Naisten upeat reidet ja pohkeet ;)

Taas pikkujouluissa tuli nähtyä se kuinka upealta naisen vahvat reidet ja isot pohkeet näyttää. Aivan tavallinen hoikka nainen istuu pöydän ääreen, ristii jalkansa näyttäen vahvat lihaksikkaat reitensä upeana ja niin kauniina. Hän tietää voivansa olla ylpeä niistä. Isot ja vahvat reidet näyttää ainakin minusta todella viehättävältä. Toisaalla oli nainen jolla huomasin aivan mahtavat isot pohkeet. Hämmästyin kuinka ne oli niin isot vahvat. Upea nainen. Jäi tosi hyvin mieleen. Ei tässä mulla muuta.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Ja vielä leveät lanteet,pitkät hiukset ja nättikasvoinen suukkosuulla,niin viestiä tuleen, mistä löydän sinut upea nainen. Luukkuni odottaa sinua nimmim. jukkap9
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
No johan on silmiä hivelevät näkymät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yäk, salipunnertajia, yäk.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei mitään yäk, vaan ihastuttavat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nuorilla naisilla on luonnostaan pyöreät ja kauniit reidet ja jalat. Sitten kun ne täyttää 30 vuotta niin ne haluaa laihduttaa. Ja voi niitä tikkuja. chicken legs. Ne on kamalan näkösiä kun ei ole lihaksia ja vedetään pillifarkut jalkaan. Kuvitellaan olevansa teinejä mutta kun ei ole persettä ja maha pömpöttää etupuolella. Ja koko komeus kahden tikun varassa joiden väliin ei tee mieli ryömiä.

Olkaa naiset sellaisia kuin olette. Älkää laihduttako mutta liikkukaa lisää. Ihan vaikka kävelemällä. Ei tarvitse juosta, riittää että kävelee.
Ilmianna
Jaa
Vau, minä kokoisia reisiä. Hei kaikki Suomi naiset olette mahtavia.
Ilmianna
Jaa
Mitä isommat reidet sen parempi. Koko saa olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Siis kokoa saa olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naisten upeat reidet ja pohkeet ;)

Taas pikkujouluissa tuli nähtyä se kuinka upealta naisen vahvat reidet ja isot pohkeet näyttää. Aivan tavallinen hoikka nainen istuu pöydän ääreen, ristii jalkansa näyttäen vahvat lihaksikkaat reitensä upeana ja niin kauniina. Hän tietää voivansa olla ylpeä niistä. Isot ja vahvat reidet näyttää ainakin minusta todella viehättävältä. Toisaalla oli nainen jolla huomasin aivan mahtavat isot pohkeet. Hämmästyin kuinka ne oli niin isot vahvat. Upea nainen. Jäi tosi hyvin mieleen. Ei tässä mulla muuta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta