Syöt lenkkiä, vai käyt lenkillä?
Kumpaa teet mielummin
10
215
Vastaukset
- Elluhalloyb
Kumpaakin sopivasti...😂😂😂
pujotteIija kirjoitti:
Tänään söin sopivasti HK-sinistä, suunnilleen 8cm pätkän.
HK-sinistä leikeltynä ruisleivän väliin. Hjuvaa. 😃
En oo kyllä syönyt piiiitkiin aikoihin just lenkkiä, mutta tylsää on kipittää lenkkiäkin. Että kyllä se lenkin syönti on kivempaa.
- maisteri.41v
kaija 41v korkeastikoulutettu ja hk sininen lenkki on pikkuinen napero verrattuna tinderimiesten kikkeleihin ja tinderimiehet osaa käyttää kikkeliään ja tietää mitä nainen haluaa ja en koskaan ala seukkaamaan
- näinminulla
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käydä lenkillä. En syö lenkkiä enkä muutakaan makkaraa ollenkaan.
- makkaraatänne
Minä syön mielelläni isokokoista makkaraa.
.. Riippuu ihan MistRoikkuu.. Tää(kin).. Nääs.. Oishan Se.. MukavaaSe.. =)
- perinteisellätyylillä
Molemmat lenkit sujuu hyvin. Totta puhuen lenkillä käynti voittaa kirkkaasti etenkin kun on sellainen koira joka antaa vetoapua.
- assjaboops
Samaa mieltä, tosin minä vetelen koiran hihnsta ettei se vedä, kun se siis nykii. Tänäänkin juostiin ja käveltiin punainen lenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022