Miksi naiset eivät halua tutustua miehiin?

etäiset.naiset

Onko pelkkään ystävyyteenkin naama ja statusrajat?

72

1271

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      On todellakin ystävyyteen naisilla ulkonäkö kriteerit. Kaikilla naisilla on, myös rumilla naisilla jotka eivät halua rumia ätmejä edes ystäväksi.

    • "Onko pelkkään ystävyyteenkin naama ja statusrajat?"

      - Omasta puolestani vastaan, että ei ole. Ihminen joka koskettaa mun älyllistä ja tunnepuoltani ja johon koen voivani luottaa, voi olla ystävä.

      • tutustua.mieheen

        Miksi taas et haluaisi?


      • tutustua.mieheen kirjoitti:

        Miksi taas et haluaisi?

        Miksen haluaisi tutusta mieheen vai? Ylipäänsä kehenkään, joka on minusta epäluotettava, ilkeä tai moukka. No siksen, kun semmonen ihminen kuluttaa hetkessä mun energiani loppuun. Henkinen syöpä...rumasti ehkä sanottu.


      • naama.rajat.sittenkin
        monnom kirjoitti:

        Miksen haluaisi tutusta mieheen vai? Ylipäänsä kehenkään, joka on minusta epäluotettava, ilkeä tai moukka. No siksen, kun semmonen ihminen kuluttaa hetkessä mun energiani loppuun. Henkinen syöpä...rumasti ehkä sanottu.

        Ja senkö näkee naamasta?


      • naama.rajat.sittenkin kirjoitti:

        Ja senkö näkee naamasta?

        Sen näkee käytöksestä. Kato seuraa voi aina vaihtaa, jos joku osoittautuu mäntiksi. :)


      • kuten.arvelinkin
        monnom kirjoitti:

        Sen näkee käytöksestä. Kato seuraa voi aina vaihtaa, jos joku osoittautuu mäntiksi. :)

        Ennakkoluuloilta kuulostaa. Et siis tutustu ollenkaan miehiin ellei ulkonäkö tai status ole kohdallaan.


      • terveisin.tinderistä
        kuten.arvelinkin kirjoitti:

        Ennakkoluuloilta kuulostaa. Et siis tutustu ollenkaan miehiin ellei ulkonäkö tai status ole kohdallaan.

        tatiana 20v ja saija 32v vastaa kyllä sen näkee kuka on oikeasti varakas ja haluaa seuraa kivaa ei köyhät mitään maksa heille on varatut


      • etsiess

        Aika selkeästi sanottu, näin se onkin henkinen kohtakti on ehdoton.


      • kuten.arvelinkin kirjoitti:

        Ennakkoluuloilta kuulostaa. Et siis tutustu ollenkaan miehiin ellei ulkonäkö tai status ole kohdallaan.

        Tavaa uudestaan tuo aiempi kommenttini. Tai aiemmat. :)

        Mulla on ja on ollut kaiken näköisiä ihmisiä tuttavana ja ystävänä. Terveitä, sairaita, laihoja, lihavia, näppylöillä ja ilman, köyhiä ja varakkaita jne.


      • etsiess kirjoitti:

        Aika selkeästi sanottu, näin se onkin henkinen kohtakti on ehdoton.

        Ilman sitä henkistä kontaktia on mahdototonta olla ystävä. Sietää voi ja tulla toimeen, mutta ei siitä ystävyyttä tule, jollei toisen henkinen puoli vakuuta.


    • crux

      Pitäisi olla tuttu jotta voisi tutustua. Tähän on tultu koska naisten oikkujen mukaan on pakko mennä.

      • Siaton

        Parempi että kukaan ei ole ystäväsi jos noin ajattelet . Sika


    • Koiraharrastajatar

      Saan kaiken koiriltani. Otan joskus miehen vähäksi aikaa koirienhoitajaksi, mutta muuten pärjään omillani. Myös makuuhuoneessa.

      • koira.makuuhuoneessakin

        Taitaa olla.


      • erkoistatällainen

        Taitaa tosiaankin olla hyvinkin yleistä nykyään tämä naisten koirien kanssa paritteleminen. Kerrostalo-olosuhteissa pidetään isojakin koiria, jotka naiset opetettavat itselleen temppujaan tekemään.


      • rikassuhde
        erkoistatällainen kirjoitti:

        Taitaa tosiaankin olla hyvinkin yleistä nykyään tämä naisten koirien kanssa paritteleminen. Kerrostalo-olosuhteissa pidetään isojakin koiria, jotka naiset opetettavat itselleen temppujaan tekemään.

        Tässä taas nähdään. Nainen kokee saavansa kaiken koiraltaan, koska naiselle seksi ei oo aina ja kaikkialla päällimmäisenä mielessä ja eikä itsetyydytys oo häpee. Miehellä taas alkaa mielikuvitus laukkaan et totta kai se ny koiraansa panee ku ei oo miestä. Eihän kukaan voi elää ilman panoo...

        Mies ei varmaan pysty kuvitteleen että jopa seksitön suhde voi olla naiselle parempi ku seksillinen jos seksillisessä suhteessa ainoa pointti olis seksi eikä se antas mitää muuta. Miltä tuntuu miehet ku koiraki osaa yhteiselon prioriteetit paremmin ku te?


      • uros.koiria.tytöillä
        rikassuhde kirjoitti:

        Tässä taas nähdään. Nainen kokee saavansa kaiken koiraltaan, koska naiselle seksi ei oo aina ja kaikkialla päällimmäisenä mielessä ja eikä itsetyydytys oo häpee. Miehellä taas alkaa mielikuvitus laukkaan et totta kai se ny koiraansa panee ku ei oo miestä. Eihän kukaan voi elää ilman panoo...

        Mies ei varmaan pysty kuvitteleen että jopa seksitön suhde voi olla naiselle parempi ku seksillinen jos seksillisessä suhteessa ainoa pointti olis seksi eikä se antas mitää muuta. Miltä tuntuu miehet ku koiraki osaa yhteiselon prioriteetit paremmin ku te?

        Kylillä kuule huhutaan.


    • jokuNvaanjostain

      Pinnallisilla naisilla kyllä. Normaalia ihmissuhdetta haluavalle ei merkkaa raha, ulkonäkö tai titteli mitään.

      • taruolentoja

        Sellaisia naisia ei vaan ole olemassa.


      • vitsitvähissä
        taruolentoja kirjoitti:

        Sellaisia naisia ei vaan ole olemassa.

        Itse olet ! Minulle ulkonäössä toki pitää olla sitä jotain mutta ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea tai hyvänäköinen. Mies voi olla hyvin rumankaunis. Vähän kuin mopsi tai buldoggi :) Ja mieluummin otan köyhän kuin rikkaan koska rikkaat ovat usein niin kusipäitä että, ihan esimerkkejä omissa sukulaisissa. Tittelillä ei todellakaan ole väliä.


      • crux
        vitsitvähissä kirjoitti:

        Itse olet ! Minulle ulkonäössä toki pitää olla sitä jotain mutta ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea tai hyvänäköinen. Mies voi olla hyvin rumankaunis. Vähän kuin mopsi tai buldoggi :) Ja mieluummin otan köyhän kuin rikkaan koska rikkaat ovat usein niin kusipäitä että, ihan esimerkkejä omissa sukulaisissa. Tittelillä ei todellakaan ole väliä.

        Pinnallisuutta sekin on että tavallinen ja fiksun näköinen mies ei kelpaa koska pitäisi olla rumankomea ja persoonallinen. Ei kukaan voi vaikuttaa siihen millaisen kasvonpiirteet saa.


      • ainakintässämaassa

        Aika harvassa on sitten normaalia ihmissuhdetta haluavat naiset.


      • totuus.asiasta
        vitsitvähissä kirjoitti:

        Itse olet ! Minulle ulkonäössä toki pitää olla sitä jotain mutta ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea tai hyvänäköinen. Mies voi olla hyvin rumankaunis. Vähän kuin mopsi tai buldoggi :) Ja mieluummin otan köyhän kuin rikkaan koska rikkaat ovat usein niin kusipäitä että, ihan esimerkkejä omissa sukulaisissa. Tittelillä ei todellakaan ole väliä.

        "ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea tai hyvänäköinen."

        Älä viitsi. Vaikka itse luulet puhuvasi totta, niin käytännössä asia on kuitenkin toisin. Et vain imbesillinä tunnista omaa järjetöntä pinnallisuuttasi, koska olet kykenemätön itsekritiikkiin.


      • jokuNjostain
        taruolentoja kirjoitti:

        Sellaisia naisia ei vaan ole olemassa.

        On meitä. : )


      • Onnellinenmitäon
        totuus.asiasta kirjoitti:

        "ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea tai hyvänäköinen."

        Älä viitsi. Vaikka itse luulet puhuvasi totta, niin käytännössä asia on kuitenkin toisin. Et vain imbesillinä tunnista omaa järjetöntä pinnallisuuttasi, koska olet kykenemätön itsekritiikkiin.

        Sulle ei opetettu lapsena, että joka haukkuu muita niin on sitä itse. Tai ehkä oletkin ylpeä imbesilliydestäsi. Olet kai se katkera mies joka luuli itseään niin komeaksi, että saisi minut pauloihinsa vaan jäitkin rannalle ruikuttamaan kun vanhempi ja lihavampi vei voiton.


      • vitsitvähissä
        jokuNjostain kirjoitti:

        On meitä. : )

        Niin on !


      • resurssitjastatus
        Onnellinenmitäon kirjoitti:

        Sulle ei opetettu lapsena, että joka haukkuu muita niin on sitä itse. Tai ehkä oletkin ylpeä imbesilliydestäsi. Olet kai se katkera mies joka luuli itseään niin komeaksi, että saisi minut pauloihinsa vaan jäitkin rannalle ruikuttamaan kun vanhempi ja lihavampi vei voiton.

        Siis rikkaampi tai statuksekkaampi. ;)


    • vitsitvähissä

      Aika = erittäin erittäin harva mies ensinnäkin edes haluaa "pelkäksi" ystäväksi. Minä voisin aloittaa hyvin ystävyydestä ja siihen tarvittaisiin tunneälykäs ja eläimistä pitävä mies jonka ei todellakaan tarvitse olla rikas eikä komea (tavallisella tavalla) mutta kuitenkin siisti ja itsestään huolehtiva. Miehet ovat ne, jotka haluavat heti seurustella tai seksiä.

      • vitsitvähissä

        Ole hyvä ! Siisti ja itsestään huolehtiva ystävä on miehenkin oltava sen vuoksi että kukaan tuskin haluaa keskustella jos hengitys haisee mädäntyneeltä kananmunalta tai hienhaju saa voimaan pahoin. Sori että olen herkkä hajuille. En kestä niitä naisystäviltänikään. Enkä koiraltanikaan.


    • Totuus-

      Eikö olekkin aika säälittävää kun miehellä ei ole ollut koskaan yhtään naist ystävää. Netissäkin kun vastailee jollekkin naiselle ja se näkee kuvaa niin se on sitten siinä. naisesta ei kuulu enää mitään.

      • Onnellinenmitäon

        Monet laittavat deittipalstalle todella epäedullisen kuvan itsestään. Ihan ensiksi kannattaa käydä parturissa. Sitten peilin eteen ja vaikka siskon/ystävän/ naapurin kanssa valitsemaan sopivat vaatteet. Ei tarvitse olla puku päällä mutta siistiä, oikean kokoista, ehjää ja sopivaa väriä. Punaiset silmälasit eivät sovi kelleen. Ole kuvassa ryhdikäs mutta luonnollinen eli älä esim röhnötä tuolissa kuin perunasäkki. Ota /pyydä ottamaan useampi kuva jonka pyydät jonkun naisen valitsemaan parhaan/parhaat. Jos sinulla on joku kiva harrastus niin kuva sen parissa on myös hyvä.
        Johonkin naiseen voi tehdä vaikutuksen talolla, autolla tms kuvassa mutta myös hyvin monet sellainen karkottaa, minä en ainakaan kiinnostu. Joten kannattaa miettiä tarkkaan. Sama pätee bodauskuviin ja vastaaviin. Tutkitusti naiset eivät tykkää.
        Näillä lähtee alkuun. Ja mieti oikeasti jotain fiksua sanottavaa ja hyvä nimimerkki, se voi olla ihan ratkaiseva. Äläkä yritä olla hauska kuvassa, itse ainakin tyrmään sellaiset heti.


      • mitä.sanoitkaan
        Onnellinenmitäon kirjoitti:

        Monet laittavat deittipalstalle todella epäedullisen kuvan itsestään. Ihan ensiksi kannattaa käydä parturissa. Sitten peilin eteen ja vaikka siskon/ystävän/ naapurin kanssa valitsemaan sopivat vaatteet. Ei tarvitse olla puku päällä mutta siistiä, oikean kokoista, ehjää ja sopivaa väriä. Punaiset silmälasit eivät sovi kelleen. Ole kuvassa ryhdikäs mutta luonnollinen eli älä esim röhnötä tuolissa kuin perunasäkki. Ota /pyydä ottamaan useampi kuva jonka pyydät jonkun naisen valitsemaan parhaan/parhaat. Jos sinulla on joku kiva harrastus niin kuva sen parissa on myös hyvä.
        Johonkin naiseen voi tehdä vaikutuksen talolla, autolla tms kuvassa mutta myös hyvin monet sellainen karkottaa, minä en ainakaan kiinnostu. Joten kannattaa miettiä tarkkaan. Sama pätee bodauskuviin ja vastaaviin. Tutkitusti naiset eivät tykkää.
        Näillä lähtee alkuun. Ja mieti oikeasti jotain fiksua sanottavaa ja hyvä nimimerkki, se voi olla ihan ratkaiseva. Äläkä yritä olla hauska kuvassa, itse ainakin tyrmään sellaiset heti.

        https://www.youtube.com/watch?v=3cQCqsd8U64

        Taitaa riippua siitä kuka pullistelee bodauskuvissa.


      • minävaannn
        mitä.sanoitkaan kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=3cQCqsd8U64

        Taitaa riippua siitä kuka pullistelee bodauskuvissa.

        BEST omegle reactions... Tuskin noistakaan kaikki olivat vihille viemässä, osa oli selvästi vain yllättyneitä miehen esittelyhalukkuudesta. Naiset peittävät hämmennystä naurulla kun eivät halua loukata. Kroppaansa estottomasti esittelevistä miehistä voi välittyä turhan "innokas" kuva ("justhan meillä oli ekat treffit, nyt sänkyyn, kyl sun pitää nyt haluta ku mulla on kroppaki kunnossa!"). Ihan samalla tavalla kuin te miehet täällä pohditte että minkälaisia kunniattomia lutkia naiset on jotka esittelee bikini/joogahousukuvia.


      • Totuus-
        Onnellinenmitäon kirjoitti:

        Monet laittavat deittipalstalle todella epäedullisen kuvan itsestään. Ihan ensiksi kannattaa käydä parturissa. Sitten peilin eteen ja vaikka siskon/ystävän/ naapurin kanssa valitsemaan sopivat vaatteet. Ei tarvitse olla puku päällä mutta siistiä, oikean kokoista, ehjää ja sopivaa väriä. Punaiset silmälasit eivät sovi kelleen. Ole kuvassa ryhdikäs mutta luonnollinen eli älä esim röhnötä tuolissa kuin perunasäkki. Ota /pyydä ottamaan useampi kuva jonka pyydät jonkun naisen valitsemaan parhaan/parhaat. Jos sinulla on joku kiva harrastus niin kuva sen parissa on myös hyvä.
        Johonkin naiseen voi tehdä vaikutuksen talolla, autolla tms kuvassa mutta myös hyvin monet sellainen karkottaa, minä en ainakaan kiinnostu. Joten kannattaa miettiä tarkkaan. Sama pätee bodauskuviin ja vastaaviin. Tutkitusti naiset eivät tykkää.
        Näillä lähtee alkuun. Ja mieti oikeasti jotain fiksua sanottavaa ja hyvä nimimerkki, se voi olla ihan ratkaiseva. Äläkä yritä olla hauska kuvassa, itse ainakin tyrmään sellaiset heti.

        Miten tälläistä 5 millin pituista tukkaa leikkaa? Minulla on kyllä ihan hyvät vaatteet.


      • testattu.juttu
        minävaannn kirjoitti:

        BEST omegle reactions... Tuskin noistakaan kaikki olivat vihille viemässä, osa oli selvästi vain yllättyneitä miehen esittelyhalukkuudesta. Naiset peittävät hämmennystä naurulla kun eivät halua loukata. Kroppaansa estottomasti esittelevistä miehistä voi välittyä turhan "innokas" kuva ("justhan meillä oli ekat treffit, nyt sänkyyn, kyl sun pitää nyt haluta ku mulla on kroppaki kunnossa!"). Ihan samalla tavalla kuin te miehet täällä pohditte että minkälaisia kunniattomia lutkia naiset on jotka esittelee bikini/joogahousukuvia.

        Älä jaksa. Miehellä on paljon videoita joissa hän saa naisilta puhelinnumeroita sanomatta yhtikäs mitään. Komeat miehet saavat sanoa naisille ihan mitä tahansa ja silti ei koskaan tulee pakkeja.


    • Mies saa kyllä olla aika kyttyräselkänen, hampaaton, rokon arpinen petolinnun perse että ei pysty tutustumaan naisiin..

      Siis puhelahjat pitää olla kunnossa.

      • ilmaa.kun.ollaan

        Nätti- tai statuspoju ei vaan tiedä omasta statuksestaan johtuen miten hankala tavallisen miehen on saada kontaktia naiseen.


      • ilmaa.kun.ollaan kirjoitti:

        Nätti- tai statuspoju ei vaan tiedä omasta statuksestaan johtuen miten hankala tavallisen miehen on saada kontaktia naiseen.

        Tavallinen mies Suomessa on aika miehekäs..


        Jos et ole miehekäs vaan jonku laihan luikun näkönen niin et ole tavallinen mies.


      • itsepetosta
        KonnaKettu kirjoitti:

        Tavallinen mies Suomessa on aika miehekäs..


        Jos et ole miehekäs vaan jonku laihan luikun näkönen niin et ole tavallinen mies.

        Nätti mies tietenkin haluaa ajatella saaneensa naisen jollain muulla meriitillä kuin ulkonäöllään. Hän ei halua ajatella, että hänen elämänsä olisi 100 kertaa helpompaa kuin muiden miesten elämä.


      • itsepetosta kirjoitti:

        Nätti mies tietenkin haluaa ajatella saaneensa naisen jollain muulla meriitillä kuin ulkonäöllään. Hän ei halua ajatella, että hänen elämänsä olisi 100 kertaa helpompaa kuin muiden miesten elämä.

        Ei tässä nyt mitään fabioita olla. :D

        Kuhan nyt on vaan symmetrinen naama.

        Sosiaaliset taidot on suurimmassa osassa. :)


      • nättipoju.olet
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ei tässä nyt mitään fabioita olla. :D

        Kuhan nyt on vaan symmetrinen naama.

        Sosiaaliset taidot on suurimmassa osassa. :)

        Joo ei. Sosiaaliset taidot naisten kanssa kehittyvät luonnostaan, kun pääsee ulkonäöllä heidän kanssa tekemisiini.


      • nättipoju.olet kirjoitti:

        Joo ei. Sosiaaliset taidot naisten kanssa kehittyvät luonnostaan, kun pääsee ulkonäöllä heidän kanssa tekemisiini.

        Yleiset sosiaaliset taidot kehittyy kun puhuu ihmisten kanssa yleensä.

        Jokasen kestelun voi sössiä jos rupeaa puhumaan outoksia.. Olkoon henkilö minkä näkönen tahansa.


    • näinmietin

      Ei ole. Ystävät auttavat toisiaan ja tuovat iloa ja hyvää oloa elämiseen.

      • olet.varmasti.nainen

        Et tajunnut edes koko kysymystä vaan vastaat omiin harhoihisi.


      • Onnellinenmitäon
        olet.varmasti.nainen kirjoitti:

        Et tajunnut edes koko kysymystä vaan vastaat omiin harhoihisi.

        Sinä voisit poistua täältä vähä-älyinen ilonpilaaja


      • ei.äitisikään.osannut
        Onnellinenmitäon kirjoitti:

        Sinä voisit poistua täältä vähä-älyinen ilonpilaaja

        Minäkö vähä-älyinen? Sinä et osaa edes päättää lausetta pisteeseen!


      • Onnellinenmitäon
        ei.äitisikään.osannut kirjoitti:

        Minäkö vähä-älyinen? Sinä et osaa edes päättää lausetta pisteeseen!

        Kuka sanoi, että oli aikomus päättää lause ? Sain viimeisen sanan kun en päättänyt !
        Joten, kyllä olet !


      • turhanpäiväinen.tantta
        Onnellinenmitäon kirjoitti:

        Kuka sanoi, että oli aikomus päättää lause ? Sain viimeisen sanan kun en päättänyt !
        Joten, kyllä olet !

        Lauseesi vaan päättyi olipa tantalla aikomus päättää se tai ei. Ja välimerkkiä ei kuulu laittaa huutomerkin eteen. Olet tanttana harvinaisen päättämätön ja päätön tapaus. Jos sinulla ei reikiä olisi, niin en tiedä mitä sinulla tekisi.


    • havaintojenperusteella

      Sanoisin että status on tärkempi kuin naama.

      • olet.väärässä

        Komeat miehet saavat seuraa helposti. Statusmies sentään joutui joskus tekemään jotain statuksensa eteen.


      • siinä.ne.tekemiset
        olet.väärässä kirjoitti:

        Komeat miehet saavat seuraa helposti. Statusmies sentään joutui joskus tekemään jotain statuksensa eteen.

        Tekeminen = Muiden narsistinen hyväksikäyttö etc., syntyminen kultalusikaksi tai tuuri.


    • Toukonen

      Vain miesten välillä on tosirakkautta. Näin se vain on!

      • totuus.asiasta

        "Rakkaus" on niille, jotka eivät tajua miten perseestä naiset oikeasti ovat.


      • erkoistatällainen

        Musta taasen jo ajatuskin näistä miesten keskeisistä seksijutuista on etova


    • Rahaalllll

      Niin moni rikkoi luottamuksen niin kaverimiehistä kuin miesystävistä että en halua tutustua. Raha ja ura kelpaa eli niissä voit mua auttaa. Muu ei kiinnosta. Ja jossain vaiheessa menee aina vaikeaksi kun keskenkasvuiset jätkät alkaa miettiä seksiä, huoritella mua mielessään ja etsiä vikoja. Aitoon ystävyyteen kykenee yli 130 vuotiaat miehet

    • toim.huom

      Täällä ei ulkonäöllä ja statuksella ole väliä. Ihmiset ystävystyvät silti kulissien takana. Toki se edellyttää sitä, että on EDES e-mail/ käyttäjätunnus olemassa.

    • Mitä nyt tuota alempaa raiskauskeskustelua luin, niin eihän miehiin voi tutustua, kun ne kaikki voivat olla raiskaajia, tai muuten vain päästään vialla olevia roikkujia, vainoajia ja naistenhakkaajia. Ja sehän on sitten naisen oma syy, kun yritti tutustua...

      Että hyvää itsenäisyyspäivää Suomelle, joka on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille.

