÖKKKK!!!! LAATTA LENTÄÄ!!!!


      • Bad-

        Trollit....!! :(


      • furru-angle-drago

        Olisi mukavaa vetää viikonloppuna suklaajunassa ja imuttaa nahkasikaria ;-)


      • angle-dragon

        Nyt on furrulla kevättä rinnassa ja kiima-aika ;-) voisi lämpimän päivän kunniaksi nuuhkia takahalkiota ja grillata, ties mitä hauskaa teen grillimakkaroilla, saatan lämmittää ne myös oman kehoni sisällä takahalkiossa ;-)


      • Bad-

        Trollit!!! minä kyllä työnnän takahalkiooni hk sinisen lenkkijöötin ja liukasteena toimii turun sinappi!!!! Fursuittaus venyttää anaaliani ;-)


    • SIVUSTONVALVOJALLE

      Yläpuolella ollut viesti on poistettu sääntöjen vastaisena .
      Miksi sivustonvalvoja ei poistanut koko siveetöntä viestiketjua ?
      Alaikäisetkin lukevat Suomi24 - sivustoa .

    • Harmi

      Mihin tämä suomi24 mennyt aivan järkyttävää kirjotusta täällä. :(:(

      • Harmi

        Todella hyvää kirjoitusta täällä suomi24, tälläisiä kirjoituksia toivoisin myös youtubeen jne.. Kunnon lenkki jööti takahalkio kirjoituksia niin furru kiihottuu ;-) nami nami, muiskis ;-)


      • furru-angle-dragon

        Oli onnistunut perjantai furrulla, takahalkiossa on 2 makkaraa sinapilla ja kaikki rollon furrut jonottaa että pääsevet kokeilemaan minun karvaista halkiota, UUUH AAAAH sanoo furru


      • Bad-

        :(:(:(:(:(:(


      • KokeileppasSinäkin

        Polkupyörän sisukumi on tosi kiva , kun siinä on sitä talkkiakin.
        Mukava vetää nilkkoihin ja ranteisiin ja lopulta menee pään läpi
        kurkun ympärillekkin.


      • Bad-

        :-D :-D


      • D-D-D

        Eikö menny pään läpi ?
        Ikävää , mutta kokeileppas moponkumia .
        Astetta helpompi aloittelijalle .


      • furru-angke-dragon

        Nyt kyllä räyhään!!!! Wroaaarrrrr!!!!! pierasin ja takahalkio repesi :( onko rovaniemellä ompelijaa joka voi korjata furrun vuotavan takahalkion? aivan sama mitä karvaa on halkiossa kun homostelujen takia ne on kuistes paskassa ruskeena ;)


    • Jne-
      • furru-angle-dragon

        Kirjoittakaa sinne kaikkee paskaa


    • Red-ash-monkey

      Halvimmalla saa asun jostakin kierrätyskeskuksesta. Musta puku jonka housun
      persuuksiin leikkaat, halkaisijaltaan noin 30 sm reiän, ja muuta ei tarvitakkaan!

    • shadowfurry

      Mä teen mun furryt ite. Se on melko työlästä

    • LUIKKARI

      FISTAUS ON PALJONPAREMPI HARRASTUS KOKEILE HETI

    • Anonyymi

      Mä sitä mietiskelin et onks tääl turus kettää turrii harmi vaan ettei oo suittii eikä mitään haluaisin niin suitin nii voisin mennä metsästämää muita turrei ja saada vähä kamui

      • Anonyymi

        Voi kuulle täällä on Turkulainen ja olisi itsekkin niin kova mieli alkaa suittaa mutta kallista se on... :/


    • Anonyymi

      onko suittaaminen harrastus

    • Anonyymi

      Minä sain hyrrän päähän toukokuussa tänä vuonna. Se vain tuli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe