pumppusauvat

Ostin pumppusauvat mutta 6kg osoittautui olkapäävamman takia turhan rasittavaksi. Sattuisiko jollain olemaan päinvastoin eli haluaisi vaihtaa 4kg sauvat 6 kiloisiin? Sauvat ovat uutta vastaavat.
Helsingin seudulla asustelen.
21687
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

minulla 0lisi 4kiloiset sauvat piti ostaa 6kiloiset tuli vahinkossa kuitenkin ne 4kiloiset olen pitänyt pari kertaa seppo korhonen 0400776198 asun merirastilassa voisin vaihtaa 6 kiloisiin

Äänestä

minulla olisi 4kiloiset sauvat piti ostaa 6kiloiset tuli vahinkossa 4kiloiset olen pitänyt muutaman kerran asun vuosaaressa terv seppo korhonen puh.0400776198

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

duunarixxx kirjoitti:

Ostin pumppusauvat mutta 6kg osoittautui olkapäävamman takia turhan rasittavaksi. Sattuisiko jollain olemaan päinvastoin eli haluaisi vaihtaa 4kg sauvat 6 kiloisiin? Sauvat ovat uutta vastaavat.
Helsingin seudulla asustelen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu