Tappaisisin itseni jos voisin

Tuhkaksi

Mutta yksi syyttäisisi itseään,toiseen mies kohdistaisi vihansa ja halveksintansa.
Kolmas odottaisisi turhaan,että tulen käymään,käyttämään kaupassa jne. hän vaan odottaisisi hamaan tappiin.
Mies on tunnekylmä ja välitää vaan rahasta. En osaa tehdä mitään oikein.
Ainoa keino olisi auto-onnettomuus,en yhtään ihmettele miksi niiin moni ajaa rekkaa päin. Nytkin mietin,mikä on henkivakuutus ym summakuoleman tapauksen johdosta,että mies saisi edes osan rahoista takaisin.(Osan yksistä rahoista,joiden menetys koskee meihin kumpaankin.)
Eli ajaisisin rekkaa/toista autoa päin n.16 000e:n tähden.

20

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusilehtielämääsi

      Olet varmaan narsistin uhri. Älä tapa iseäsi vaan lähde omaan elämään ja hakeudu hoitoon. Sinulla on elämä edessäsi.

      • Tuhkaksi

        olen miettynyt tuota myös ja sanonutkin sen hänelle.


      • ElämänPyörät

        Älä enää mieti vaan aloita oma elämäsi. Tulet huomaamaan,että päätösen tekeminen on vaikein kohta. Ota menneisyys elämän oppituntina.


    • Hei,

      Oletko miettinyt, että voisit saada helpotusta oloosi keskusteluavun kautta? On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joissa voisit keskustella tilanteestasi. Ulkopuolinen tuki voi auttaa jäsentämään ajatuksia ja se voi olla myös hyvä voimavara ja helpottaa jaksamista.

      Tässä muutamia vaihtoehtoja, joihin voisit halutessasi olla yhteydessä:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saat halutessasi itsellesi tukihenkilön, jonka kanssa voit keskustella kahden kesken. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos haluat keskustella tilanteestasi mieluummin soittamalla, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Talous- ja velka-asioissa kannattaa olla yhteydessä kotikuntasi talous- ja velkaneuvontaan.

      Voimia tilanteeseesi!

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Tuhkaksi

        Olen ollut yhdeydessä kriisi keskukseen.
        Ja saanut myös apua.


    • NotFair

      Älkää te auto-onnettomuuksia suunnittelevat vedä toimiinne mukaan sivullisia.. mikä pakko se on aina toisten autoihin törmätä, samalla vaarantaen henkiä?

      Olen pahoillani tilanteestasi, mutta tuo nyt vaan on kusipäisen itsekästä puhetta. Hakeudu pian hoitoon, jos et itsesi, niin vaikka sitten muiden takia. Ja jätä se mies.

      • Tuhkaksi

        Usein ihminen ajaa rekkaa päin siksi,että omaiset ajattelisivat sen olleen onnettomuus.


      • Bygjhfu

        Useimmiten rekkaan päin ajetaan siksi että siinä todennäköisyys itsemurhan onnistumiselle on suuri.


      • taivaassatavataan

        Oikeasti vaikeasti masentunut,
        joka haluaa todella vain kuolla, ei halua vahingoittaa, syyllistää muita,
        Vain lähteä itse pois.
        Mutta usein itsemurhat ( ja muutkin henkirikokset) tehdään jossain alko/lääke/ huumehöyryissä, kun itsekontrollia ei enää ole.
        Ehkä tavallaan hyvä,
        että ihmiset, joilla ei ole enää mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle, poistuvat.


    • Terve.vaanmenoa

      Onhan outo ja sekava kirjoitus. Taitaa henkilö olla aikamoisessa mällissä. Montako päivää olet juopotellut?

    • TUHKAKSI

      Onko minun kirjoitus koko Suomi24/kuolema ja suru palstan historian ainoa outo ja sekava kirjoitus.NO TUSKIN. Miksi edes roikut tällä palstalla saati luet ja vastaat toisten kirjoituksia. Olet juuri niitä jotka leikkivät jotain besserwisseriä täyttääkseen omaa tyhjää elämäänsä. Mene lakija rikos palstalle leikkimään Nti Marplea/Herkule poirptia.

      • Terve.vaanmenoa

        No kerro mikä on surusi?


      • Tuhkaksi

        Jos se ei tullu sinulle heti alussa selväksi,niin jääkööt epäselväksi. Kaltaisellesi besserwisserille en ala mitään selittelemään. Mene vaikka tutkimaan köyhyyttä
        yhteiskunta/köyhyys-keskusteluun.


    • Tuhkaksi

      Olen päättänyt,että miehen pauhata. En aio itkeä turhanpäiten,

      • täältänäin

        Hei nimimerkki Tuhkaksi. Miten voit tänään? Ei raha itäisisi olla itsemurhan syy. Ikävää jos voit huonosti,anna itsellesi aikaa. Toivon sinulle voimia päiviisi ja parempaa vointia.


      • Tuhkaksi

        No kyllä se raha vaan nyt painaa ei kuitenkaan kaikan aikaa. Eihän se ole itsemurhan syy, pelkästään se. Vastaus kysymykseesi:hyvin ja huonosti.
        Enkä nyt aio itselleni mitään tehdä.


      • täältänäin

        Hei sinulle. Hyvä, ettet tee itsellesi mitään. Tiedän omasta kokemuksesta, millaista on elää köyhänä. Rahat ei riitä edes ruokaan. Masennus ja muut vaivat päälle, niin ei jaksa hymyillä. Elämä on välillä todella hankalaa ja pitää vaan jaksaa päivä kerallaan eteenpäin. Itse olen tänään surullinen, on tyttäreni kuolinpäivä. Vuosia, vuosia sitten hän kuoli juuri itsenäisyyspäivänä ja aina, joka vuosi elän uudelleen nuo ajat. Voimia sinulle tähänkin päivään.


      • Terve.vaanmenoa

        No ei se trolli sitten tappanut itseään...meinaan että oli trollaamassa toisella palstalla...paska mies


      • häpeäisitedes

        Kuulehan luuseri , lopeta ja hae apua itsellesi. Nimimerkille Terve.vaanmenoa. Ja hyvää joulua sulekin.


      • Tuhkaksi
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        No ei se trolli sitten tappanut itseään...meinaan että oli trollaamassa toisella palstalla...paska mies

        Ai en tiennytkään olevani mies. Olen aina luullut olevani kala.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe