Osaatteko keskustella naisten kanssa?

Kaikysyäsaa

Vai onko juttunne livenä naisille samanlaista kun palstalla?

15

352

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalinainen

      Ei ätmit osaa.

    • kaisanoasaa

      En tiedä. En ole koskaan keskustellut naisen kanssa.

    • .. Noh, MitäPä Luulet?.. ;D

      .. Ja SiksToisek.. Ei tän paikan tarkoitus ole läheskään kaikille se, että täällä pitäis olla KokAjan PirunKorrekti.. Täällä Puhutaan paljon myös asioista, jotka ovat (monilla) mielessä, mutta niistä ei puhuta syystä tai toisesta kauheasti Livenä jne.. Jne.. ;P

    • Naisenajatuksia

      En tiedä miksi mies kirjoittelee mieluummin tänne kuin puhuu kasvokkain asioista niiden oikeilla nimillä. Itsestä oli niin ikävä lukea täältä niistä todellisista tunnoistaan ja sen vuoksi kirjoitan nyt edelleenkin hänelle tänne ajatuksistani, hyvää yötä...

      • Miehenajatus

        Miksi et kysy sitä häneltä?


    • naisallergikko

      Njet🤐

    • Osaan keskustella naisten kanssa ihan kasvotusten. Juttelu on erilaista, sillä palaute pitää antaa heti ja lukea toisen kasvoja sekä tunteita. Lisäksi kasvostusten on parempi antaa naisen olla paljon äänessä. Tietysti naista pitää kuunnella myös täällä palstalla, mutta jutut ovat osittain erilaiset livenä kuin täällä. Kasvotusten voi olla joskus paljon avoimempi, sillä tekstit täällä palstalla ovat julkisia.

    • En mä keskustele livenä naisten kanssa. Mulla ei ole paljon sanottavaa ja silloin kun olisi, se ei kiinnosta ketään. Eikä naisillakaan ole mulle mitään sanottavaa.

      Osaan mä täyttää hiljaisuutta jollain small talkin tapaisella.

    • m-i-e-z

      Sehän riippuu hyvin pitkälti myös naisesta, mutta kyllä, isoimman osan kanssa osaan keskustella.
      Ei, juttuni eivät ole samanlaisia kuin palstalla. Tiesitkö että jutut myös radikaalisesti vaihtuu tapaus-/tilannekohtaisesti?

    • älykkäitä.naisia

      tinderinaisille on turha jutella sanovat he itsekkin treffeillä ettei tänne juttelemaan ole tultu ja hoidetaan jo homma he osaavat hommansa ovathan alan nammattilaisia

      • kouluttamaton

        En ole tinderissä.


    • Buhahaha

      En ole livenä samanlainen, mutta enhän minä ole muutenkaan mikään se tyypillisin palstaätmi. Pystyn keskustelemaan, mutta en herättämään naisten mielenkiintoa itseeni.

    • EnOsaaKeskustella

      Mä en osaa keskustella naisen kanssa, menisin jännityksestä lukkoon.
      Miettisin vaan, että mitä sanoo ja tuliko sanottua jotain mikä ei ole naisen mielestä sopivaa.
      Enkä oikeen sais varmaan mitään järkevää sanottua naisen seurassa, kun jännittäisi niin paljon.
      Nainenhan on paljon sosiaalisempi ja naiselta se keskustelu onnistuu.
      Joidenkin naisten suu käy kuin ompelukone, eikä puheelle tule loppua.
      Olen ollut yksin niin kauan, etten enää osaa keskustella naisen kanssa.
      Mitä naisen kanssa sitten tulisi keskustella?

    • Ruma-ätmi

      Ei sitä kovin usein pääse naisen kanssa juttelee. Viimeks kai juttelin työhaastattelussa naisen kanssa mutta siitäkin jo pari vuotta.

    • Jauhan samaa kakkelia kuin miestenkin kanssa.

      Hupsuttelen ja lauon hauskoja vitsejä enemmän naisten kanssa.

      Lämmittelen naista tulevaa varten.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe