Jaatko kaiken naisen kanssa?
Vastaukset 13
- eipenaalinterävin
En jaa kaikkea naisen kanssa. Vessahetki on mm. yksityinen.
Tietenkin nainen syö miehen lautasesta, kuka nainen nyt mukanaan omaa lautasta kantaisi. - Normimies38
No en nyt jaa mutta jos nainen haluaa samaa kun minä niin ostan sille. Ruoka kyllä tehtäisiin yhdessä ja jos nainen haluaa konserttiin niin voin lipunin ostaa.
- joka.pojan.tyttöjä
tinderimiehet jakaa keskenään tinderitytöt eli tinderitytöt on kaikkien yhteishyvä
- tinder.housuissa
Näin se menee, 100 miestä jakaa keskenään 1000 - 3000 tindervosua.
Saatan syödä naisenkin ruuat. :D
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Nainen ei saa murukaan minun lautaseltani
En jaa, vaan miehen kanssa. Juon kyllä sen mukista ja lasistakin välillä. Syön lautaseltakin, pyyhin samaan pyyhkeeseen itteni, heh. Ja toisinpäin sekin tekee sellasta. Pyyhkii persikkansakin mun pyyhkeeseen?! Aika sika vai mitä? ;)
- Kaisanoasaa
Jännämiehet syö naisen lautaselta ja naivat naisen käytettyä pillua
- ala-asteella.ehkä
Onko käyttämätöntä jossain?
- nainenmuistelee
Hän on syönyt kerran mun lautaselta 😊
Meillä oli lautaset samanlaisia joten ei niistä tiennyt mikä oli kenenkin.
Joskus kyllä söi minun käyttämältä lautaselta kun olin jo lopetellut ja hän vasta tulossa syömään. Tuli kuulemma vähemmän tiskiä sillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459