Ei varmaan voi yleistää, mutta millaista on tapailla sellaista naista, joka oikeasti on rungoltaan sellainen missityyppi, että sen perään kuolaa kyllä kaikki. Olen tapaillut tässä kuukauden ajan sellaista ja luulen, että sillä on vispilän kauppaa monenkin kanssa, lähinnä sen perään kuolataan. Ikää 30v ja silikonit rinnassa.
Onkohan ylipäätään järkevää heittäytyä tälläisen matkaan, jos itse haluaa pitkää suhdetta.
Missin oloinen
5
694
Vastaukset
- Mortillisesti
Koira on ihmisen paras ystävä.
- Helssin
Oon tapaillut 3 kk sellaista. Eipä ihmeelliseltä, todella kaunis on kyllä, mutta henkinen yhteys ei musta tarpeaksi hyvä. :/ Minkä takia harkitsen jutun lopettamista. Mieluummin ottaisin vähän rumemman, jonka kanssa keskusteluyhteys toimii. Kyseessä ei siis kuitenkaan mikään tyhjäpää, hän on kouluttuneempi kuin minä ja todella älykäs, vaan semmonen "ei turhia lätise"-tyyppinen ihminen.
Ei niille silikonitisseille puhuta ja henkinen yhteys pidemmän päälle ratkaisee.. Kauneus on kuitenkin katoavaista, mitä sitten jää jäljelle? Onko susta kiva vaan esitellä, miten olen tämmöisen saanut? Vispilänkauppaa muiden kanssa? Yleensä tommoset etsii aina, sitä rikasta ja parempaa, jos pinnallinen tyhjäpää..
- mustaon
Kunnon keskustelut / väittelyt ja samanlainen huumorintaju paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.
- TotuusSattuuQC
En ole koskaan kuolannut missityyppisten naisten perään. Ihan liian kuivakkaita ja laihoja omaan makuuni. Ja samaa on sanonut moni kaverikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820