      • Siinä on sitten vielä 26 EU-maata, joihin muuttaminen lisäisi turvallisuutta. Kannattaisu ryhtyä pakkaamaan.


    • Nöyryys ja avoimuus. Kokeileppa niitä...

      • kokeileppa.uudestaan

        Ei ole ketään jota nöyristellä avoimesti.


      • kokeileppa.uudestaan kirjoitti:

        Ei ole ketään jota nöyristellä avoimesti.

        Nöyrtyminen ja nöyryys ei ole sama asia. Ja kumman paljon noita naisia vaan on.


      • rautalankaa.tähän

        Sama miten monta niitä on, kun yksikään ei ole kiinnostunut.


    • Ihan omaan historiaan peilaten ja kaveripiiriä tuntien sanoisin että ei ole. Sanoisin että tuttavuuteen ja kaveruuteen riittää helposti jo peruskohtelias käytös sekä edes välttävä keskustelu ja kuuntelutaito.

      Ystävyyteen sitten tarvitaan jo sitten vähän enemmän ja sitä ystävyyden pääomaa alkaa sitten kertymään tuolta tuttavuuden ja kaveruuden ajalta. Mielestäni tärkein asia joka erottaa kaveruuden ystävyydestä on luottamus. Luottamus siihen että keskenään sovitut asiat pitävät ja keskustelut jotka on tarkoitettu kahden kesken jäävät myös sille tasolle.

    • Mulla on paljon miespuolisia kavereita, yksi tosi ystäväkin. Kaveruuteen ja ystävyyteen on kovat kriteerit ja ne on henkisellä puolella, ei ulkoisissa asioissa. Helmiä ei osu kohdalle kun muutaman kerran elämässä. Seuransa saa itse valita. Huonossa seurassa en halua aikaani viettää.

    • uuhhjjhvjjgghjv

      Moniko meistä miehistä haluaa kaveerata ruman naisen kanssa?

      • totuus.asiasta

        Jos annat reikää, niin aika monikin.


      • yksinhyväolla
        totuus.asiasta kirjoitti:

        Jos annat reikää, niin aika monikin.

        Tuo on ollut tiedossa ja siksi yksin oleminen jatkuu.


    • Nainen39vee

      Mitä tarkoitat sillä, ettei haluta tutustua miehiin? Kyllähän naiset tutustuvat esim. työ- ja opiskelukavereihin ja muihinkin miehiin. Kuinka tiivistä kanssakäymistä odottaisivat näiltä naispuolisilta ystäviltä ja kavereilta? Nyt nimittäin herää hiukan epäilys, että aloittajan kaltaisille ei oikeasti riittäisi se, että jutellaan mukavia kun nähdään ja joskus satunnaisesti isommalla porukalla voidaan mennä baariin - vaan että oikeasti haluttaisiin hyvin tiivistä ja intensiivistä kaveruutta, jatkuvaa kahdenkeskistä yhdessäoloa salaisena toiveena se, että kaveruus muuttuisi suhteeksi tai ainakin saisi seksiä. Pitääkö paikkansa?

      • "Mitä tarkoitat sillä, ettei haluta tutustua miehiin?"

        Jos et noin yksinkertaista kysymystä ymmärrä, niin et ole mikään penaalin terävin kynä.


    • Eivät naiset halua olla rumien ja lyhyiden miesten ystäviä, vaikka itsekin olisivat rumia ja lyhyitä. Komeilla ja pitkillä miehillä on naisia ystävinä, vaikka olisivat sosiaalisesti autistin tasoa tai väkivaltaisia sovinisteja.

      Statusmiehet saavat naisia aina ystäviksi, koska naiset pyrkivtä hyötymään aina miehen statuksesta jollain tavalla. Vähintään niin että pääsevät kehuskelemaan kavereille miten merkittävä mies heillä on ystävänä.

      • hypergamiset.tantat

        Ei nykyään tarvi edes olla ruma. Riittää kun on tavallinen tai keskiverto.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe